۲۶۷۳۲۳
۵۰۱۹
۵۰۱۹
پ

دغدغه های سیاسی اجتماعی سلبریتی ها

اگر می توانستید در مناظره چند هفته پیش کاندیداهای دموکرات از آنها سوالی بپرسید، چه پرسشی را انتخاب می کردید؟ وب سایت CNN از چند نفر از سلبریتی ها، نویسندگان، سیاستمداران و روزنامه نگاران خواسته تا هر سوالی از کاندیداها در ذهن دارند، مطرح کنند.

هفته نامه تماشاگران امروز - رومینا تیموری: اگر می توانستید در مناظره چند هفته پیش کاندیداهای دموکرات از آنها سوالی بپرسید، چه پرسشی را انتخاب می کردید؟ وب سایت CNN از چند نفر از سلبریتی ها، نویسندگان، سیاستمداران و روزنامه نگاران خواسته تا هر سوالی از کاندیداها در ذهن دارند، مطرح کنند.

سوال اکثر آنها بیشتر در مورد طبقه متوسط جامعه آمریکا، حقوق زنان، خشونت های مسلحانه، اختلال در عملکردهای سیاسی و همچنین اکتشافات فضایی بوده؛ سوالاتی که مهمترین آنها در ادامه می آید:

کیتی پری؛ خواننده و ترانه سرا

دغدغه های سیاسی اجتماعی سلبریتی ها

با جنگ صلیبی که جمهوری خواه ها به راه انداخته اند تا بودجه سازمان «فرزندپروری تنظیم شده آمریکا» را که به صورت گذرا تخلیه شده، از بین ببرند، شما برای حمایت از زنان آمریکایی که به دنبال حق و حقوق خود هستند و همچنین مراقبت های بهداشتی که به شدت به آن نیاز دارند، چه برنامه ای دارید؟


اشتون کوچکر؛ بازیگر، تهیه کننده و سرمایه گذار

دغدغه های سیاسی اجتماعی سلبریتی ها

در طول ریاست جمهوری تان، شما با انقلابی روباتیکی روبرو خواهید شد، به عنوان مثال ماشین ها و کامپیون های بدون راننده؛ بنابراین ماشین ها فرصت های شغلی حرفه ای و غیرحرفه ای را از آمریکایی ها خواهند گرفت. این موضوع باعث از بین رفتن طبقه متوسط می شود و فاصله طبقاتی در جامعه بیداد خواهد کرد. شما چه راهکاری را برای ما به عنوان ملت پیشنهاد می دهید تا بدون نوآوری های خفه کننده این فاصله را کاهش دهیم؟

شما به عنوان رییس جمهور چه کاری انجام می دهید تا این کشور همچنان تحرک اجتماعی صعودی داشته باشد؟


دمی لووانو؛ خواننده و بازیگر

دغدغه های سیاسی اجتماعی سلبریتی ها

بزرگترین مشکل ما در سیستم مراقبت های بهداشتی، زمانی است که صحبت از مراقبت های بهداشتی ذهنی می شود. شما دقیقا چه کاری برای برطرف کردن این مشکلات خواهید کرد؟


اندی ویر؛ نویسنده کتاب «مریخی»

دغدغه های سیاسی اجتماعی سلبریتی ها

در حال حاضر، آمریکا توانایی لازم برای فرستادن انسان ها به فضا را ندارد. اگر شما انتخاب شوید، سیاست های هوا و فضای شما چه خواهد بود؟ شما برای تبلیغات تجاری پروازهای هوایی فعالیتی می کنید؟ اگر هر کدام از شما به ناسا بروید چه دستوراتی به آنها خواهید داد؟ و از همه مهمتر، شما در مورد بودجه ناسا چه کار خواهید کرد؟


شوندا ریمز؛ خالق سریال «آناتومی گری»، «درمانگاه خصوصی» و «رسوایی»

دغدغه های سیاسی اجتماعی سلبریتی ها

این روزها اختلافات زیادی در دولت ما وجود دارد. دستیابی به هر چیز به نظر غیرممکن می آید. چرا سازش و مصالحه غیرممکن است؟ شما چه راهی را پیش می گیرید تا کنگره متحد شود و در نتیجه تمامی اعضای آن برای بهبود شرایط تمام آمریکایی ها قدم بردارند؛ شرایطی که فراتر از منافع حزبی پیش رود؟


التون جان؛ خواننده و فعال اجتماعی

دغدغه های سیاسی اجتماعی سلبریتی ها

به رغم پیشرفت بزرگ، انتشار ویروس ایدز همچنان به شکل چشمگیری در جنوب آمریکا در حال افزایش است. شما به عنوان رییس جمهور آمریکا چه کاری برای کمک به جلوگیری از شیوع این ویروس به ویژه در جوامع اقلیت می کنید؟


جولیانا مارگلیس - بازیگر

دغدغه های سیاسی اجتماعی سلبریتی ها

سال آینده، شهروندان نوادا در یک طرح ابتکاری به قانون بررسی سوءپیشینه برای خرید اسلحه ها از فروشگاه ها، نمایشگاه های اسلحه و فروش آنلاین آن رأی خواهند داد. اگر شما رییس جمهور شوید از این طرح حمایت می کنید؟ و تلاش می کنید تا آن را تبدیل به قانون فدرالی کنید؟
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج