اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۸۱۵۷
۱ نظر
۵۰۰۹
۱ نظر
۵۰۰۹
پ

اين قسمت: علي كريمي

علي كريمي ؛ با استعداد، جسور خلاق و با اراده

محمد سيدا را در ايران به‌عنوان مرد حافظه مي‌شناسند. او استاد حافظه و تكنيك‌هاي ذهن برتر است.

علي كريمي ؛ با استعداد، جسور خلاق و با اراده

علي كريمي ؛ با استعداد، جسور خلاق و با اراده

برترین ها: محمد سيدا را در ايران به‌عنوان مرد حافظه مي‌شناسند. او استاد حافظه و تكنيك‌هاي ذهن برتر است. يكي از تخصص‌هاي استاد محمدسيدا در كنار توانايي‌هاي حافظه و تكنيك‌هاي ذهن، چهره‌شناسي است. سعي داريم در هر شماره؛ چهره يك ستاره سرشناس توسط دكتر محد سيدا بررسي كنيم. در اين قسمت ايشان علي كريمي ستاره مطرح فوتبال ايران را از نظر چهره تحليل مي‌كنند:


پشتكار

متاسفانه علي كريمي را از نزديك نمي‌شناسم و شناختم مربوط به چيزهايي است كه از راه دور، تلويزيون و رسانه‌ها پيگيري كرده‌ام. اگر بخواهم از طريق چهره‌شناسي علي‌كريمي را بررسي كنم بايد ابتدا راجع به خلاقيت و آدم‌هاي خلاق حرف بزنم. يك آدم خلاق؛ آدمي است كه اراده خوبي هم دارد. اراده و پشتكار است كه مي‌تواند براي موفقيت به او كمك كند. خلاقيت يعني فكري با اهداف نو و ايده‌هاي جديد براي ترقي كه در يك زمان خاص به‌وجود مي‌آيد. پشتكار نيز موجب مي‌شود آدم بر ضعف‌هايي كه دارد تسلط پيدا كرده و كمك مي‌كند بر مشكلاتي كه دارد غلبه كند. به‌عنوان مثال علي كريمي در سال‌هاي جواني‌اش به دليل حساسيتي كه داشت با مشكلاتي مثل آن محروميت مواجه شد (كريمي در بازي‌هاي تيم اميد در ويتنام درحالي‌كه 20 سال سن داشت، با داور مسابقه درگير و از طرف كنفدراسيون فوتبال آسيا يك سال از فوتبال محروم شد)اما اكنون مي‌بينيم كه او از نظر اخلاقي بسيار متفاوت عمل مي‌كند. اين به‌نظر من ريشه در پشتكار و اراده اين بازيكن بزرگ دارد.


تنبل

به هيچ عنوان حرف‌هايي از اين قبيل‌كه علي كريمي تنبل است يا پشتكار ندارد را قبول ندارم. استعداد به تنهايي كافي نيست و بايد هدايت شود. خيلي آدم‌هاي با استعداد را مي‌شناسيم كه به هيچ‌جا نرسيدند و خيلي از آدم‌ها را با استعداد متوسط و متوسط رو به پايين را مي‌شناسيم كه انسان‌هاي موفقي هستند. شايد كريمي در برخي مواقع حساسيت‌هايي نشان داده كه به ضررش تمام شده اما مطمئن باشيد بدون اراده و پشتكار او هرگز به چنين جايگاهي در فوتبال نمي‌رسيد.


چهره‌شناسي علي كريمي

قدرت تحليل و قدرت دركش خيلي بالاست. اراده‌اش هم خوب است. چانه به هر ميزان جلو باشد بيانگر اراده است.

پيشاني: پيشاني كريمي مربع و وسيع است و اين بدان معني است كه منورالفكر، با استعداد و قدرت تحليل بالايي دارد. كريمي ديد بازي نسبت به مسائل دارد.

ابرو: ابروي كريمي به ‌صورت مستقيم است كه قوه درك او را نشان مي‌دهد. او قوه درك بسيار بالايي دارد. تداخل ابروها نيز روح لطيف و حساسيتش را نشان مي‌دهد كه اين شايد هماني باشد كه در جواني مشكلاتي برايش به‌وجود آورد.

گونه‌ها: گونه‌هاي او به شكلي است كه نشان مي‌دهد، يك آدم منصف است.

لب‌ها و بيني: شكل و خطوط لب‌ها و بيني‌اش نشان مي‌دهد كه انساني مهربان و خيرخواه است.

چانه: چانه او بيانگر اراده است.

گوش: شكل گوش‌ها نشان مي‌دهد كه جسارت هم دارد. سوراخ گوش پايين‌تر از چشم است و اين نشانگر قدرت ريسك بالا و دل و جرات او است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ساینا

      یه تحلیل خوب از یه بازیکن دوست داشتنی ممنون

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج