جاباما
۷۵۱۵۶۵
۱۰ نظر
۵۰۵۸
۱۰ نظر
۵۰۵۸
پ

این شایعات جدایی زوج‌های هالیوودی، صحت دارد؟

حتی شادترین و موفق ترین زوج های هالیوودی نیز از دست شایعات در امان نیستند. امسال هم مانند سالهای گذشته شاهد شایعات بسیاری در مورد بهم خوردن رابطه زوج های هالیوودی بودیم اما به راستی کدامیک از آنها صحت دارد و کدامیک تنها شایعه ای بیش نبود؟

برترین ها - ترجمه از پردیس بختیاری: حتی شادترین و موفق ترین زوج های هالیوودی نیز از دست شایعات در امان نیستند. امسال هم مانند سالهای گذشته شاهد شایعات بسیاری در مورد بهم خوردن رابطه زوج های هالیوودی بودیم اما به راستی کدامیک از آنها صحت دارد و کدامیک تنها شایعه ای بیش نبود؟ اگر دوست دارید شایعات داغ در مورد جدایی زوج های هالیوودی در سال ۲۰۱۸ را بشنوید، در ادامه مطلب همراه مان باشید.

آریانا گراندی و پیت دیویدسون

آریانا گراندی و پیت دیویدسون در جولای ۲۰۱۸ نامزدی خود را اعلام کردند، اما زمانی که پیت تمام عکس های اینستاگرام خود را پاک کرد و آرایانا هم کامنت های پست هایش را بست، موجب نگرانی طرفدارانش شد. آرایانا در پستی نوشت: «انرژی که شما به طرف مقابل تان می دهید، به شما بازگردانده می شود. پس جهان زیبایی را نه تنها برای خود، بلکه برای اطرافیان تان نیز بسازید.»

البته پس از این که شایعاتی در مورد جدایی آنها پخش شد، پیت دیویدسون با انتشار پستی در اینستاگرام اش به تمام آنها پایان داد. او در این باره نوشت: «هیچ اتفاق بدی میان ما نیافتاده است. من فقط اکانت اینستاگرامم و پاک کردم چون دوست ندارم دیگر در آنجا فعالیتی داشته باشم. در واقع آن فضا دیگر به من حس خوبی نمی دهد. اصلا چرا باید زمانم را روی چیزهایی که به من انرژی منفی می دهد، صرف کنم؟ من همه شما را دوست دارم و مطمئن هستم که یک روزی باز خواهم گشت.»

این شایعات جدایی زوج‌های هالیوودی، صحت دارد؟

مایلی سایرس و لیام همسورث

مایلی سایرس و لیام همسورث این روزها شادتر از همیشه به نظر می رسند اما اخیرا شایعاتی در مورد جدایی آنها پخش شده است. شایعات حاکی از آن بود که آنها برای بار دوم نامزدی خود را بهم زدند.

پس از انتشار شایعات در اخبار و فضاهای مجازی، همسورث اعلام کرد که رابطه آنها به خوبی پیش می رود، به طوری که آنها دلشان بچه هم می خواهد. البته مایلی سایرس در حال حاضر آمادگی مادر شدن را ندارد اما به زودی برای آن هم برنامه ریزی می کنند. برای ثابت شدن موضوع، لیام ویدیویی مشترک از خود و مایلی را به اشتراک گذاشت تا به همه نشان دهد که رابطه شان به بهترین شکل ممکن در حال پیش رفتن است.

این شایعات جدایی زوج‌های هالیوودی، صحت دارد؟

کایلی جنر و تراویس اسکات

طرفداران کایلی جنر و تراویس اسکات تا به حال جز عشق و عاشقی از این زوج هالیوودی، چیزی ندیده اند اما این هم مانع از پخش شایعات در مورد رابطه آنها نشد. گزارشات حاکی از آن است که آن دو سر میز شام در یک رستوران با هم دعوا کردند و پس از آن از هم جدا شدند. همین موضوع باعث شد که تراویس برای اثبات دروغی این ماجرا، در اسنپ چت خود عکسی مشترک با کایلی را به اشتراک بگذارد و به تمام شایعات پایان دهد.

این شایعات جدایی زوج‌های هالیوودی، صحت دارد؟

جیمی فاکس و کیتی هلمز

اگر چه جیمی فاکس و کیتی هلمز هیچوقت به طور رسمی در مورد رابطه شان حرف نزدند، اما آن را پنهان هم نکردند. آنها اولین بار در سال 2013 با هم وارد رابطه شدند اما تا سال 2017 آن را پنهان کردند. در سال 2017 بود که عکسی از آنها دست در دست هم در ساحل منتشر شد و آنها را مجبور ساخت تا رابطه خود را برای همگان علنی کنند. البته آنها مراسم عروسی خود را در ژوئن 2018 بهم زدند اما پس از آن باز هم در کنار هم دیده شدند. بنابراین شایعات جدایی آنها به هر دلیلی که پخش شد، صحت ندارد.

این شایعات جدایی زوج‌های هالیوودی، صحت دارد؟

بلیک لایولی و رایان رینولدز

اگر بلیک لایولی و رایان رینولدز از هم جدا شوند، ما نیز اعتقادمان را به عشق از دست می دهیم. ماجرای شایعه جدایی آنها در یکی از مراسم از این قرار بود که یک بار رایان در مورد همسرش در جمع شوخی کرد اما اطرافیان منظور او را بد برداشت کردند و از آن شایعه ساختند. او گفت: «در حال حاضر همسر من در سفر است و من به راحتی می توانم هر کاری که دلم می خواهد را انجام دهم و تظاهر کنم که در حال نگهداری از بچه ها هستم.»

البته حتی با این شوخی نیز نباید به ذهن طرفدارانش این فکر خطور کند که آنها مشکل دارند و در حال جدا شدن هستند! برای از بین بردن شایعات، رایان در صفحه شخصی خود اعلام کرد که او به همراه همسر و فرزندانش زمان فوق العاده ای را می گذراند.»

این شایعات جدایی زوج‌های هالیوودی، صحت دارد؟

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      مایلی سایرس و که خود برترین ها گفت جدا شدن

    • بدون نام

      كلا رايان و بليك خيلي باهم شوخي ميكنن

    • بدون نام

      یعنی اگه مایلی سایرس از لیام همسورث جدابشه خریت کرده یه همچین شوهری رو باید دودستی چسبید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اگه افراد مثل شما ظاهر بین و سطحی نگر باشن اونموقع حرف شما میتونه تا حدی درست باشه

    • بدون نام

      جدا خوش به حال اینا که عاشق همن و خوش به حال همه ی زوج هایی که عاشق همن... وقتی اولش بی نهایت عشق هجوم بیاره سمتت بعد سر یه گذشته ی تموم شده رابطه سرد بشه خییییییییلی سخته... خیلی سخته تو یه خونه باشید ولی فقط مثل دو تا همخونه نه بیشتر

      پاسخ ها

      • بدون نام

        واقعا ناراحت شدم برات

    • بدون نام

      خدایی این نظرات قرن بوقی چیه میدین
      مایلی باد دو دستی لیامو بچسبه؟؟!
      اصلا میدونی مایلی سایروس چه خواننده پرفروشیه
      هرچی باشه از لیام همسورث معروف تره لیام فقط ی بازیگره سادست همین
      بعد لیام دوست پسرشه ن شوهر!!!

    • مو مو

      مایلی و لیام خیلی خوشگلن دو تاشون.خیلی بهم میان.خوش باشن با هم.خوشبحالشون

    • بدون نام

      ما هنوز نمي دونيم ترانه عليدوستي از شوهرش جدا شده يا نه با هاليوود چي كار داريم؟

    • بدون نام

      خاک تو سرت کایلی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج