۱۲۹۶۶۵۸
۲ نظر
۱۴۷۳۷
۲ نظر
۱۴۷۳۷
پ

عادت مشترک خواننده زن معروف همراه با قاتلان زنجیره‌ای!

در این مقاله قرار است مطالب و داستان‌هایی جالب و خواندنی از زندگی سلبریتی‌ها را همراه هم مرور کنیم

برترین‌ها - مهسا شفیعی: در این مقاله قرار است مطالب و داستان‌هایی جالب و خواندنی از زندگی سلبریتی‌ها را همراه هم مرور کنیم و برخی از مشهورترین و محبوب‌ترین بازیگران و موزیسین‌های حال حاضر دنیا را بهتر بشناسیم.

عادت مشترک کیتی پِری و قاتلان زنجیره‌ای

عادت مشترک خواننده زن معروف همراه با قاتلان زنجیره‌ای!

طرفداران کیتی پری به خوبی می‌دانند که این خواننده موفق به انجام کارهای عجیب و غریب عادت دارد و اصلا از آن دست آدم‌هایی نیست که همرنگ جماعت شود. با این وجود اما عادت درخواست تکه‌ای از موهای سلبریتی‌های دیگر حتی برای او هم عجیب است. ظاهرا کیتی هربار که یک آدم معروف را می‌بیند و با او هم‌کلام می‌شود از او درخواست می‌کند مقدار کمی از موهای سرش را به کیتی بدهد تا او بتواند به وسیله آن طلسم دوستی درست کند. بر اساس گفته‌های خود او این ایده در اولین حضور این خواننده در مراسم گرمی و ملاقات با تیلور سوییفت و مایلی سایرس به ذهنش رسیده و کیتی از هر دوی آن‌ها مقداری مو گرفته است.


جایزه جذاب‌ترین شغل پیش از شروعِ بازیگری تعلق می‌گیرد به ...

عادت مشترک خواننده زن معروف همراه با قاتلان زنجیره‌ای!

حتما پیش آمده که در مقاله‌های مختلف درباره شغل بازیگران محبوبتان پیش از آن‌که حرفه نهایی‌شان را آغاز کنند، بخوانید و حتما قبول دارید که برخی از این افراد شغل‌های خاص و غیر معمولی داشته‌اند. با همه این توضیحات باید پذیرفت که احتمالا یکی از جدی‌ترین کاندید‌های عنوان جذاب‌ترین شغل، کریستوفر  واکن بازیگر باتجربه هالیوودی خواهد بود. پیش از آن‌که کریستوفر واکن وارد حرفه جذاب بازیگری شود کم شغل غیرعادی نداشته و یکی از آن‌ها قطعا کار در یک کلاب شبانه به عنوان رقاص است و جالب است بدانید او حتی در جوانی به عنوان رقاص در یکی از موزیک ویدئوهای مدونا هم حاضر بوده است. با این حال شغلی که باعث نوشتن همه این توضیحات شده کار به عنوان رام کننده شیر در یک سیرک است. کریستوفر در یک تابستان در زمانی که تنها 16 سال داشت مشغولِ این شغلِ غیر عادی بوده است.


بهترین سن برای رکوردِ آلبومِ هِوی مِتال

عادت مشترک خواننده زن معروف همراه با قاتلان زنجیره‌ای!

چه فیلم‌بینِ حرفه‌ای باشید و چه نباشید حتما از تماشای سه‌گانه ارباب حلقه‌ها حسابی لذت برده‌اید و بازی کریستوفر لی در این فیلم‌ها را در نقش سارومان به یاد می‌آورید. جالب است بدانید آقای لی ظاهرا از هر انگشتش یک هنر می‌ریزد و علاوه بر سینما در موسیقی هم استعداد دارد، آن‌هم در عجیب‌ترین ژانر ممکن. کریستوفر لی همین چندوقت پیش و در 88 سالگی طی یک همکاری با گروهی به نام منووار(Manowar)، اولین آلبومِ سبکِ متالش را رکورد و روانه بازار کرد. این آلبوم حتی آن‌قدر باکیفیت بود که بتواند جایزه مجله تخصصی متال یعنی همِر مگِزین را هم به خود اختصاص داد.


Oprah یا Orpah

عادت مشترک خواننده زن معروف همراه با قاتلان زنجیره‌ای!

باورتان بشود یا نه نامِ رسمی یکی از مشهورترین شخصیت‌های تلویزیونی دنیا درواقع Orpah Gail Winfrey یا ارپا گِیل وینفری است. ارپا یک نام مذهبی به حساب می‌آید و نام یکی از شخصیت‌های انجیل است. اگر برایتان سوال پیش آمده که پس چطور میلیاردها نفر در سراسر دنیا این فرد را با نامِ اپرا می‌شناسند باید بگویم همه‌چیز به خاطر یک اشتباه تایپی اتفاق افتاده و پس از آن استقبال از نامِ اپرا آن‌قدر خوب بوده که کسی زحمت تصحیح اشتباه را به خودش ندهد.


حدس می‌زنید جیسون استیتهام ورزشکارِ چه رشته‌ای بوده است؟

عادت مشترک خواننده زن معروف همراه با قاتلان زنجیره‌ای!

پیش از آن‌که جیسون استیتهام خودش را به عنوان یکی از سمبل‌های فیلم‌های اکشن در نگاه تماشاگران جا بیندازد مانند بقیه همکارانش شغل‌های مختلفی را تجربه کرده است. جیسونِ جوان مدتی به عنوان دست‌فروش در خیابان‌ها کار می‌کرد و مدتی هم به عنوان بازیگر نمایش‌های خیابانی مشغول بوده است. اما دوره‌ای از زندگی این بازیگر که بسیاری از آن اطلاعی ندارند، سال‌هایی است که جیسون یک ورزشکار حرفه‌ای بود. استیتهام در زمینه شنا و شیرجه حسابی فعال بود و بیش از 12 سال عضوی از تیم ملی شنای بریتانیا به حساب می‌آمد.


والت دیزنی و مجسمه‌های اسکاری که تعدادش را باور نمی‌کنید

عادت مشترک خواننده زن معروف همراه با قاتلان زنجیره‌ای!

والت دیزنی را حتما می‌شناسید. مردی که صرف‌نظر از شایعاتی که درباره زندگی و عقایدش وجود دارد کودکیِ چندین و چند نسل از انسان‌های زمین را شیرین‌تر و رویایی‌تر کرد. در زندگی و حرفه والت دیزنی رکوردهای جالب و باورنکردنی به وفور پیدا می‌شود اما این‌بار فقط سراغ اسکار می‌رویم. باورتان می‌شود اگر بگویم والت دیزنی 59 بار نامزد دریافت جایزه اسکار شده است؟ جالب است بدانید پدر انیمیشن دنیا 26 بار برنده جایزه اسکار شده است و آقای دیزنی 26 عدد از جایزه‌ای را در خانه داشته که بسیاری از بازیگران مطرح هالیوود حتی نزدیک به دریافت یک عدد از آن هم نشده‌اند.


رفاقت دِیمِن و افلِک عمیق‌تر از این حرف‌هاست

عادت مشترک خواننده زن معروف همراه با قاتلان زنجیره‌ای!

یکی از بهترین نمونه‌های دوستی و رفاقت در هالیوود بدون شک به رفاقت مت دیمِن و بن افلک مربوط می‌شود. مت و بن در دوران مدرسه و زمانی که ابتدایی بودند با هم دوست شده‌اند و حالا چندین دهه است که دوستان خوبی برای هم هستند. جالب است بدانید بررسی‌های دقیق‌تر نشان داده این دو بازیگر مشهور هالیوود نسبت دوری هم با یکدیگر دارند. جدِ هر دو بازیگر فردی به نام ویلیام نولتون جونیور بوده که در قرن هفدهم به عنوان مهاجر وارد خاک آمریکا شده است.


هم‌کلاسی بودن تیلدا سویینتون و پرنسس دایانا

عادت مشترک خواننده زن معروف همراه با قاتلان زنجیره‌ای!

البته پیش از هرچیز لازم است بدانید تیلدا سویینتون درواقع عضوی از یک خانواده اصیل و پرسابقه اسکاتلندی است و داستان این دو هم‌کلاسی به سال‌ها قبل و زمانی برمی‌گردد که تیلدا و دایانا تنها 10 سال داشته‌اند. در آن زمان پدر و مادر تیلدا تصمیم می‌گیرند که او را به یک مدرسه خصوصی و شبانه‌روزی بسیار مشهور در کنت بفرستند. این مدرسه شبانه‌روزی جایی است که فرزندان مشهورترین و قدرتمندترین افراد بریتانیا در آن درس می‌خوانند و به این ترتیب این بازیگر هالیوودی مدت کوتاهی با شاهزاده آینده ولز هم‌کلاس بوده است.


برد پیت بدون دندان هم جذاب است؟

عادت مشترک خواننده زن معروف همراه با قاتلان زنجیره‌ای!

در تاریخ سینما بازیگران زیادی به خاطر فداکاری و از جان مایه گذاشتن برای بالا رفتن کیفیت نقش‌ها و فیلم‌هایشان شناخته می‌شوند و برد پیت هم هرچند که سابقه کار در فیلم‌های تجاری را هم در کارنامه دارد، یکی از این بازیگرهاست. یکی از درخشان‌ترین آثار کارنامه برد پیت بدون شک فیلم باشگاه مشت‌زنی یا Fight Club است. مدیر برنامه‌های این بازیگر فاش کرده که برد پیت برای باورپذیرتر شدنِ یکی از سکانس‌های این فیلمِ فوق‌العاده، داوطلب شده هر دو دندان جلویی‌اش شکسته و ناقص شود. ظاهرا دیوید فینچر و دیگر عوامل فیلم حاضر بودند با گریم کار را جلو ببرند اما برد پیت ترجیح می‌داده این سکانس تا حد ممکن واقعی‌تر به نظر برسد.


و قدبلندترین بازیگرِ زنِ هالیوود

عادت مشترک خواننده زن معروف همراه با قاتلان زنجیره‌ای!

گوئندولین کریستی که حتما برای طرفداران سریال محبوب بازی تاج و تخت حسابی آشنا به حساب می‌آید با بلندی قدِ 191 سانتی متر، بلندترین زنِ بازیگر در هالیوود محسوب می‌شود. این قدِ بلند البته در بیشتر دوران کودکی و نوجوانی برای گوئندولین یک نفرین محسوب می‌شد و او همیشه از نظر بچه‌های دیگر غیرعادی به حساب می‌آمد. در عوض اما همین فیزیک منحصربفرد باعث شد او بتواند بازیگر شود و در نقش Brienne of Tarth در سریالی فوق‌العاده مانند بازی تاج و تخت به هنرنمایی بپردازد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      کیتی پری چه خوشکله .حیف که خله.

    • شروین

      سلام. آقای کریستوفر لی سابقه همکاری با گروه منووار رو داشته ولی این آلبوم ربطی به گروه منووار نداره و آلبوم شخصی ایشون محسوب میشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج