جاباما
۷۲۸۳۶۴
۱۵ نظر
۵۳۰۹
۱۵ نظر
۵۳۰۹
پ

متظاهرترین و متواضع‌ترین ستاره‌های هالیوودی کدامند؟

در اینجا ۱۰ سلبریتی را معرفی می کنیم که تا جایی که می توانند ثروت شان را به رخ می کشند و سپس ۵ سلبریتی را نام می بریم که مثل مردم عادی زندگی می کنند.

برترین ها - سولماز محمودی: دنیای سلبریتی ها و شهرت اغلب با نکات منفی زیادی همراه است، هر چند که کمتر پیش می آید شکایت آنها را از این نکات منفی بشنویم. از میان این نکات منفی می توان به نداشتن حریم خصوصی، فضولی مردم و پاپاراتزی در زندگی شخصی و در معرض دید بودن جزئیات زندگی و غیره اشاره کرد. اینکه شهرت دنیایی از پول با خود می آورد نکته مثبتی است و باور عموم بر این است که این نکته مثبت به نکات منفی زندگی سلبریتی ها می چربد.

چند بار پیش آمد که کیف دستی، پیراهن یا کفش های زیبایی در صفحه اینستاگرام یک سلبریتی دیده باشید و پس از جستجوی آن در گوگل از قیمت نجومی آن شوکه شده باشید؟ چقدر تعجب کرده اید که این ستاره ها توانایی مالی پرداخت ۴۵۰۰ دلار فقط برای یک جفت کفش و یا خرید بلیت ۳۰ هزار دلاری شرکت در مت گالا را دارند؟ همه اینها برای خیلی از ما شاید در حد یک رویا باشد.

البته همه سلبریتی ها مثل هم نیستند. ستاره هایی هستند که خنثی هستند، گاهی چیزهای گرانقیمت می خرند، ولی فخر آن را نمی فروشند و فقط زندگی شان را می کنند. البته با آنکه شنیدن و خواندن در مورد زندگی پرتجمل ستاره ها برای بسیاری از مردم عادی جذاب است، ولی هدف این مقاله قضاوت کردن در مورد آنها نیست، زیرا آنهایی که ثروت شان را خرج چیزهای گرانقیمت می کنند لزوماً انسان های بدی نیستند و فقط دوست دارند از دارایی شان لذت ببرند.

در اینجا ۱۰ سلبریتی را معرفی می کنیم که تا جایی که می توانند ثروت شان را به رخ می کشند و سپس ۵ سلبریتی را نام می بریم که مثل مردم عادی زندگی می کنند.

کانر مک گرگور

متظاهرترین و متواضع‌ترین ستاره‌های هالیوودی کدامند؟

طبیعتاً اولین نفری که در چنین لیستی نامش به ذهنمان می رسد، کانر مک گرگور است. این قهرمان هنرهای رزمی ترکیبی (MMA) اولین نفر در تاریخ ورزش است که دو کمربند قهرمانی همزمان دارد. این ایرلندی پرافتخار همیشه از این حرف می زند که شروعی فروتنانه داشته و شریک زندگی اش، دی دولین، همیشه از او حمایت کرده است و اینکه زحمت زیادی کشیده تا به جایگاهی رسیده که حالا ارزشش حداقل ۸۵ میلیون دلار است. کانر که شایسته این دستاوردها است، اغلب در اینستاگرامش پست هایی از دارایی های تجملاتی اش می گذارد که این پست ها شامل کلکسیونش از حداقل ۱۴ خودروی لوکس می شود. وی کلکسیونی قابل توجه از ساعت مچی های لوکس نیز دارد و حداقل ۱۵ ساعت مچی رولکس مختلف دارد که قیمت هر کدام از آنها حدود ۴۵ هزار دلار است.

گذشته از اینها، کانر دو عمارت اربابی میلیون دلاری زیبا هم دارد که یکی از آنها در لاس وگاس واقع شده است. عمارت دو میلیون دلاری زیبای دیگری نیز در دوبلین ایرلند دارد. دیگر از کلکسیون پر خرج لباس های خودش و همسر و پسرش چیزی نمی گوییم! اگر مجموعه ۶۷۵ هزار دلاری ساعت مچی ها برای به رخ کشیدن چنین ثروتی به رویتان کافی نیست، باید بگوییم کانر مک گرگور یک جت شخصی هم دارد. اخیراً وی پستی در اینستاگرام از خودش و پسرش، کانر جونیور، گذاشت در حالیکه در حال صرف غذا در این جت شخصی به مقصد ایبیزا بودند!

کایلی جنر

متظاهرترین و متواضع‌ترین ستاره‌های هالیوودی کدامند؟
هیچ لیستی از فخرفروشی با ثروت هنگفت بدون حداقل یکی از اعضای خانواده کارداشیان یا جنر کامل نخواهد بود! در اینجا ما کایلی جنر را برای این لیست انتخاب کرده ایم. کایلی از خواهران این خانواده است که فقط ۲۰ سال دارد و آنقدر ثروت دارد که حتی نوه هایش هم هرگز مجبور به کار کردن و پول درآوردن نخواهند بود. کایلی به تازگی صاحب فرزند دختری به نام استورمی شده و خط تولید لوازم آرایشی خودش را دارد تا سرگرمش کند و او را غرق در میلیون ها دلار پول کند. در واقع ارزش دارایی های کایلی جنر در حال حاضر ۵۰ میلیون دلار است. برای شروع به همه خودروهایی که تابحال کایلی خریده و ظاهراً از آنها استفاده نمی کند اشاره می کنیم. تا جائیکه خبر داریم کایلی هفت خودرو دارد که همه آنها خودروهای لوکس هستند.

به علاوه کایلی هر روز و هر ساعت در حال تبلیغ محصولات آرایشی اش است و پست های زیادی نیز از سفرش به کارائیب، جزایر تورکس و کایکوس، مکزیک و غیره می گذارد. کارداشیان ها هر سال در مراسم مت گالا شرکت می کنند و برای هر بلیت این مراسم ۳۰ هزار دلار می پردازند هر چند که هیچوقت تم مراسم را هم رعایت نمی کنند. یکی دیگر از دستاوردهای کایلی این بود که در ۱۸ سالگی اولین خانه اش یا بهتر بگوییم عمارت اربابی ۳۵ میلیون دلاری اش را در بورلی هیلز خرید.

بیانسه

متظاهرترین و متواضع‌ترین ستاره‌های هالیوودی کدامند؟
"کوئین بی" یکی از آن سلبریتی های ثروتمندی است که چیزهای واقعاً گرانقیمت می خرند و در اینستاگرام آنها را به نمایش می گذارند. بیانسه ژیزل ناولز-کارتر لایق هر دلار از ثروتی که تابحال به دست آورده است و وقتی می گوییم ثروت، از ۳۵۰ میلیون دلار سخن می گوییم! شاید یکی از جذابترین نکات درباره بیانسه هزینه هایی گزافی باشد که برای دختر بزرگش، بلو آیوی، می پردازد. چند ماه پیش خانواده کارتر به یک مزایده هنری رفته بودند و بلو آیوی شش ساله ۱۹ هزار دلار برای یک تابلوی نقاشی پرداخت کرد که ظاهراً موضوع نرمالی در این خانواده است.

خود بیانسه نیز علاقه خاصی به آیتم های گرانقیمت و لوکس فشن دارد. معمولاً هر وقت بیانسه در اینستاگرام پست می گذارد، سه تصویر از لباسش منتشر می کند و گاهی فقط یک لباسش ۲۰ هزار دلار برچسب قیمت دارد.

البته شاید چنین ریخت و پاشی برای خواننده همچون بیانسه قابل درک باشد، چون هر چه باشد، زحمتش را کشیده است و دلش می خواهد دخترش هم مثل خودش باشد. به نظر می رسد که بلو آیوی علاقه خاصی به کیف دستی دارد و می بینیم که برای تماشای یک بازی بسکتبال، با کیف دستی ۱۸۰۰ دلاری لوئی ویتون، در مراسم جوایز گرمی با کیف دستی ۲۶۷۵ دلاری ولنتینو و در مراسم دیگری از گرمی با کیف دستی ۳۷۰۰ دلاری دیگری ظاهر می شود.

کیم کارداشیان

متظاهرترین و متواضع‌ترین ستاره‌های هالیوودی کدامند؟
همانطور که گفتیم لیست های اینچنین بدون خانواده کارداشیان-جنر بی معنی هستند، بنابر این کیم را نیز اضافه کردیم. اگر یک نفر روی کره زمین باشد که بداند چگونه خرج های هنگفت کند و آن را به نمایش گذاشته و با آن پز بدهد، آن فرد فقط می تواند کیم کارداشیان-وست باشد. کیم به لطف مادرش کریس که مدیر برنامه هایش هم هست، از دختر پولدار کالیفرنیایی تبدیل به یکی از بانفوذترین افراد روی زمین تبدیل شد.

شروع شهرت وی به سال ۲۰۰۰ بر می گردد که بسیار هم جنجالی بود که از جزئیات آن صرفنظر می کنیم. کیم و کریس از این شهرت ۱۵ دقیقه ای کیم استفاده کرده و آن را تبدیل به یک شوی واقعیت نما درباره خانواده کارداشیان/جنر کردند. حالا ۱۰ سال از روی این داستان گذشته و نام کیم کارداشیان در تاریخ ثبت شده است.

برآورده شده است که دارایی خالص وی حدود ۱۷۵ میلیون دلار است. پس از قضیه ترسناک سرقت از اتاق هتل کیم در پاریس، او دیگر کمتر درباره ثروتش در شبکه های اجتماعی پست می گذارد و کمتر فخر می فروشد، ولی قبل از آن وی ملکه شو آف بود! کیم کلکسیونی از حداقل ۲۱ خودروی لوکس، یک کلکسیون هفتاد تایی از کیف دستی های لاکچری، یک منزل ۲۰ میلیون دلاری در بورلی هیلز و ... دارد. این خانه در نزدیکی منزل کریس مادرش است، زیرا خاندان کارداشیان هوای همدیگر را دارند. کیم جواهرات بسیاری نیز دارد که قبلاً عادت داشت آنها را در اینستاگرام به نمایش بگذارد.

جی-زی

متظاهرترین و متواضع‌ترین ستاره‌های هالیوودی کدامند؟
بیانسه همسر جی-زی است و هر چه جی-زی دارد مال او هم هست. ولی در واقع در مقایسه با بیانسه، این رپر آمریکایی ثروتمندتر است، زیرا دارایی خالص او ۸۱۰ میلیون دلار برآورد شده است. شان کوری کارتر یا جی-زی از دهه هشتاد تاکنون در صنعت موسیقی فعالیت دارد و نفوذ و تأثیر او بر این صنعت انکارناپذیر است. وی یکی از پرفروش ترین هنرمندان تمام ادوار در حوزه موسیقی است و فقط در آمریکا بیش از ۳۶ میلیون آلبوم فروخته است. در طول دوران حرفه ای اش، وی ۱۳ آلبوم استودیویی منتشر کرده و البته با بیانسه هم ازدواج کرده است.

کلکسیون خودروی خانواده کارتر تعداد بالایی ندارد، ولی از کیفیت بالایی برخوردار است! تا جایی که خبر داریم جی-زی و بیانسه حداقل ۵ خودرو دارند، خودروی پاگانی زوندا اف که متعلق به جی -زی است، یک خودروی اسپورت با برچسب قیمت ۶۷۵ هزار دلار است. جی-زی برای تولد بیانسه یک بوگاتی ویرون گرند اسپورت ۲ میلیون دلاری خرید. خود بیانسه یک مرسدس بنز مک لارن اس ال آر ۴۵۵۵۰۰ دلاری دارد.

رولز رویس سیلور کلاد ۲ مدل ۱۹۵۹ کلاسیک بیانسه را هم به آن اضافه کنید که در تولد ۲۵ سالگی اش از همسرش این هدیه ۱ میلیون دلاری را دریافت کرد. لیموزین مرسدس بنز اسپرینتر آنها شاید در مقایسه با بقیه خودروهایشان چندان گران نباشد، ولی بعد از مجهز کردن آن به سیستم صوتی ۱ میلیون دلاری جدیدی با وای فای و تلویزیون، قیمتش بالا رفت.

اوپرا

متظاهرترین و متواضع‌ترین ستاره‌های هالیوودی کدامند؟
اگر کلمات «شما ماشین می گیرین!» فوراً تصویر اوپرا وینفری با بلیزر نارنجی در حال فریاد زدن را برایتان تداعی نمی کند، ما برایتان این کار را می کنیم. داستان این است که این ملکه برنامه های تاک شوی تلویزیونی، ژست سخاوتمندانه در سال ۲۰۰۴ برای کل تماشاگران حاضر در تاک شوی خود انجام داد و به هر ۲۷۶ تماشاچی یک خودروی صفر هدیه کرد. این هزینه ۷.۶ میلیون دلاری برای این سلبریتی، مبلغ خاصی نیست، زیرا وی به تازگی با ۲.۸ میلیارد دلار دارایی، یکی از ثروتمندترین افراد دنیا است. مشخصاً حتی خانم باکلاسی مانند اوپرا هم نمی تواند در مقابل خرج کردن بخشی از این ثروت مقاومت کند و همه می دانیم که او خوب هم خرج می کند.

اوپرا یک منزل ۹۰ میلیون دلاری در مونته سیتو و یک ملک ۱۶۳ جریبی در مائویی دارد و قبلاً یک منزل در شیکاگو داشت که آن را فقط به قیمت ۴۰۰ هزار دلار فروخت. اوپرا جت شخصی هم دارد که ۴۲ میلیون دلار قیمت دارد. وی در یک سخنرانی در دانشگاه دوک گفته بود: «جت شخصی داشتن حس بسیار خوبی دارد. اگر کسی به شما می گوید که صاحب یک جت شخصی بودن عالی نیست، به شما دروغ می گوید.»

جفری استار

متظاهرترین و متواضع‌ترین ستاره‌های هالیوودی کدامند؟
شاید این سلبریتی از آن دسته ستاره های کلاسیکی که انتظارش را داشتید نباشد. برای آن دسته از شما که شاید جفری استار را نشناسید می گوییم که جفری یک یوتیوبر، غول دنیای میکاپ، مدیرعامل یک برند میکاپ و هنرمند سابق صنعت موسیقی است. وی محصولات آرایشی با برند جفری استار کازمتیکس تولید می کند. همانطور که می دانیم، یوتیوب به آن دسته افرادی که ویدئوهای آنها در یوتیوب بازدیدهای کافی و فالوئر کانال به اندازه کافی داشته باشند، دستمزد بالایی می دهد.

برای مثال فلیکس کیلبرگ یا PewDiePie که پخش کننده سوئدی بازی های ویدئویی است، ۶۲ میلیون فالوئر دارد و دارایی خالص او در حال حاضر ۲۰ میلیون دلار از همین ویدئوها در یوتیوب است. خود جفری بیش از ۷ میلیون فالوئر دارد و دارایی خالص او حدود ۵ میلیون دلار است.

شاید جفری به اندازه جی-زی و اوپرا پولدار نباشد، ولی به اندازه آنها ولخرجی می کند. خانه او ۳.۶ میلیون دلار قیمت دارد که آن را تماماً صورتی رنگ کرده است. وی کلکسیونی از ۴ خودروی لاکچری (تماماً صورتی) دارد که دو تا از آنها بی ام دابلیو هستند. وی عاشق جمع کردن کیف دستی های بیرکین است که جزو گرانقیمت ترین کیف دستی ها روی کره زمین هستند و هر کدام حدود ۲۰ هزار دلار قیمت دارند. جفری ولاگ هایی از تعطیلات گرانقیمتش از جمله سفر به بورا بورا، آلاسکا و مائویی هم منتشر می کند.

پی. دیدی

متظاهرترین و متواضع‌ترین ستاره‌های هالیوودی کدامند؟
حالا که به جی-زی اشاره کردیم، بگذارید از شان کامز (یا پی. دیدی)، رپر و بازیگر آمریکایی، هم نام ببریم. دارایی خالص دیدی ۸۲۰ میلیون دلار است که حاصل ۳۰ سال کار و تلاش اوست. وی اوایل دهه نود کارش را شروع کرد و در این سال ها چند بار اسمش را عوض کرد: پی. دیدی، پاف ددی، و دوباره پی. دیدی. وی شش آلبوم استودیویی منتشر کرد و در چند فیلم سینمایی و سریال تلویزیونی نقش آفرینی کرد. وی پنج فرزند دارد که ثروتش را برای آنها خرج می کند.

برای شروع از خانه هایی که دیدی خرید صحبت می کنیم. وی یک عمارت ۳۹ میلیون دلاری در لس آنجلس و یک منزل ۱۴.۵ میلیون دلاری در میامی دارد و به تازگی یک آپارتمان ۵.۷ میلیون دلاری در نیویورک خریده است. وی یک قایق تفریحی ۷۲ میلیون دلاری نیز دارد. می دانید که بالاخره گاهی آدم می خواهد دلش را به دریا بزند و از شلوغی شهر فرار کند و به قایق تفریحی نیاز دارد!! دیدی هم مثل دیگر سلبریتی هایی که در این لیست نامشان ذکر شد، از خرید خودروهای لوکس لذت می برد.

احتمالاً یکی از عادت های ثروتمندان است که ما از آن بی خبریم! دیدی برای تولد شانزده سالگی پسرش، یک خودروی میباخ ۳۴۲۰۰۰ دلاری خرید. کلکسیون او شامل یک لامبورگینی گایاردو اسپایدر نیز می شود. یک خودروی ۳۰۰ هزار دلاری که برای تولد شانزده سالگی جاستین بیبر به او هدیه داد. مطمئناً دیدی بهترین کادوهای تولد را می دهد!

پاریس هیلتون

متظاهرترین و متواضع‌ترین ستاره‌های هالیوودی کدامند؟
پاریس هیلتون از لحظه ای که به دنیا آمده تا همین حالا، ملکه خرید چیزهای گرانقیمت به درد نخور است. پاریس فرزند کثی هیلتون و ریچارد هیلتون (تاجر میلیونر) است. او و خواهر نیکی و دو برادر کوچکش بارون و کنراد، وراث ثروت هتل های زنجیره ای هیلتون هستند.

پاریس بیشتر عمرش را جلوی دوربین ها و در دید عموم مردم گذرانده و حتی ستاره برنامه واقعیت نمای «زندگی ساده» نیز بوده است که در آن با نیکول ریچی، دوست صمیمی اش، همبازی بود. وی استعدادش را در خیلی چیزها از جمله بازیگری، خوانندگی و حتی دی. جی. شدن امتحان کرده است.

در صدر چیزهای به درد نخور و غیر لازمی که تا بحال با دارایی خالص ۱۰۰ میلیون دلاری اش خریده می توان به عمارتی که برای سگش خریده اشاره کرد. کلکسیون توله سگ های پاریس، که واقعاً نمی دانیم تعدادشان چند تا است، برای خودشان عمارت دارند. خود پاریس در منزل ۵.۹ میلیون دلاری اش در بورلی هیلز زندگی می کند که البته نسبت به چیزی که از او انتظار داشتیم، بسیار فروتنانه است.

بعد از آن نوبت جت شخصی است که پاریس هم مثل دیگر سلبریتی های مذکور یک جت دارد و در این لحظه از خودمان می پرسیم آیا واقعاً یک فرودگاهی سری در هالیوود هست که همه ستاره ها جت های شخصی شان را در آنجا پارک می کنند؟! جالب است بدانید که پاریس بر خلاف تصور خیلی ها از یک سلبریتی خانم، کلکسیونی بسیار شیک از خودروهای لوکس دارد که شامل بنتلی، فراری، رولز رویس، لکسوس، مرسدس-بنز، کادیلاک و ... می شود.

کانیه وست

متظاهرترین و متواضع‌ترین ستاره‌های هالیوودی کدامند؟
کانیه وست یک طراح مد و رپر آمریکایی است که دارایی خالصش ۱۶۰ میلیون دلار برآورد شده است. حتماً نام او را شنیده اید، ولی خلاصه بگوییم کانیه در سال ۱۹۷۷ در شیکاگو به دنیا آمد و با سبک موسیقی اش به شهرت رسید. وی هشت آلبوم استودیویی منتشر کرد که بسیار از آهنگ هایش تبدیل به آهنگ های موفقی در آمریکا و دنیا شدند. در سال ۲۰۱۵ اولین خط تولید پوشاک و کفش های «ییزی» با طراحی خودش را راه انداخت و البته قبلاً هم با برندهای دیگر طراحی و تولید کفش همکاری کرده بود. کانیه ثروتش را با همسرش کیم کارداشیان-وست و سه فرزند، نورث، سینت و شیکاگو تقسیم می کند.

فرزندان وست بیش از آنکه تصورش را بکنند ثروت دارند و این ثروت شامل جت شخصی خانوادگی می شود که اغلب از آن برای رفتن به تعطیلات استفاده می کنند. این تعطیلات خانوادگی شامل مقاصدی همچون ژاپن، تورکس و کایکوس، باهاما و دیزنی لند برای این بچه ها می شود. این زوج ثروتمند به عنوان هدیه ازدواجشان، یک قایق تفریحی از بیانسه و جی-زی دریافت کردند. آنها یک خانه ۶۰ میلیون دلاری هم دارند که اگر آن را ببینید شاید به نظرتان اصلاً ارزشش را نداشته باشد. کلکسیون خودروهای کانیه نیز بسیار لوکس است.

حالا نوبت آن است که از ۵ سلبریتی صحبت کنیم که زندگی متواضعانه و ساده ای دارند.

کیانو ریوز

متظاهرترین و متواضع‌ترین ستاره‌های هالیوودی کدامند؟

نام کیانو ریوز را اول آوردیم زیرا دیگر همه می دانند که کیانو چه زندگی ساده ای دارد و چه ستاره فروتنی است. هر کسی که در جریان اخبار سلبریتی ها قرار دارد، می داند که کیانو احتمالاً باحال ترین و آرام ترین آدم در هالیوود است. با آنکه ثروت او بالغ بر ۳۵۰ میلیون دلار برآورد شده است، ولی با نگاه به ظاهر او هرگز حدس نمی زنید که او چقدر پولدار است. در مصاحبه ای در سال ۲۰۰۳ کیانو گفته بود: «پول آخرین چیزی است که به آن فکر می کنم.

با پولی که درآورده ام می توانم تا چند قرن آینده زندگی کنم.» با آنکه او توانایی مالی خرید جت های شخصی را دارد، وی از مترو برای رفت و آمد استفاده می کند. پس از اتمام پروژه «ماتریکس»، کیانو ۸۰ میلیون دلار از ۱۱۴ میلیون دلار دستمزدش را برداشت و آن را بین عوامل جلوه های تصویری و میکاپ تقسیم کرد.

کیانو دوست دارد که پولش را به خیریه ها بدهد و در سال ۲۰۰۹ وی خیریه ای برای سرطان تأسیس کرد، ولی اسم خودش را روی آن نگذاشت. وی پاداشی ۲۰ هزار دلاری به یکی عوامل خوش شانس ساخت صحنه در پروژه «ماتریکس» داد. کیانو مثل همه ما آدم های معمولی، برای استراحت به پارک می رود و روی صندلی پارک می نشیند. در یکی از فیلم هایش، برای تمام عوامل فیلم ناهار خرید.

به خانمی که خودرویش خراب شده بود کمک کرد و او را به منزلش رساند که ۵۰ مایل از خانه خودش دورتر بود. هدفمان از اشاره به این چیزها این است که پول داشتن یا شهرت داشتن، بهانه ای برای بد بودن نیست. و احتمالاً کیانو ریوز بهترین انسان روی زمین است. و البته فناناپذیر!

سارا جسیکا پارکر

متظاهرترین و متواضع‌ترین ستاره‌های هالیوودی کدامند؟
شاید فکر کنیم که سارا جسیکا پارکر همیشه روی مرز ستاره فروتن و ستاره ای که گاهی اشیای گرانقیمت می خرد راه می رود، ولی خیلی وقت ها او کاملاً متواضع است. سارا در دهه هفتاد وارد دنیای بازیگری شد و خانواده او از اوهایو به نیو جرسی نقل مکان کردند تا از حرفه نوشکفته او حمایت کنند. وی هنوز هم گاهی بازی می کند، ولی در عین حال خط تولید و طراحی کفش خودش را راه انداخته که کلکسیون SJP نام دارد.

دارایی خالص او در حال حاضر ۱۳۵ میلیون دلار است که آن را با شوهر بازیگرش، متیو برادریک، و سه فرزند، ماریون، تابیتا و جیمز شریک است. اگر همین حالا نام او را در گوگل جستجو کردید و چشمتان به آپارتمان ۲۲ میلیون دلاری آنها افتاد، بگوییم که منظورمان از فروتن و متواضع این نبود!

بله آپارتمان سارا جسیکا پارکر در نیویورک بسیار زیباست، ولی این دلیل نمی شود که او انسان متواضعی نباشد. بچه های سارا لباس هایی که به دخترخاله و پسرخاله هایشان کوچک شده را می پوشند. خود او یک خودروی پریوس دارد و تقریباً تمام عمرش با خیریه ها همکاری کرده است. سارا و شوهرش جت شخصی و قایق تفریحی ندارند.

سارا هم مثل بسیاری از مردم عادی از پیاده رو های نیویورک اشیای رایگان بر می دارد. شاید سارا به اندازه کیانو ریوز زندگی فروتنانه ای نداشته باشد (که تقریباً هیچکس روی کره زمین ندارد!) ولی با این حال سبک زندگی تقریباً خاکی و ساده ای در کنار خانواده اش دارد.

متیو مک کانهی

متظاهرترین و متواضع‌ترین ستاره‌های هالیوودی کدامند؟
متیو مک کانهی یکی از آن بازیگران دوست داشتنی و مشهوری است که نتوانستیم جلوی خودمان را بگیریم و اسمش را در این لیست نوشتیم. این ستاره محبوب و موفق تگزاسی کارش را با فیلم دبیرستانی کمدی «مات و مبهوت» در دهه نود آغاز کرد. در کمدی رمانتیک «طراح مراسم ازدواج»، «چگونه مردی را در ۱۰ روز از دست بدهیم»، «طلای احمق ها» و ... کم کم تبدیل به یکی از ستاره های جذاب و دوست داشتنی هالیوود شد. گول موهای بلوند، چشم های آبی و لهجه شیرینش را نخورید، متیو بازیگری مستعدی است که حتی جایزه اسکار را نیز از آن خود کرده است. وی جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش اول مرد را برای نقش آفرینی در فیلم «باشگاه خریداران دالاس» گرفت. دارایی خالص او ۹۵ میلیون دلار تخمین زده شده است.

در مورد زندگی شخصی متیو باید بگوییم وی همسر کامیلا آلوز (مدل و طراح مد) است. این زوج سه فرزند دارند و در عمارتی بسیار زیبا در آستین تگزاس زندگی می کنند. ولی همیشه اینطور نبوده که متیو در عمارت هایی با چندین و چند اتاق و حمام و دستشویی زندگی کند. در شروع دوران حرفه ای اش و حتی پس از کمدی رمانتیک های موفقی که در آنها بازی کرد، متیو در یک تریلر نوساز زندگی می کرد.

وی در مصاحبه ای گفته بود که اولاً تنها زمانی که با خودم خلوت می کنم و برای خودم وقت می گذارم، زمانی است که با این تریلر رانندگی می کنم، ثانیاً این تریلر جایی است که در آن به موسیقی می پردازم و ثالثاً بهترین روش برای تماشای طبیعت کشورم است. متیو تا بعد از تولد اولین فرزندش در تریلر زندگی می کرد.

جولیا رابرتز

متظاهرترین و متواضع‌ترین ستاره‌های هالیوودی کدامند؟
زمانی بود که نام جولیا رابرتز در هالیوود، نام بزرگی بود. نه اینکه حالا اینطور نباشد، ولی خیلی وقت است که نامش کمتر شنیده می شود. جولیا در اوایل دهه نود چند فیلم بسیار موفق بازی کرد. فیلم های «میستیک پیتزا» و «ماگنولیاهای فولادی» فیلم های کلاسیک شده اند. بعد از «زن زیبا» بود که جولیا موفقیت یک شبه را تجربه کرد. با بازی در کنار ریچارد گیر بود که جولیا باعث شد هر زن دیگری دلش بخواهد جای کاراکتر او باشد که البته با توجه به شغلش در این فیلم، این موضوع کمی عجیب به نظر می رسد. پس از آن دیگر نام جولیا را در همه جا می شنیدیم، در کمدی رمانتیک ها، فیلم های مهیج تاریک و هر ژانر دیگری در این میان.

چیزی که شاید در مورد جولیا ندانید این است که وی دقیقاً آن مگااستار هالیوودی که انتظارش را دارید نیست. حتماً دقت کرده اید که در سال های اخیر جولیا را در فیلم ها نمی بینیم، علتش این است که او ترجیح داده زمانش را صرف بزرگ کردن بچه هایش کند، درست مانند مادرهای معمولی دیگر. جولیا از همسرش، دنی مودر، سه فرزند دارد. با آنکه از روی وبسایت IMDb می توان گفت که در آینده پروژه هایی دارد، ولی خودش می گوید که نه گفتن به فیلم ها برایش آسان است.

در زندگی شخصی اش، او خودش برای خرید به فروشگاه می رود و اغلب او را با لباس های ساده و معمولی می بینیم. وی خودش به باغچه رسیدگی می کند و بچه هایش را به مدرسه و کلاس فوتبال می برد.

هالی بری

متظاهرترین و متواضع‌ترین ستاره‌های هالیوودی کدامند؟
هالی نیز یکی دیگر از بازیگران هالیوودی خاکی و ساده در این لیست است که در هالیوود نام و آوازه بلندی دارد. اواخر دهه هشتاد و اوایل دهه نود بود که وی بازیگری را شروع کرد و با آنکه هیچیک از فیلم هایش در آن زمان فیلم های بزرگی نبودند، ولی نام او شناخته شده بود. از فیلم های مهم هالی می توان به «مردان ایکس» و «زن گربه ای» در سال ۲۰۰۰ اشاره کرد. در سال های اخیر وی در فیلم های اکشن از جمله «کینگزمن: محفل طلایی» هم بازی کرده و طبق صفحه او در وبسایت IMDb، هالی بری در حال حاضر در فیلم «جان ویک ۳» در کنار کیانو ریوز نقش آفرینی می کند.

اخیراً هالی کارش را سبک تر کرده تا بیشتر روی بچه هایش، نهلا و ماسئو تمرکز کند. در مصاحبه ای که در سال ۲۰۰۸ و در زمان بارداری اش با نهلا داشت گفته بود که خیلی هیجانزده است و می خواهد درست مانند مادرش، همیشه در کنار فرزندش باشد و همه کارهای او را خودش انجام دهد.

وی همچنین گفته بود که وی از آن دسته زنانی نیست که به انواع و اقسام جواهرات نیاز داشته باشد و اغلب بسیار صرفه جو و مقتصد است. البته این بدان معنا نیست که همه چیزهای زندگی هالی ارزان باشند، منزل سابق او که سال گذشته به فروش گذشته بود، ۴ میلیون دلار قیمت داشت.

منابع: therichest ، observer، dailyrecord، okmagazine، irishnews، architecturaldigest، aol، vogue، theloop، stylecaster، people، forbes

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • شقایق

      به نظرم جانی دپ رو باید اضافه کنیم و رولینگ رو

    • بدون نام

      هزار آفرین بر شما که منبع رو نوشتید.

    • رویا ساز

      عاشق جولیا رابرتزم

      پاسخ ها

      • مارس

        موافقم واقعا بازیش عالیه دوسش دارم

    • یلداY

      کیانو ریوز که عشقههه
      اصلا مگه داریم آدم انقدر بچسب و خوب
      تازه برین زندگینامشو بخونین ببینین چه زندگی ای داشته

    • بدون نام

      عاشق کیانو ریوزم..عزیزم خیلی مهربونه

    • بدون نام

      کارادشیان ها دقیقا از کجا انقدر معروف شدند

      پاسخ ها

      • بدون نام

        از اونجا

    • امین یوسفی

      کیانو ریوز فوق‌العاده ست...

    • بدون نام

      کیانو ریوز فوق العاده اس

    • سمیرا

      واییی، جفری استار چه ترسناک بود

    • بدون نام

      وای چقد این جفری استاره ترسناکه خوف برم داشت

    • بدون نام

      براي اينكه بگي اينا متواضعند زشت ترين عكساشون رو گذاشتي:))) عكس مك كانهي كه از همه افتضاح تر بود تازه ميگي بلونده بعد به عكس مو مشكي پاچه بزي ازش گذاشتي:))))

    • بدون نام

      به نظرم باید جی کی رولینگ هم می نوشتین.
      این بنده خدا زندگی خیلی سختی داشته و به محض این که با استفاده از استعدادش ثروتمند شد بخش خیلی زیادی از اونو به خیریه ها بخشید طوری که اسمش از لیست ثروتمندای جهان حذف شد!

    • بدون نام

      بین همشون
      مزخرف تر از کارداشیان ها آدم نداریم
      شاید بگید زحمت کشیده درآورده حقش
      بقیه ممکنه زحمت کشیده باشن

      ولی کارداشیان اندازه یک میلیون دلارم زحمت نکشیده دلیل شهرتشم بماند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج