جاباما
۷۱۰۴۰۳
۱۴۹ نظر
۵۱۲۲
۱۴۹ نظر
۵۱۲۲
پ

علی اکبر رائفی‌پور؛ دلواپس دوغِ مهدوی‌کیا و مسواک باقری

علی‌اکبر رائفی‌پور (زادهٔ ۱۳۶۳)، سخنران و نظریه‌پرداز ایرانی است. او به خاطر نظریه‌پردازی دربارهٔ تئوری‌های توطئه شهرت دارد. و سخنرانی‌هایی در نقد علوم اجتماعی و نظراتی راجع به نقش تشکیلات فراماسونری در ادارهٔ امور جهان دارد و از وی با عناوینی نظیر محقق و پژوهشگر یاد می‌کند.

برترین ها: علی‌اکبر رائفی‌پور (زادهٔ ۱۳۶۳)، سخنران و نظریه‌پرداز ایرانی است. او به خاطر نظریه‌پردازی دربارهٔ تئوری‌های توطئه شهرت دارد. و سخنرانی‌هایی در نقد علوم اجتماعی و نظراتی راجع به نقش تشکیلات فراماسونری در ادارهٔ امور جهان دارد و از وی با عناوینی نظیر محقق و پژوهشگر یاد می‌کند.

علی اکبر رائفی‌پور؛ دلواپس دوغِ مهدوی‌کیا و مسواک باقری

حواشی و القاب

رائفی پور تحت عنوان «استراتژیست» به بیان برخی از دیدگاه‌ها می‌پردازد.به گفتهٔ برخی اشخاص و رسانه‌ها، ادعاها و دیدگاه‌های وی فاقد سند علمی هستند. وی در گذر چندسال با سخنرانی‌ها و نظریه‌پردازی‌های خویش در محافل مختلف در رابطه با شیطان‌پرستی، فراماسونری، صهیونیزم و مهدویت مواردی از این قبیل به یکی از چهره‌های شناخته شده در میان علاقه‌مندان به این مبحث مبدل گشت. وی از خود به عنوان «آنتی صهیونیست» یاد می‌کند.او خود را پژوهشگر عرصهٔ آخرالزمان و صهیونیزم و حوزهٔ رسانه و مدرس دانشگاه و صاحب پژوهشگاه مصاف معرفی کرده‌است. وی توانسته با تریبونهایی که داشته توجه جوانان و نوجوانان را جلب کند. حضور او در صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران بسیار کمرنگ است. او مؤسسه‌ای به نام مؤسسهٔ مصاف ایرانیان تأسیس نموده و مدیریت آن را بر عهده دارد.

رائفی‌پور هرساله از امتیاز صدها ساعت سخنرانی در دانشگاه‌های مختلف کشور برخوردار است. به گفتهٔ ایسنا رائفی‌پور به عنوان نوستراداموس زنده ایرانی هرگز در راه خلق ادعا و جمله‌های عجیب تنها نیست. ادعاهایی شبیه ادعاهای وی همواره به دست بنیانگذاران این مکتب مطرح می‌شوند و از طریق شبکه‌های اجتماعی در زندگی روزمره مردم مورد قضاوت قرار می‌گیرند.

جنبش مصاف

وی در بهمن‌ماه ۱۳۸۹ طی اطلاعیه‌ای خبر از افتتاح «جنبش مصاف» با عنوان ثبت «مؤسسهٔ مصاف ایرانیان» داد و سایت تحلیلی پژوهشی «جنبش مصاف» را در راهبرد همین مؤسسه راه‌اندازی نمود. مصاف مخفف عبارت مبارزه با صهیونیسم، اومانیسم و فراماسونری است. وقتی مارک وبر از منکرین هولوکاست و مدیر مؤسسه بازبینی تاریخی در سال ۲۰۱۲ به ایران سفر کرد، رائفی‌پور یک سخنرانی برای او ترتیب داد. رائفی‌پور ایده پرداز بازی رایانه‌ای با موضوع «نجات سردار احمد متوسلیان از زندان رژیم صهیونیستی» بود که از سوی این مؤسسه پی گرفته شده‌است.

مؤسسه مصاف از سال ۱۳۹۵ شمسی با تشکیل کمپین «اهدای خون مسلمان شیعه» تلاش دارد تا فرهنگ اهدای خون جایگزین مراسم قمه‌زنی شود و همچنین اهدای خون در تمامی ایام سال صورت گیرد. این پویش با زبان‌های مختلف در شبکه‌های مجازی ساخته شده‌است و توانسته کاربران بسیاری از سراسر جهان را جذب خود کند

دیدگاه‌ها

رائفی پور تاکنون در زمینه‌های مختلف سیاسی، فرهنگی و اجتماعی به ابراز نظر پرداخته‌است. نظرات رائفی پور در فضای مجازی بازتاب داشته‌است. در زمینه‌های سیاسی، رائفی پور در زمرهٔ سخنرانان منتسب به برخی جریانات خاص تلقی می‌شود. رائفی پور همچنین پیش از انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ آمریکا و در زمانی که نظرسنجی‌ها هیلاری کلینتون را جلو نشان می‌دادند، بیان کرد چهار سال است در سخنرانی‌هایش می‌گوید رئیس‌جمهوری بعدی آمریکا یک زن است و آمریکایی‌ها برای «بازی با افکار جهانی» یک زن را به ریاست جمهوری می‌رسانند. با وجود این قبیل پیش بینی‌های نادرست، او قادر بوده‌است صدها سخنرانی در دانشگاه‌های ایران برگزار کند.

از جمله دیدگاه‌های مذهبی رائفی پور این است که او تشکیک در وجود حرم زینب در دمشق و تشکیک در وجود دختری سه ساله به نام رقیه برای حسین بن علی را کار «استکبار جهانی» دانسته تا شیعیان از دولت سوریه دفاع نکنند. این سخنان وی با انتقاد علی مطهری نایب رئیس مجلس روبه‌رو شد. او شلوار «جین» را برآمده از مفهوم جن و کفش پاشنه‌بلند را نماد سُم جن دانسته‌است. رائفی‌پور، نوشته‌های روی تی‌شرت‌ها را «شعارها و وردهای شیطان‌پرستی» خوانده بود، که این موضوع دست‌مایه طنزی از سید ابراهیم نبوی شد.

از جمله دیدگاه‌های اجتماعی رائفی پور اعتقاد به تأثیر رسانه‌های غربی در افزایش آمار طلاق در ایران است. او شبکه‌های ماهواره ای فارسی‌زبان را راه اندازی شده از سوی صهیونیست‌ها می‌داند و معتقد است که این شبکه‌ها با نمایش فیلم‌هایی با مضامین روابط نامشروع، سقط جنین، خیانت زن و شوهر به یکدیگر، فرزندان نامشروع و رابطه‌های جنسی قبل از ازدواج سعی در عادی سازی این رفتارها در بین مردم ایران دارند. وی مخالف و منتقد فمینیسم است.

حواشی و واکنش ها به توهین رائفی‌پور به باقری و مهدوی‌کیا

دو روز پیش تازه ترین جنجال رائفی پور رقم خورد؛ او در یک سخنرانی به مهدی مهدوی‌کیا و کریم باقری توهین کرد. رائفی پور درباره کریم باقری و مهدی مهدوی کیا گفت: یكی از آن‌ها در حال تبلیغ خمیردندان است و دهانش را بسته. یعنی لب‌ها را می‌توان با آن شست. آن یكی در حال تبلیغ ماست و دوخ است؛ ماست و دوخ، با خ! در حال خندیدن است. گفتم خب جای این‌ها را عوض می‌كردید. خمیردندان را می‌دادی دست اون، ماست و دوغ را می‌دادی دست این!

علی اکبر رائفی‌پور؛ دلواپس دوغِ مهدوی‌کیا و مسواک باقری

او ادامه داد: بابا این‌ها مشاور رسانه‌ای ندارند؟ این همه پول‌ها را می‌گیرند و پورشه سوار می‌شوند، ماهی دو میلیون تومان بده به یك نفر كه بیاید مشاور رسانه‌ای‌ات بشود تا شركت‌ها این طوری از شما استفاده نكنند. بعد این‌ها در حوزه‌های امنیت ملی كارشناس می‌شوند. می‌گویند كاش این قدر پول كه در سوریه و لبنان خرج كردیم را ورزشگاه می‌ساختیم. برو دوغت را تبلیغ كن بابا!

توییت مهدوی‌کیا پس از سخنرانی رائفی‌پور

علی اکبر رائفی‌پور؛ دلواپس دوغِ مهدوی‌کیا و مسواک باقری

پس از آنكه علی اكبر رائفی پور در یكی از سخنرانی‌هایش به مهدی مهدوی كیا و كریم باقری اهانت كرد، مهدوی‌كیا كه همیشه از حاشیه ها دوری كرده، در صفحه توییتر خود متنی كوتاه منتشر كرد كه البته در این متن، نام هیچ كسی را نیاورده است. مهدوی‌كیا نوشت: امید به روزی كه چاپلوسی ریشه كن بشه و هر كس نون تواناییش رو سر سفره ببره. امان از حسادت و مشكلات درونی كه آسایش آدم‌ها رو می‌گیره.

پست اینستاگرامی علی دایی در حمایت از کریم باقری و مهدی مهدوی‌کیا

پس از انتشار اهانت رائفی پور به كریم باقری و مهدی مهدوی كیا، علی دایی در حمایت از این دو چهره ماندگار باشگاه پرسپولیس پستی در صفحه اینستاگرام خود منتشر كرد.

علی اکبر رائفی‌پور؛ دلواپس دوغِ مهدوی‌کیا و مسواک باقری

سردبیر سابق روزنامه پیروزی: مهدوی‌کیا به آمریکا گل زده، تو چه کار کرده‌ای؟

حسین قدوسی سردبیری روزنامه پیروزی ، درباره اهانت‌های رائفی پور به كریم باقری و مهدی مهدوی كیا نوشت:

حرفی داری درباره مهدوی کیا و کریم باقری، نقدی داری بگو..... چرا باید توهین کنی، ادا دربیاری و مسخره کنی که چهار نفر بخندند برات. که چی؟ اونی که درباره اش حرف زدی دو فصل متوالی شده بهترین و دومین گلساز بوندسلیگا، مرد سال آسیا شده، محبوب ترین و گرانترین بازیکن تاریخ باشگاه هامبورگ شده، گلی که به آمریکا زده طوری دل ملت و خانواده شهدا رو شاد کرده که تو...... تو چه کردی. اون یکی مرد بزرگ دومین گلزن برتر سال ۹۷ میلادی جهان بود که بارها شادی رو برده خونه های مردم. هر دو مرد اخلاق. هر دو بی حاشیه. هر دو اسطوره و هر دو بزرگ که با حرف های تو کوچک نمی شوند.

واکنش «علی کریمی» به توهین رائفی‌پور به «مهدی مهدوی‌کیا»

علی کریمی در صفحه‌ی شخصی خود در دفاع از هم بازی‌هایش با انتشار عکسی از مهدی مهدوی‌کیا این گونه نوشت:« مهدی جان اون وقت که تو داشتی دل مردم شادمی کردی اینا توی تخم بودن. تو تبلیغ کن خواست بخوره نخواست نخوره»

علی اکبر رائفی‌پور؛ دلواپس دوغِ مهدوی‌کیا و مسواک باقری

پاسخ باران کوثری به رائفی‌پور

باران کوثری هم قطعا کسی نیست که به این سادگی از کنار مسائل مهم سیاسی و اجتماعی چون چالش حرف های رائفی پور درباره مهدوی کیا و آقا کریم بگذرد. او در اینستاگرام منتسب هب خود که احتمالا از سوی ادمینی اداره می شود ، به این مسئله واکنشی متفاوت نشان داده است. او مسئله حمایت از کالای ملی که مهمترین مسئله سال کشور است را پیش کشیده و نوشته :«حتما برای کسانی که جز منفعت خود . اقلیت اطرافشون چیزی رو نمی بینن درک اینکه امثال مهدوی کیا و باقری با تبلیغ کالای ایرانی با توجه به کلی پیشنهاد خارجی یا با تاسیس آکادمی کیا برای پرورش فوتبالیست های با استعداد ایرانی ، چه خدمت بزرگی به کشورشن می کنن؛ خیلی کار دشواری است!»

او ادامه داده است:«اگر بنا به مصرف کالای داخلی و رونق تولید داخلی یه کاش این خوشمزگی ها رو نکنین. مهدوی کیا و باقری سال هاست که برای مردم اثبات شدن . بذار مهدوی کیا دوغش رو تبلیغ کنه و شما هم ادا در بیار ! هر کس به کار خویش!...»

علی اکبر رائفی‌پور؛ دلواپس دوغِ مهدوی‌کیا و مسواک باقری

دوستان دلواپس! سلبریتی بددهن‌تان را ساکت کنید

فرهادی عشوندی هم در یادداشتی نوشت: تقریبا همه بزرگان فوتبال پشت این دو چهره(مهدوی کیا و کریمی) محبوب ملی در آمدند و یکی از آنهایی که عکس دو نفره این بزرگان را در اینستاگرامش منتشر کرد هم مسعود شجاعی بود. کاپیتان محبوب شده این روزهای تیم ملی بود. او که به دلیل انتقادهای غیر فوتبالی گروهی دلواپس و فشارهای خارج از فوتبال شان تبدیل شد به خواست ملی گروه زیادی از هواداران فوتبال ملی و بازیکنی که سال ها به دلایل فوتبالی با انتقادات زیادی برای بازی در تیم ملی مواجه بود ، حالا بدل شده به یک عضو محبوب در تیم کی روش که برای نبودنش خیزش اجتماعی به راه می افتد!

این هم البته از هنرمندی بی مثال همین دوستان دلواپس است که فضای فوتبال را با فضای تبلیغات سیاسی اشتباه می گیرند و اینچنین چالش هایی را رقم می زنند. با این حال پس از انتشار عکس مسعود شجاعی در دفاع از مهدی مهدوی کیا و کریم باقری ، امیر تتلو ، خواننده زیرزمینی مورد حمایت گروه های تندروی دلواپس ، پای این پست شروع به توهین های غیرقابل انتشار کرده است. مشخص نیست این سلبریتی بد دهان حالت و فاز روز یا شبش چه بوده که اینچنین از ادبیات غیرقابل انتشار استفاده کرده است اما شاید برای دوستان حامی او بهتر باشد که کمی نصیحتش کنند به خاموشی! به کمتر حرف زدن یا اقلا مودب تر حرف زدن!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      انصافا باید جاشون عوض میشد خوب دیگه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        در مورد انتخاب هیلاری کلینتون واقعا برنامه ها همینطور چیده شده بود ولی همه متفق القولند که انتخاب ترامپ کاملا غیر قابل پیش بینی بود

      • محمد

        خدایی باید عوض میشد.

      • بدون نام

        بدبخت راس میگه دیگه.کدوم توهین

      • بدون نام

        دوست ۱۵:۰۶
        حرفتون علاوه بر غیر منطقی و ابلهانه بودن؛ نشان از شستشوی شدید مغزی شما میده عزیز.
        آخه رو چه حسابی چنین چرندیاتی میگید؟
        میفرمایید : در مورد انتخاب هیلاری کلینتون واقعا برنامه ها همینطور چیده شده بود !

        شما از برنامه ها خبر دارید؟ یا علم غیب دارید؟!
        بر خلاف برنامه شستشوی مغزی شما؛ اونجا تا حد زیادی دموکراسی حاکمه بنابراین هیچوقت به طور دقیق مشخص نیست کی رییس جمهور میشه

      • مهدی

        تام و جری هم دل مردم رو شاد کردن پس باید بیان در مورد امنیت ملی حرف بزنن

      • بدون نام

        تویی که با پرچم امریکا نظر گذاشتی و خیلی از عقل سلیم ات مطمئنی! شاید اونی که شستشوی مغزی شده تو باشی! هر کس رسانه های امریکایی رو بشناسه که چطور می تونن ذهن مردم امریکا رو هدایت کنند اینقدر با اطمینان از آزادی آمریکایی سخن سرایی نمی کنه

      • بدون نام

        همین که درامریکا فقط دو حزب عمده وجود داره که فرق عمده ای هم با هم ندارند و هر دو وقتی سر کار هستند در گوشه ای از جهان جنگی ایجاد می کنند و نون مردم آمریکا از راه جنگ و فروش سلاح در میاد خودش کافیه برای اینکه بفهمیم با چه سیستمی مواجهیم

    • بدون نام

      نظریه‌پردازی دربارهٔ تئوری‌های توطئه نه، توهم! ایشون استااااد توهم و بدبینی و بی ادبی و خیالپردازی هستن، واقعا جای تاسفه یه همچین آدمی میشن سخنران و تاسف بارتر اینه که یه عده دیگه میشینن پای منبرش!!!!!!!!!!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        همین که همه شمارو به واکنش وادار کرده یعنی کارش درسته
        میدونی با اون پولی آقای کیروش از بانک سامان،مهدویکیا از میهن و ... میگیرن چند نفر می تونن برن سرکار

      • بدون نام

        من طرفدار این یاور نیستم ولی اینکه شما فکر می کنید همه باید همون چیزی رو بگن که غربیها میخوان و میگن از بدبختی تون ناشی میشه .یک ذهن پویا باید بتونه چیزی رو که غرب میگه رو هم به چالش بکشه نه که همیشه دنباله رو و مقلد باشه

      • بدون نام

        تو برو از اظهار فضل های کوثری وامثال اون بهره ببر

      • بدون نام

        شما هم برین نماد های فراماسونری در اتل مال توتوله رو پیدا کنین

      • بدون نام

        اتل متل توتوله رو خوب اومدی خخخخ

    • بدون نام

      من اون سخنرانی رو دیدم.هیچ توهینی نبود.کاملا عین حقیقت بود.

    • بدون نام

      یکی از منفورترین اشخاص شناخته شده ست

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کم مونده طرف رو تکفیر و سنگسار کنید! چه داغی ازش به دل دارید

      • منفور

        منفوره چون حرف حق میزنه.شما هم مردم آخر الزمان هستید طبیعیه که این حرفا رو تحمل نمیکنید

      • بدون نام

        شما هم نزد ما منفور هستید

    • ممل

      دوستان لطفا خونسرد باشین
      حرفای آقای رائفی پور کات شده منتشر شد.
      چرا قبل از پیگیری انقد بدبینانه برخورد میکنید؟
      هرکدام از این عزیزان در جایگاه خود محترم و موفق هستن.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        واااا کات چی شده!!

      • بدون نام

        كار اين برترينهاي كثيف است

    • m

      اگر انسان یه خورده عقل استفاده کنه متوجه میشه حرف های استاد خیلی منطقیه
      همانطور که هیچ گلی بدون خار نیست استاد هم بی عیب و نقص نیست
      ولی خب از قدیم گفتن که سخن حق و واقعیت تلخ است و خیلی هارو ناراحت میکند
      اینم بگم که اگر یک قرون از پول بیت المال به جیب فوتبالیستی رفته باشه به هر عنوانی بنده راضی نیستم و اون دنیا خرشو میگیرم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دستت درد نکنه حالا که زحمت میکشی خر اقایان
        و اقازاده هاشون که میلیاردی پول بیت المالو خرج اختلاس و رانتشون میکننم بگیر استاد!! گرامیتون هم یه منبر در باب مال مردم خوری اربابانش بره

      • بدون نام

        استاد؟
        خنده داره
        استاد توهم و توهین

      • بدون نام

        خوب بیا بگیر

      • بدون نام

        وای بر ملتی که "استاد"شون چنین آدم سبک مغزی باشه.

    • الی

      بدون هیچ غرض‌ورزی و از دیدگاه انسانی میگم که چرا نمی‌تونیم وقتی کسی رو نقد می‌کنیم توهین نکنیم؟اگه حرفت حقه که با استدلال و بدون توهین پذیرفته میشه و اگه هم که ناحقه با توهین کردن فقط منفورتر میشی...واقعا نمی‌فهمم چرا اینطور وقیحانه و در این سطح گسترده به هم توهین می‌کنیم

    • عزت

      دقیقا معنی نظریه پرداز را می دانید؟ حتی در حوزه دین هم نظریه پردازی معنی و محدوده ای دارد. سخنران و مداح و مرثیه خوان و معلم اخلاق که نظریه پرداز نمی شود.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اشتباهی مثبت دادم

      • بدون نام

        حتما تو و باران كوثري و مهدوي كيا نظريه پرداز هستيد

    • بدون نام

      استاد معلوم نیست چی میزنه،بنظرم باید پارکشو عوض کنه... هم اون رائفی پور هم تتلو از یه کوزه آب می خورن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بهتر از اون خمره ایه که شما ازش آب میخورید.

      • بدون نام

        باز از کوزه آب خوردن بهتر از اب خوردن از افتابه ایه که تو و اون مهدوی کیا آب میخورین

    • بدون نام

      ببینید مشکل ما اینه که تو مملکتی زندگی میکنیم که هیچ چیز وهیچ کس تو جایگاه خودشون نیستن وسطحی نگری وسوئتفاهم وتندروی واشتباه توی تمامی امور مملکت ما عادی شده مهدوی کیا وباقری فوتبالیستهای خوبی بودن کسی منکر نیست استفاده تبلیغاتی از اوناهم برای جنس ایرانی میتونه مثبت باشه بخاطر محبوبیتشون مهمتر از همه اینکه راه درامدی براشون باز شده اینم خیلی خوبه
      مشکل در مورد کارشناس تبلیغات اون شرکته که با اشنابازی یا پارتی بازی رفته سر اون کار وتو کارش ضعف داره وهمینطور نویسنده سطحی نگر این متن وهمه کسانی که نظر دادن وحمایت کردن این چیزها ونکته های ظریف خیلی جاها به شدت به ضرر ما تموم شده برا همینه ما نمیتونیم یه بازار خارجی یا داخلی برا اجناس تولیدیمون پیدا کنیم در ضمن اونایی که نظر دادن خیلی دلم میخواد بدونم خمیر دندون ایرانی استفاده میکنن یا خارجی
      البته این تتلو که کلا تکلیفش مشخصه
      کاش یه روزی تو ایران هرکسی در جایگاه واقعی خودش قرار بگیره

    • بدون نام

      اول فیلم کاملشو نگاه کنید بعد نظر بدین

    • بدون نام

      وای استاد .اونوقت اینکه صدها ساعت تو دانشگاه ها شعر میگه پولش از جیب ملت نیست نه.باز اونا دل مردمو شاد میکنن.این چیکار میکنه اخه.

    • وحید

      مگر نمی دانستی که گفتن حقیقت در نظر روشنفکر معاش‌ها جرمی نابخشودنی است.
      شما حقیقت را بگو، مردم جنس حرفهایتان را بهتر درک می کنند، نه کسانی که جنسشان یکیست و در یک ظرف با یکدیگر می خورند و ...!

      واقعا داریم کجا میریم؟
      یک نفر 500 میلیون تومان پول میگیره که ماست تبلیغ کنه!
      اون یکی یک میلیون دلار پول میگیره تا یک از ربا خانه های ما رو تبلیغ کنه!
      واقعا مگه این ها این همه توی زندگی ما نفوذ کردن که ماست هایی که روی دستای یک کارخانه مونده و بعد 500 میلیون می گیره تا تبلیغ کنه و ما بخوریم
      اون یکی برای زلزله کرمانشاه پول از مردم میگیره تا به زلزله زده ها کمک کنه بعد در حالی که همه مردم دارن در سرما و چادر زندگی می کنن پول داخل حسابش نگه داشته تا دادستانی مجبورشه دستور بده که حسابش مسدود کنن!
      واقعا این آقایان و خانم ها چه کسی هستن که تا به ما میگن بمیرید همه می میریم
      در حالی که پول هایی که این آقایا از بیت المال میگیرن چندتا بیکار سرکار میبره!
      واقعا کجا داریم میریم!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        شما هم پارکتو عوض کن عزیزم

      • بدون نام

        به آخر الزمان خوش آمدید

    • علی

      کریم باقری و مهدوی کیا استوره های فوتبال کشورمون هستن و برای کشورمون در سطح جهانی افتخار کسب کردن متاسفم برای رافئی پور

      پاسخ ها

      • بدون نام

        استوره اونیه که جونشو واسه مردم میده نه اینکه با پول ملت حال کنه

      • بدون نام

        شما خیلی حرص نخور که املای واژگانت درست باشه
        اسطوره
        رائفی پور

      • بنده خدا

        کریم باقری و مهدوی کیا هیچی نیستن اگر من بودم کل فوتبال رو جمع میکردم الکی دارن پول مملکت هدر میدن هیچی هم در دنیا نشدیم .. به جای این هزینه ها بیمارستان و کارخونه باید ساخت ... رائفی پور گل گفته

    • بدون نام

      ایشون یه روشن فکر واقعی هستش ، دشمن شناسی خیلی خوبی داره،،، جای خرسندیه در جامعه ای همه سرشون رو کردن زیر برف ، اینچنین اشخاصی وجود داردن که آگاهی بخشی میکنن و شدن خار چشم دشمن داخلی و خارجی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بیشتر بهشون میخوره استاد جادو گری و توهمات باشن! پیش بینیای استاد هم که همیشه غلط از آب درمیان!
        حرفاش اصلا رو عقل نیست

      • بدون نام

        کدوم پیش بینی ؟ مگه استاد نستراداموس که پیش بینی کنه

    • کامران پورناظری

      اقای رائفی پور حق بزرگی در روشنگری به گردن ما دارد
      لطفا حداقل ده سخنرانی ایشون رو گوش بدید
      بعد راجبش نظر بدید

    • بدون نام

      همیشه حرف حق تلخه. چطور وقتی مهدوي کیا حرف نامربوط میزنه هییییچکس پیداش نبود الان طرفدار پیدا کرده؟ نمیدونم چرا فکر میکنن علامه دهرن. مهدوي کیا تو که نگران نبود ورزشگاهی یکم پولاتو خرج کن ورزشگاه بساز.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        والا ما تا حالا حرف نامربوط ازش نشنیدیم؛ راجع به فرزشگاه هم که حرفش کاملا حق بود. هر ایرانی همین حرف رو میزنه(منظورم ایرانی واقعیه نه عرب زاده ها که منافع سوریه براشون مهم تره)

    • بدون نام

      12:23اولا از طرف خودت حرف بزن ثانیاً برای خودت متاسف باش. شما روشنفکر شما عاقل. اصن تو خوبی

    • بدون نام

      خب اونا پول میگیرن و پورشه سوار میشن آقای رائفی پور تو چقدر پول میگیری این حرفها رو پای منبر میزنی یعنی مجانی سخنرانی می کنی برو برو آقا حنای تو رنگی نداره تو نیز از همان قماش هستی تو نیز برو کشکت رو بساب

      پاسخ ها

      • علی

        تو چقدر بدبختی دلم برات میسوزه

    • بدون نام

      یه نفر که تو این مملکت حرف راست میزنه و حرف و عملش یکی هست استاد رایفی پور هستن که یک تنه بدون یک قرون پول از بین المال با یه عده در این آشفته بازار که تشخیص حق و نا حق سخت شده دارن برا ظهور آقا و روشنگری مردم تلاش می کنن ..عزیزان ازتون خواهش میکنم اگه به دنبال حقیقت هستین واقعا، نه اینکه از سلبریتی مد نظرتون فقط حمایت کنید هم این سخنرانی ایشون و هم قبلی ها رو حتما گوش کنید بهتر از هر کس حقیقت رو متوجه میشین....

      پاسخ ها

      • ناشناس

        گفتی بدون یک قرون پول !!!! والله جیگرم برای این خود شیفتۀ همزاد یامین پور سوخت(اُوووووف) یه وقتی از گشنگی این بدبختای مال حلال خور نمیرررررن؟؟؟؟!!!!

      • بدون نام

        قرص خواب آوری خوردی شما؟ بدون یک قرون پول؟ بنده خدای ساده ! یعنی آدم میتونه انقدر ساده باشه که ندونه رایفی از تک تک جاهایی که توشون سخنرانی میکنه دستمزد میگیره؟!

      • بدون نام

        نمی دونم واقعا با چشم خودت دیدی و مطمئنی که پول می گیرن یا نه مثل همه ی اونهایی که فقط چرت .....وپرتای بقیه رو میگن برا خوب جلوه دادن ...

    • بدون نام

      تعجب ميكنم كه سايت شما اينقدر بر روي اين مسئله مانور ميده!!! احساس ميكنم شما از هر كس و هر اتفاقي كه حقيقت رو بگه بيزاريد و در تلاش براي خراب كردن هستيد!اچطور اين سلبريتي هاي بيسواد شما اجازه دارن بدون كوچكترين اطلاع از مسائل درباره همه چي نظر بدن ولي دكتر رائفي پور با اين همه سال تحقيق و بررسي اجازه نداره به اين آدمهاي كوچيك بگه بالاي چشمتون ابرو!!!!!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        سلبریتی ها بار صدای مردم بودن رو به دوش میکشن اگه ناراحتی شاید خودت هم ناراحتی که صدا مردم شنیده بشه

      • بدون نام

        البته صدای مردم ونک به بالای تهران یا اون ونک به پایینهایی که اولویتهاشون رو با ونک به بالاها تنظیم می کنند:) وگرنه صدای بلوچستان و مناطق محروم و فراموش شده رو ما از اینها نمی شنویم ...

      • بدون نام

        خیلی دوست دارم بدونم دکتر قلابیتون از کدوم دانشگاه معتبر لیسانس و فوق لیسانس و دکتراشو گرفته!
        مردم ساده و بی مطالعه رو راحت میشه گول زد

      • بنده خدا

        سلبریتی صدای مردم نیست ... یه عده مثل بت دارن اینها رو می پرستن انگار کی هستن ... بدبخت ها دارن ازتون میکشن با تبلیغ و اینا پولشون رو در میارن شما هم دنباله رو

    • بدون نام

      استاد رائفی پور فوق العاده انسان فرهیخته و مطلعی هستند و جزو اشخاصی است که مقبولیت خاصی بین قشر جوان دارند
      خدا حفظشون کنه

    • بدون نام

      این سه لیتری ( مثلاً سلبریتی ها ) فکر می کنند تو توجه هستند به خودشون جرات می دهند تو هر کاری اظهار نظر کنند ( اظهار نظر بدون داشتن تخصص آن زمینه ) و اگر کسی از آنها انتقاد کنند ناراحت می شوند اظهارت آقای رائفی پور و در فضای مجازی دیدم. اظهارت بدی نسبت به فوتبالیستها نگفتند فقط از شکل تبلیغشون ایراد گرفته شد. همین ،چرا توانایی تحمل نظرات همدیگر رو توجامعه نداریم و زود به همدیگر توهین و اهانت می کنیم.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        واقعا شما فرق نظر و اهانت رو متوجه نیشید؟یکبار دیگه این ویدیو رو نگاه کنید تا متوجه شید.
        یه نکته مهم اینه که از افراد بی ادب و بی اخلاق نمیشه حرفی رو قبول کرد. رایفی پور جزو بی ادبا و بی فرهنگاست متاسفانه

    • ناشناس

      یه علف بچه خود شیفتۀ متوهم، با داشتن سودای معروفیت در ذهن بیمار خود، تصمیم میگیرد با سخره گرفتن بزرگان و محبوبان ورزشی، خود را مطرح کرده به امید برداشتن قدمی در راه خود شیفتگی و اشتهار. این بشر حقیقتاً کوچک از لحاظ مغزی و خردسال از لحاظ سنی بوده که دقیقاً جا پای وحید یامین پور گذاشته و خود را به مانند عباسی، هنری کیسینجر دست دهم میداند!!!! باشد تا خداوند شفایشان دهد آمین.

      پاسخ ها

      • علف بچه

        تو بی سواد نظر نده .به الف بچه میگی علف بچه

      • بنده خدا

        بدبخت مثل بت داری اینها رو می پرستی مگه کین فوتبالیست های بی عرضه

    • علی

      ناراحتی سلبریتی‌ها و هواداران‌شون از #رائفی_پور بخاطر اینه که بهشون یادآوری کرده که، هیچ وقت مفاخر یه کشور تبلیغ دوغ و ماست نمیکنن
      همین

      پاسخ ها

      • بدون نام

        عزیز جان شما از علم اقتصاد و تبلیغات اطلاع و آگاهی ندارید. سالهاست مفاخر کشورها تولیدات مختلف رو تبلیغ میکنن.
        مثلا دیوید بکام از مفاخر انگلیس نیست؟ لباس زیر تبلیغ میکنه
        رونالدو از مفاخر نیست؟ لباس زیر تبلیغ میکنه. هزارات نمونه وجود دارن که از مفاخر ورزشی؛ هنری؛ فرهنگی و علمی هستن و تبلسغات هم انجام میدن!
        باید بدونید همه این تولیدات نیازهای جامعه هستن و هیچ کدومشون بد نیستن ؛ نه دوغ و ماست و خمیر دندون نه لباس زیر!




        اگه منظورتون مفاخری مثل سعدی و حافظه!باید خدمتتون بگم تبلیغات در معنای وسیعش ۴۰-۵۰ ساله شکل گرفته؛ به خاطر همین مفاخر قدیمی تو کار تبلیغات نبودن!خخخخخ

      • بنده خدا

        گل گفتی

    • بدون نام

      امار متوهمین جامعه روز به روز داره میره بالا

    • بدون نام

      توهین؟؟؟؟ چطور وقتی به امام رضا توهین شد این دولیبریتی ها صداشون در نیومد؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چون هر دهاني لايق حمايت از سلطان نيست

      • بدون نام

        دلیلش اینه که مقدسات جدید جانشین مقدسات قدیم شده ...مقدسات جدید خواننده ها و فوتبالیستها و بازیگرها هستند .مثل بت پرستیده میشن ...اسم این دوره رو گذاشتند دوره خردورزی وعقلانیت:) ارواح خیکشون:))

      • بدون نام

        چون توهینی در کار نبود. یه طنز ساده بود.
        انقدر به اسلام و اماما ضربه نزنید با این بی جنبگی ها و بی فرهنگیاتون. با این کارتون بیشتر از هر دشمنی به اسلام و دین ضربه میزنید شماها

    • فازی

      من به نوبه خودم سخنرانی های رائفی پور رو خیلی دوس دارم و بهره میبرم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ببر!!!!!

    • بدون نام

      قشنگه صحبتهاش که !

      حالا مهدوی کیا ک ه خیلی بزرگواره ،ببخشه شوخی رائفی رو !

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مهدوی کیا خیلی بزرگوارانه و کوتاه جواب داد. کریم باقریم که اصلا رایفی پور رو حساب نکرد و عکس العمل بهش نشون نداد. بزرگواری بیشتر از این؟-)

      • بدون نام

        واقعا خیلی بزرگواری کردند که بخاطر این اهانت وحشتناک سر رائفی پور رو نبریدند !!! ما از شما لیبرال های عقل از دست داده تشکر می کنیم :))

    • sara

      به نظر من رائفی پور همیشه راست گفته و می گه
      شما هم با این مطلبت انگار یه کینه ی بزرگ از رائفی پور داری که این جوری راجعبش نوشتی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        سارای عزیز با توجه به دقیقه کامنتا و لحن یکسان(و محتوای یکسان) اونها ؛ به نظر میاد شما پشت سر هم کامنتای مختلف میذاری؛-)

    • بدون نام

      رایفی پور حرف حق زده. نوع تبلیغ مهدوی کیا بیشتر به خمیر دندان میخورد تا تبلیغ ماست.مثل اینکه تو مجلس ختم به جای گریه بخندی!

    • Mkb

      آقای رائفی پور آدم کاملا منطقیه و حرفاش کاملا به جاست.
      #رائفی پور

    • سعید

      خوب راست گغته. کی آخه تبلیغ خمیر دندان میکنه با دهان بسته.

    • بدون نام

      واقعا توی این چند سال که دارم این سایت رو همراهی میکنم تا به حال یک متن به این شدت مغرضانه و یک جانبه نخونده بودم واقعا کارتون خیلی بد بوده توی این کلیچ هیچ توهینی نبوده ولی شما این طور جلوه دادیدواقعا شما باید شرم کنید از این رفتارتون

      پاسخ ها

      • بنده خدا

        دقیقا من که ناامید شدم از این سایت

    • تارا

      خوب خود ایشان که مدرکش حسابداریه چراتو کارسیاست دخالت میکنه .یااینهمه روحانیون

      پاسخ ها

      • آرتین

        نکه مهدوی کیا متخصص دوخ شناسی داره یا مثلا فوق لیسانس امنیت شناسی داره

    • بدون نام

      یه مشت دو اتیشه اومدن اینجا خودشون به نظرای مورد علاقشون منفی و مثبت میدن!!!!اونی که شما اسمشو روشنگری گذاشتی اسکی رفتن از روی یه مستند قدیمی خارجیه . دوما میخوام بدونم مگه این آقا با فوق دیپلم حسابداری شد استاد بعد درمورد ایلومناتی و دین و مسائل زناشویی و حجاب و غرب و شرق و شمال و جنوب و همه چی نظر میده کسی کاریش داشت؟!!!!!!همه نجابت کردن هیچی بهش نگفتن فقط کم مونده ادعای پیغمبری کنه دیگه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مگه مطالعه و سواد ربطی به مدرک تحصیلی داره؟

      • محسن

        نجابت امثال شماها از مدل حرفاتو ن و مقاله سایت بهترینها میشه فهمید. نمردیمو معنی نجابت رو هم فهمیدیم.:/

    • بدون نام

      خدایی چرا انقدر شبیه یاسر عرفاتی؟

    • تارنما

      اخه تو چه افتخاری کسب کردی لین دو نفر هرکدوم به اندازه سن تو افتخارکسب کردن

      پاسخ ها

      • بنده خدا

        کدوم افتخار؟ مثل احمق ها دنبال توپ دویدن هم افتخار داره؟

      • آرتین

        اره خب تبلیغ دوخ وخمیر دندون کن افتخاره نیست نسیب هر کسی نمیشه

    • نغمه

      واقعا چه توهینی تو حرفاش بود . نویسنده متن کلا خودش طوری حرف زده که هرکی نشناسه این بنده خدارو جلوش جبهه بگیره.بهتون توصیه میکنم سخنرانیاشو گوش کنید و بعد قضاوت .

    • بدون نام

      توهمممم توطئه‌ اپیدمی شده دیگر
      بیشتر یه کمپلکس عقده های فراوان می ماند

    • بدون نام

      اونوقت ساقی استاد و تتلو و سایر اساتید!!! کی هست و چی بهشون عرضه میکنه ما بی خبریم و ازون چیزا به مردم عامه نمیرسه

    • نورا

      عادت کردیم هرچیزی رو بزرگ جلوه بدیم و ی سری هم بیان ازش کوه بسازن و عکس منتشر ککنن ب عنوان دفاع از فلانی خب حقیقت همیشه تلخه اقای راعفی پور حقیقتو گفتن حیفه ک واقعن مفاخر ی کشور تبلیغ دوغ و ماستت کنن دیگه هرجوریم بهش نگا کنی مسخرس حالا دیگه انگار چی شدخ

    • مراد

      بعضی ها برای همیشه درصدر بودن ، ازهر تخته پاره ای استفاده می کنن ؛ حتی اگه دلقک بازی و مسخره بازی باشه ،فقط باید گفت که انشاءالله ازخشکسالی ودروغ ، امان یابیم

    • بدون نام

      کجای حرفش غلطه که میگه هرکس سرش تو کار خودش باشه، یه ورزشکار یا هنرپیشه فقط و فقط ورزشکار یا هنر پیشه است، در رشته های دیگر نه تخصص دارد و نه وظیفه که با استفاده از حسن شهرتش باورهای درست یا غلطش را به مردم انتقال بده.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اینجاش غلطه که یکی باید به خودش این حرف رو بزنه!چون با مدرک حسابداری راجع به همه چیز اظهار نظر میکنه!
        اصلا طبق منطق امکان داره کسی تو مذهب؛ سیاست ؛ ادیان مختلف: ورزش؛ هنر؛ فرهنگ؛ نماد شناسی؛پزشکی و ...متخصص باشه که بخواد راجع به همه اینا اظهار نظر تخصصی بکنه؟!

    • memento

      اولا باید گفت آقای رائفی در صحبتهاشون میگن که اینا باید مشاوره رسانه ای داشته باشن که ازشون اینطوری سو استفاده نشه
      ثانیا این یه امر بدیهی هستش که اشخاص هر چقدر محبوب ، معروف و بازیگر و فوتبالیست و ... نباید به خودشون اجازه بدن که توی مسائل امنیتی و سیاسی کشور نظر بدن، همونطور که یه فرد غیر متخصص نیابد به خودش اجازه بده راجع به هنر یا سیستم 2 4 4 نظر بده ...
      اصل نقد به اینه که اینا تو حوزه های غیر تخصصیشون ورود پیدا نکنن... فکر میکنم این امر در تمام کشورهای دنیا و در هر منطق فکری برقرار باشه

    • محمدی

      تاجی ام.اما اقاکریم واقا مهدی شخصیت های ملی هستن.امثال رائفی پور در حدی نیستن که به آقایان توهین بکند.درود بر کریم ومهدی

    • مهدی

      سلام حرف جناب رائفی پور کاملا بحق بوده متاسفم برای چاپلوسانی که سنگ این دو فوتبالیست رو به سینه میزنن مگر فوتبالیستهایی بی دردی که پولهای آنچنانی و ثروتهای کلان باد آورده بدست آورده اند چه قداستی می تونن داشته باشند که کسی از اونا انتقاد نکنه

    • بدون نام

      اقای راِیفی پور هم دست نشانده بعضی هاست

      پاسخ ها

      • آرتین

        کیا؟

    • بدون نام

      اقای سایت برترین ها کمی وجدان داشته باشید .و درست و بدون غرض ورزی مطالب خودتون رو بنویسید

    • بدون نام

      برترین ها ازت انتضار نداشتیم

    • زهره بانو

      دوخ نه دوغ.نحوه تلفظ صحیح حرف غ رو گفتن.در زبان عربی تلفظ غ با ق فرق میکنه.شمام لطفا توی موضوعی تخصص ندارین نظریه ندین.

      والا راست میگه اقای رائفی پور به خدا آدم خنده ش میگیره ازین تبلیغات .تازه توهینی هم نکردن فقط گفتن دوغتو تبلیغ کن.مگه غیر ازینه که مهدوی کیا دوغ تبلیغ میکنه؟؟
      وقتی داره تبلیغ میکنه چرا حرف ایشونو توهین تلقی میکنین؟

      پاسخ ها

      • سهیل

        اره بابا حرفه این مردکه دلقک توهینی توش نبوده فقط موندم چرا ۸۰میلیون ادم فهمیدن این حرف توهین بوده و شماو ی افغانی سرکوچه و رائفی پور میگن نه بابا چ توهینی برو خانم‌خودتو مسخره کن ب شعورماتوهین نکن لطفا چون‌مامثل تو بی شعورنیسیم

      • بدون نام

        والا اگه توهینه چرا تبلیغ میکنه

      • بدون نام

        یا خدا! هشتاد میلیون ایرانی کار و زندگیشون شده توهین به ساحت دو تا فوتبالیست دوزاری ...خدایا خودت ظهور کن ...

    • بهار

      بابا این نکبت رو انقدر بزرگش نکنین. این دید کسی دیگه بهش توجه نمیکنه خواست خودی نشون بده وگرنه همه اینو به بیسوادی میشناسن.

    • بدون نام

      راست میگه خب باید جاشون عوض میشد ولی کاش اینم مینوشتی که مهدوی کیا چی گفته که رایفی پور بهش گفته برو دوغتو تبلیغ کن
      بعدشم دوغتوتبلیغ کن که توهین نیست که بره دوغشو تبلیغ کنه اینکه ایرادی نداره

    • سهیل

      اره مهدی جان مهدوی کیاو باقری پولای انچنانی میگیرن راست میگی ولی حداقل برا پولای انچنانی گرفتنشون یزحمتیم‌کشیدن دیگه درسته!!بعدم‌تو ایران که فقط این‌پولارو نمیگیرن شما دقت کنی تمامیه فوتبالیستای دنیا کلا مولتی میلیادرن نوشه جونشون حقشونه!!ولی ببینم جناب استاد رائفی خان بزرگ‌چی از درامدای اونم اطلاعی داری ک حرفه رایگان‌تحویل ملت میدی نگو تحت پوشش کمیته امداده ک اصلا باورنمیکنم بمیرم یجوری میگی مگه فوتبالیستا چ‌میکنن ک درامده...دارن انگار رائفیتون میره بیلوکلنگ‌میزنه بزمینوپول درمیاره ته ته کاره سختش اینه ک رو صندلی میشینه و اراجیفو مثلثات تحویل ملت میده و اخرشم‌ی تکبیرو خداحافظ شما

      پاسخ ها

      • بدون نام

        محض اطلاعتون استاد در یک محله ی کاملا متوسط زندگی می کنن و لااقل حرف و عملشون یکی هست...

    • روبی

      شخصیتی نا متعادل دارن
      ب نظر پارانویید دارن
      سخنرانی هاش برا نوجوون ها هیجان داره چون چیزای ماورایی داره و رمزالود.البته فقط برا سرگرمی خوبه
      وگرنه ادب و نزاکت صفر .

      پاسخ ها

      • بدون نام

        آخه اینقدر نامرد نباشین لااقل یک بار سخنرانی هاشون رو گوش بدین یا به سایت مصاف سر بزنیم بعد اینقدر پشت سرش حرف بزنیم اگه حرفاش به دلتون ننشست مطمئن باشین از فطرت واقعی تون که میل به حقیقت طلبی و درستی هست دور شدین

    • روبی

      وقتی هیچ جایی از تحصیلاتش چیزی ننوشته و فقط بلده توهماتش+یه سری اطلاعات چرت و پرت رو قاطی پاتی کنه و درمورد حجاب و سیاست و امریکا و اسراییل و امام زمان و ....مهمل بده خورد ملت

    • جواد

      شما چرا تا تق ی به توقی میخوره به اسم دلواپس پاچه میگیرین برید فکری به حال اقتصاد مملکت بکنین به جای اینکه پاچه منتقد مخالفتون رو بگیرین

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ببخشید اشتباه منفی دادم کاملا موافقم با شما

    • محمد

      اقای رائفی پور سخنران خوبی است و اطلاعات خوبی هم در بعضی مسائل دارد اما در ان حد نیست که نظریه پرداز نامیده شود. در دنیا معمولا به اساتید طراز اول و مطرح دنیا که سالیان سال در بالاترین سطوح علمی تدریس کرده اند و بر یک رشته علمی تسلط دارند و صاحب مقالات و کتب معتبر هستند نظریه پرداز گفته می شود. این طور نیست که هر فردی به صرف سخنران بودن نطریه پرداز شود.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        شما متوجه نشدی نویسنده کاملا بی سواد هست همه و هنوز نمی تونه تفکرات منحرف خودش رو تو متن نیاره و منصف حرف بزنه

    • محمد مهدی

      تو جامعه ای که میشه امام زمان رو نقد کرد
      دوتا فوتبالیست که عددی نیستن
      هر دو شون مثل خود ما هستن یه آدم عادی

    • عرفان

      باران کوثری خودش چه غلطی کرده برای این مردم؟ ؟

      مگه اون هم کارشناس امنیت ملی شده؟؟

    • ملکی

      حرف حق تلخه.
      تا تاریخ تاریخه این موضوع اثبات شده. خخخ

    • ملکی

      چقدر خوب مطالب ویکی پدیا رو کپی می کنید.

    • سهیل

      بابا این یارو پوله زیادی از بس بش دادن متوهم‌شده فکر کرده تو هرزمینه ای مثلثاتش جواب میدن ولی اینبار نه هربار حسابی ضایع شد جناب استاد هههه

      پاسخ ها

      • Zondargt

        خودتون ضایع شدین با اون سلبریتی های احمق
        مهدوی کیا و امثال اینها اومدن می گن چرا با پول هایی که در سوریه خرج می شه ورزشگاه نمی سازین خوب احمق اگه اونجا خرج نشه که داعش میاد خودتو و اون ورزش گاه که هیچ ناموست رو هم سر می بره پس همون دوغت رو تبلیغ احمق

    • محمدی

      لطفا بدون هیچ اطلاعی از استاد انقدر بی ادبانه و بدون فکر درمورد ایشان قضاوت نکنین. ما باید به وجود افرادی مثل ایشان افتخار کنیم. شما اگر خیلی عاشق انتقاد و موشکافی هر صحبت و بحثی هستید , لطفا فیلم کامل و بدون بریدگی سخنان استاد رو بگذارید تا خود مردم قضاوت کنند. استاد اگر حرفی میزند از روی آگاهی کامل است و نظرشان را گفته اند که کاملا هم درست است اما اینکه بعضی ها بد برداشت میکنند تعجبی نیست زیرا هرکسی به اندازه شعور و عقلش از صحبت های ایشان برداست میکند . همچنین ایشان طبع شوخی دارد و بعضی از سخنان ایشان به درد بی جنبه هایی مثل شما نمی خورد.

    • آرش

      دوران تاخت و تاز مرفهین و سلبریتی ها و مدل ها و لاکچری ها و همه ی این انگل ها داره به سر میاد. امام علی میگه شمشیری برنده تر از حق نیست. رائفی پور حرف حق رو میزنه حتی اگه کل اینستاگرام و کل سلبریتی ها باهاش دشمن بشن. یه روزی هم مثله امام حسین که با هفتاد نفر جلوی هزاران نفر ایستاد بخاطر گفتن حرف حق شهید میشه. # رائفی پور ندای حق گویی آخرالزمان ... منتشر کنید این هشتک رو.

    • محمد

      مهدوی کیا باید در جریان باشه ، سطح بالا هیچ کس خارج از تخصص خودش نظر نمیده. میشه رئیس جمهور کشور در مورد مسی یا رونالدو اظهار نظر کنه؟

    • بدون نام

      الله اکبر چمون شده حرف حق و نا حق چقدرررر قاطی شده یه نفر هم که میاد وسط این آشوب کاری کنه با هر چی دم دستمونه میزنیمش...مثل همون مردم جاهل هزار و چهارصد سال پیشیم فقط ظاهرمون مثلا باکلاس شده

    • mmmm

      ببخشید میتونم بپرسم وقتی اقایون ب امام رضا توهین میکردن تو مملکت شما کدوم گ... بودین تا بیانیه ای ب این بلندی بنویسید

    • گندم

      چیزی که رو اعصابه اینه که باران کوثری و مهدوی کیا و ....یه مشت سلبریتی بیسوادن حداقل این رائفی پور چند کلام سوادخونده...

    • احمد

      دوستان مهم نیست کی میگه و چقدر سواد داره مهم اینه که چی میگه . و یقیناً رائفی پور حرف حق رو زده بعدش هم فوتبال یه بازی و سرگرمیه و شکست و افتخار در اون مایه سرافکندگی و یا عزت و افتخار ملی محسوب نمی شه ما گول سر و صدای این مجریان فوتبال خوردیم که برای داغ شدن بازار خودشون اینا رو بزرگ می کنن اونم فوتبالی رو که اگه در سطح جهانی در نظر بگیریم حرفی برای گفتن نداره با این هزینه های گزافی که در آن هست. بیاید ذهن خود رو به سمت مسائل بزرگتر ببریم

    • بدون نام

      این فوتبالیست‌ها اگه خیلی مردن یه کاری برای پیشرفت فوتبالمون کنن ببینید کار به کجا رسیده به بوسنی میبازیم مردم میریزن توخیابونا شادی میکنن

    • ریحان

      آی بدم میاد از این سایتا اصلا معلوم نیست طرف کی هستن شما اگه مرد بودیو جرات داشتی حمایتای هوادارای استاد رو از استاد عزیزم منتشر میکردین خیلی براتون متاسفم واقعا حرف حق انقد تلخه بدبختی تا چه حد که این فوتبالیستا هنو به خودشون نیومدن آقا جان با پول منو شما به اینجا رسیدن این شدن از آقای رائفی پور غیر حمایت لفظی و طرفداری کی با بیت المال حمایت کرده که صد البته ایشون هرگز همچین طرفداری رو نمیپذیرن هرگز هرگز هرگز و شماهایی که میگید خارجیا هم از افراد معروف واسه تبلیغ استفاده میکنن اصلا ما به اونا چیکار داریم آخه کی گفته اونا هر کاری میکنن درسته عقلتون رو دادین دست یه ملت خارجی که با هدف جلو میرن وای برما بخاطر این نادونی مون
      خب و در آخر مثل همیشه ما تا آخر پای تمام حرفای استاد عزیزمون هستیم
      و استاد صدای ماست....والسلام علیکم و رحمه الله وبرکاته

    • داود

      اولا که راست گفته خداییش، تبلیغ خمیردندون با دهن بسته!!!!
      دوما برترین ها جون ببین کدوم اسپانسر بهتر پول میده همون وری کن مطلب هات رو..

    • یکه

      کسی که این متن رو نوشته باید خودشو به یه جانور شناس معرفی کنه چون من حدس میزنم گونه جدیدی از سلسله آغازیان باشه که میتونه چرت و پرت تایپ کنه آخه شمایی که دم از شاد کردن مردم میزنید کدومتون تونسته کار بزرگی مثل مهر مهدوی رو تو کشور رواج بده که همه بتونن هم دیگه رو خوشحال کنن کدومتون تونسته بود به وجود اومدن داعش رو پیش بینی کنه به قول اون دادشمون تام و جری هم دل مردم رو شاد کردن پس نباید درباره امنیت ملی چرت بگن

    • بدون نام

      چرا هیچ وقت نخواستیم. واقعیت ها رو قبول کنیم. حرفش شفافه خوب. میگه. قبل از تبلیغ. با. کارشناس مشاوره بشه. که چطوری. تبلیغ کنیین اینجا حق با کارشناسه.

    • بدون نام

      سلام من این کلیپ دیدم هیچ توهینی در کار نبود فقط بهشون گفته تو حوزه ی که تخصص نداری حرف نزن برو دوغ تبلیغ کن اونایی که میگن گل اینا دل ملت شاد شده با حرفهای اقای رایفی پور هم خیلی ها راه درست پیدا کردن . البته با توجه به معیارهاتون تو هر کدوم به نظری میده.

    • زهرا

      سلام دوستان هیچ وقت از دور قضاوت نکنیم...بنظرم سخنرانی هاشونو گوش بدید ضرر نداره.

    • بدون نام

      از کی این سلبریتی های بی سواد انقد مقدس شدن که انتقاد ازشون شده گناه کبیره؟ فقط گفته از یه کارشناس استفاده کن که همچین گند کاری نکنی.
      این برترینها که خیلی وقته چهره واقعی خودشو نشون داده. کاملا مغرض و طرفدار جریان سیاسی مشخص. حتما مواجبشو میدن دیگه تقصیری نداره بدبخت مجبوره این چرندیات رو بده

    • بدون نام

      دم ازکدام اسطوره میزنید سلبریتی وفوتبالیست دستشون گردن همه پول بیت المال ومی خورن کدومشون تاحالاکاری واسه من وشما کردن اگه محبوبیتی هم دارن ازپول همین ملته اسطوره اونهایی بودن هشت سال جنگیدن حالایک عده مفت خوراسطوره شدن همشون اگه کاری کردن درقبال کارشون پول گرفتن مفتی کاری نکردن بدبختابچسبین به زندگیتون اینقدرسنگ همه رابه سینه نزنید

    • A.A

      وای وای وای وای...اگه فلان بازیکن به آمریکا گل نزده بود و چه می دونم بهترین بازیکن نمیشد ما میمردیم.از غصه دق می کردیم.رائفی پور می دونی چقدر آدمو آگاه کرده و چنتا جوونو به دین علاقه مند کرده؟خواهیم دید در آخرت ارزش کدوم بالاتره.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج