۳۱۰۹۸۷
۵۰۳۹
۵۰۳۹
پ

پدران و فرزندان هنرمند در عرصه موسیقی دنیا

اگرچه داشتن پدر یا خانواده هنرمند همه چیز نیست، اما می تواند موجب پیشرفت سریعتر در زمینه هنر شود؛ جدا از این فرضیه موروثی بودن و خونی بودن هنر نیز همواره مطرح بوده است.

برترین ها: اگرچه داشتن پدر یا خانواده هنرمند همه چیز نیست، اما می تواند موجب پیشرفت سریعتر در زمینه هنر شود؛ جدا از این فرضیه موروثی بودن و خونی بودن هنر نیز همواره مطرح بوده است. این موضوع در موسیقی بیش از رشته های دیگر به چشم می آید. در اینجا نام برخی از فرزندانی که جا پای پدران خود گذاشته اند را برایتان آورده ایم.

۱. پس از مرگ تیم باکلی (۱۹۴۷-۱۹۷۵) پسرش جف باکلی جا پای او گذاشت و چندی بعد به عنوان بهترین خواننده توسط مجله «Rolling Stone» معرفی شد. او به علت تصادف در سن ۳۰ سالگی در گذشت.

پدران و فرزندان هنرمند در عرصه موسیقی دنیا


۲. جیکوب دیلن، پسر باب دیلن، موسیقیدان آمریکایی در ابتدا به عنوان خواننده، گیتاریست و ترانه سرا در گروهی با نام « The Wallflowers» به شهرت رسید اما اخیرا از گروه خود جدا شده و تنهایی به فعالیت حرفه ای خود ادامه می دهد.

پدران و فرزندان هنرمند در عرصه موسیقی دنیا


۳. انریکه ایگلسیاس پسر خولیو ایگلسیاس خواننده و ترانه‌سرای بین‌المللی است که از سال ۱۹۹۴ به شکل جدی وارد حرفه موسیقی شده است. پیشه انریکه ایگلیساس در کمپانی مستقل فنوسویا شروع شد که به او یاری کرد تا به یکی از محبوب‌ترین هنرمندان آمریکای لاتین و بازار موسیقی ایالات متحده و جهان تبدیل شود. با مجموع حدود ۱۴۰ میلیون آلبوم و ترانه‌هایی که تاکنون از وی به فروش رفته، لقب پرفروش‌ترین هنرمند لاتین تاریخ را به خود اختصاص داده است. به انریکه ایگلسیاس لقب سلطان لاتین پاپ و سلطان موسیقی رقص را داده‌اند.

پدران و فرزندان هنرمند در عرصه موسیقی دنیا


4. ویلو و جیدن اسمیت، فرزندان ویل اسمیت خواننده و بازیگر مشهور آمریکایی هستند که از همین سن کم به شهرت رسیده اند. جیدن با بازی در فیلم‌هایی چون در «جستجوی خوشبختی» (۲۰۰۶) و «روزی که زمین ایستاد» (۲۰۰۸) شناخته شد و با نقش‌آفرینی در فیلم «بچه کاراته‌باز» در سال ۲۰۱۰ به شهرت بیشتری رسید. ویلو نیز کار هنری خود را از سال ۲۰۰۷ با بازی در فیلم « I Am Legend » آغاز کرد که باعث شد جایزه بهترین بازیگر جوان را بدست آورد. ویلو از سال ۲۰۱۰ پا در عرصه موسیقی گذاشت و اولین آهنگ خود با نام «Whip My Hair» را وارد بازار کرد که مقام یازدهم را در جدول بیلبورد ۱۰۰ بدست آورد.

پدران و فرزندان هنرمند در عرصه موسیقی دنیا


5. جولین لنون، پسر جان لنون موسس گروه بیتلز، موسیقی‌دان اهل بریتانیا است که از سال ۱۹۸۴ میلادی تاکنون مشغول فعالیت بوده‌ و با آلبوم های مانند «Valotte» به شهرت رسیده است. این را هم بگوییم که او در حرفه موسیقی، از پدر خود الهام بسیاری گرفت. شان لنون نیز موزیسین و خواننده آمریکایی و تنها فرزند جان لنون از ازدواج با یوکو اونو می‌باشد که تا به حال سه آلبوم منتشر کرده است که مشهورترین شان «آتش دوستانه» محصول سال ۲۰۰۶ است.

پدران و فرزندان هنرمند در عرصه موسیقی دنیا


6. لیسا مری پرسلی خواننده و ترانه سرای آمریکایی است که به عنوان شاهزاده راک اند رول شناخته می‌شود. او تنها فرزند الویس پرسلی، سلطان راک اند رول، است که در سبک های مختلفی مانند راک، بلوز، کانتری و فولک فعالیت می کند.

پدران و فرزندان هنرمند در عرصه موسیقی دنیا


7. پل مک‌کارتنی خواننده و آهنگساز موسیقی راک انگلیسی و عضو گروه افسانه‌ای بیتلز، از برترین آهنگسازان موسیقی راک سده بیستم میلادی است که راه و سبک خود را به پسرش جیمز مک کارتنی به ارث رساند. از آهنگ های مشهور او می توان به « Available Light» اشاره کرد.

پدران و فرزندان هنرمند در عرصه موسیقی دنیا


8. آدام کوئن، پسر شاعر، رمان‌نویس و خواننده و ترانه‌سرای کانادایی لئونارد کوئن، است. اگر چه او شاعری را از پدرش آموخت اما تحت تاثیر افراد دیگری مانند یوتو، رندی نیومن و سرژ گنزبور بود.

پدران و فرزندان هنرمند در عرصه موسیقی دنیا


9. مایلی سایرس، دختر بیلی ری سایرس است که فعالیت خود را از همان دوران نوجوانی آغاز کرد و تا به حال جوایز بسیاری را از آن خود کرده است. بیلی که پدر مایلی سایرس است در به شهرت رسیدن و وارد عرصه شدن مایلی سایرس در عرصه بازیگری و خوانندگی نقش بسزایی داشته است.

پدران و فرزندان هنرمند در عرصه موسیقی دنیا


10. الکسا ری جوئل، تنها فرزند بیلی جوئل می باشد که در زمینه موسیقی بسیار تحت تاثیر پدرش بوده است. بیلی جوئل ششمین موسیقی‌دان پرفروش در ایالات متحده معرفی شده است.

پدران و فرزندان هنرمند در عرصه موسیقی دنیا
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج