۱۲۹۱۴۴۵
۹ نظر
۲۴۰۷۶
۹ نظر
۲۴۰۷۶
پ

چالش نفس‌گیرِ پریناز ایزدیار، رعنا آزادی‌ور و هدی زین‌العابدین

مریلا، شبنم، هستی، پریناز، رعنا، هدی و یا مهتاب؟ کدام یک در این رقابت موفق‌تر بوده‌اند؟

برترین‌ها:  در سال رو به پایانِ 1401 آنقدر بازار ســریال‌های شبکه خانگی داغ شد که توقف چند هفته‌ای سریال «پوست شیر» برای تولید و عرضه فصل سوم، به صورت ویژه مورد توجه کاربران قرار گرفت و در فضای مجازی شاهد واکنش‌هایی در قالب پیش‌بینی آنچه قرار است در ادامه این داســتان پرکشش رقم بخورد بودیم. این‌بار به بهانه مرور سریال‌های در حال پخش در شبکه خانگی سراغ عملکرد بازیگران زن اصلی در این مجموعه‌ها رفته‌ایم و بررسی کرده‌ایم که هر یک چه عملکردی داشته‌اند. با ما همراه باشید.

مریلا زارعی / جیران

چالش نفس‌گیرِ پریناز ایزدیار، رعنا آزادی‌ور و هدی زین‌العابدین

سریال «مانکن» در سال 98 اولین تجربه نقش‌آفرینی مریلا زارعی در شــبکه نمایش خانگی بود. سریالی به کارگردانی حسین سهیلی‌زاده که در برقراری ارتباط با مخاطب هم به نسبت تجربه‌ای موفق بود. او اما در گام دوم یکی از اتفاقات ویژه را در کارنامه حرفه‌ای خود رقم زد. حضور در نقش مهدعلیا برای هــر بازیگر زنی، یک فرصت ویژه اســت. او همین امسال ســریال «نوبت لیلی» ساخته روح‌الله حجازی را هم در حال پخش داشت و جیران هم تقریبا برای او یک موفقیت محسوب می‌شود خصوصا برای او که در سال‌های اخیر به ابراهیم حاتمی‌کیا محدود شده بود.


پریناز ایزدیار / جیران

چالش نفس‌گیرِ پریناز ایزدیار، رعنا آزادی‌ور و هدی زین‌العابدین

پریناز ایزدیار که ورود به تلویزیون را با سریال «زمانه» به کارگردانی حسن فتحی تجربه کرده بود، برای ورود به شبکه نمایش خانگی هم دعوت او را پذیرفت و تبدیل به یکی از ســتاره‌های مجموعه ماندگار «شــهرزاد» شــد. حضور ایزدیار در نقش شیرین در این سریال در کنار نقش‌آفرینی ترانه علیدوســتی، شهاب حسینی و مصطفی زمانی موفق بود. او در ادامه همین موفقیت هــم برای ایفای نقش اصلی ســریال «جیران» از سوی حسن فتحی دعوت به همکاری شد. البته نقش‌آفرینی ایزدیار در جیران نوساناتی دارد اما این که او فقط با دو کار در نمایش خانگی، انقدر به چشم آمده مساله جالبی‌ست.


رعنا آزادی‌ور / جیران، سرگیجه 

چالش نفس‌گیرِ پریناز ایزدیار، رعنا آزادی‌ور و هدی زین‌العابدین

سال گذشته رعنا آزادی‌ور به صورت همزمان در دو پروژه حضور پیدا کرد. یکی «زخم کاری» ساخته مهدویان و دیگری «جیران» ساخته حسن فتحی. پخش جیران البته همچنان ادامه دارد و این روزها با آغاز پخش مجموعه «سرگیجه» بار دیگر آزادی‌ور تبدیل به یکی از بازیگران دو ســریاله در ویترین نمایش خانگی شده است. حضور آزادی‌ور در ســریال «زخم کاری» ایراداتی داشت و گاها اگزجره هم بود. کاراکتر او برگرفته از شخصیت لیدی مکبث در نمایشنامه ماندگار شکسپیر بود. حضور او در ســریال «جیران» هم تا به اینجا تقریبا تأثیرگذار بوده هر چند کاراکترش به نسبت کاراکترهای دیگر قوت و قوام الزم برای ماندگاری در حافظه مخاطب را ندارد. 


شبنم مقدمی / سرگیجه

چالش نفس‌گیرِ پریناز ایزدیار، رعنا آزادی‌ور و هدی زین‌العابدین

از پرکارترین بازیگران زن به شمار می‌رود. او کــه ورود به این عرصه را بــا مجموعه «ابله» به کارگردانی کمال تبریــزی تجربه کــرد و در گام دوم هم بار دیگر با «هیولا» ایفاگر نقش در یک سریال طنز شد. بعد از آن او با «خاتون» یکی از جدی‌ترین و تلخ‌ترین کاراکترهای کارنامه‌اش را ایفا کرد. همزمانی پخش «شبکه مخفی زنان» و «بیگناه» و در ادامه عرضه «سرگیجه» باعث شد پرکاری او در سریال‌های خانگی بیشتر به چشم بیاید. از موفق‌ترین کارنامه‌ها را در ســریال‌های خانگی داشــته اســت. او در همکاری با مهران مدیری موفق شد یکی از کاراکترهای طنز مجموعه «هیولا» را به بهترین شــکل ایفا کند گر چه که در همکاری بــا مهران احمدی در «بیگناه» آن چنان موفق نبود. او این روزها هم سریال «سرگیجه» را به کارگردانی بهرنگ توفیقی در حال پخش دارد.


هدی زین‌العابدین / رهایم کن

چالش نفس‌گیرِ پریناز ایزدیار، رعنا آزادی‌ور و هدی زین‌العابدین

فصل ســوم «قلب یخی» به کارگردانی سامان مقدم نقطه ورود هدی زین‌العابدین به شبکه نمایش خانگی در آستانه دهه 90 بود. او بعدها در «رقص روی شیشه» ساخته مهدی گلستانه در کنار بازیگرانی چون بهرام رادان، مهتاب کرامتی و امیر آقایی به ایفای نقش پرداخت اما سریال برای همه آن‌ها به تجربه‌ای شکست خورده تبدیل شد. «کرگدن» ساخته کیارش اسدی‌زاده اما تجربه‌ای متفاوت بود که زین‌العابدین در آن خوش درخشــید. حالا او در ســریال «رهایم کن» به عنوان تازه‌ترین ساخته شهرام شاه‌حسینی ایفاگر نقش اصلی است. کاراکتر «مارال» در داستان «رهایم کن» نقشی کلیدی دارد. دو کاراکتر اصلی فیلم یعنی حاتم و هاتف دلبسته او می‌شوند و رابطه میان این دو برادر دستخوش احساسات‌شان نسبت به این دختر قرار می‌گیرد.


هستی مهدوی‌فر / آکتور 

چالش نفس‌گیرِ پریناز ایزدیار، رعنا آزادی‌ور و هدی زین‌العابدین

سریال «آکتور» به کارگردانی نیما جاویدی از همان اولین گام‌های پیش‌تولید از مجموعه‌هایی بود که به واسطه ترکیب بازیگرانش مورد توجه قرار گرفت. سریالی که نوید محمدزاده بعد از تجربه موفق «قورباغه» در دومین تجربه سریالی خود ایفاگر نقش اصلی آن بود و در کنــارش هم احمد مهرانفر حضور داشــت. طبیعتا قبول نقش‌آفرینــی در این پروژه به عنوان بازیگر نقش اصلی زن پیشنهادی جذاب برای هستی مهدوی‌فر بوده است. هستی مهدوی‌فر بعد از گذشت 5 قسمت از پخش سریال «آکتور» به تازگی وارد داســتان شده اســت و باید اعتراف کرد کــه ورودی توجه‌برانگیز داشــته. کاراکتــر آلما قرار اســت به عنوان نفر ســوم تیم دو نفره علــی و مرتضی، در نقش‌آفرینی‌هــای گروهــی آن‌ها با هدف کســب درآمد، مشارکت داشته باشد.


مهتاب ثروتی / مترجم

چالش نفس‌گیرِ پریناز ایزدیار، رعنا آزادی‌ور و هدی زین‌العابدین

مهتاب ثروتی در ســریال «خاتون» بــه کارگردانی تینا پاکروان ایفاگر نقش «ماری» بود. حالا ثروتی در یکی از مهم‌ترین تجربه‌های بازیگری‌اش ایفای نقش اصلی در سریال «مترجم» به کارگردانی بهرام توکلی را برعهده گرفته است. قصه «مترجم» با محوریت دختر جوانــی بهنام «غزاله» روایت می‌شود که از طریق یک فرد ناشناس متوجه می‌شود تصادف برادرش که باعث مرگ او شده، یک حادثه نبوده است. بنابراین تلاش می‌کند از مرگ مبهم او رازگشایی کند و در این مسیر وارد ماجراهای پیچیده و خطرناکی می‌شود. ثروتی در ایفای نقش شخصیت چندبعدی و پیچیده غزاله تا به اینجا عملکرد چندان موفقی نداشته است. 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بی مخ

      پس آیسانم ؟؟

    • Eli

      هستی‌ مهدوی فر اکتور

    • ناشناس

      رعنا آزادی ور فوق العاده

    • ناشناس

      پردیس احمدیه پوست شیر

    • ناشناس

      چقدر سریال پول پارو میکنن

    • بی نام

      پوست شیر عالی عالی

    • ناشناس

      انقدر که هر سریالی میبینی شبنم مقدمی توشه دیگه دارم الرژی پیدا میکنم نسبت بهش بابا یه نفس بگیر انقدر تکراری نشی واسه مردم

    • دنیا

      همه ی بازیگرا به کنار خدایی من نمی دونم پریناز ایزدیار رو چطوری میگین به چشم اومده زیادی مصنوعیه زیادی یخه من هنوز بابت سیمرغی که گرفت در عجبم

    • نازی

      پرینااااز اول😍😍
      دوم رعنا💗❤️

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج