جاباما
۷۰۶۶۹۹
۸ نظر
۵۰۲۵
۸ نظر
۵۰۲۵
پ

هالیوودی‌هایی که در نقش‌های زشت ظاهر شدند (۲)

ما هالیوود را به داشتن ستاره های جذابش می شناسیم اما گاهی برخی از ستاره ها ریسک می کنند و خودشان را برای بازی در یک نقش، به زشت ترین حالت ممکن در می آورند. آنها گاهی آنقدر گریم می کنند که چهره شان برای هوادارانشان قابل تشخیص نیست. در واقع چیزی که در این شرایط برایشان اهمیت دارد، فرو رفتن در نقش شان است نه زیبایی ظاهری شان.

برترین ها - ترجمه از پردیس بختیاری: ما هالیوود را به داشتن ستاره های جذابش می شناسیم اما گاهی برخی از ستاره ها ریسک می کنند و خودشان را برای بازی در یک نقش، به زشت ترین حالت ممکن در می آورند. آنها گاهی آنقدر گریم می کنند که چهره شان برای هوادارانشان قابل تشخیص نیست.

در واقع چیزی که در این شرایط برایشان اهمیت دارد، فرو رفتن در نقش شان است نه زیبایی ظاهری شان. اگر دوست دارید بدانید کدامیک از ستاره های جذاب برای بازی در نقش هایشان تغییر ظاهر داده و بسیار زشت شدند، در ادامه مطلب همراه مان باشید.

1. کامرون دیاز- ـ«جان مالکوویچ بودن»

هالیوودی‌هایی که در نقش‌های زشت ظاهر شدند (۲)
«جان مالکوویچ بودن» (BEING JOHN MALKOVICH) فیلمی کمدی درام و فانتزی است که در سال ۱۹۹۹ به کارگردانی اسپایک جونز و بر اساس فیلم نامه ای از چارلی کافمن ساخته شد. این فیلم توانست در سه رشته بهترین کارگردانی، بهترین فیلم‌نامه غیراقتباسی و بهترین بازیگر نقش مکمل زن، کاندیدای جایزه اسکار شود. نقش کامرون دیاز در این فیلم متفاوت از نقش های دیگر است. او حتی ظاهرش هم به کل تغییر داده، به طوری که به سختی می توان او را تشخیص داد.

چهره بدون آرایش، لنزهای قهوه ای، موهای مصنوعی فر او را تبدیل به آدم دیگری کرده بود. جالب اینجا بود که کارگردان فیلم، پس از انتخاب کامرون دیاز، هنوز نمی دانست که او به درد کدام نقش فیلم می خورد! درهر صورت او آنقدر این نقش را خوب بازی کرد که در نهایت موفق به دریافت جایزه بهترین هنرپیشه زن شد.

2. رایان گاسلینگ- «ولنتاین غمگین»

هالیوودی‌هایی که در نقش‌های زشت ظاهر شدند (۲)
توانایی بازیگری رایان گاسلینگ را در فیلم «لالا لند» دیده ایم اما درخشش او تنها به این فیلم برنده جایزه اسکار ختم نمی شود، بلکه او برای بازی در نقش هایی که انتخاب می کند، دست به هر کاری می زند. به عنوان مثال او برای بازی در فیلم «Lovely Bones» وزن ۶۸ کیلوگرمی خود را به ۹۵ کیلوگرم تغییر داد. یا در فیلم «ولنتاین غمگین»(BLUE VALENTINE) نه تنها وزن، بلکه در چهره اش نیز تغییراتی ایجاد کرد.

از آنجا که این فیلم در زمان های مختلفی به تصور درآمده، رایان نیز مجبور بود که وزن خود را در هر دوره ای از فیلمبرداری تغییر دهد. ابن تغییرات نه تنها در مورد وزن، بلکه در مورد موهای او نیز صادق بود. توانایی رایان در این فیلم برای منتقدان زیادی رو شد، به طوری که از او به عنوان یکی از بااستعدادترین مهره های سینمای جهان یاد کردند.

3. تام کروز-«تندر استوایی»

هالیوودی‌هایی که در نقش‌های زشت ظاهر شدند (۲)
تام کروز یکی از با ارزش ترین بازیگران هالیوود شناخته می شود. فیلم هایی که او در آنها ایفای نقش می کند، همیشه در اولین روزهای اکران بیشترین فروش ها را داشته است. علاوه بر توانایی های بالای او، ظاهر جذابش نیز در جذب تماشاچی موثر بوده است اما این مورد همیشه در مورد او و فیلم هایش صادق نیست. به عنوان مثال او در برخی فیلم ها آنقدر ظاهرش را تغییر می دهد که با آن چهره محبوب اش فرسنگ ها فاصله دارد. فیلم «تندر استوایی» (TROPIC THUNDER) یکی از آن فیلم هایی است که تام کروز در آن غیر قابل تشخیص است. این فیلم در سبک هجو، به کارگردانی بن استیلر، در سال ۲۰۰۸ منتشر شد. در این فیلم دیگر خبری از آن جنتلمن نیست، بلکه مردی را می بینیم چاق، عینکی و کچل که به هیچ وجه قابل مقایسه با شخصیت واقعی تام کروز نیست.

4. متیو مک‌کانهی- «باشگاه خریداران دالاس»

هالیوودی‌هایی که در نقش‌های زشت ظاهر شدند (۲)
متیو مک کانهی از عهده هر نقشی که به او محول کردند، به خوبی بر می آید. او در فیلم «باشگاه خریداران دالاس»(DALLAS BUYERS CLUB) در نقشی بسیار متفاوت ظاهر شده است. این فیلم محصول ۲۰۱۳ آمریکا، فیلمی ‌ست در گونه درام که بر اساس زندگی واقعی ران وودروف ساخته شده‌ است. متیو در آن نقش بیمار مبتلا به ایدزی را بازی می کند که بعد از استفاده از یک داروی تایید نشده و احساس بهبودی، تصمیم می گیرد که آن دارو را به تگزاس قاچاق کند. این فیلم تحسین‌های زیادی از طرف منتقدان به همراه داشت و نامزدی‌ها و جوایز بسیاری را دریافت کرد که از آن جمله‌ می توان به برد دو جایزه گلدن گلوب برای متیو مک‌کانهی به عنوان بهترین بازیگر نقش اول مرد اشاره کرد. او برای بازی در این نقش مجبور شد که ۱۶ کیلوگرم از وزنش را کاهش دهد. او این کار را در طول ۴ ماه و زیر نظر یک متخصص تغذیه انجام داد.

5. گوئینت پالترو- «هال ظاهربین»

هالیوودی‌هایی که در نقش‌های زشت ظاهر شدند (۲)
«هال ظاهربین»(SHALLOW HAL) یک فیلم رمانتیک و کمدی آمریکایی محصول سال ۲۰۰۱ ، با هنرمندی گوئینت پالترو است.گوئینت پالترو برای بازی در این فیلم به زیر گریم رفت و به یک دختر چاق ۱۶۰ کیلویی تبدیل شد. طبق گفته وی زمانی که برای خوردن نوشیدنی به کافه هتل رفت کسی به او توجهی نکرد و این موضوع برایش بسیار غم ‌انگیز بود. او می گوید: «این گریم هر روز ۳ ساعت از وقتم را می گرفت. اما هیچکسی با آن گریم مرا نمی شناخت. حتی مردم در چشمهایم هم نگاه نمی کردند و این واقعا حسی بدی را به من منتقل می کرد.»

6. کریستین بیل- «ماشین‌کار»

هالیوودی‌هایی که در نقش‌های زشت ظاهر شدند (۲)
کریستین بیل هم جزو ستاره هایی است که برای حرفه اش دست به هر کاری می زند. او برای بازی در فیلم «ماشین‌کار»(The Machinist)، وزنش را به میزان زیادی کاهش داد به طوری که برای تماشاچیان غیر قابل تشخیص بود. این فیلم در ژانر تریلر روانشناسانه و معمایی و محصول مشترک آمریکا و اسپانیاست که در سال ۲۰۰۴ میلادی اکران شد. این فیلم در ابتدا نقدهای منفی زیادی را به همراه داشت اما به مرور زمان محبوبیتش افزایش یافت و اکنون به عنوان یکی از پیشروترین فیلم های تاریخ سینما در سبک خود شناخته می‌شود. کاهش وزن کریستین بیل در این فیلم حتی روی صورت اش هم تاثیر منفی گذاشت و او را زشت کرد. واقعیت این است که او قصد داشت وزنش را بیشتر از اینها کاهش دهد اما کارگردان فیلم نگران سلامتی و مانع این کار او شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بدبختا کلی زحمت می کشن . اسکار بردن الکی که نیست. از سلامتشون می گذرن

    • بدون نام

      اولی ک زشتش قشنگتره

    • آرزو

      اون وقت بازیگرای ما میخوان پیر شن نمیرن زیر گریم سنگین که خدای نکرده رو پوست شون تاثیر بد بزاره یه عینک میزارن و خلاص چهل سال پیر میشن
      تازه توقع دارن مورد تحسین هم قرار بگیرن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        نمونه اش سريال ستايش كه خيلي خنده دار پير شده بود

    • بدون نام

      آخریه یه کم زیادی جدی گرفته !

    • بدون نام

      هیکل کریستین بیل رو تری این فیلم و اون فیلمی ک چاق بود و بتمن مخصوصا بتمن یک مقایسه کنین!! اونوقت بازیگرای مارو باش

    • Elle

      قسمت ۱ تو بخش فرهنگ وهنره و این قسمت چهره ها .چقد دقیق

    • بدون نام

      وااای تام کروز عشقه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج