۱۲۸۶۹۲۶
۹ نظر
۱۱۴۲۶۶
۹ نظر
۱۱۴۲۶۶
پ

تمام ایرانی‌هایی که با آدم مشهورهای خارجی ازدواج کردند

طی یکی دو روز گذشته عکس‌هایی از جان سینا، کشتی‌گیر و بازیگر فیلم‌های اکشن آمریکایی، سوژه کاربران فضای مجازی شد!

برترین‌ها: طی یکی دو روز گذشته عکس‌هایی از جان سینا، کشتی‌گیر و بازیگر فیلم‌های اکشن آمریکایی، سوژه کاربران فضای مجازی شد! این عکس‌ها که البته در حین بازی در پروژه جدید جان به اسم Ricky stanicky گرفته شده باعث شد تا نام او بیشتر بر سر زبان‌ها بیفتد و مردم بیشتر درباره این بازیگر و زندگی او بخوانند.

تمام ایرانی‌هایی که با آدم مشهورهای خارجی ازدواج کردند

دوستداران کشتی کج قطعا جان سینای دوست داشتنی را به بهترین شکل می‌شناسند. جان سینا علاوه بر شرکت در مسابقات کشتی کج بازیگری را نیز بسیار حرفه‌ای دنبال می‌کند و تقریبا دو سال پیش بود که با دختر ایرانی مقیم کانادا ازدواج کرد و در میان هواداران ایرانی خود بیشتر از همیشه محبوب شد.

تمام ایرانی‌هایی که با آدم مشهورهای خارجی ازدواج کردند

شهرزاد شریعت‌زاده نام همسر ایرانی جان سیناست که از سال 2019 با یکدیگر وارد رابطه شدند و سال ۲۰۲۱ ازدواج‌شان را به صورت رسمی برپا کرده و اطلاع‌رسانی کردند. همین را بهانه قرار دادیم تا در این مطلب درباره تمام ایرانی‌هایی که وارد زندگی سلبریتی‌های پرطرفدار شده‌اند و دل‌شان را ربوده‌اند صحبت کنیم با ما همراه باشید

سام اصغری

تمام ایرانی‌هایی که با آدم مشهورهای خارجی ازدواج کردند

بریتنی اسپیرز خواننده معروف آمریکایی سال گذشته و بعد از پنج سال دوستی بالاخره توانست نامزدی‌اش را با سام اصغری رسمی کند و بعید نیست از این پس با یک نام خانوادگی آشنا برای ما ایرانی‌ها فعالیت کند: «بریتنی اصغری» بریتنی و سام در پشت صحنه یکی از موزیک ویدئو‌های این خواننده با هم آشنا شدند. آشنایی آن‌ها درست در اوج دوران افسردگی و درگیری‌های حقوقی بریتنی با پدرش بر سر ماجرای قیمومیت اتفاق افتاد.

علی کاووسی

تمام ایرانی‌هایی که با آدم مشهورهای خارجی ازدواج کردند

علی کاووسی متولد سال ۱۳۵۴ تهران، ولی بزرگ شده آمریکاست. او سال‌ها مدیر برنامه‌های «ایرینا شایک» مدل معروف روس بود که در ایران با عنوان «نامزد رونالدو» شناخته می‌شد به خاطر دوستی اش با کریستیانو رونالدو در سال‌های ۲۰۰۹ تا ۲۰۱۵ هرچند ارتباط کاری آن‌ها در سال ۲۰۱۹ به رابطه عاشقانه منجر نشد و اعلام خبر رسمی این رابطه که فقط کاری است از سوی ایرینا، هم در رسانه‌هایی که این گونه خبر‌ها را منتشر می‌کنند بازتاب زیادی داشت.

شیوا صفایی

تمام ایرانی‌هایی که با آدم مشهورهای خارجی ازدواج کردند

محمد حدید اصالتا اردنی - فلسطینی است و سال‌هاست در کالیفرنیا زندگی می‌کند. او اگرچه در برج سازی صاحب نام است و ساختما‌ن‌های مجلل زیادی در آمریکا ساخته، اما بیش از همه به عنوان پدر دو سلبریتی معروف دنیای مد یعنی بلا و جی جی حدید شناخته می‌شود و به همین دلیل شهرت زیادی دست و پا کرده. محمد حدید سال ۲۰۱۴ با یک مدل ایرانی به اسم شیوا صفایی ازدواج کرد. شیوا متولد تهران و بزرگ شده نروژ است. ازدواج آن‌ها البته سال ۲۰۱۹ به طلاق انجامید.

رضا ضراب

تمام ایرانی‌هایی که با آدم مشهورهای خارجی ازدواج کردند

رضا ضراب تاجر جوان و ثروتمند ایرانی اگر چه به دلایلی مثل شراکت اقتصادی با بابک زنجانی زندانی شدن در آمریکا و ارتباط با رییس جمهور ترکیه شهرت زیادی دارد، اما اولین بار با عنوان شوهر ابرو گوندش خواننده معروف اهل ترکیه در ایران شناخته شد. آن‌ها در سال ۲۰۱۰ با هم ازدواج کردند و در مدت ازدواج‌شان چند باری همراه با هم به ایران سفر کردند و تصاویری از آن‌ها در یکی از ویلا‌های ضراب در کرج نیز منتشر شد. رضا ضراب متولد ۱۳۶۲ است و از ازدواجش با ابرو گوندش خواننده اهل ترکیه یک دختر به نام آلارا دارد. در مدتی که ضراب در آمریکا زندانی بود خبر‌هایی مبنی بر اقدام برای جدایی گوندش از او منتشر شده بود؛ و در نهایت و براساس رای دادگاهی در ترکیه آن‌ها در بهار ۲۰۲۱ به صورت توافقی از همدیگر جدا شدند و بر اساس رای دادگاه حضانت دخترشان نیز به ابرو گوندش واگذار شد.

سپیده کرامتی

تمام ایرانی‌هایی که با آدم مشهورهای خارجی ازدواج کردند

همین امسال و در خلال رقابت‌های جام ملت‌های اروپا کلارنس سیدروف فوتبالیست معروف هلندی روی خط برنامه تلویزیون ایران آمد و بعد از صحبت‌های فنی کمی فارسی حرف زد و از آشپزی ایرانی گفت. او دو سال پیش از این هم به ایران سفر کرده بود که سفری تفریحی و شخصی به حساب می‌آمد. داستان علاقه این فوتبالیست به ایران در رابطه او و «سپیده کرامتی» زن ایرانی ساکن کانادا دارد. گفته می‌شود کرامتی متولد ایران نیست و از ازدواج قبلی خود هم دو فرزند دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      باای شوهرکردنت

    • ناشناس

      خخخخخ دامن جان سینااا

    • ناشناس

      میگن شوهر شاه صنم خواننده قدیمی ازبک، هم ایرانیه :)

    • ناشناس

      جان سینا زنه یا مرد 🤣

    • ناشناس

      خانم کرامتی با اینهمه جراحی چهره ای مردانه پیدا کرده

    • ناشناس

      شرمینه شهریور و توماس کرچمان

    • ناشناس

      منم باساراتانکردی ازدواج کردم منم بزارین لطفا

    • ناشناس

      شانسا باخ

    • ناشناس

      ایرانی آخریه از همه بدشانس تر بود

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج