۳۱۵۶۷۲
۳۳ نظر
۵۱۹۹
۳۳ نظر
۵۱۹۹
پ

پس از عمل بسوزان قبل و بعد چهره ستارگان در طول زمان

بازیگران ایرانی، قبل از عمل بعد از عمل

تعداد چهره‌هاي سرشناسي كه از عمل زیبایی كمك گرفته‌اند و گويي روزها را به عقب بازگردانده‌اند كم نيست. چهره آنها نسبت به گذشته تغييرات شاخصي را تجربه كرده كه البته اين تحولات در مسيري مثبت پيش رفته است.

مجله زندگی ایده آل: شايد روزها جلو بروند و عددي كه با عنوان «سن» هميشه همراه ما جلو مي‌آيد بالا برود اما اين دليل قانع‌كننده‌اي نيست كه چهره‌ها هم به تناسب بالا رفتن اين عدد پير و فرسوده شوند!

حداقل اين روزها چنين تناسبي كاملا مختل شده است؛ آن هم به مدد متد پيشرفته پزشكي كه قدرت خلق زيبايي را زير دستان متبحر متخصصان اين زمينه آورده است و البته كه اين علم و استفاده صحيح از آن به خصوص براي ترميم و بازسازي نقاط ضعف چهره اتفاق مثبت و قابل توجهي است.

در همين راستا تعداد چهره‌هاي سرشناسي كه از همين مقوله كمك گرفته‌اند و گويي روزها را به عقب بازگردانده‌اند كم نيست. چهره آنها نسبت به گذشته تغييرات شاخصي را تجربه كرده كه البته اين تحولات در مسيري مثبت پيش رفته است.

با اين وصف شما قرار است يك «قبل» و «بعد» ويژه را از نظر بگذرانيد؛ قبل و بعدي كه براي چهره‌هاي مشهور اتفاق افتاده و امروز آنها را خيلي بهتر از ديروزشان كرده است.

شیلا خداداد

بازیگران ایرانی، قبل از عمل بعد از عمل

جراحي بيني چهره شيلا خداداد را نسبت به گذشته‌اش متفاوت كرده است. صورت او بازتر شده و بيني جديد حسابي به چهره‌اش مي‌آيد؛ البته تغيير رنگ و مدل ابرو هم او را نسبت به سال‌هايي كه جوان‌تر بود، كاملا متفاوت كرده كه اين تفاوت اتفاق مثبتي در چهره او محسوب مي‌شود.


نگار فروزنده

بازیگران ایرانی، قبل از عمل بعد از عمل

او هم جزو كساني است كه حسابي از پيشرفت علم در زمينه زيبايي بهره برده است. قبل و بعد نگار فروزنده دربرگيرنده تفاوت‌هاي مشخصي است كه جراحي بيني مي‌تواند يكي از آنها باشد. جدا از همه اينها چهره نگار فروزنده اين روزها نسبت به قبل بيشتر جاافتاده كه خب يكي از دلايلش مي‌تواند همين اعمال تغييرات باشد.


شهنام شهابي

بازیگران ایرانی، قبل از عمل بعد از عمل

او جزو كساني است كه چه بسا بيشترين تغييرات را در چهره‌اش تجربه كرده است. صورت اين روزهاي به قول معروف فشن شهنام شهابي هيچ نمايي از چهره‌اش در گذشته ندارد. از رنگ پوست صورتش گرفته تا عمل بيني و مدل ابرو و مو، همه و همه تغييرات مشخصي داشته‌اند كه در يك نگاه گذرا هم كاملا به چشم مي‌آيند.


شبنم قلی خانی

بازیگران ایرانی، قبل از عمل بعد از عمل

اولين و مشخص‌ترين تغييري كه در چهره شبنم قلي‌خاني به چشم مي‌آيد جراحي بيني اوست كه قيافه‌اش را زير و رو كرده است. مقايسه قبل و بعد شبنم قلي‌خاني در يك نگاه سريع و گذرا گواه همين ادعاست. او اين روزها به لحاظ استايل، به مراتب برازنده‌تر از گذشته است.


آرام جعفری

بازیگران ایرانی، قبل از عمل بعد از عمل

اگر چه عکس قدیمی آرام جعفری با گریم است ، اما باز هم نمي‌توان نقش غير قابل انكار جراحي زيبايي بيني را در چهره فعلي‌اش ناديده گرفت. آرام جعفري هم جزو آن دسته كساني است كه صورتش نسبت به چند سال پيش حسابي بازتر شده است. اين تغيير قيافه البته روند مثبتي داشته است.


پرستو صالحی

بازیگران ایرانی، قبل از عمل بعد از عمل

شما در يك نگاه سريع هم متوجه تغييرات چهره پرستو صالحي مي‌شويد كه خب شايد شاخص‌ترين آنها جراحي زيبايي بيني باشد. كمي كه دقيق‌تر شويد، متوجه خواهيد شد، صورت او نسبت به سال‌هاي قبل پرتر شده است و در كل چهره فعلي‌اش بسيار بهتر از قبل است؛ ضمن اينكه ابروهاي پهن‌تر هم به پرستو صالحي خيلي بيشتر مي‌آيد.


محسن یگانه

بازیگران ایرانی، قبل از عمل بعد از عمل

شايد در ابتدا متوجه جزیيات تغيير صورت محسن يگانه نشويد و فقط يك تحول بزرگ را به چشم ببينيد اما كمي که دقيق شويد متوجه می‌شوید صورت محسن يگانه حسابي باز شده است؛ البته مي‌توان تغييرات صورت محسن يگانه در تغيير مدل مو و استايل چهره‌اش را هم در تحولات صورتش دخيل دانست.


فرهاد مجیدی

بازیگران ایرانی، قبل از عمل بعد از عمل

كاپيتان سابق و البته محبوب استقلالي‌ها جزو آن دسته افراد سرشناسي است كه تغييرات صورتش حسابي به او مي‌آيد و البته با گذشته كاملا متفاوتش كرده است. جدا از اينكه فرهاد مجيدي سخت ورزش مي‌كند و خوب مي‌داند سراغ چه مدل مويي برود كه به او بيايد با يك جراحي بيني، نقص صورتش را از بين برده تا حالا سن و سالش اصلا تناسبي با چهره‌اش نداشته باشد.


کتایون ریاحی

بازیگران ایرانی، قبل از عمل بعد از عمل

بانوي باوقار سينما و تلويزيون ايران كه مدتي است از بازي كنار كشيده و روزهاي آرامي را در جزيره كيش مي‌گذراند، بين كساني قرار مي‌گيرد كه قبل و بعد متفاوتي در چهره را تجربه كرده‌اند. او اين روزها نسبت به دهه سوم زندگي خود به مراتب‌تر صورت به مراتب بهتري دارد كه جراحي بيني مي‌تواند يكي از اين فاكتورهاي تاثيرگذار باشد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • رویا

      تبلیغ جراحی زیبایی؟؟؟؟

    • بدون نام

      من نمیدونم یعنی 70 80 سال ارزش این کارهارو داره!؟ الان خیلی از مکانهای تفریحی تو تهران قبلا قبرستون بوده، الان شده تفریحگاه مردم، همونایی کهبه زیبایی هاشون مینازیدن قاطی خاک شدن و رفتن زیر پای مردم رفتن، هیچ اثری هم ازشون نمونده

    • بدون نام

      خیلی هستند از بازیگران که عمل زیبایی کردند مپل نیوشا

    • صدرا

      شهنام شهابی فقط بینیشو عمل کرده که خب اونم طبیعیه وقتی آدم پول داشته باشه عمل میکنه.اما مگه عمل مو وابرو داریم که اونم به اون بنده خدا اضافه کردین.

    • بدون نام

      حالا که چی ؟؟؟؟
      منظورتون اینه که مدتیه جیب جراحان بینی خالی مونده ؟؟؟؟؟
      و شما باید با تبلیغات بهشون پول برسونین ؟؟!!!! :)))))

      پاسخ ها

      • علی

        حرف های بی خود ماله ابله ها است می دونی بدون نام

    • جنوا

      چرا محسن یگانه و کتایون ریاحی بعد زا عمل بینی حالت چشماشون هم تغییر کرده ؟قبل زا عمل بینی هر دوتا چشم گرد داشتن، علاوه بر این چشمای ریاحی پلکاشم انکار افتاده بوده! ولی بعد زا عمل چشمای هر دو انگار کشیده تر و خوشکلتر شده!؟ یعنی اینا عمل پلک یا کار خاص دیگه ای انجام دادن!؟

    • سارا

      نمیدونستم شبنم قلی خانی هم جراحی بینی داشته اصلا مشخص نیست نمیدونم شانسی بوده بینیش خوب شده یا کار جراح بینیش خوب بوده!؟ واقعا طبیعیه و کلی به صورتش میاد. بینیش قبل از عمل خیلی درشت بوده. ولی متاسفانه بینی شهنام شهابی و آرام جعفری و کتایون ریاحی کاملا مشخصه جراحی شده و جراح هم ناشی بوده. کتایون ریاحی که دو نیمه بینیش اصلا قرینه نیستن. اگه به بینی افسانه بایگان هم دقت کرده باشید دو سمت بینیش نامتقارنه. البته عکسی از افسانه بایگان اینجا نیست. بعد دوستان نیاین بگن افسانه بایگانش کجا بود ما ندیدیم!
      به نظرتون مهتاب کرامتی هم جراحی بینی انجام داده! آخه به بینیش که دقت میکنم شبیه بینی جراحی شده است مخصوصا که مثل بینی های قدیمی که جراحی شده مثل کتایون ریاحی و افسانه بایگان، بینیش کاملا نا متقارنه و کمی هم تو دماغی صحبت میکنه! به نظرم عمل کرده باشه ولی پیش از بازیگری ! برا همین کسی به ذهنش خطور نمیکنه، خودشم که لو نمیده!

      پاسخ ها

      • كتي

        چقدر جدي گرفتي و برات بيني مهمه

    • پمپ وکیوم کیان پارس

      چه که نکرد این جراحی بینی در ایران
      ما هم بریم بلکه

    • سپیده

      اشتباه اطلاع رسانی میکنید !
      بنده مطمئنم خانم قلی خانی و صالحی جراحی بینی نداشتن ، مطمئنم .

    • بدون نام

      شاهرخ بینی عمل کرده

    • بدون نام

      کتایون ریاحی با عمل بینی از این رو ب اون رو شد

    • soheil

      محسن یگانه دو بار عمل زیبایی بینی انجام داده. این عکسی که از یگانه گذاشتین مربوط به قبل از دومین عمل زیبایی بینی ایشون هستن
      این عکسهایی که پایین میبینید مال زمانیه که هیچ عملی روی بینیش انجام نداده:
      بعضی از این عکسهارو اولین باره که میبینید و تقریبا همشون مربوط به سال 84 هست:
      http://axgig.com/images/35378206544596708517.jpg
      http://axgig.com/images/87682773560721243196.jpg
      http://axgig.com/images/34272365674962979453.jpg
      http://axgig.com/images/19936349757985286136.jpg
      http://axgig.com/images/87236079417743962392.jpg
      http://axgig.com/images/75422126935955746381.jpg
      http://axgig.com/images/63917200366427648399.jpg
      http://axgig.com/images/40437272502378446688.jpg
      http://axgig.com/images/74774464220383686705.jpg
      http://axgig.com/images/75268261592777974791.jpg
      http://axgig.com/images/56145984256621763770.jpg
      http://axgig.com/images/25296270266939236640.jpg
      http://axgig.com/images/37728067717776067901.jpg
      http://axgig.com/images/54778304400575625929.jpg
      http://axgig.com/images/15350915849456561528.jpg

    • بدون نام

      کاش بهنوش طباطبایی رو هم میذاشتید هیچ کدوم مثل اون تغییر نکردن یعنی از فرش تا عرش...

    • بدون نام

      وجدانی عکس های دقیقا کسانی رو
      گذاشتی که عمل لازم بودن ولی دلم می خواست این عمل بینی و زیبایی نبود ببینم قیافه ملت چه شکلی میشد! خیلی دیدنی میشد .
      خودم و خانواده ام دماغ کوچک سربالا هستیم که اوایل کسانی که نمی شناختن می پرسیدن بینی تو عمل کردی ولی نمی دونن که این دکترها نکبت از روی مدل واقعی عمل می کنن.
      حالا که لب کلفت مد شده میگن ژل تزریق کردی اخه لبم هم بزرگ و به درد تبلیغ خمیر دندان می خوره کلا اعصابم از دسته ایا خورد شده اش نخورده دهن سوخته .تازه فهمیدم چرا قدیم ها وارد جایی می شدم مردم بخصوص زنها تا چند دقیقه زل می زدنن و بغض می کردن.

      پاسخ ها

      • Kitty

        شما همون بهتر که بدون نام بمونی! اسمتون رو هم بگید که ملت از بغض به جنون میرسن !

      • بدون نام

        خوب میشی... اینجا قسمت نظراته نه بیوگرافی

      • بدون نام

        بعضی ایرانیا هم دیگه اعتماد به سقف دارن نگران ایندتم

    • قدمخیر

      من تاامروزباعمل زیبایی مخالف بودم ولی بامشاهده این تصاویرنظرم برگشت وباعمل دماغ ۱۰۰۰درصدموافقم ،به عکسای قبل ازعمل دقت بکنید بعدعکس بعدازعمل روهم ببینید،اکثرادماغهاعقابی بودن الان خوشگل شدن !منم میخام دماغموعمل کنم

    • خاطره

      ماکه پول نداریم عمل کنیم اگه داشتیم چی میشدم وااای خدا؛بنظرم هرکی داره بخودش برسه چی میشه مگه البته زیاده روی ن‏!‏ خدا به منم پول بده عمل بینی انجام بدم . (رویای دست نیافتنی‏)‏

    • بدون نام

      درباره شیلا خداداد خیلی ارفاق کردی اخه الان رژ بیرنگ زده وگرنه تزریق ژل به لب هم پایه ثابت تغییر تحپلات چهره بازیگران هستش که خیلی هم تو قیافه اثر داره چهره رو ده سال جوون میکنه
      اگر بینیتون خیلی تو اوت نیست و میخواهید تغییر حسابی مثبت داشته باشید کافیه به لبهاتون ژل تزریق کنید ده برابر عمل بینی جواب میده

    • بدون نام

      در راستای تبلیغات سایت!

    • بدون نام

      کاش عمل جراحی زیبایی فکر هم داشتیم.

    • بدون نام

      افتخارم اینه که زشت اورجینالم.

    • بدون نام

      کتی= گربه
      کتی جان نگی هم معلوم دماغ عملی هستی؟؟!

    • محمد

      من و خانواده ام مادر زاد بینی هامون شبیه عمل کرده هاست و مدام مورد تمسخر فرار می گیریم و حسابی عصبانی هستیم اینها یک مشت احمق هستند که نگاه تمسخر آمیز مردم رو برای خودشون می خرند به قیمت خوشکل شدن که خداییش چهره ی طبیعی از نظر من خیلی بهتر است

    • مريم

      من دختري هستم كه چهره اي اصيل و زيبا داشتم به طوريكه همه اينو بهم مي گفتم، بينيم كشيده و زيبا بود و بسيار به چهرم مي اومد، اما به تحريك ديگران كه اگر عمل كني از ايني كه هستي زيباتر ميشي و كلي تغيير ميكني، تن به عمل دادم ، نمي گم بينيم بسيار زيبا بود، اما حالا كه عكساي قبلمو ميبينم بسيار متناسب با صورتم بود. الان دچار افسردگي شدم خداروشكر بينيم خوب شده اما چهرم اون اصالت و زيبايي قبل رو نداره . حالت لبخندام كه خيلي مليح و جذاب بود از بين رفته.
      از دوستان خواهش ميكنم كه تحت تاثير مد و بازيگران قرار نگيرن.
      خداوند بهترين حالت رو براي هرشخص آفريده و خواهش ميكنم به چهره طبيعيتون دست نزنيد.
      مگر افرادي كه مشكل تنفسي دارن و يا بيني هاي كج و معوج دارن و ناچارن اين كار رو انجام بدن.
      بياييم ديدمون رو تغيير بديم.
      حتي اگر يك نفر با اين پيام من از عمل بيني منصرف بشه، بازم خوبه.
      من بسيار خودم رو زيبا ميديدم اما مي خواستم زيباتر بشم، فكر نميكردم كه همون بيني خودم نيز جزيي از همون زيبايي بود.
      انسان موجودي گمراه و نادان هست.
      خواهش ميكنم از اين كارا نكنيد.
      من الان دچار افسردگي شدم و خيلي روي روابطم تاثير گذاشته.
      به خاطر حسرت و پشيماني. باور كنيد هيچي چهره طبيعي آدم نميشه
      و اينقد تحت تاثير عكساي بازيگرا و عكساي اينستاگرام قرار نگيريد.
      فكر كنيد گوگوش اگه بيني شو عمل كنه چي ميشه؟ همون گوگوشه يا مهناز افشار.
      منم ديگه اون آدم نيستم. و چنان تحت تاثير حرف بعضي ها قرار گرفتم كه باعث آزار و اديت خودم خانوادم و نزديكان و دوستانم شدم.
      خواهش ميكنم از دختراي نازمون، حساس نباشيد و به اون چيزي كه خدا داده قانع باشيد.مطمئن باشيد بهترين حالته براي شما.
      به من هم داخل مطب و كلينيك خيلي گفتن بينيت خيلي به صورتت مياد ايرادي نداره، اما من حرف هيچ كس رو گوش نميكردم.
      تو رو به خدا اگه ناچار نيستين دست به اين كارا نزنيد.

    • مریم

      بینی ما خانوادگی ذاتا قشنگ و ظریفه ....ولی اگه کسی هم بینیش ایراد داره دست تو صورتش نبره و به چیزی که داره راضی باشه مگر اینکه ایراد اساسی داشته باشه...ساختار طبیعی صورت هرچند با عیب و ایراد , جذابتره

    • مریم

      خدا لعنت کنه این بازیگرا رو که هر چی بدحجابی و بدبختی توی جامعه هست اول از این بازیگرا مد میشه

    • مریم

      خدا لعنت کنه این بازیگرا رو که هر چی بدحجابی و بدبختی توی جامعه هست اول از این بازیگرا مد میشه

    • مبینا

      سلام راست میگه آخه برا چی باید بینی عمل کنیم به خاطر حرف یه عده آدم خواهش می کنم دست به این عملا نزنید چون بعدش واقعا جز افسوس پشیمون نیست

    • Farimah

      تو همین کامنت به همه میگم:
      ما همه خوشگلیم فقط پول نداریم عمل کنیم :)

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج