اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۲۹۶۴۵
۱ نظر
۵۰۲۱
۱ نظر
۵۰۲۱
پ

داستان های جالب از جراحی پلاستیک سیاستمداران دنیا!

تا به حال جنجال‌های زیادی در مورد جراحی‌‌های زیبایی سیاستمداران به پا شده ‌است، ‌عده‌ای مخالف چنین عمل‌هایی هستند و می‌گویند یك سیاستمدار خوب باید با منش و عمل‌ خود را محبوب كند ولی عده‌ای دیگر می‌گویند، به هر حال ظاهر یك بخش مهم ماجراست.

داستان های جالب از جراحی پلاستیک سیاستمداران دنیا!


برترین ها: شاید شما هم متوجه نشوید اما اگر عکس‌های چند سال قبل را نگاه کنید، می‌بینید که مثلا چروک‌های پیشانی آن سال‌ها، امروز کاملا محو شده و با وجود گذشت چند سال، آقایی که این همه سختی و استرس تحمل کرده، جوان‌تر هم شده است! خب این کار بوتاکس است! تا به حال جنجال‌های زیادی در مورد جراحی‌‌های زیبایی سیاستمداران به پا شده ‌است، ‌عده‌ای مخالف چنین عمل‌هایی هستند و می‌گویند یك سیاستمدار خوب باید با منش و عمل‌ خود را محبوب كند ولی عده‌ای دیگر می‌گویند، به هر حال ظاهر یك بخش مهم ماجراست پس چرا نباید از این قابلیت استفاده شود؟ اما نكته جالب اینجاست كه خود سیاستمداران هنوز به این باور نرسیده‌اند كه انجام عمل جراحی زیبایی برایشان كار درستی است. زیرا بیشتر آنها پس از اینكه جنجال‌های مختلف به دلیل انجام این عمل برپا شده است، مصرانه انجام عمل را تكذیب كرده‌اند و در این میان تعداد معدودی با افتخار انجام عمل جراحی را پذیرفته‌اند و از اینكه این كار را انجام داده‌اند هیچ شرمی ندارند. شما چه فکر می‌کنید؟

داستان های جالب از جراحی پلاستیک سیاستمداران دنیا!

ولادیمیر پوتین- رئیس‌جمهور روسیه

تنها كسی كه خودش گفت عمل زیبایی كرده‌است

ولادیمیر پوتین، در بین سیاستمداران تنها كسی است كه خودش رسما اعلام كرد كه عمل جراحی زیبایی بینی‌ انجام داده است.

این رئیس‌جمهور روسی نشان داد كه نه تنها از عمل بینی خجالت نمی‌كشد بلكه می‌تواند آن را به راحتی هم اعلام كند. عمل زیبایی پوتین بار دیگر فرصتی شد تا رسانه‌های خبری در كنار دیگر قابلیت‌های او یعنی اسب‌سواری، داشتن كمربند سیاه جودو و... به بررسی شخصیت او بپردازند.البته او جز جراحی بینی، دیگر جراحی‌های زیبایی‌اش را انكار كرده‌است اما رسانه‌ها مصرانه، دیگر جراحی‌های او را با عكس‌هایش ثابت كرده‌اند.


داستان های جالب از جراحی پلاستیک سیاستمداران دنیا!

صدام‌حسین - دیکتاتور سرنگون شده عراق


جراح مخصوصی كه بدل‌هایش را می‌ساخت

صدام به‌عنوان یك نظامی در بعضی از جنگ‌ها حضور داشت اما هیچگاه اثر جراحت روی دست و صورت او دیده‌نشد و این به دلیل جراحی پلاستیك بود. دكتر البشیر یكی از نزدیك‌ترین افراد به صدام و ماهرترین جراح پلاستیك در عراق است. او در زمان جنگ تحمیلی عراق علیه ایران، صدام را كه از ناحیه صورت و دست زخمی شده بود مداوا كرد و آنقدر در جراحی وی موفق عمل كرد كه هیچ نشانی از جراحت او باقی نماند.

نكته جالب در مورد جراح پلاستیك صدام این است كه وی علاوه بر خود صدام، نزدیك به هشت نفر را كه تا حدی به رئیس‌جمهور عراق شباهت داشتند با جراحی تبدیل به بدل‌های او كرده بود.


داستان های جالب از جراحی پلاستیک سیاستمداران دنیا!

ژاك شیراك- رئیس‌جمهور اسبق فرانسه

مدتی نبود و بعد زیباتر از همیشه آمد

رئیس‌جمهور سابق فرانسه یكی از سیاستمدارانی است كه با وجود شواهد غیرقابل انكاری كه برای انجام عمل زیبایی وی وجود داشت، مصرانه این كار را انكار می‌كرد.

ژاك شیراك مدت زمان نسبتا طولانی‌ای در محافل مختلف دیده نشد و بعد از این غیبت بود كه شایعه انجام عمل‌های زیبایی وی قوت گرفت.

این شایعات بر این مبنا بود كه وی این مدت را برای انجام جراحی پوست و صورت در كانادا بوده است و تغییر محسوسی كه در صورت پر از چین و چروكش دیده می‌شود، نتیجه همین عمل جراحی زیبایی است.

البته شیراك هم مانند بسیاری از سیاستمداران كه عمل جراحی زیبایی كرده‌اند در نهایت این عمل را تایید نكرد و تغییر محسوسی كه در چهره‌اش به‌وجود آمده بود، بعد از مدتی به دلیل بالا رفتن سن دوباره تسلیم چین و چروك پیری شد و كم‌كم داستان انجام عمل جراحی زیبایی توسط رئیس‌جمهور فرانسه به فراموشی سپرده شد.




داستان های جالب از جراحی پلاستیک سیاستمداران دنیا!

هیلاری كلینتون- وزیر امور خارجه آمریكا

جراحی‌های زیبایی‌اش را تکذیب می‌کند

این خانم سیاستمدار رفتار سنجیده‌ای پس از شنیدن خبر خیانت شوهرش داشت و پس از این اتفاق پایش بیشتر از قبل به سیاست باز شد. او از جمله سیاستمدارانی است كه به طور جدی انجام عمل زیبایی را انكار می‌كند اما عكس‌های فراوانی وجود دارد كه دروغ او را ثابت می‌كند. كافی است عكس‌های قدیم و جدید وزیر خارجه آمریكا را كنار هم بررسی كرد، زیرا این عكس‌ها به‌خوبی نشان می‌دهد كلینتون چه عمل‌هایی انجام داده است.

نه تنها یك عمل زیبایی بلكه جراحان پلاستیك معتقدند چهره وی با چندین عمل مختلف جوان‌سازی شده است. در واقع تركیبی از جراحی‌های پلاستیك؛ یعنی:همه اینها در كنار هم باعث شده چهره‌ او جوان‌تر به‌نظر برسد.

می‌گویند حتی آرایش‌كردن هم بلد نیست!

داستان تكذیب انجام جراحی پلاستیك كلینتون، حتی به رسانه‌ها هم كشیده شد، به‌طوری كه در سال ۲۰۰۶، زمانی كه كلینتون هنوز یك نماینده بود، یكی از نماینده‌ها وی را به هدر دادن میلیون‌ها دلار از سرمایه كشور برای جراحی‌های پلاستیك صورتش متهم كرد. پس از این ادعا جنجال بزرگی به پا شد و كار به آنجا رسید كه تكذیبیه‌ای تند در روزنامه‌ها چاپ شد كه در آن سخنگوی كلینتون با این عنوان كه وی حتی آرایش كردن هم بلد نیست، اینكه زیر تیغ جراحان رفته باشد تا زیباتر شود را تكذیب كرد. نكته جالب اینجاست كه چند وقت بعد خود هیلاری كلینتون و جان ادوارد به یك نماینده دیگر‌گیر دادند و او را به دلیل اینكه روی صورتش عمل زیبایی انجام داده، رسوای خاص و عام كردند.


داستان های جالب از جراحی پلاستیک سیاستمداران دنیا!

آرنولد شوایتزینگر- بازیگر دیروز و سیاستمدار امروز

همیشه به‌دنبال ساختن چهره‌ای قوی و مقتدر

آرنولد شوایتزینگر از سیاستمدارانی است كه قبل از اینكه وارد دنیای سیاست شود خودش یك بازیگر بود كه محبوبیت زیادی داشت و بخشی از این محبوبیت را مدیون چهره‌اش بود.

هر چند این بازیگر و سیاستمدار آمریكایی خودش انجام هر گونه جراحی پلاستیك روی صورتش را انكار می‌كند، اما مقایسه عكس‌های قبلی‌اش چیز دیگری نشان می‌دهد، او فك و چانه‌اش را جراحی كرده تا قوی‌تر به‌نظر برسد.مو هم كاشته‌ است.


داستان های جالب از جراحی پلاستیک سیاستمداران دنیا!

قذافی - رهبر مخلوع لیبی

داستان خنده‌دار اضافه‌شدن زیاد چربی‌ها

داستان انجام جراحی زیبایی رهبر مخلوع لیبی، بیشتر شبیه به یك طنز است كه برگرفته از اعترافات پزشك برزیلی‌ او، الیاس ریپرو، است كه چند سال قبل برای شركت در كنفرانس جراحی ترمیمی به لیبی وارد شده بود و به دستور دیكتاتور مجبور شد كاری كند كه چهره او جوان‌تر به‌نظر برسد.

پزشکش می‌گوید: كلی چربی به زیر پوستش تزریق كردیم. خودش اصرار داشت كه میزان چربی زیاد باشد. ما هم به دستور خودش عمل كردیم و نتیجه‌اش را هم كه دیدید. به جای اینكه به یك مرد ۴۵ ساله تبدیل شود، شبیه یك مرد ۶۵ ساله شد. قذافی خودش خواسته بود كه بی‌حسی موضعی داشته باشد تا وسط عمل به ما بگوید كجای صورتش را بهتر درست كنیم!


داستان های جالب از جراحی پلاستیک سیاستمداران دنیا!

كریستینا فرناندز- نخستین رئیس‌جمهور زن آرژانتین

می‌گویند جراحی زیبایی كرد تا رای بیاورد

كریستینا فرناندز دی كریشنر، نخستین رئیس‌جمهور زن آرژانتین از سیاستمدارانی است كه رقبایش وی را متهم كرده‌اند كه با انجام جراحی‌های زیبایی متعدد توانسته ظاهرش را تغییر دهد و خود را بسیار جوان‌تر از چیزی كه بود نشان دهد و به همین دلیل هم مردم در انتخابات ریاست‌جمهوری به وی رای دادند و پیروز شد. البته او هم تا به حال انجام جراحی‌های پلاستیك را انكار نكرده‌است.

مخالفان فرناندز، این خانم ۵۲ ساله را ملكه بوتاكس می‌خوانند و وقتی از وی پرسیدند فكر نمی‌كنی ظاهر آراسته‌ات نقش مهمی در جلب آرا داشته باشد، پاسخ داد: رونالد ریگان هم موهایش را رنگ می‌كرد، سیلویو برلوسكنی هم جراحی بینی داشته و هم مو كاشته است، در ضمن بسیاری از روسای جمهوری مطرح دنیا در معرض شایعه‌های اینچنینی قرار داشته‌اند.

بسیاری استفاده این خانم از كفش پاشنه بلند، بینی جراحی‌شده، آرایش فوق‌العاده گران‌قیمت، مدل موی بسیار پر زرق‌و‌برق و تعداد دیگری جراحی‌های كوچك را عواملی می‌دانند كه وی را رئیس‌جمهور كرد.

در هر حال خبرنگاران آرژانتینی می‌گویند به محض اینكه زمزمه فرناندز برای ریاست‌جمهوری مطرح شد، یكباره فرم لب و همه زوایای ظاهری او تغییر كرد. گفته می‌شود او بدون چند چمدان لباس مسافرت نمی‌كند و روزی حداقل ۴ بار لباس عوض می‌كند و در دوران انتخابات تلاش زیادی كرد تا شبیه اویتا پرون، یك شخصیت سیاسی جوان و زیبا، باشد كه در ۳۲ سالگی فوت كرد.


داستان های جالب از جراحی پلاستیک سیاستمداران دنیا!

برلوسكنی؛ نخست‌وزیر سابق ایتالیا

برلوسكنی؛ نخست‌وزیر سابق ایتالیا

نخست‌وزیر جنجالی ایتالیا به امپراتور جراحی زیبایی در دنیای سیاست معروف است. شاید در میان سیاستمدارانی كه تا به حال به دلیل انجام جراحی پلاستیك پایشان به رسانه‌ها باز شده است، كسی به گرد پای برلوسكنی هم نرسد.

سیاستمداری كه برای داشتن رابطه نامشروع با دختران جوان، جنجال‌های زیادی به پا كرد و شاید برای به دست آوردن دل همین دختران بود كه بارها خود را به دست جراحان پلاستیك معروف دنیا سپرد تا پیر شدنش را پنهان كنند. این سیاستمدار ایتالیایی ـ كه صاحب باشگاه آث‌میلان و چند رسانه خصوصی در ایتالیا هم هست ـ از اعتراف به انجام عمل زیبایی هیچ ابایی نداشت و حتی مدتی از مردم كشورش خداحافظی كرد تا پس از یك سلسله عمل جراحی، دوباره به صحنه سیاست برگردد و جالب اینجاست كه پس از برگشت مردم با برلوسكنی جوان‌تر و لاغرتر مواجه شدند كه دكترهایش كارشان را خوب انجام داده بودند.


داستان های جالب از جراحی پلاستیک سیاستمداران دنیا!

جان كری؛ سیاستمدار آمریكایی


هرقدر هم زیبا شد فایده‌ای نداشت

چهره جان كری برای خیلی‌ها آشناست، این سیاستمدار آمریكایی كه در سال 2004 رقیب جورج بوش در انتخابات ریاست‌جمهوری آمریكا بود و در مناظره‌های مختلفی كه با وی داشت، سعی می‌كرد، با چشمان روشنی كه رنگشان هدیه لنز بود و خنده‌هایی كه تمام صورتش را چروك می‌كرد، خودش را برتر نشان دهد كه فایده‌ای نداشت و در نهایت نتیجه انتخابات را به جورج بوش كه همه معتقد بودند با چشمان ریزش از وی زشت‌تر است، واگذار كرد.

لنز رنگی هم گذاشته و برای از بین بردن چین و چروك‌های اطراف چشم‌ها و خط لبخندش بوتاكس تزریق كرده است.


پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • هادی

      ایکاش پزشکان میتوانستند سیرت رهبران سیاسی را هم زیبا و انسانی کنند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج