۲۵۴۲۶۸
۵۰۱۹
۵۰۱۹
پ

معماران عصر دیجیتال

پیتر تیل، بنیانگذار PayPal و میلیاردر جوان

پیتر تیل، کارآفرین جوان و خالق پرتال PayPal.com می‌باشد که امروزه، برترین پرتال نقل و انتقال پول الکترونیکی در فضای مجازی می‌باشد. سرویس موفقیت برترین‌ها، امروز مروری دارد بر یکی دیگر از رهبران عصر دیجیتالی.

پیتر تیل، بنیانگذار PayPal و میلیاردر جوان
برترین ها: در ادامه سلسله مطالب نگاهی به زندگی موفق و تأثیرگذار رهبران عصر دیجیتال، سرویس موفقیت برترین‌ها، امروز به سراغ مدیرعامل اسبق و خالق شرکت پی پال، پیتر تیل رفته تا درباره این کارآفرین و میلیاردر جوان عصر فناوری اینترنت، بیش تر بدانیم. با ما همراه باشید.

پیتر تیل، بنیانگذار PayPal و میلیاردر جوان

دنیای کارآفرینی دیجیتالی، دو خصوصیت اصلی دارد که یکی خلاقیت و نوآوری، و دیگری فرصت آفرینی با استفاده از ابزارهای فناوری اطلاعات و ارتباطات می‌باشد. سرویس موفقیت پرتال، در چند ماه اخیر به بررسی زندگی موفق شماری از رهبران عصر دیجیتال، از ماریسا مایر (بانوی اول یاهو) و شرلی سندبرگ (بانوی اول فیس بوک) گرفته تا تانیاد سادلا جوان در مایکروسافت و امید کردستانی در گوگل پرداخته است و بخش‌هایی هر چند کوچک از زوایای زندگی کاری فناورانه این افراد را بررسی نمود. آن چه در میان این افراد به عنوان یک نقطه مشترک دیده می‌شد، توجه به همان دو خصلت اصلی در عرصه کارآفرینی دیجیتالی هست. خلاقیت و فرصت آفرینی. خلاقیت یعنی ارائه ایده‌های جالب و جذابی که مسبوق به سابقه در کسب و کار رقبا نیست و فرصت آفرینی نیز، به معنی بستر سازی برای توسعه نوآوری می‌باشد. این دو خصیصه، در زندگی پیتر تیل، رهبر پی پال به خوبی مشاهده می‌شود.

پیتر تیل، بنیانگذار PayPal و میلیاردر جوان
(قادر نبودن در دستیابی به آینده درست، به این معنی نیست که مجبور نیستی درباره آن فکر کنی)

پیتر آندرس تیل Peter Andreas Thie، متولد اکتبر 1967 در آلمان هست که از دانشگاه استنفورد فارغ‌التحصیل شد. وی حقوق خواند اما همچون استیو وزنیاک و شرلی سندبرگ، به فناوری اطلاعات و ارتباطات علاقمند شد و زمینه راه اندازی یکی از برترین کسب و کارهای دنیای اینترنت را فرهم کرد. وی اکنون، پس از ترک شرکتی که قبلاً پایه گذاری کرد، وارد هیات مدیره فیس بوک شده تا به عنوان مشاور مالی و سرمایه گذاری، نقش مهمی در توسعه کسب و کار غول شبکه‌های اجتماعی اینترنت داشته باشد. سرمایه 2 میلیارد دلاری آقای تیل، ایشان را در فهرست 500 میلیاردر اول جهان قرار داده است و بار دیگر، اهمیت ثروت آفرینی کارآفرینی دیجیتالی را در مقایسه با کسب و کارهای سنتی نشان می‌دهد.

پیتر در این ویدئو به کارآفرینان جوان می‌گوید که چه گونه آینده کسب و کار خود را شکل دهند.

http://www.youtube.com/watch?v=lU5aVhzeprE

بنیان گذار paypal، یکی آر موفق‌ترین سرویس‌های پرداخت آنلاین، چندی پیش، کتابی از تجربیات خود برای کارآفرینان به نام از صفر تا یک تألیف کرده است. او در این کتاب در توضیح استارت آپ می‌گوید: استارت آپ گروهی از افراد هستند که شما می‌توانید آن‌ها را برای ساختن آینده ای متفاوت متقاعد کنید. وی در این کتاب می‌گوید:

پیتر تیل، بنیانگذار PayPal و میلیاردر جوان
(کتاب پیتر تیل - رهبر پی پال)

رویکرد ناب و چابک در گستره کارآفرینی یک متدولوژی است نه هدف. این رویکرد تنها شما را می‌تواند در عرصه محلی موفق کند نه جهانی. داشتن یک چشم بزرگ و یک طرح به شما کمک می‌کند تا جایگاه دقیقی را در صنعت خود متصور شوید. بعنوان مثال مارک زوکربرگ پیشنهاد خرید فیسبوک به قیمت یک میلیارد دلار را رد کرد چون واقعاً می‌توانست ببیند که شرکتش به چه سمتی می‌رود ولی در مقابل یاهو این را نمی‌دید. استیو جابز در اپل هم اینگونه بود او یک چشم انداز بلند مدت با انبوهی از محصولات را برای سالهای آینده شرکت خود تصور کرده بود. آخرین نوشته‌ها و اظهارات این کارآفرین دنیای دیجیتال را در توییتر ایشان http://www.twitter.com/peterthiel دنبال کنید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج