۱۴۱۰۴۲۸
۱ نظر
۸۴۴۰
۱ نظر
۸۴۴۰
پ

شیخ محبوب این روزها فکر زنان بدکاره شهر ما است

این روزها که دوقطبی‌های مذمومی در جامعه شکل گرفته و برخی از مسئولین هم با اصرار به اقدامات مبهم در واقع به این دوقطبی‌ها دامن می‌زنند، منبر یک شیخ محل تفاهم نسبی شده.

برترین‌ها: این روزها که دوقطبی‌های مذمومی در جامعه شکل گرفته و برخی از مسئولین هم با اصرار به اقدامات مبهم در واقع به این دوقطبی‌ها دامن می‌زنند، منبر یک شیخ محل تفاهم نسبی شده. حسین انصاریان که ظاهرا در حسینیه همدانی‌ها در شهرری بالای منبر می‌رود، پا منبری‌های زیادی دارد و حرف‌هایش نقل محافل شده است. او اگر چه گاهی مثل اظهارنظرش درباره شاهدِ طلاق جنجالی می‌شود اما در مجموع در جایگاهی بالاتر از نفراتی چون مطیعی و پناهیان دارد، برخی از کاربران در واقع شیخ حسین انصاریان را از نسل روحانیون و منبردارانی می‌دانند که به تنوع افکار اهمیت می‌دادند و سیاست‌زده رفتار نمی‌کردند. اظهارنظر اخیر حسین انصاریان درباره "خانم‌های فقیرِ آلوده به گناه" بهانه این مطلب شد، البته در ابتدا آن اظهارنظرش درباره شاهد طلاق را مرور می‌کنیم و بعد عقب‌نشینی‌اش و بعد باقی اظهارنظرهایش.

شیخ محبوب این روزها فکر زنان بدکاره شهر ما است

شیخ محبوب این روزها فکر زنان بدکاره شهر ما است

واکنش برخی کاربران شبکه‌های اجتماعی در این رابطه را بخوانید:

* اکانت توئیتری «عبدی مدیا» در واکنش به صحبت‌های شیخ حسین انصاریان نوشت: شیخ حسین انصاریان حرف خود را پس گرفت. زن و شوهر برای طلاق ملزم نیستند تجسس کنند که شاهد طلاق عادل است یا نه؟ به دفاتر ازدواج اعتماد کنند پی‌نوشت: یاد ماجرای زدن قند در چای افتادم. عجب!

* امیررضا نظری، فعال رسانه نیز توئیت زد: حاج شیخ حسین انصاریان ثواب احیا را به خانم‌هایی تقدیم کرد که فقر را نتوانستند تحمل کنند و به گناه آلوده شدند. (و مسئولین کشور را مسبب گناه آنها دانست). به خاطر ندارم مسئولان به این صراحت و درستی دولتی را مقصر گناهان مردم بداند.

* کاربر دیگری به نام «مسعود» هم نظر داد: شیخ حسین انصاریان می‌گه: «احتمالا الآن کسایی هستند که غرق در فسادند و از همین فسادها خسته شدند و تو خونه‌هاشون خوابند. خدایا حتی اون‌ها رو هم در ثواب این شب‌ها شریک قرار بده.». می‌بینید؟ آدمی که آلوده نشده این‌طوری صحبت می‌کنه. آلوده‌ها اما مخالف نظر خودشون رو هم کافر می‌دونن.

* سعید هم از فعالان فضایب مجازی گفت: ذهن پویای شیخ حسین انصاریان در دعا رو دوست دارم؛ شب قدری از خدا میخواد برخی خانم‌ها که الآن خوابشون برده رو در ثواب احیای امشب شریک کنه! چقدر تو مهربونی مَرد!

* حسین کیانی نیا، خبرنگار هم اینگونه به سخنرانی شسخ حسین انصاریان واکنش نشان داده است: شیخ حسین انصاریان: حق‌ الناس با احیا گرفتن، گریه کردن و کربلا رفتن بخشیده نمی‌شود! گناهانی بین ما و مردم می‌ماند؛ «حق‌الناس» ولو به اندازه یک دانه گندم و عدس باشد بخشیده نمی‌شود، باید از صاحب مال حلالیت طلبید.

*  کبری آسوپار، روزنامه‌نگار و یادداشت‌نویس روزنامه جوان هم می گوید: فضای خانوادگی احیا همراه با شیخ حسین انصاریان در خیابان ری دوست‌داشتنی است. هر خانواده‌ای، پیر و جوان و خردسال، با تیپ‌های متفاوت، یک زیرانداز می‌آورند و دور هم می‌نشینند. برای شناخت جامعه ایران و ارائه تئوری در مورد سبک زندگی این مردم، باید تجربه تنفس در چنین فضایی را هم داشت...

* شایان هم که دانشجوست در تمجید از موضاع واعظ معروف تهران گفت: شیخ حسین انصاریان گفت «خدایا خیلی از هم‌لباس های من کارهایی کردند که باعث شد خیلی از مردم با امثال من بد بشن و امسال شب قدر بیدار نباشند. خدایا اونها رو هم در برکت احیای ما سهیم کن...» دم معرفتت گرم شیخ حسین.

* عبدالصمد جعفری، فعال رسانه: شیخ حسین انصاریان از سنت بسیار نیکوی آزادسازی زندانیان سخن گفت. چقدر بجا و چقدر پسندیده پیش خدا و چقدر راهگشا برای تحمل سختی های آخرت. از خدا میخام آنقدر مال به من بدهد که باعث آزادسازی هر چه زندانی مالی هست بشوم. خدایا خودت کمک کن.

* حساب کاربری «شَبَر» هم اینگونه درباره سخنرانی شیخ حسین انصاریان موضع گرفت و نوشته است: شلوغ ترین مراسم های شب های قدر تهران رو شیخ حسین انصاریان و حاج آقا علوی تهرانی اجرا میکنن مراسم های امثال برخی دیگر به مراتب خلوت تره و در این نشانه هایی است برای اهل یقین.

* محمد موسوی عقیقی، پژوهشگر هم در یادداشتی انتقادی در توئیتر نظر داد: صحبت‌های حسین انصاریان درباره‌ی طلاق و ربطش به زنای محصنه تأسف‌آور هست. توی زمانه‌ای که زن و مرد توی دادگاه‌ها پیر میشن برای طلاق، قاضی حکم طلاق رو میده، توی محضر و شناسنامه ثبت میشه، شاهد آوردن چیه دیگه که شیخ از این افاضات کنه! شاهد برای زمانی بوده که عقود و معاملات ثبتی نبودن!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      جان من آدم شوید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج