۱۲۵۳۶۹۵
۱ نظر
۷۰۱۰
۱ نظر
۷۰۱۰
پ

مهران مدیری می‌خواست علی کریمی را بدزدد؟ اوکی، حله!

درحالی‌که مهران مدیری این روزها برای باز گرداندن دستمزد بالایش به صداوسیما از هر طرف تحت فشار توقع‌ها قرار گرفته است، شایعه عجیب درباره او و علی کریمی هم به یکی از داغ‌ترین موضوع‌های فضای مجازی تبدیل شده است؛ شایعه‌ای که آن‌هم البته از هر طرف تکذیب می‌شود.

برترین‌ها: درحالی‌که مهران مدیری این روزها برای باز گرداندن دستمزد بالایش به صداوسیما از هر طرف تحت فشار توقع‌ها قرار گرفته است، شایعه عجیب درباره او و علی کریمی هم به یکی از داغ‌ترین موضوع‌های فضای مجازی تبدیل شده است؛ شایعه‌ای که آن‌هم البته از هر طرف تکذیب می‌شود. سناریو البته خیلی سینمایی هم بود گفته بودند، مهران مدیری را طعمه کردند تا علی کریمی را از امارات با قایق به سمت ایران بکشاند و به قولی در اینجا دستگیر شود، حتی برخی صحبت از ترور او به دست یکی از گروه‌های سیاسی می‌کردند، واکنش‌ها اما جالب بود، گروهی به استناد پالس‌هایی که مهدی رستم‌پور و وحید اسماعیلی می‌دانند کل ماجرا را باور کرده بودند و برخی هم اساسا این داستان‌پردازی‌ها را در جهت پرت کردن افکار عمومی می‌دانستند. در هر صورت ورود پرستو صالحی به ماجرا و دایرکتی که از کریمی منتشر کرد، به قائله پایان داد، البته برخی می‌گویند کریمی قصد دارد از امارات به کانادا نقل مکان کند، چون در امارات احساس امنیت نمی‌کند و خانواده‌اش هم تحت فشار هستند.

مهران مدیری می‌خواست علی کریمی را بدزدد؟ اوکی، حله!

این مطلب مرور وقایعی‌ست که پیشتر حول مهران مدیری رخ داده بود و بخش‌های از آن از «ایسنا» برداشت شده:

چندی پیش مهران مدیری با انتشار پُستی به ناآرامی‌های اخیر کشور واکنش نشان داده، اظهار کرده بود که به پخش هیچ فریمی از خودش از شبکه‌ای تلویزیونی تمایل ندارد. هر چند مدیری پیش از این هم در موقعیت‌هایی خاص با تلویزیون خداحافظی موقتی داشته و بعد به قاب تلویزیون بازگشته است اما اظهارات اخیر پیمان جبلی ـ رییس صدا و سیما ـ درباره مجریانی که مانند مدیری در پی وقایع اخیر اعلام کردند در تلویزیون فعالیت نخواهند داشت و اشاره تلویحی او به برنامه «دورهمی»، نشان می‌دهد حداقل تا مدتی شاهد حضور مهران مدیری در قاب تلویزیون نخواهیم بود.

مهران مدیری می‌خواست علی کریمی را بدزدد؟ اوکی، حله!

دورهمی در طول این مدت پخش نشد اما بعد از گذشت چند روز از اظهارات مهران مدیری، وی با انتشار ویدیویی در فضای مجازی عنوان کرد که مالکیت هر اثری که در صداوسیما ساخته برای خود تلویزیون است و درباره پخش یا پخش نشدنشان هم خود این رسانه تصمیم می‌گیرد. او همچنین با ابراز امیدواری برای در پیش بودن روزهای روشن و حال بهتر برای مردم ایران، بر حفظ تمامیت ارضی کشور تأکید کرده بود.

 

مهران مدیری می‌خواست علی کریمی را بدزدد؟ اوکی، حله!

و اما انگار حاشیه قصد رها کردن مدیری را نداشت و در ماجرای تازه نام مدیری به ماجرای نقشه ربایش علی کریمی در امارات گره خورده که بنا بر ادعایی که ابتدا در فضای مجازی و سپس در رسانه‌های خارج از کشور منتشر شد، قرار بوده توسط مهران مدیری و با قرار ملاقات حضوری در شهر دُبی انجام شود! این موضوع در ۲۴ ساعت گذشته به یکی از داغ‌ترین موضوع‌های فضای مجازی بدل شد.

لیدر سابق باشگاه پرسپولیس که ساکن لندن هم هست، استوری در اینستاگرام خود درباره علی کریمی و مهران مدیری منتشر کرد که موجی از واکنش‌ها را به دنبال داشت. او مدعی شده بود که مدیری قرار است 30 میلیارد بگیرد و کریمی را به تهران بکشاند!

طبق این اخبار و مطالبی که در اینستاگرام منتشر شده مهران مدیری سعی کرده است برای ربودن علی کریمی او را در بندر فجیره امارات ملاقات کند. ساعتی بعد رضا فاضلی، مشاور و مدیر برنامه‌های علی کریمی، با انتشار توئیتی اعلام کرد: «علی کریمی و خانواده‌اش، مکرراً تهدید می‌شوند. ولی هیچ تماسی از طرف مهران مدیری با او برقرار نشده است.» فاضلی، دلیل انتشار این خبر را برای «گمراهی افکار عمومی» دانست و پرستو صالحی، بازیگر ایرانی ساکن در ترکیه، تصویری از گفت‌وگوی خصوصی خود با علی کریمی در اینستاگرام را به اشتراک گذاشت، که در این گفت‌وگو، ستاره پیشین فوتبال ایران هم خبر ربایش خود را تکذیب کرده و مدعی شد برخی این خبر را برای مشغول کردن ذهن مردم و به نوعی حواس پرتی منتشر کرده اند.

همچنین خبرنگار ایسنا از مدیران شبکه نسیم (شبکه‌ای که برنامه دورهمی در آن پخش می‌شود) مطلع شد که اساسا مهران مدیری هیچ تماسی با علی کریمی نداشته و سفر اخیر او هم که در بازگشت با حواشی همراه شد، به دُبی نبوده، بلکه پرواز بازگشتش از مبداء یک کشور اروپایی به مقصد تهران انجام شده است.

علی کریمی نیز شب گذشته در واکنش به این خبر گفته است: ممنون از همه هموطنانم که نگران این بنده حقیر هستند. من و خانواده ام از طرق مختلف تهدید شده و می‌شویم ولی نه از طریق تماس مستقیم. البته من مهم نیستم. من هم‌چنان عزادار و نگران هموطنانم در جای جای میهن عزیزم هستم و همه هم و غم من آرامش مردم سرزمینم است.

مهران مدیری می‌خواست علی کریمی را بدزدد؟ اوکی، حله!

 

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      کسی که این سناریو رو ساخته فیلم جنایی زیاد میدیده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج