۱۴۹۷۹
۵۰۱۲
۵۰۱۲
پ

دلايل موفقيت مهران مديري

عشق مهران مدیری خوب از آب درآمد!

طبيعتا موفقيت يك فرمول خاص دارد كه در زندگي مهران مديري نيز ديده مي‌شود. اين فرمول تلاش + صبر + عشق است كه مي‌تواند هر انساني را به موفقيت برساند. يكي از ويژگي‌هايي كه در مهران مديري بارز است از زماني‌كه او را شناختيم، اين است كه كارش را دوست دارد

عشق مهران مدیری خوب از آب درآمد!

عشق مهران مدیری خوب از آب درآمد!

طبيعتا موفقيت يك فرمول خاص دارد كه در زندگي مهران مديري نيز ديده مي‌شود. اين فرمول تلاش + صبر + عشق است كه مي‌تواند هر انساني را به موفقيت برساند. يكي از ويژگي‌هايي كه در مهران مديري بارز است از زماني‌كه او را شناختيم، اين است كه كارش را دوست دارد و علاقه‌مند است با مردم ارتباط داشته باشد. مي‌توان در هر حرفه و مقامي گفت: «اين شغل من است و از آن درآمدي دارم...» اما درباره مهران مديري و هر آدم موفق ديگري «پاي عشق درميان» است.


عشق

آن‌هايي كه وظيفه‌وار، اجباري و براي رفع مسئوليت، كاري را انجام مي‌دهند ممكن است درآمدي داشته و روزگار را بگذرانند اما در نهايت هم خودشان آسيب مي‌بينند و هم به جايگاه بالايي نمي‌رسند. مهران مديري خوب توانسته با مردم ارتباط برقرار كند؛ حرفي كه از دل برآيد لاجرم بر دل نشيند. آدم‌هايي كه مثل مهران مديري به كارشان عشق دارند، خودشان هستند. براي خوشامد مردم نقابي به چهره نمي‌زنند. فقط خودش را بازي مي‌كند. آدم‌هايي كه خودشان هستند خلاق‌تر و متفاوت‌تر هستند. در اين بين صداقت نيز در ارتباط نقش مهمي بازي مي‌كند. صداقت همواره در رفتار و برخورد تاثير زيادي دارد. ويژگي اصلي عشق به كار اين است كه خودمان هستيم و مي‌دانيم نقشي كه در هستي برعهده‌مان است، چيست؟! خيلي از آدم‌ها دنبال اين هستند كه روزگار بگذرانند اما آيا به اين موضوع فكر مي‌كنند كه نقش‌شان در جهان هستي چيست؟ هر كسي در هر كجاي دنيا بايد بداند كه بودن و نبودنش براي چيست؟! او بايد نقشش را در صحنه نمايش روزگار بداند.


خلاقيت

در راهي كه به سوي موفقيت مي‌رويد بايد خلاق باشيد؛ مهران مديري بسيار خلاق است. در واقع دليل ماندگاري مهران مديري همين موضوع است. او هميشه حرف تازه‌اي براي گفتن دارد. اين موضوع نيازمند ذهن باز است. كسي كه مي‌خواهد خلاق باشد بايد نگاه متفاوتي داشته باشد. براي همه در زندگي مشكلات و اتفاقات منفي وجود دارد اما آدم‌هاي خلاق نمي‌گذارند اين موضوع مانع راه‌شان شود.


صبر

دومين بخش از فرمول موفقيت، صبر است كه مي‌توان در مهران‌مديري آن را يافت. صبر آن‌جايي است كه شخص چيزي را به‌عنوان هدف براي خودش در نظر گرفته و صبر براي رسيدن به آن كمك بسيار مهمي است. زود نااميد نمي‌شود. نمي‌گويد هدف من مناسب نيست و سريع تغيير مسير نمي‌‌دهد. بي‌‌شك بر سر راه هر هدفي موانع و مشكلاتي وجود دارد و مديري هم از اين قاعده مستثني نيست. همه ما تا حدودي از موانع بر سر راه او خبر داريم اما مديري متوقف نشده و با صبر و ممارست كارش را انجام داده است.همه ما در لحظه از برخي اتفاقات عصباني مي‌شويم و مديري هم قطعا چنين لحظاتي را تجربه كرده است اما به نظر مي‌رسد او صبر و شكيبايي داشته و بهترين تصميمات را گرفته است.


مسير هدف

ما شور و هيجان را در مهران مديري مي‌بينيم و اين به خاطر همان علاقه‌مندي به كاري است كه انجام مي‌دهد. جمع جبري مديري در اين رابطه كاملا مثبت است. او وقتي كار مي‌كند احساس زندگي دارد و به‌رغم همه مسائل و مشكلات امروز يكي از موفق‌ترين‌هاست.

اگر هدف ما فقط رسيدن به هدف باشد وقتي به آن هدف مي‌رسيم مي‌گوييم خب رسيديم حالا چي؟! بايد هدف ديگري داشته باشيم و اينگونه زندگي ملال‌آور مي‌شود. برخي گرفتار دغدغه و اضطراب موفقيت هستند؛ اين عده يك نكته بزرگ را فراموش كرده‌اند كه هدف در مسير است كه شكل مي‌گيرد؛ در واقع هدف بزرگ در مسير بودن است. ما يك تولد و يك مرگ داريم و زندگي مسيري است كه ميان تولد و مرگ است؛ زندگي خودش يك مسير است و موفقيت نيز در طول مسير است كه به‌دست مي‌آيد. در واقع تمام لذت موفقيت، به مسير است. بايد از مسيري كه مي‌پيماييم نهايت لذت را ببريم. اين زندگي است.

اختصاصی مجله اینترنتی برترین ها Bartarinha.ir

عشق مهران مدیری خوب از آب درآمد!


پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج