۷۱۵۱
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

رضا رويگري از مجموعه «سه‌، پنج، دو» می گوید

‌آلبوم كازابلانكای من در راه است

اولين بار سال‌ها قبل بود كه يك ترانه انقلابي نام رضا رويگري را سر زبان‌ها انداخت اما حالا رويگري بازيگر ثابت فيلم‌‌ها و مجموعه‌هاي تلويزيوني، از همه انواع آن است.

‌آلبوم كازابلانكای من در راه است

‌آلبوم كازابلانكای من در راه است

اولين بار سال‌ها قبل بود كه يك ترانه انقلابي نام رضا رويگري را سر زبان‌ها انداخت اما حالا رويگري بازيگر ثابت فيلم‌‌ها و مجموعه‌هاي تلويزيوني، از همه انواع آن است. او در مصاحبه با ايده‌آل از كار جديدش در حيطه موسيقي مي‌گويد.

تو ديگه داري مي‌ري...
سابقه كاري من در حيطه موسيقي را همه مي‌دانند، اين روزها اتفاقا در حال آماده‌كردن سومين آلبومم هستم كه متفاوت از آن 2 كار ديگرم است و در آن پاپ مي‌خوانم و به‌طور كلي با كارهاي قبلي‌ام تفاوت دارد. سعي كردم در اين آلبوم بيشتر از جواناني مثل حميد عسگري، محسن يگانه، پورياحيدري، ترانه مكرم، مريم اسدي و بامشاد استفاده كنم. فرم صدايم در اين كار با هميشه فرق مي‌كند و فكر مي‌كنم خوشبختانه كار خوبي شده است. نام جالبي هم براي اين كار درنظر گرفته‌ام، يعني «كازابلانكا».

چرا اين اسم را انتخاب كردم؟
«تو ديگه داري ميري، اين اختتام روياست، اين آخرين سكانس فيلم كازابلانكاست، من مرد نقش اول مغرور و بي‌تبسم، تو اون زني كه ميره با مرد نقش دوم...» از اين ترانه يغما گلرويي در آلبومم استفاده كردم و همين نام را هم برايش درنظر گرفتم. تا به حال ۵ ترك آلبوم آماده پخش است.

هر چيزي بلد باشيم
آنقدر با فوتبال آشنايي دارم كه فكر مي‌كنم، بتوانم سرمربي يا داور فوتبال شوم. با تمام قوانين و مسائل مربوط به اين ورزش آشنا هستم و اگر وقتش را داشته باشم تمام مسابقاتي كه از تلويزيون پخش مي‌شود را تماشا مي‌كنم. همين‌طور برنامه‌هايي را كه در رابطه با فوتبال هستند مثل «90» را هم دنبال مي‌كنم. واقعيت اين است كه كار ما به شكلي است كه هر چيزي را بلد باشيم يك جايي به دردمان مي‌خورد، ‌حتي اگر درست پاك‌كردن يك كله‌پاچه باشد، اين را جدي مي‌گويم. مثلا كار نقاشي‌اي كه انجام مي‌دهم خيلي جاها به من كمك زيادي كرده، اين‌كه از چه تركيب رنگي استفاده كنم كه برايم مناسب‌تر باشد، همين‌طور آشنايي‌اي كه با موسيقي دارم در بعضي كارها براي مفيد‌ بوده و توانستم از آن استفاده كنم. ما در مجموعه «سه‌، پنج، دو» شوخي‌هاي زيادي را با اهالي فوتبال كرديم و خوشبختانه با واكنش نامناسبي روبه‌رو نشديم، البته اين را هم بگويم كه كلا اين كار ما به نفع خود آن‌ها بود، به نفع فوتباليست‌ها. ما در اين سريال‌ به نوعي از آن‌ها دفاع كرديم و نشان داديم كه تحت چه شرايطي با چه مربي و چه سرپرستي كار مي‌كنند و چه برخوردي با آن‌ها مي‌شود و به چه دلايلي كسي را مي‌آورند و مي‌برند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج