۱۲۷۸۴۳۶
۱۶ نظر
۱۶۶۶۸۵
۱۶ نظر
۱۶۶۶۸۵
پ

راز «زیباترین زن جهان» درباره روابط جنجالی‌اش لو رفت

جینا لولوبریجیدا، بازیگر ایتالیایی که به او مونالیزای قرن بیستم می گفتند، در سن ۹۵ سالگی در یک کلینیک خصوصی در رم درگذشت.

روزیاتو: جینا لولوبریجیدا (Gina Lollobrigida)، بازیگر ایتالیایی که به او مونالیزای قرن بیستم می گفتند، از او به عنوان «زیباترین زن جهان» یاد می کردند و از هاوارد هیوز تا فیدل کاسترو را عاشق خود کرده بود، در سن ۹۵ سالگی در یک کلینیک خصوصی در رم درگذشت.

راز «زیباترین زن جهان» درباره روابط جنجالی‌اش لو رفت

او هیچ علاقه ای به فراموش شدن یا سپری کردن سال های آخر عمر خود در خلوت را نداشت، در عوض او شروع دهه دهم زندگی خود را با شرکت در یک مهمانی عظیم که توسط شهر رم برای او برگزار شد و یک کیک هفت طبقه دو برابر قد خودش جشن گرفت و درست سال گذشته، چند هفته پس از تولد ۹۵ سالگی، او برای دومین بار وارد سیاست شد و برای دومین بار ناموفق بود. او یک سلبریتی جهانی بود که در مراسم استقبالش در آرژانتین ۶۰ هزار نفر از جمله خوان پرون، رئیس‌جمهوری این کشور، حاضر شدند. مردم ایتالیا به خاطر علاقه به او «لو لو» می گفتند و یکی از یک بار همفری بوگارت در موردش گفته بود: «کاری کرده که مرلین مونرو مثل شرلی تمپل به نظر برسد.»

بیوگرافی جینا لولوبریجیدا

راز «زیباترین زن جهان» درباره روابط جنجالی‌اش لو رفت

لویی‌جینا لولوبریجیدا ۴ ژوئیه ۱۹۲۷ به دنیا آمد. او دختر یک تولید کننده مبلمان بود که دوران نوجوانی‌اش با بمباران کشورش در جنگ جهانی دوم همراه بود. او سپس در دانشکده هنرهای زیبای رم در رشته مجسمه‌سازی تحصیل کرد. طنز ماجرا این بود که جینا هرگز نمی خواست بازیگر شود. اشتیاق او هنر مجسمه سازی و طراحی بود. یک استعدادیاب به او پیشنهاد داد که در چینه‌چیتا که آن زمان بزرگ‌ترین مرکز فیلم‌سازی ایتالیا و اروپا بود، تست دهد. اما جینا لولوبریجیدا علاقه‌ای به این پیشنهاد نداشت: «اولین باری که برای ایفای یک نقش به من پیشنهاد شد، رد کردم. در نتیجه آن‌ها گفتند که هزار لیره به من می‌دهند. برای این که دست به سرشان کنم گفتم که قیمت من یک میلیون لیره است، اما آن‌ها قبول کردند.»

دلباختگی هاوارد هیوز 

راز «زیباترین زن جهان» درباره روابط جنجالی‌اش لو رفت

سال ۱۹۴۷ او در رقابت‌های دختر شایسته ایتالیا شرکت کرد و سوم شد و دو سال بعد از آن با میلکو اسکوفیچ، دکتری اهل اسلوونی، ازدواج کرد. اسکوفیچ، چند عکس از زن جدید و کماکان گمنامش گرفت که هزاران کیلومتر دورتر چشم ثروتمندترین مرد جهان در هالیوود را گرفت. هاواراد هیوز، ثروتمندترین سرمایه دار جهان در آن زمان تسخیر او شده بود. هیوز دنبال جینا لولوبریجیدا گشت و به او پیشنهاد داد برای بازی در سینما تست دهد. او قبول کرد که همراه شوهرش راهی آمریکا شود. در روز سفر مشخص شد که هیوز فقط برای یک نفر بلیت فرستاده است. حتی وکلای طلاق را هم به فرودگاه فرستاده بود و بعد هم او را در یک هتل لوکس با منشی و راننده مستقر کرد و سپس بارها از او خواستگاری کرد. هیوز همه چیز را چیده بود و حتی آزمون بازیگری هم یک سکانس در مورد پایان ازدواج بود. او را با یک سوئیت در یک هتل مجلل با منشی و راننده جذب کرد.

راز «زیباترین زن جهان» درباره روابط جنجالی‌اش لو رفت

اما، در نگاهی به گذشته، جینا لولوبریجیدا همیشه از اینکه او را اینطور رد کرد، پشیمان بود. او گفت: «در آن زمان من بیش از حد معصوم بودم. بعداً متوجه شدم که او مرد بسیار جالبی است.» پس از تنها سه ماه، قراردادی را امضا کرد و به خانه بازگشت، مصمم بود که از هالیوود دوری کند و عمدتاً در فرانسه و ایتالیا کار کند. او فیلم های «میس ایتالیا» و «نان، عشق و فانتزی» را در این دوران بازی کرد.

همبازی شدن با بزرگ ترین بازیگران تاریخ سینما

راز «زیباترین زن جهان» درباره روابط جنجالی‌اش لو رفت

اولین فیلم او به زبان انگلیسی «شیطان را بران» به کارگردانی جان هیوستون بود. با نقشی که او در آن فیلم مقابل همفری بوگارت در ساحل آمالفی ایتالیا بازی کرد، راه بازی مقابل شماری از بزرگ‌ترین هنرپیشه‌های مرد تاریخ سینما باز شد. لولوبریجیدا با ارول فلین در «شمشیرهای متقاطع»، با آنتونی کوئین در «گوژپشت نوتردام» و برت لنکستر همبازی شد. برای بازی در نقش یک یتیم مقابل ویتور گاسمن، یکی از بهترین هنرپیشه‌های ایتالیایی جوایز مختلفی برد و در «فیلم بندباز» و در مرکز یک مثلث عشقی با بازی برت لنکستر و تونی کورتیس حضور یافت. او بازیگر فوق‌العاده سخت‌کوشی بود، در طول دهه ۱۹۵۰، اغلب ماهانه یک فیلم بازی می کرد و با همه همکارانش به غیر از فرانک سیناترا که با او در فیلم عاشقانه «هرگز نه اینقدر کم» که در میانمار و تایلند فیلم‌بردای شد، بازی کرد، رابطه خوبی داشت.

بی‌پروایی در مصاحبه‌ها

راز «زیباترین زن جهان» درباره روابط جنجالی‌اش لو رفت

لولو در مصاحبه‌ها صریح بود و مدعی می‌شد که زنان در مقابل مردان وانمود می‌کنند که احمق هستند و هنگامی که در سال ۱۹۶۵ به دلیل عدم پرداخت مالیات خود در کالیفرنیا دستگیر شد و مقامات ایالتی جواهرات او را ضبط کردند، او پاسخ داد: «هیچ وقت نمی دانستم که بدهکار مالیات هستم. حتی مافیا حداقل یک هشدار می دهد.» بعدها، زمانی که او در لندن به خاطر پوشیدن کتی از پوست ببر مورد انتقاد قرار گرفت، اصرار داشت که برای دوختن این کت فقط از پوست سه ببر استفاده شده است: «چه کار می توانستم بکنم؟ ببرهای کت من قبلا مرده بودند.»

دشمنی با سوفیا لورن

راز «زیباترین زن جهان» درباره روابط جنجالی‌اش لو رفت

سوفیا لورن یک بار گفته بود که «خوش‌روتر» از لولو بریجیدا است. لولوبریجیدا هم در جواب گفته بود که لورن فقط می‌تواند نقش زنان دهاتی را بازی کند نه خانم‌های اشرافی را. او گفته بود: «فرق بین ما فرق بین یک اسب خوب مسابقه با یک بز است.»

شکایت‌های متعدد

او از دهه ۱۹۵۰ در مورد همه چیز، از اختلاف با رستورانی در نیویورک گرفته تا اینکه آیا نورهای روشن استودیو به چشم های او اسیب زده بود، در دادگاه و خارج از دادگاه شکایت می کرد. در یک مقطع زمانی، او چهار دعوای حقوقی همزمان داشت. شاید همه اینها به این دلیل بود که او هرگز مشتاق نبود یک سوپر استار باشد. اما مطمئناً در آن روزگار، هر چه کمتر به بازیگری اهمیت می داد، استودیوها بیشتر به او پیشنهاد می دادند. او یکبار گفت: «در مقطعی از قراردادم ۱۰ درصد از سود ناخالص، تأیید همبازی ام، کارگردان و فیلمنامه را داشتم.»

روابط عاشقانه جینا لولوبریجیدا

راز «زیباترین زن جهان» درباره روابط جنجالی‌اش لو رفت

لولوبریجیدا مدتی کوتاه رابطه‌ای خارج از ازدواج با کریستین بارنارد، نخستین جراحی که عمل پیوند قلب انجام داد، برقرار کرد و این به معنای پایان ازدواجش بود. در سال ۱۹۷۱ در همان لحظه ای که طلاق در ایتالیا قانونی شد، درخواست طلاق داد و آخرین فیلم مهم او «شاه، بی‌بی‌، سرباز» بود که با دیوید نیون در سال ۱۹۷۲ هم‌بازی شد. این فیلم با تنش‌های زیادی همراه بود و تولید آن سه بار به دلیل «مشکلات چشمی» متوقف شد.

ملاقات با فیدل کاسترو

راز «زیباترین زن جهان» درباره روابط جنجالی‌اش لو رفت

جینا لولوبریجیدا در نهایت سراغ عشق اول خود یعنی مجسمه‌سازی و عکاسی رفت. او در سال ۱۹۷۴ نامه ای شخصی به فیدل کاسترو در هاوانا نوشت که به نوعی رهبر کوبا را متقاعد کرد که با مصاحبه موافقت کند. لولوبریجیدا گفت: « او نه به عنوان یک رهبر سیاسی که به عنوان یک انسان به من علاقه‌مند شد. فهمید که برای حمله کردن به او آنجا نرفته‌ام و من را پذیرفت.» و اگرچه کاسترو را انسانی هیپنوتیزم کننده توصیف کرد و بیش از حد انتظار در کوبا ماندگار شد.

علاقه به مردان جوان‌تر

راز «زیباترین زن جهان» درباره روابط جنجالی‌اش لو رفت

جینا لولوبریجیدا دو دهه اخیر زندگی اش را با روابط غیرعاقلانه با مردان بسیار جوان‌تر از خودش مشغول بود و با خاویر ریگائو رافولس، اسپانیایی جذابی که ۳۴ سال از خودش کوچک‌تر بود آشنا شد، آن‌ها در سال ۲۰۰۶ نامزد کردند، اما نامزدی آن‌ها به هم خورد، با این حال خاویر مراسم عروسی ای گرفت که جینا حضور خود را در آن منکر شد و کار به دادگاه کشید. لولوبریجیدا در دادگاه باخت اما آن ازدواج سال ۲۰۱۹ با کمک پاپ باطل شد.

راز «زیباترین زن جهان» درباره روابط جنجالی‌اش لو رفت

یک مرد جوان به نام آندره آ پیاتزولا، فقط ۲۷ ساله، وقتی اعتماد او را جلب کرد، ظاهراً شروع به جمع آوری ثروت چند میلیون دلاری او کرد تا برای خرید اتومبیل، خانه و هر چیز دیگری خرج کند. لولوبریجیدا یک پرونده حقوقی دیگر هم علیه پسر خودش، میلکو داشت. او تلاش کرده بود کنترل اموال مادرش را که آن موقع ۸۰ ساله بود، بدست بگیرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      خوش به حالش. خوب زندگی کرد. در. اوج. رفاه. و ثروت. و محبوبیت. بود.

    • ناشناس

      قشنگترین زنان ودختران را ایران دارد

    • ناشناس

      این زیباترین زن جهانه ؟

    • مینا

      نه خودش شبیه صد ساله هاس نه دوست پسرش شبی شصت ساله ها😐💔

    • ناشناس

      چه زندگی فرهیخته و با کیفیت و سطح بالایی !!!‍!

    • ناشناس

      البته بایک تریلی آرایش وعمل

    • داوود

      وقتی بخت واقبالت روشن باشه!اگه خودت هم نخواهی رفاه واسایش توزندگیته...

    • ناشناس

      اگر این زیباست پس پسر عموی من چیه؟که تورک هست و چشماش ابیه موهاش بوره و کل دنیا رو بگردی دختری پیدا نمیکنی که زیباییه پسر عموی منو داشته باشه

      پاسخ ها

      • امیر

        زیبایی پسر عمو😂😂

    • لاکپشت آبی

      آخرش چی مرد تمام شد رفت

    • ناشناس

      وقتی خدا همه جوره هواتو داره

    • هدیه

      خوشگل ترین خانوم هارو ایرانیا دارن.زیبایی این یک هزارم زیبایی ایرانیا نیست....

    • .

      ایرانی ها یه چیز دیگن

    • ناشناس

      معمولیه قیافش

    • تورک اوغلان

      روح پاکش صلوات.....

    • ناشناس

      چقدر شبیه سوفیا لورنه ..... البته فرم لبها و بینیش از سوفیا قشنگتره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج