۲۹۸۹۴۱
۱۴ نظر
۵۳۷۰
۱۴ نظر
۵۳۷۰
پ

دوران بدقیافگی ستاره های سینمای جهان

گاهی اوقات با بعضی از آدم ها نمی سازد! هر چه جلوتر می رود بیشتر رد پای خودش را در قیافه ها به جا می گذارد. نمونه اش برخی از ستاره های آشنای سینما جهان.

مجله زندگی ایده آل: زمان ، گاهی اوقات با بعضی از آدم ها نمی سازد! هر چه جلوتر می رود بیشتر رد پای خودش را در قیافه ها به جا می گذارد. حتی این روزها که تکنولوژی ، زشت ها را زیبا می کند باز هم هستند کسانیکه که تحت تاثیر عبور سال ها با ظاهر جذاب جوانی خود خداحافظی می کنند و سیر نزولی عجیبی را از سر می گذرانند. نمونه اش برخی از ستاره های آشنای سینما جهان. برخی از آنها قطعا به لحاظ حرفه ای تکرار نشدنی هستند هر چند این روزها دیگر خبری از ظاهر گذشته آنها نیست. ظاهری که نابود شده و آثاری که باقی مانده!

وحشتناک، بدون گریم!

دوران بدقیافگی ستاره های سینمای جهان

برای کریستوفر والکن شاید دیگر نیازی به گریم های سنگین نباشد. او همین روزها می تواند خیلی بی زحمت در قالب نقش های ترسناک و البته با گریم های سبک ظاهر شود! رونالد والکن که نام هنری اش کریستوفر است اگرچه در جوانی هم چهره مرموزی داشت ، در عین حال خوش قیافه هم بود اما اینروزها ورق کاملا برگشته است! او بیشتر از اینکه جذاب ، مرموز یا عجیب باشد ، ترسناک شده است!

دوران بدقیافگی ستاره های سینمای جهان


همیشه ترسناک

دوران بدقیافگی ستاره های سینمای جهان

ویلم دفو، البته در روزهای جوانی هم بازیگر خوش‌قیافه‌ای نبود اما او این روزها بدون تردید در فهرست افرادی قرار می‌گیرد که وقتی پا به سن گذاشته کاملا به لحاظ قیافه یک نزول به تمام معنا را تجربه کرده است. ویلم دفو تا به حال دوبار نامزد جایزه اسکار بهترین بازیگر مکمل مرد برای فیلم‌های «جوخه» و «سایه خون آشام» شده است. در حال حاضر ظاهر دفو آنقدر ترسناک است که بتوان او را بهترین گزینه برای ایفای نقش‌های ترسناک دانست.

دوران بدقیافگی ستاره های سینمای جهان


پایان خوش قیافگی

دوران بدقیافگی ستاره های سینمای جهان

«خوش‌قیافه ابدی»یکی از لقب‌های تونی کورتیس بود. او در ۸۵ سالگی، بعد از چند سال دست و پنجه نرم کردن با بیماری‌های مختلف بر اثر ایست قلبی از دنیا رفت. تونی کورتیس اما در جوانی‌اش بی‌شک یکی از جذاب‌ترین بازیگران عرصه سینما بود؛ هر چند این روال تا دوران میانسالی او هم ادامه پیدا کرد اما در نهایت زور پیری و بیماری بر ظاهر به‌یادماندنی کورتیس چربید و چهره او را تغییر داد. سیر تحول قیافه تونی کورتیس در همین تصاویر به وضوح مشخص است؛ تفاوت از کجا تا کجا!

دوران بدقیافگی ستاره های سینمای جهان


راکی ناک اوت شد!

دوران بدقیافگی ستاره های سینمای جهان

نویسنده و بازیگر فیلم چند قسمتی راکی ، که هنوز هم بیشتر با همان اسم خطاب می شود تا نام واقعی خودش، شاید از اول هم خیلی خوش قیافه نبود اما تغییرات زیادی را با عبور سال ها در چهره اش تجربه کرده است.تغییراتی که شاید برخی از آنها محصول دست کاری های مصنوعی هم باشد. سیلوستر استالونه در ۷۰سالگی بیشتر قیافه بوکسور کتک خورده ای را دارد که همین چند لحظه پیش ناک اوت شده ودر قامت یک بازنده از رینگ بیرون آمده است!

دوران بدقیافگی ستاره های سینمای جهان


جیم کری بدون ماسک

دوران بدقیافگی ستاره های سینمای جهان

کنار قابلیت های انکار نشدنی جیم کری به عنوان یک کمدین متبحر ، چهره جالب او هم زبانزد خاص و عام بود. خیلی ها بر این عقیده بودند که صرفا صورت جیم کری با یک لبخند آنها را به خنده می اندازد! با این حال عبور سال ها به صورت جیم کری نساخت و به لحاظ قیافه او را با یک دگرگونی منفی مواجه کرد. آنچه که اینروزها در چهره جیم کری دیده می شود صرفا گرد پیری نیست ، بلکه بیشتر منهدم شدن صورت محبوب اوست!

دوران بدقیافگی ستاره های سینمای جهان


پایان کشتی گیر

دوران بدقیافگی ستاره های سینمای جهان

از سال ۱۹۷۹ که با فیلمی به کارگردانی استیون اسپیلبرگ وارد سینما شد تا به امروز که ۶۴ ساله است ، سیر تحول عجیبی را در شکل و قیافه اش تجربه کرده. میکی رورک خوش قیافه فیلم ۱۹۴۱ طی یک روند نزولی ، این  روزها به یکی از بد قیافه ترین بازیگران بزرگ سینما تبدیل شده. چه بسا در این مسیر جراحی های پلاستیکی که روی صورتش انجام داده اوضاع را بدتر هم کرد. «کشتی گیر» درسال ۲۰۱۲ آخرین فیلم موفق او بود هر چند باز هم روی پرده سینما ظاهر شد اما دیگر خبری از موفقیت های گذشته اش نبود. کسی چه می داند شاید این تغییر ناخوشایند چهره در این اتفاق بی تاثیر نبوده است.

دوران بدقیافگی ستاره های سینمای جهان


فرانکی بد قیافه

دوران بدقیافگی ستاره های سینمای جهان

این همان فرانکی محبوب سینماست. خوش چهره ، خوش تیپ و قهرمان جوان ها و نوجوان های دوران خودش که فیلم ها ی او را دنبال می کردند. با همه این احوال می توان تغییرات چهره او را به یک انهدام تعبیر کرد! این روزها اثری از آثار چهره همیشگی فرانکی نیست. او در آستانه ۵۶ سالگی و در شرایطی که هنوز برای تغییرات اساسی چهره و روند نزولی پیر نشده ، با یک افت چهره به معنای واقعی کلمه روبه رو شده است.

دوران بدقیافگی ستاره های سینمای جهان


از عرش به فرش!

دوران بدقیافگی ستاره های سینمای جهان

درباره سیر نزولی قیافه مارلون براندو توصیفی بهتر از این وجود ندارد. او در سال های پایانی زندگی اش خوش تیپی اش را از دست داد. با کیلوهای وحشتناک اضافی چربی ، هرگز حتی شمه ای از مردی که در بارانداز ، اتوبوسی به نام هوس یا حتی پدرخوانده نقش هایی به یاد ماندنی را بازی کرد ، نداشت. با همه این اوصاف مرد تکرار نشدنی سینمای جهان در سال ۲۰۰۴ و در سن ۸۰ سالگی از دنیا رفت.

دوران بدقیافگی ستاره های سینمای جهان


صورت زخمی

دوران بدقیافگی ستاره های سینمای جهان

چه کسی می تواند نقش آفرینی های رویایی پیرمرد ۷۵ ساله هالیوود را فراموش کند؟ یا اینکه او را دوست نداشته باشد؟ در پدرخوانده جوانی خوش قیافه بود ، در صورت زخمی با لهجه منحصر به فرد کوبایی اش نشان داد که یک بازیگر تمام عیار است. با این حال چهره آن سال های آل پاچینو تقریبا از بین رفته است. خط و خطوط روی صورتش آنقدر عمیق و به وضوح قابل مشاهده است که می توان به راحتی مدعی شد او روندی از خوش قیافه گی به اوج بد قیافه گی را طی کرده است. هر چند آل پاچینو همیشه آل پاچینو است!

دوران بدقیافگی ستاره های سینمای جهان
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ما هم زندگی نکرده اینطوری میشیم باز اونا لذت بردن

    • بدون نام

      عکس خانم ها چی مردها چون آرایش و رنگ ندارن بیشتر نشون میده

    • بدون نام

      'گریم های سنگین بی تاثیرنبوده همینطورالکل

    • جاوید

      نویسنده مقاله اعتماد بنفس تاسقف داشته.

      پاسخ ها

      • علی جاورسیان

        دقیقا

    • ناشناس

      و البته آلن دلون، پل نیومن، سوفیا لورن،اولیور مارتینز و...هم در این لیست هستند.
      اگه ممکنه از اونایی که در پیری همچنان میدرخشند هم بنویسید. مثل رابرت دنیرو و ریچارد گیر. ممنون.

      پاسخ ها

      • رضا

        از طرفدارای دنیرو ام و مطمئنم راجع به درخشش فعلی شوخی میکنی و یا چیزی از گذشتش نمیدونی!!

    • فرناز

      آلن دلون و کلینت ایستوود در پیری هم خوش قیافه اند

    • بدون نام

      صورت زیبای ظاھر ھیچ نیست۔ ای برادر سیرت نیکو بیار

    • علی جاورسیان

      بله درسته با افزایش سن قیافه تغییر میکنه و مثل جوونی نیست ولی نه دیگه تا این حد که نویسنده میگه. انهدام صورت و بوکسور کتک خورده و از عرش به فرش امدن...غیر دو سه تاشون بقیه شون جذاب و خوش قیافه اند هنوز

    • مهدویان

      ای کاش کسی پیدا بشه برای این فوتبال یه کاری بکنه
      بازهم پر قدرت ظاهر دید
      از آشنای با شما خوشحالیم
      سایت شما عالی و قدرتمنده
      طراحی سایت هم خیلی جالبه
      موفق باشید..

    • بدون نام

      بعید میدونم این مقاله نوشته یه نویسنده ایرانی باشه احتمالا مثل همیشه ترجمه یه مقاله اونور ابی به قلم یه مقاله نویس شناخته شده شهور در یه مجله مشهوره
      که به خاطر یه سری مسایل و گیر دادن ها مجله ها نمیتونن اسم منبع رو درج کنن
      از جمله بندی ها وتشبیهات نا مرسوم و غیر معمول متن هم مشخصه

    • هومن

      راکی هنوز هم محبوبه.....
      خوب سن بالا می ره و چهره تغییر می کنه
      ولی استفاده از این لغات کاملا" غلطه...

    • بدون نام

      نویسنده مقاله احتمالاخودش حوری بهشتی .خب خوش مغز همه وقتی پیر میشن زیبایی تقریبا از بین میره اینا هم پیر شدن چروکیده شدن ا.احتمالا خوت وقتی پیر شی قیافت از جونیتم قشنگ تر میشه که اینجوری حرف میزنی.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج