۷۵۲۴۲۵
۲۲۲ نظر
۵۴۹۹
۲۲۲ نظر
۵۴۹۹
پ

گفتگو با سینا مهرداد؛ پسر مذهبی سریال «پدر»

حامد سریال «پدر» را از لحاظ پایه و درون خیلی به خودش نزدیک می‌داند؛ هر دو در خانواده‌ای مذهبی بزرگ شده اند، اما می‌گوید حامد شیطنت سینا را ندارد. با او درباره کار‌های قبلی اش، نمایشی که این روز‌ها مشغول تمرین آن است، برنامه اش برای آینده و زیر و بم‌های نقش حامد تهرانی در سریال «پدر» گپ زده ایم.

روزنامه صبا - ترانه نورقربانی: جوان محبوب این شب های تلویزیون، متولد سال ۷۰ است. اولین بار چهارساله بوده که در نخستین تجربه اش هم بازی ابوالفضل پورعرب شده است، در «مردی شبیه باران»؛ فیلمی به کارگردانی سعید سهیلی؛ پدرش! بله. سینا سهیلی که نام هنری «مهرداد» را در کارهایش استفاده می کند، فعلا علاقه ای به حرف زدن درباره پدر و البته برادرش ندارد. بدون تکیه به جایگاه این دو در سینما روی پای خودش ایستاده و در نخستین نقش اول خود ثابت کرده است حرف های زیادی برای گفتن دارد.

گفتگو با سینا مهرداد؛ پسر مذهبی سریال «پدر»

حامد سریال «پدر» را از لحاظ پایه و درون خیلی به خودش نزدیک می داند؛ هر دو در خانواده ای مذهبی بزرگ شده اند اما می گوید حامد شیطنت سینا را ندارد. با او درباره کارهای قبلی اش، نمایشی که این روزها مشغول تمرین آن است، برنامه اش برای آینده و زیر و بم های نقش حامد تهرانی در سریال «پدر» گپ زده ایم.

به فاصله کوتاهی روی آنتن شبکه دو سیما دیده شدید، از نقش مکمل تا اصلی ... از حمید «سایه بان» تا حامد «پدر» بر شما چه گذشت؟

- ضرب المثلی قدیمی همیشه در گوشم خوانده می شد که از پدربزرگ و پدرم بسیار می شنیدم: «رهرو آن نیست که گهی تند و گهی خسته رود، رهرو آن است که آهسته و پیوسته رود.» من ترجیح می دهم جزو کسانی باشم که مسیر را آهسته و پیوسته حرکت می کنند. به نظرم این گونه آدم می تواند هم راه را بهتر بشناسد، هم مسیر را اشتباه نرود. در عین حال از مسیری که طی می کند لذت می برد و در انتها بی دردسر به مقصد می رسد. من از کودکی از تئاتر و تلویزیون گرفته تا در سینما کار کرده بودم، از نقش های تک سکانس و دو سکانسی و مکمل تا به امروز.

پس از «سایه بان» خیلی سریع در سریال دیگری بازی کردید، بعد از «پدر» تصمیم تان برای ادامه راه چیست؟

- فعلا تصمیم خاصی ندارم. حالا دارم بازخوردها و فیدبک های «پدر» را خیلی دقیق رصد می کنم و از موفقیت سریال لذت می برم. ولی همچنان فیلمبرداری بخش های پایانی «پدر» هستم و البته تئاتری را تمرین می کنم.

چه نمایشی؟

- تئاتری به نام «سالی که دوباره پاییز شد» به نویسندگی و کارگردانی خانم لیلی عاج که در حوزه تئاتر کار درست و حرفه ای است. بازیگرانی که کنارم هستند از خوب های تئاتر و بچه های قوی در بازیگری هستند. توماج دانش بهزادی، الهام شعبانی و امیر میری در این نمایش بازی می کنند و انشاءالله از اول مهرماه در تماشاخانه باران روی صحنه می رود.

نمونه های بسیاری از بازیگران جوانی را در خاطر داریم که پس از ستاره شدن با یک اثر تلویزیونی به سینما رفته اند و دیگر به ندرت در تلویزیون حاضر شده اند. شما چطور هستید؟ تلویزیون را پلی به سینما می دانید یا بین مدیوم ها فرق قائل نمی شوید؟

- قطعا تعداد کارهایی که در تلویزیون ساخته می شود و درجه یک هستند، چه از لحاظ کیفی و چه فیلمنامه خیلی کم است؛ شاید به اندازه انگشت های یک دست! با این حال قطعا اگر دوباره پیشنهادی داشته باشم که از بین یکی از این معدود آثار خوب باشد حضور در آن کار را قبول می کنم. البته اگر آن موقع سر تمرین تئاتر یا فیلم سینمایی نباشم.

چرا؟

- چون سینما و تئاتر را بیشتر از تلویزیون دوست دارم. از بچگی در سینما بزرگ شده ام. اصلا بهتر است بگویم زندگی من با سینما ساخته شده است اما اگر یکی از آن کارهای خوب و انگشت شمار تلویزیون به من پیشنهاد شود برای پذیرفتنش درنگ نمی کنم.

گفتگو با سینا مهرداد؛ پسر مذهبی سریال «پدر»

در مدت پخش «پدر» تلفن تان بیشتر از همیشه زنگ می خورد، نه؟ پیشنهاد کار جدید هم داشته اید؟

- بیشتر همه اهالی سینما، دوستان، آشنایان، فامیل و همسایه ها زنگ زده اند و به من به خاطر حامدی که دوستش دارند تبریک گفته اند. پیشنهاد کار هم داشته ام اما اصلا جدی به آنها فکر نکرده ام. به ویژه که هنوز درگیر سریال «پدر» هستم. سه تا چهار پیشنهاد داشته ام که فعلا درباره شان کوتاه و تلفنی صحبت کرده ام.

ارتباط تان با مردم چطور است؟ به ویژه در صفحه اینستاگرامی که هر لحظه دارد به تعداد مخاطبانش اضافه می شود.

- تلویزیون ناگهان آن قدر آدم را در نقطه دید مردم می آورد که نتیجه اش می شود فقط ۱۲ هزار پیام در آخرین پست اینستاگرامی ام. نظرات مردم برایم ارزشمند است. یک روز هم به خودم گفتم امروز همه پیام ها را می خوانم، اما راستش نزدیک به هزار پیام را خواندم و دیگر در حالی که نزدیک بود از چشم هایم خون بچکد، دست نگه داشتم اما سعی می کنم به صورت گذرا هم شده همه نظرات را بخوانم.

اولین قسمت از سریال که پخش شد حامد تهرانی را چطور دیدید و از خودتان چقدر بابت ایفای این نقش راضی بودید؟

- قسمت اول سریال را که دیدم حس دوگانه ای داشتم؛ هم خیلی خیلی نگران بودم و هم خیلی خیلی ذوق زده. اما حقیقتش را بخواهم بگویم وقتی حامد تهرانی را در اولین قسمت می دیدم، برایم خیلی غریب بود! یک موقع یادم می رود که خودم نقش حامد را بازی کرده ام! مثل یک بیننده به تماشای او می نشینم؛ با نگرانی هایش نگران می شوم، با خنده هایش می خندم، با غصه هایش غمگین می شوم. امیدوارم مردم عزیزم هم با حامد ارتباط برقرار گرده باشند ... امیدوارم.

در سینما و به ویژه تلویزیون ایران کمتر آثاری داشته ایم که همان اول کار معلوم شود قهرمان قصه مرده است. وقتی فیلمنامه را می خواندید نظرتان درباره انتخاب این شیوه برای روایت داستان چه بود؟

- کلا فیلمنامه هایی را که فلش فوروارد و فلش بک دارند خیلی دوست دارم. یا فیلمنامه هایی که به صورت پازل وار روایت می شوند، مورد علاقه ام هستند. مثل کارهای دیوید فینچر و این طور فیلم ها دغدغه من است. اما برای این کار از همان اول که فیلمنامه را خواندم خیلی ترسیدم و موافق نبودم. گرچه تصمیم گرفتم به فیلمنامه آقای عنقا اعتماد کنم و حالا که نتیجه را می بینم معتقدم این شیوه روایت از سوی نویسنده و کارگردان بی دلیل انتخاب نشده است. این موضوع باعث شده تماشاگر با حامد تهرانی همراه تر باشد.

قبل از پخش سریال در مصاحبه ای گفته بودید اگر خدا بخواهد دیده می شوید اگر نخواهد هم دیده نمی شوید. به قول معروف خدا حسابی برای تان خواسته، نه؟

- خدا را شکر می کنم. من بعد از پخش سریال بیشتر از قبل احساس می کنم که یک نفر آن بالا نشسته و دارد تک به تک بنده هایش را نگاه می کند؛ نگاهی از سر لطف و عشق. خوشحالم که نیم نگاهی هم به من داشته است. خیلی خیلی دوستش دارم و از او ممنونم.

گفتگو با سینا مهرداد؛ پسر مذهبی سریال «پدر»

فکر می کردید هنوز یک هفته از پخش نگذشته سریال این همه دیده شود؟ البته دیده شدنی که با چاشنی جنجال و حاشیه همراه بود.

- من در طول ساخت سریال از فضای پشت صحنه گرفته تا کیفیت کار حدس می زدم که «پدر» این قدر دیده شود اما تا این حدش را واقعا نه. فکر می کنم نویسنده و کارگردان هم انتظار این همه بازخورد را نداشتند. درباره حواشی هم باید بگویم حاشیه تا حدودی می تواند به دیده شدن یک اثر کمک کند اما اگر خود سریال خوب نباشد استقبال ادامه پیدا نمی کند. این حاشیه ها هم به درستی رخ داد. سوال اینجاست که چرا آنهایی که به واسطه حواشی بیننده سریال شدند از پای آن بلند نمی شوند؟ به نظرم این اتفاق یک پیامی دارد.

من و شما می دانیم که سریال فیلمنامه مشخصی دارد، صحنه هایش رج زده شده اند و قطعا در این مرحله امکان تغییری در اثر آن هم در این حد بنیادین که بفهمیم قسمت اول خواب و رویا بوده و حامد زنده است وجود ندارد. اما دوست داشتید می شد برای مخاطبان عامی که در صفحه سریال و قطعا صفحه خودتان بارها و بارها آرزو کرده اند حامد زنده باشد کاری می کردید؟ مردم از گرانی و مشکلات و هزار و یک چیز خسته اند و انگار گاهی دلخوشی شان می شود زنده ماندن و عاقبت بخیری کاراکتری که خیلی زود به او علاقه مند شده اند.

- فکر می کنم در این باره باید نویسنده و کارگردان نظر بدهند. به نظر من قطعا به آن فکر کرده و می کنند. خدا را چه دیدید شاید حامد زنده ماند و مردم به خواسته دل شان رسیدند! اما خیلی خوشحالم که حامد تهرانی آن قدر مورد محبت مردم قرار گرفته که وقتی پیام های شان را می خوانم و فضای مجازی را به دقت رصد می کنم، می بینم که او چقدر مورد محبت مردم قرار گرفته که آنها نگران حالش هستند. حتی دوست ندارند مرگش را در سریال ببینند و باور کنند. واقعا خوشحالم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • راننده تاکسی

      دیشب اتفاقی چند مین از سریال دیدم
      خیلی ماورا از واقعیت هست
      فیلمنامه تخیلی داره
      مگه چند درصد از جامعه ما این داستان براشون پیش میاد؟؟
      نزدیک صفر درصد!!!!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        من یک قسمتش هم ندیدم اصلا...

      • !شوفر راننده تاکسی

        ...این ماییم که از ماوراء و واقعیت دور شدیم

        آنچه می جویی تویی و آنچه می خواهی تویی
        پس ز تو تا آنچه گم کردی ره بسیار نیست

        چون به جان فانی شدی آسان به جانان ره بری
        زانکه از جان تا به جانان تو ره دشوار نیست

    • بدون نام

      بازی ت اینقدر حرفه ای هستش ک استاد ایرج ملکی حتما باید تو مزاحمت 2 بهت نقش بده

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خخخخخخ

      • بدون نام

        گل گفتی خخخخخخخخخ

    • آرنیکا

      وای من عاشق شخصیتش تو سریال شدم منم اوایل نگاه نمیکردم اما اینقدر ازش حرف زدن الان چند قسمتشو دیدم قبول دارم یجورایی تخیلیه اما دوست دارم ی نمونه از این پسرا اطرافم ببینم مطمئنم عاشقش میشم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اگه پیدا کردی به منم بگو!!عزیزم به تاریخ پیوست..

    • بدون نام

      بهترین سریال تاریخ تلوزیون

      پاسخ ها

      • mohadeseh

        ❤به قول حامدم منم همین طور
        آره واقعا
        ❤موافقم

      • مکدونالد

        بهترین سریال خانوادگی البته...

      • بدون نام

        واقعاااااا عالییییی❤❤❤❤

      • بدون نام

        واقعا عالیییییییییییییه

      • ریحانه یوسفی فن سینا مهراد

        عشقه فقط سینا مهراد عزیزم یک عالمه چیز های زیادی بهمون یاد داد اما ریحانه پارسا جز پول گرفتن چیزه دیگه ای بلد نبود عاشقتم سینا اقاااااااا

    • بدون نام

      یه سوال چرا همیشه دخترا بدن اما پسران عالی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        برو بابا

      • بدون نام

        الکی جو ندین خواهشن

    • بدون نام

      داستان ازدواج منم همینطوری .با این تفاوت که شوهرم خیلی آدم مذهبی نبود

      پاسخ ها

      • بدون نام

        یعنی همینقد پیله شدین تا با همسرتون ازدواج کردید من یه قسمتشو دیدم
        دختره توی فیلم واقعا بچسب بود

      • بدون نام

        پسره توی فیلم که خودشو از پنجره پرت کرد پایین دستش شکست شوهر شما بعد از اینکه از پنجره پرید چش شد البته بعد از اینکه شما بهش گفتید مگه من زشتم?!!!

    • آپاس تا پولوس

      من ۱ قسمت هم ندیدم ، چون این موضاعات دورانش ۱۰ سال پیش بود .......بعدشم آرنیکا خیلی داغونی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        لهه لهه آرنیکا

      • بدون نام

        متاسفم واسه شخصیتت که به دیگران توهین میکنی حسود نباشیم

      • محمد

        خیلی بی ادبی که به دیگران توهین میکنی شخصیتت خیلی پایینه

      • بدون نام

        #نه_به_ازدواج_سفید

    • آرش

      انسان اگر بخواد میتونه از مقام ملائک هم بالاتر بره، که کم هم نبودن کسایی که به این مقام رسیدن و از اولیاء و دوستان خدا شدن، بهترین زمان هم برای حرکت توی این راه جوونیه، بچه ها مراقب جوونیتون باشید، خدایا طعم شیرین و گوارا و دلچسب بندگی و محبتت رو به هممون بچشون...

    • bhwrak

      یه جورایی داستانش مسخرس.مگه یه دختر احمق باشه ک بیاد التماس یه پسر تو دانشگاهشو بکنه ک شوهرش شه!حالا اینا به کنار حضرت یوسفم زلیخا رو که دید از پنجره نپرید پایین!

      پاسخ ها

      • سلمه انصارى

        سلام آقاى سينا مهراد خيلى ممنونم ازتون به خاطر اينكه فوقالعاده هستيد در اين نقش فقط كاشكى در ابن سريال شما زنده بوديد تا ما اينقدر گريه نميكردم وغصه نميخوريم

      • ریحانه یوسفی فن سینا مهراد

        چرا الکی میگی خیلی هم داستانش عالییی بود مخصوصا اقای مهراد من یکی که از خانم پارسا خوشم نیومد مخصوصا با کاری بعد از تموم تموم شدن فیلم در اینستاگرامش کرد واقعا عالی بازی کرد آقای مهراد عزیزم

    • یلداY

      یعنی پسر های حسود ریختن اینجاهااا....بابا بسه حسودی....واقعیتو قبول کنین

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چی میگی واقعااااااااا کم حرف بزن همیشه حرف بزن

    • فاطمه عبدی

      من عاشق شخصیت حامد شدم و بهترین گزینه واسه این کاراکتر آقای مهراد هستش امیدوارم که همیشه سالم و مثل حامد خوش قلب و مهربون باشن

      پاسخ ها

      • سکوت ...

        من به فیلم کاری ندارم کلا حامد میتونه برای همه یک الگو باشه
        به قول لیلا اون زندگیش فضایی و مثل زمینی هانیست
        از همه کسانی که این فیلم را تهیه کردن ممنونم مخصوصا از
        حامد تهرانی .★

    • f&b

      داستان فیلم واقعآ ساختگی جدایی ازبازیگران که اگه اونارو فاکتور بگیریم ...داستانش زیادجالب نیست آخه چراباید پدر و مادر وهمسر لیلا باهم بمیرن

    • جوجو

      خیلی فیلم تخیلیه چون کدوم دختری تو واقعیت اینقدر به یکی پیله میکنه و کدوم پسری از پنجره میپره بیرون ؟؟؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دختراکه خیلی پیله میکنن تواین وصعیت ولی بعید میدونم پسرا بپرن پایین

      • بدون نام

        ببخشیدا اقای مهراد فقط کارشون بازیگری بود ایشون که خط و نشون واسه خودشون تو فیلم نکشیده بودند که از پنجره بیرون بپره به جای اینکه بگین ایشون این کار رو چرا کرده به تهیه کننده و کارگردان و نویسنده و..... بگین چرا اینجوری گفتن که بازی کنه اقای مهراد

    • بدون نام

      هیعیییی منم دوست داشتم همچین شوهری پیدا میکردم ولی مواجه نشدم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خخخخخخخخخ پیدا میکنی

      • نسیبه

        این فیلم خیلی زیباست مخوصا حامدکه خیلی خب عالی بازی کرده

    • شیما

      عاااشقشمممم

    • نفس16 ساله

      واقعا ای کاش نصفی از پسرای اطرافمون شخصیت حامد رو داشتن وما دخترا انقدر در جامعه اذیت نمی شدیم
      ای کاش و ای کاش

    • نفس16 ساله

      واقعا ای کاش نصفی از پسرای اطرافمون شخصیت حامد رو داشتن وما دخترا انقدر در جامعه اذیت نمی شدیم
      ای کاش و ای کاش

      پاسخ ها

      • سارا

        البته دخترها بایدخودشون باحیا ومحجبه باشن مثل حضرت
        زهرا

      • بدون نام

        گل گفتی

    • سلاله

      ازدواج من هم ب همین صورت بود با این تفاوت ک من انقد دوری کردم تا خودش اومد دنبالم در صورتیکه دلم باهاش بود اما ب رو نیاوردم و اونم زندکیمو عوض کرد و الان حالم باهاش خووووبه

    • maha

      من کاری به حواشی ندارم خب به هر حال فیلم باید صحنه های جذابی داشته باشه ک ممکنه حاشیه ساز بشه.چیزی که هست اینه ک حتی بااینکه حامد یک کاراکتره اما عجیب ارامش بخشه و ادم از رفتاراش لذت میبره.خیلی ممنونم از پدرو مادرایی ک چنین بچه هایی تربیت میکنن:)

    • شادمهر

      خداییش تلویزیون چی فکر کرده با این سریالای چرت. یه قسمتشو دیدم حالم بهم خورد

      پاسخ ها

      • هوادار سینا مهراد

        اهایی درست صحبت کنا چرا پای همه رو وسط میکشی

    • بدون نام

      واقعیتش موضوع سریال خوبه اما شخصیت پردازی فیلم ضعیفه وبازی ایشون هم چنگی به دل نمی زنه و انسان نمی تونه بفهمه این پسر الان خوشحال ناراحته عاشقه یا فارقه کلا قیافش یه حالته و آدم نمی تونه باهاش ارتباط برقرار کنه

    • پرنسس

      من سینا مهراد رو خیلی خیلی خیلی دوست دارم
      فقط یه سوال دارم از کارگردان فیلم پدر. که چرا فیلم رو مثل فیلم تنهایی لیلا درست کردن حتی اسم همون دختر هم لیلاست و در اخر پسر میمیره و هی فیلم جلو و عقب میره

      پاسخ ها

      • ....

        با توجه به صحبت های حامد عنقا نویسنده فیلم پدر و تنهایی لیلا، قرار هست که سه گانه لیلا رو بسازن و تو هر کدوم لیلا شخصیت اصلیه و داستان حول اون می گرده.

    • بدون نام

      کاش حامد زنده میموند ،حیف شد

      پاسخ ها

      • اريا

        موافقم باهآت حامد نبايد ميمرد تورو خدا يه کاري کنيد اقاي کارگردان و نويسنده

    • Malifisent

      حیف که می میره..چون این سریال فقط با بودن حامد قشنگ و قابل دیدنه! ولی خداییش این چه فیلمیه..آدم افسردگی گرفت..ماها که دلمون گرفته از سختی های زندگی با این فیلم کلا روانی میشیم!

    • پگاه

      من خودم خیلی آدم مذهبی هستم اما یه نظری درباره این سریال دارم...سریال قشنگیه اما به نظرم حوصله سر بره!!! سکانس های تکراری و قربون صدقه رفتن هم دیگه. لیلا هم خیلی نفهمه! اون قبل حامد 100 نفر مثل خودشو دیده و حسابی باهاش حال کرده. بازیگر نقش لیلا هم خیلی نچسبه..کلا به نظرم تا چند قسمت فقط میشه دید! من فقط اونجایی که حامد مرده رو میخوام ببینم..اسم طرف که لیلاهه دوباره..پس باید میذاشتن تنهایی لیلا2 !!

      پاسخ ها

      • هوادار سینا مهراد و ریحانه پارسا

        وا مگه به مذهبی بودنه خانم پارسا خیلی خوب بازی کردن خیلی هم چسبید و مخصوصا آقای مهراد عاییی بازی کردن اونم چسبید به هر حال شما نباید بگید که با دخترای دیگه حال میکرده تحمت نزنین ممنونیم

    • بی نام

      داستان قشنگ نیست اما ادمو درگیر میکنه اما ای کاش این درگیری اخرش خوش بود نه مثل تنهایی لیلا که من مجبور بشم تا مدت ها فک کنم ک چرا اینجوری شد چقد غم انگیز بود ما میشینین پای تلویزیون تا از نگرانی های روز مره ب دور باشیم اما ی فیلم با وجود جذابیتی ک داره میاد و دغدغه مارو چند برابر میکنه میتونست داستان قشنگ تر باسه

      پاسخ ها

      • السا

        خب درگیر شدن شما اشتباهه ن فیلمایی ک ساخته میش چون اسمشون روشونه فیلم ن واقعیت بعدشم ذهن ی نویسنده همیش فراتر از آدم عادیه

    • مهدی

      سریال پدر چند قسمته

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چهل قسمت

      • بدون نام

        یه جا نوشته سی یه جا چهل یه جا چهل و پنج

    • ℳⓞცɨŋ

      دوستان باید بگم که فیلم پدر فیلم خوبی اما با توجه به اینکه حامد میمیره سریال از روح و جون می افته

    • بدون نام

      حامد خیلی شخصیته محبوبی داره
      ولی کاش آیندرو از اول نشون نمیداد

    • سیدمصطفی

      من از قسمت دوم سوم همراه این سریال شدم، اگرچه همون اول داستان رو دور از واقعیت دیدم، اما همه دنیا همون طوری نیست که ما دیده ایم، از عوامل ساخت و بازیگران این سریال زیبا تشکر میکنم.

    • بدون نام

      خیلی سریال قشنگی هست.شخصیت حامد و پدرش آدم های جدایی هستند

    • بدون نام

      بنظر من جدای از سکانس هایی که دور از واقعیت بنظر میرسه خیلی رفتارهای اموزنده ای داره که میشه ازش الگو برداری کرد

    • تبسم

      سریالش قشنگه

    • تبسم

      سریالش قشنگه

    • ریحانه

      ای کاش حامد زنده می موند، ای کاش ای کاش و ای کاش

      پاسخ ها

      • السا

        ب نظر من ک زنده نیس اونیم ک ز زد و لیلا شوکه شد احتمالا ب حاج علی و شریفه اتفاقی افتاد موقع رفتن یا ن چیز دیگ

    • عباس رییسی

      واقعا سریال خیییییییییلی زیبایی بود خسته نباشید جناب مهراد

    • پریسا

      من عاشق حامد توسریال شدم

    • sareh

      سریال پدر واقعا احساسی و قشنگه، ولی خب باید یکم لیلا که مثلا از خانواده های غیر مذهبی بآید جلف تر میبود نه با هد و مانتو بلند و ساق دست، باید یکم حجابش ضعیف تر ميبود بعد ازدواج باحجاب ميشد،و اینکه اینها قسم خوردن همو تنها نذارن نه بعد یکسال حامد بميره،حداقل تو کما ميرفت بعد ميومد و از عشقش حمایت میکرد، يه چيز ديگه چطوري بعد فیلم وابستگی ایجاد نمیشه بينشون.

      پاسخ ها

      • السا

        ...اینجا ایران است
        فقط محض یادآوری

    • بدون نام

      ای کاش که حامد زنده میموند

    • Sara

      از نظر من سریال خیلی خوبیه انقدر تو جامعمون از این پسرا کم داشتیم الان که میبینیم مسخرشون میکنیم و میگیم وا برای چی باید خودشو از پنجره پرت کنه پایین ؟؟؟؟ اگر یه دختر بود و چندتا پسر مزاحمش میشدن نباید اینکارو میکرد ؟؟؟؟

    • بدون نام

      من خیلی از نقش حامد خوشم اومده ، از اقای کار گردان خواهش میکنم که حامد در این سریال نمیره و اگر بمیره من دیگه این سریال رو نگا نمی کنم خواهش میکنم اقای کار گردان

    • بدون نام

      خیلی عالی بود انشاالله همیشه موفق باشی آقای مهراد

    • مارال

      آدم دو به شک میمونه واقعا برای این فیلم وقت بذاره یا نه تا ببینتش؟؟؟؟!!!
      من دوست دارم حامد بمیره..خیلی لحظه مرگش باحاله اگه نشون بده! فقط هم برای مردن حامد فیلمو نگاه می کنم..البته خودم و بقیه هم میگن من یکم عجیبم.خخخخ

    • 0098

      سلام دوستان
      حامد زنده ست!!!

      پاسخ ها

      • حدیث

        مرده..

    • بدون نام

      سریال قشنگی نقش حامد خیلی دوست دارم

    • مونا

      هی خدا ...اگه حامد بمیره من تا چن وقت افسردگی میگیرم.آخه ینی چی این ک کپیه تنهایی لیلاس ک...مگه مردم مسخره کارگردان و نویسندن؟؟؟بعد این همه کش مکشو روزای خوبی ک باهم داشتن نباید حامد میمرد .الان ک مردم مااحتیاج ب از یاد بردن بدبختیاشون حتی برای 40 دقیقه ک سریالی رو تماشا میکنن دارن نباید فیلمی این شکلی بسازن...مردم ما دغدغه فکری زیاد دارن...باید با ساختن سریالهایی ک حداقل میدونن مردم دوست دارن که پایان خوشی داشته باشه یکم ب اونا آرامش بدن...

    • اريا

      اگه حامد بميره من از سريال متنفر ميشم تا الان فکر ميکردم خوشبختي به ادما نزديکه ولي با ديدن مرگ حامد فهميدم در اوج خوشبختي و زماني که احساس ميکني همه چي داري ميتوني بدبخت ترين ادم دنيا بشي اگه حامد بميره من کلا اميدمو به زندگي از دست ميدم چون اين سريال خيلي داره رو من تاثير ميزاره

      پاسخ ها

      • اکبر

        رو من هم تأثیر گذاشته بعد این با زنی که همه جوره عاشقشم از دور صحبت میکنم و تماس فیزیکی ندارم و موقع خواب هم چادر باید بپوشه

    • شیما

      بالاخرع مهرادع یا مهرداد

      پاسخ ها

      • sh

        مهراد

    • اکبر

      وجدانن انقد حامدو لیلا به هم عشق میورزن پس چرا یبار همو بغل نمیکنن یا نمیبوسن

      پاسخ ها

      • منطقی

        وات ایز یور فاز؟؟؟؟؟؟؟؟؟ یور حال ایز میزون؟؟؟

      • عبدالهی

        برادر من فیلم ساخت ایرانه ها مثه اینکه

    • حلالم کن..( حامد)

      من از فردا میرم سر زندگیم.. به شما هم نصیحت می کنم فیلمو دیگه نگاه نکنین..از بازی نهنگ آبی هم بدتر داغون میشید.. ضربه روحی میخورید ..حالا خود دانید!

    • مژده

      کاری به داستان ندارم ولی میشه حامدوپدرش رو یه الگو قرار بدیم وبنظرم اقای مهراد بی نظیر بازی کردند وتنها کسی که میتونست این نقش رو بازی کنه ولی ای کااااااااااش نمیمرد وزنده بودچون خیییییییییلی حیفه بمیره

    • مژده

      سریال خیلی قشنگیه اونم با بازی سینا مهراد که عالی نقش حامد رو بازی کرد وخیلی زود باهاش ارتباط برقرار کردیم

    • النا

      داستان فيلم تكرارى وقتى نقش حامد مى ميره انكار كه فيلم تموم شده و حس فيلم از بين مى ره با اينكه مى دونى حامد مى ميره, واينكه لطفا فيلم با داستان جديد بسازين, اما در كل آقاى مهراد و خانم بارسا باتوجه به سن و تجربه كم كارى خوب بازى كردن هر جند برخى سكانس ها و داستان فيلم غير واقعى به نظر مى رسيد

    • هلن

      وقتى نقش اول فيلم بميره ديكه داستان فيلم هر قدر هم خوب باشه ديكه بيننده رو به ديدن فيلم مشتاق نمى كنه,وقتى مى دونى نقش اول قراره بميره فقط فيلمو مى بينى كه بفهمى جه جورى اين اتفاق مى افته.اين خيلى غم انكيزه ديكه

    • بدون نام

      سریال خییییییییلی زیبا و قشنگی بود به نظر من هم ميتونه این سریالی یه الگو خیلی خوب برای مردم باشه من از اول ندیدم اما از وقتی که دیدم عاشقش شدم
      به نظرم خیلی بده حامد بمیره واقعا انگار فیلم تموم ميشه ديگه بهتون قول میدهم اگه حامد بمیره من افسردگی میگیرم واقعا به آقای مهراد خسته نباشید ميگم و ایشون واقعا بی نظییییییر بودند...

    • آريانا

      آقاى مهراد بازيكر تازه وارد خوبى هستن, تبريك

    • آرزو

      آقـــــــــــای سینا مهراد واقعـــــــــــا عااااااالی بودن و خیلی خوب از عهده ی نقششون (حامــــــــــد) براومدن .
      تبریک میگم و آرزوی سلامتی براشون دارم .
      موفق باشید .

    • آريانا

      ممنون كه نظر و سوالمو نصفه درج كردين

    • مژده

      من احساس میکنم که حامد نمرده چون صورتش قابل تسخیص نبوده ودومادشون دروغ گفته واسه اینکه کارای که توکارخونه انجام داده لو نره

      پاسخ ها

      • مریم

        من سریال پدروخیلی دوست دارم نقش سینامهراد خیلی خیلی عالیه هم تونقش حامد تهرانی وهم اینکه بهترین بازیگری که تابه حال دیدم اما ای کاش به جای ریحانه پارسا درنقش لیلا کس دیگری روانتخاب میکردن واقعا نقششو افتضاح بازی کرد

    • بدون نام

      ان شالله که نمیره

    • شیما

      وااااااااااااااااای ان شالله خدا کنه

    • سلمه

      واقعا آقاى سبنا مهراد عالى وفوقالعاده وستاره هستيد هزارماشاءاللهبهتون
      من كه خروز براتون لا حول ولا قوه الا بالله ميخونم خدا حفظشون كنه

    • بدون نام

      ان شالله که خدا حفظشون کنه .....
      واقعاخیلی قشنگ نقششون روبازی کردند
      خیلی دوسشون دارم وآرزوی موفقیت وسلامتی براشون دارم

    • ديانا

      ديدى اى حافظ كه كنعان دلم بى ماه شد , عاقبت عشق وغم وكوه اميدم آب شد , كفته بودى يوسف كمكشته باز آيد ولى , يوسف من تا قيامت همنشين جاه شد(حامد ليلا جرا ديشب اسير جاه شد?) اخه فيلم خيلى خيلى بى روح و سرد شد,حال ليلا خيلى غريب و تلخ بود, خدا در واقعيت همجين داغى نصيب كسى نكنه. كاش حامد زنده مى موند.

    • بدون نام

      بنظرمن که حامد زنده است ونمرده

      پاسخ ها

      • محفل

        به نظرم دامادشون الکی مرگو تایید کرده بخاطر منافع خودش ..چون تو قسمت قبلی معلوم بود که داشت دزدی می کرد. یعنی این فیلم مخلوط دل شکسته و تنهایی لیلا و آوای بارانه.. ( نادر مرگ باران رو الکی تایید
        . کرد)البته اگه حامد زنده باشه!

      • کیوان

        بنظرمنم حامد زنده ست ودومادشون عمدا دروغ گفته ولی من اصلا از توفیق خوشم نمیاد که نقششو اقای امکانیان بازی میکنه

      • بدون نام

        خدا کنه

    • محمد

      آخه جرا هرفيلمى كه مى خوادنقشى رو موندكار كنه بايد بميره تا قهرمان قصه بشه فيلم كه بدون نقش اول فيلم نمى شه كه ....بازم شد عين تنهايى ليلا فقط مزمون هاى فيلم فرق داره,اكه حامد مرده باشه فيلم ديكه ديدن نداره,خيلى حوصله سر بر ميشه.

    • سينا

      جرا نويسنده سعى داشته يك فيلم مانند فيلم قبلى اش بنويسه, يك دختر عاشق يك بسره مذهبى ميشه بعد بسره ميميره ,واقعا جرا انقد شبيه به هم, خسته شديم از فيلماى تكرارى , مظلوم تر از بسرا بيدا نمى شه .

    • کیوان

      بنظرمنم حامد زنده ست ودومادشون عمدا دروغ گفته
      ومن اصلا ازاین توفیق خوشم نمیاد نقششو اقای امکانیان بازی میکنن

    • Zhi

      سلام به همه.......من خیلی خیلی خیلی درگیر این سریال شدم چرا حامد مرد.......

    • نظر بدید

      بیاید یه نظرسنجی بکنیم :
      اونایی که میگن حامد زندس یا مرده تو پاسخ خواهشا بگن..من اصلا دوست ندارم که حامد بمیره. و دلیل جواب تون هم بگین اگه امکان داره! من میگم 5050 که زنده باشه.امکان داره توطئه دامادش باشه..ولی اگه یکم عمیق تر فکر کنیم ، میگیم حامد مرده ...

      پاسخ ها

      • بدون نام

        به نظر من که مرده و توطئه دومادس

    • زهرا

      واقعا شخصیتی آروم و مظلومه واصلا دوست نداشتم بمیره وحتی فکر کنم دیشب برای مرگ حامد تهرانی من بیشتر از شریفه گریه کردم

    • بدون نام

      سلام فیلم پدر عالی هست دست کارگردان و بازیگرای خوب این فیلم دردنکنه خیلی زحمت کشیدن.من شوهرم عاشق هم شدیم مخالفتهای خانواده شوهرم زیاد بود ولی اخرش با هم ازدواج کردیم ۷ماه باهم زندگی کردیم ک شوهرم به جرم قتل افتاد زندان والان بلا تکلیفه که نمیدونم اخرش چی میشه .کارای حامد و عشق لیلا و حامد منو یاد خاطرات خودم شوهرم میندازه .کاش حامد نمیمرد چون من کلا افسرده شدم فقط گریه میکنم .متشکرم از نویسنده و گارگردان این فیلم

    • بدون نام

      میگم حامد زنده ست .....احساس میکنم دومادشون با توفیق همدسته چون از خونواده تهرانی خوششون نمیاد

    • بدون نام

      با همه ی این حرفا، عاشقانه ی قشنگی برای تلویزیون محسوب میشه.

    • ناشناس

      درسته که این سریال شباهت هایی با تنهایی لیلا دارد ولی اصلاً با اون قابل مقایسه نیست . عشق بین حامد و لیلا در سریال پدر خیلی جذاب تر و دلنشین تر به تصویر کشیده شد گرچه فضای داستان از یه جایی به بعد کمی تلخ شد ولی در کل نسبت به تنهایی لیلا خیلی قشنگ تر و جوان پسند تر بود.

    • بدون نام

      منم با نظر این دو عزیز موافقم واقعا عشق بین لیلا وحامد رو به بهترین نحو به تصویر کشیدند وباوجود محدودیتهای که درتلویزیون داریم این سریال بهترین سریال عاشقانه ای است که من دیدم

    • بدون نام

      هرچند که سریال این چند قسمت کمی تلخ شده ولی واقعا سریال خیلی قشنگیه وهمه عوامل بی نظیر کارکردند وارزوی سلامتی وموفقیت برای همشون دارم

    • بدون نام

      من این سریال رو خیلی دوست دارم چون رابطه حامد ولیلا خیلی قشنگه وادم حز میکنه وقتی بهشون نگاه میکنه و ادم ازدیدن حامدلذت میبره صورتش خیلی ارام بخشه وخیلی نجیبه وباحیاس خوش بحال پدر ومادرانی که بچه هایی مثل حامددارند

    • بدون نام

      سلام شنبه ساعت۴قراره عوامل سریال پدر تو روابط عمومی حضور پیداکنن نظرات وسوالات مخاطبان روجواب بدن میگم زنگ بزنیم بگیم به نویسندش وکارگردان کاری کنن که حامدنمیره .....شماره روابط عمومی۱۶۲

    • الميرا

      بدر فيلم زيبا وتاثير كذارى هستش.به ما مى فهمونه كه هميشه هر جور بخوايم زندكى بيش نمى ره و بايد قدر داشته ها وعزيزانمونو بدونيم , داستان غمكين شد ولى برخى نكات آموزنده داشت كه بايد ازش درس كرفت.

    • S

      منم اميدوارم حامد زنده باشه
      حالا كم غصه داريم خودمون غصه ى حامد هم اضافه شده
      هرشب يه سرى هم بايد اينجورى گريه كنيم
      ولى آقاى سينا مهراد خيلى خيلى متين وآقا هستيد خدا به مادرتون ببخشه وعمر صدو بيست ساله بده بهتون
      هزار ماشاءالله بهتون

    • s

      به نظر منم یا حامد زنده است(چون موقع تشخیص هویت صورتشو نشون نداد)یا این که اگه مرده دامادشون باعث شده بمیره چون این اواخر حامد داشت پا تو کفشش میکرد

    • s

      به نظر منم یا حامد زنده است(چون موقع تشخیص هویت صورتشو نشون نداد)یا این که اگه مرده دامادشون باعث شده بمیره چون این اواخر حامد داشت پا تو کفشش میکرد

      پاسخ ها

      • باربد

        من مخالفم..شاید دامادشون خیلی خوب نباشه ، ولی تو اون قسمت تمام مدارک رو آتیش زده و دلیلی نداره که با هزار دردسر اونا روبکشه.خودشون تصادف کردن یا کار عموئه و پسرعموئه که غیبش زده ..

      • بدون نام

        بنظرمنم دومادشون بی تقصیر نیست هرچندکه برگه هارو سوزوند ولی اگه حامد برمیگشت وپیگیر میشدبراش دردسردرست میشد

    • بدون نام

      سلام ...ان شالله که حامد زنده باشه درعوض اون دوماد
      حیله گرشون بمیره ظاهر خوبی داره اما باطن کثیفی داره

      پاسخ ها

      • بدون نام

        واقعا

    • بدون نام

      من از این سریال خیلی خوشم میاد مخصوصا ایه هایی که اخر سریال پخش میشه واقعا میگم حامدروی خیلیاتاثیر گذاشته من خودم تصمیم گرفتم که مثل اون اروم باشم....
      ان شالله خدا همیشه مراقبشون باشه

    • بدون نام

      ارهههههه

    • بدون نام

      سلام....اکثریت میگن که حامدنمرده منم همین نظر رو دارم توجاده یکی بهشون اضافه شده نمیدونم حامد کجاست ولی مطمئنم نمرده واون جسدمال شخص چهارمه وحامد نیست

    • سارا

      قبل ازمرگ حامد بنظرم توفیق و محسن همکاربودند بعد ازمرگشم (البته خدا نکنه)توفیق وعموی لیلا هم دستن
      ان شالله این ۳تابرن حامد جاشون برگرده

    • F

      سینا مهرداد

      عاااااا ششششششقتتتتتتتتتتتتتممممممممم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خییییییییییییییییییییییییییلی دوست دارم

      • بدون نام

        اسمش سینا مهراد

    • بدون نام

      آیا حامد واقعا مرده اینکه میگن نمرده واشتباهی شناسایی شده درفیلم واقعیت داره یانه؟

      پاسخ ها

      • جلفه

        واقعا هیچکدوممون هیچی نمیدونیم..50-50...

    • بدون نام

      توفیق چه نسبتی با این خانواده داره؟

      پاسخ ها

      • السا

        دشمن

    • بدون نام

      توفیق چه نسبتی با این خانواده داره؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ه جنس وارد میکنه وبا موسسه مادرحامد قراردادبسته س

    • sh

      توفیق چه نسبتی با این خانواده داره؟

    • حجب و حیا

      حامد یا مرده یا نمرده..
      یه کلام!خخخخخخخ

    • خبر خوب

      یه خبر خیلیییییییییییی خوب براتون دارم....
      حامد زنده میمونه توی اینیستا تدوین این سریال نوشته بود که حامد توی تصادف به یه جایی برخورد میکنه که فقط فراموشی میگیره و اون مرده ای که بجای حامد هست هم راننده ی کامیونی هست که باان مواجه میشه و تمام بدنش سوخته اگه دقت کنین اون زمان که دامادش رفت سردخونه زنگ زد گفت انقدر بدنش سوخته که نمیشه تشخیص داد و بعد از یک خواب که حامد میبینه که توش لیلا و خانواده اش را میبینه وبرمیگرده و مسعودم از خارج برمیگرده و رضایت میده و لیلا را از زندان ازاد میکنه
      اینا تدوینی اش نوشته بود حالا باید ببینیم که چی میشه ولی قطعا زنده هس....

      پاسخ ها

      • سارا

        ان شالله همیشه خوش خبر باشی
        خداکنه که واقعیت داشته باشه

      • ااسا

        همه اینایی ک گفتیو همه دیدن و اینک محسن نتونست تشخیص بده هم درست اما از نظر من اینا واقعیت نداره چون ی نویسنده نمیاد متن ذهنشو قبل اجرا پیاده کنه تو فضای مجاری اینطوری باش کار خودشو میبره زیرسوال و اینک اگ نمرده باش پس همه اون جاهایی ک ب عنوان روح حضور داشت بی معنیه ک این بازم نویسنده رو میبره زیر سوال

    • ناشناس

      درسته که سریالش خوبه و مخاطبان زیادی پیدا کرده ولی به نظر من آدما باید همدیگه رو همون طوری که هستند بپذیرند و به شخصیت و اعتقادات هم احترام بگذارند در حالی که همش تو سریالهای ما، آدم خوبه بد میشه یا آدم بده خوب میشه. اصلاً تغییر یک شخصیت به این راحتی نیستش چون باید ارزشها و هنجار های طرف عوض بشه و ارزشهای جدیدی در وجودش نهادینه بشه. مگر اینکه خود فرد بخواد تغییر کنه که اون هم زمان میبره... ولی در یه جایی بازیگر نقش لیلا ریحانه پارسا گفته بود این چادر به این معنا نبود که من دیگر یک دختر چادری شده‌ام. در واقع من چادر را دلیلی برای شبیه‌تر شدن به خانه و خانواده‌ای که در آن زندگی می‌کنم، می‌دانم. البته که به مرور اعتقادات لیلا هم دچار تغییراتی می‌شود و این دختر یک مدل دیگه‌ای می‌شود.» شاید اگر از این زاویه نگاه کنیم کمی منطقی تر به نظر برسد . با این حال سریال نسبتاً خوبیه البته امیدوارم تو ذوق مخاطب نزنه و بنا به حرف همه حامد زنده باشه...

      پاسخ ها

      • بدون نام

        منم صحبت هایی که خانم پارسا درمورد چادری شدن لیلا گفته
        بود رو خوندم بنظرمن این که لیلا چادری شده خوب عجیب نیست دروهله اول فقط برای اینکه شبیه خونواده حامدبشه بعدا خودش دوست داشته واین که خودش دوس داشته مدتی طول کشیده اما نمیشه بگیم که منطقی نیست وواقعیت نداره ن

    • بدون نام

      توی اینستادیدم یه جای زدن حامد زنده است و ‌این جسد، جسد سوخته ی راننده ی کامیون و اینکه حامد توی یه بیمارستان در شمال اما حافظه اش رو از دست داد و یادش نمی یات که کی ولی یبه خپاب میبینه یعنی خواب لیلا رو و یادش می یات لیلا زنشه و......
      الباه درستی این عکس رو نمی دونم ولی میدونم باید تا اخر فیلم رو دید تا فهمید این حرف ها بدرد نمیخورن چون حتی بازیگر ها این سریال حاضر به گفتن یک‌کلمه در باره ی این سوال مردم نیستن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        منم اگه جای بازیگرا بودم نمیگفتم تا داستان جذاب بشه

      • بدون نام

        ان شالله که زنده باشه بدون حامدواقعا سریال یه چیزیش کمه

    • بی نام

      از بین سریالهای تابستون، سریال پدر بهتره ولی خب سریال دلدادگان که شبکه سه میذاره هم بد نیست . مخصوصاً رابطه ی بین امیر و ارغوان و نامزد سابقش که شاهرخ استخری بازی می کنه یه مثلث عشقی شکل داده و داستان رو کمی جذاب کرده البته بازم میگم سریال پدر قشنگتره ولی اینم خوبه. سریال آرماندو شبکه یک رو که اینقدر افتضاحه فکر نکنم بلانسبت................. بشینه ببینه. یک لحظه هم نمیشه تحملش کرد. چندبار خواستم ببینم از بس بی معنی و بی مزه بود حالمو بهم زد.

      پاسخ ها

      • مژده

        بنظرم منم واقعاسریال پدر هم قشنگه وهم جذابه طوری طراحی شده که مخاطب مجبوره تا اخرین قسمت ببینه واینم از خوب بودن وجذابیته فیلمه.......سریال شبکه ۳هم زیاد دوست ندارم احساس میکنم بازیگران جوونش یکم مصنوعی بازی میکنن انل
        سریال پدر واقعا یه چیزه دیگه سته

    • نازی

      سلام من شخصیت اقای مهرادوخیلی دوست دارم عاسقتونم اقاسینا باورکنیدچندشبه از گریه چشام نمیبینه کاش بیشتر میموندین

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ان شالله که برمیگرده

    • 20

      همون طور که تو سریال پدر از میان بازیگران تازه کار، بازی لیلا و حامد خیلی خوبه به نظرم تو سریال دلدادگان هم بازی امیر و ارغوان نسبتاً قشنگه مخصوصاً ارغوان که سارینا سالاری بازی می کنه به نظرم خیلی به نقشش می خوره من که خودم بازی این دو به دلم نشسته به خصوص ارغوان. فقط بازی شاهرخ استخری یکم برام تکراری شده انگار همش می خواد تو نقش هاش ژست بگیره.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        منم موافقم واقعا سینا مهراد وریحانه پارسا خیلی قشنگ
        وفوق العاده اایفای نقش کردند

    • بدون نام

      واقعا دلم برای حامدتهرانی
      خیییییییییییییییییییییییییییبییییییییییییییلی تنگ شده

      پاسخ ها

      • زهرا

        هممن

      • بدون نام

        دوست دارم حرف دلم رو گفتی

    • بدون نام

      خدا کنه که زنده باشه برگرده چون دلم واسش خیلی تنگه وجای خالیش واقعامعلومه

    • بدون نام

      سلام احتمال داره که واقعا حامد مرده باشه اعصابم خردشده بخدا .....حالاهم حاج علی میخواد ازدواج کنه بخدا دوست دارم نویسندشو بگیرم اینقدربزنم که دلم خنک شه وحامدو زنده کنه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ادم یه وقت فکرمیکنه زنده ست یه وقت میگه احتمال داره مرده باشه اصلا معلوم نیست ولی ان شالله خدا کنه زنده باشه منم ولله اعصاب واسم نمونده

    • سارا

      وای حاج علی چی داره میگه که لیلا بایدازدواج کنه اینجوری که حامد فراموش میشه ولی بنظرم لیلانمیتونه به کس دیگه ای بجزحامدفکرکنه امیدوارم البته
      من این سریالو فقط بخاطر حامد نگاه میکنم خداچیکارش کنه این نویسنده رو که اینقدمارو حرص میده مغزم منفجرشدازدستش

    • بدون نام

      واقعلا فیلم پدر افسردمون کرده خیلی کاش زود بفهمیم چی میشه اخرش.اسم شوهرم حامد و همین شخصیتهای حامد داره پسر مذهبی هست الان کنارم نیست و ازم دوره خواهش میکنم دعا کنید برگرده کنارم.و هم حامد لیلا برگرده کنار لیلا

    • sh

      سلام به همگی نمیدونم مصاحبه ی تلویزیون با سینا مهراد رو دیدین یا نه(تو واحد ارتباط با مخاطبان) متاسفانه اونجا یه طوری حرف زد که از زنده بودن حامد ناامید شدم گفت این طوری نیست که زنده باشه برگرده ولی هستش و اتفاقات باحالی میوفته فعلا که داستان خیلی کسل کننده شده سه چهار قسمته هیچ اتفاقی نمیوفته فقط گریه زاری

      پاسخ ها

      • بدون نام

        واقعا یه هفته گذست ولی اتفاق عجیبی نیفتاده

    • ّF*

      یوسف گمگشته باز آید به کنعان غم مخور/ کلبه احزان شود روزی گلستان غم مخور....( تقدیم به یوزارسیف ایرانی خودمون آقا حامد)
      البته فکر نکنم نویسنده این بازگشت را در فیلمنامه لحاظ کرده باشد . به هر حال باید منتظر بمانید!!!!!!!

    • m

      سلام....یه فیلم هندی هست اسمش پدرعروسه مثل فیلم پدره تا اینجاش سلمان خان ورانی موکرچی مثل حامد ولیلان وسلمان خان میمیره بعد رانی موکرچی افسردگی میگیره پدر سلمان خان واسه اینکه حال عروسش خوب بشه هرکاری میکنه تاجایی که براش خواستگار پیدامیکنه تا ازدواج کنه میگم سریال پدرخدایی نکرده اینجوری نشه

    • Kx

      حامد مرده.... به کی قسم بخورم.. این سریال خیلی بیخوده!! نمیدونم شما چطوری هنوز میتونین این چند قسمت چرت رو تحمل کنید..

    • بدون نام

      آیا حامد در سریال مرده و زنده نیست

    • بدون نام

      آیا حامد در سریال مرده و زنده نیست

    • زهرا

      دلم نمی خواد این حرف رو بزنم چون واقعا عاشق حامدم ولی متاسفانه حامد زنده نیست ناراحت نشین ولی لطفا باور کنین دلم خیلی براش تنگ میشه

    • ناديا

      فيلم بدر از وقتى حامد مرده جذابيتشو از دست داده هيجى هم نشون نمى ده جه جورى تصادف كردن فيلمو دارن الكى كشش مى دن اكه واقعا حامد مرده باشه فيلم ديكه ديدن نداره ليلا و حامد در كنار هم خوب بودن.
      اكه حامد واقعا مرده باشه ديدن فيلم فقط وقت تلف كردن.

    • زهرا

      دوستان حامد مرده واینکه در ادامه فیلم فقط در خاطرات لیلا ظاهر میشه بیاین هر روز صحبت کنیم ونظراتمون رو باهم در میون بزاریم

    • زهرا

      واینیکه میگم حامد مرده صددرصد مطمعن هستم

    • .....

      يكى ميكه مرده يكى ميكه نمرده هيجى معلوم نيست , اينجور كه بيش ميره ليلا هم با توفيق ازدواج مى كنه كل فيلم هم سر كارى بود

      پاسخ ها

      • زهرا

        لطفا فکرتون رو به کار بندازین فهمیدنش زیادم سخت نیست خوب نگاه کنید

    • آرمان

      جرا آخه انقد ما رو حرص مى دين با اين فيلم هر فيلمو زياد طولش بدى لوس ميشه ,عصابمون خرد شد اين 2 هفته هيجى نشد توفيق هم از ليلا خواستكارى كرد قشنك فيلمو بردين فضا. مرد خوبيه ولى ليلا قبول نمى كنه اكه قبول كنه و حامد زنده باشه جى بشه واى.....

    • كيان

      اين نويسنده فيلم ما رو اسكل كرده ها , اين 2 هفته واقعا سر كارى بود ما الان منتظريم بكين قسمت آخر و ببينيم جى ميشه يعنى اكه فيلم بى سرو ته تموم شه و بكن فيلم فصليه يعنى به خودمون جى بايد بكيم كه اين همه براى ديدن فيلم وقت كذاشتيمو و هيجى ,اخه فيلمايى كه اولش خوب شروع ميشه آخرش خيلى خنك تموم ميشه هدفى جز اسكل كردن مخاطب نداشته.

    • بدون نام

      كدوم سريال و فيلم ايرانى بى سر و ته تموم نميشه واقعا نويسنده ما رو اسكل كرده برن بابا با اين فيلم درست كردنشون...

    • مائده

      سریال پدر عالیه اما من خیلی گریه کردم آقای تو فیقی ازتون خواهش میکنم حامد رو دوباره بر گر دونید من دارم دیونه میشم آخه این دیگه چه کاریه فیلم واقعا بدو آقای مهراد بی مزه شد زنده هست یا نه لطفا بگید

    • کسخل

      توفیق به لیلا میادا.... هههههههه ایشالله که ازدواج کنن.!! البته اگه واقعا حامد مرده باشه که مرده 100 درصد!.

    • بارسا

      ههههههههههههه.................. جاى باباشه ولى مرد خوبيه ,اينجورى بيش بره از نويسنده بعيد نيست كه نوشته باشه ازدواج مى كنن. جى هم شد اين فيلم...

    • بارسا

      ههههههههههههه.................. جاى باباشه ولى مرد خوبيه ,اينجورى بيش بره از نويسنده بعيد نيست كه نوشته باشه ازدواج مى كنن. جى هم شد اين فيلم...

    • h

      توفیق کجاش مرده خوبیه ؟بعدشم من مطمعنم که اینا باهم ازدواج نمیکنن هرچند که از فیلمای ایرانی بعید نیست ……راستشو بخواین اگه دو هفته پیش ازم میپرسیدن سریال پدر چجوریه میگفتم عالی اما الان میتونم بگم مزخرف

    • +

      به نظرم بیایین این سریال رو همون پانزده قسمته در نظر بگیریم که با مرگ حامد و تنهایی لیلا خاتمه می یابد فکر کنم این طوری اعصاب خوردیش کمتره و خاطرات خوبمون از قسمت های خوب سریال بیشتره... ای بابا از دست سریالهای ایرانی!

    • فلفلی

      بدتر از همه اون دوماد آب زیرکاه و دورو حاجیه. حداقل اون دکمه یقه رو نبند آدم حرصش میگیره . اح

      پاسخ ها

      • بدون نام

        آی گفتی بخدا ادم حالش بهم میخوره ازهمچین ادمایی بیشترازمرگ حامد حرص اینوبایدخورد

    • z

      دقت کردین تو نود درصد سریالهای ایرانی یکی از شخصیت ها اسمش ناصر هستش. اصلاً سریالی که توش ناصر نباشه سریال نیست..... خخ خخ خخ

    • حرمل

      خوشم میاد طوری داستانو نوشتن که انگار نه انگار حامدی بود و وجود داشته..خخخخخخخخخ
      توفیق بیچاره واقعا لیلا رو میخواد.. حیفه بهم میان!!

    • زهرا

      لیلا در اخر با مصعود ازدواج خواهد کرد

    • دلبرجان

      حداقل آخر کار بزارین توفیق به لیلا برسه . حالا اگه ندیدید همین کارم نمی کنند . اصلاً فقط می خوان اعصاب آدمو خورد کنن ، رو اعصاب ملت راه برن. لعنتی ها با این سریال هاتون.......................

    • دلبرجان

      حداقل آخر کار بزارین توفیق به لیلا برسه . حالا اگه ندیدید همین کارم نمی کنند . اصلاً فقط می خوان اعصاب آدمو خورد کنن ، رو اعصاب ملت راه برن. لعنتی ها با این سریال هاتون.......................

    • زهرا

      فکر های بیخود نکنید

    • آگاسه

      من شخصیتش رو دوس داشتم . از وقتی هم که فهمیدم داداش ساعد سهیلیه ده برابر عاشقش شدن .
      2 برادر دوس داشتنی .

    • h

      توفیق اصلا هم عاشق لیلا نیست مطمعنم اگه بفهمه که حاج علی سهمشو نمیده نگاشم نمیکنه

    • بدون نام

      بنظرمنم اخرش لیلا باپسرعموش مسعود ازدواج میکنه حیف که حامدمرد یه جوری داستان که انگار حامدی نبوده یه وقتایی میادتوخیال لیلا که من اصلا اونجوری دوست ندارم بهترمیشدزنده میموند وبرمیگشت وباید نویسنده هم به نظرات مخاطباش توجه میکرد وباعث مرگ حامد نمیشد وداستان رواینقدرتلخ نمیکردنه به اولاش اونقدرشادوخوب نه به این اخراش

    • میثاق

      وای... نههه توفیق بدبخت مرده.... بیچاره ناکام مرد.. البته فکر کنم عموئه مرده باشه..

    • زهرا

      به ژایان امد این فیلم ولی من همیشه خدا شخصیت حامد تو دلم می مونه

    • زهرا

      کی فهمید در اخر که تلفن زنگ خورد چی شد نوشت واین اخر نیست //

      پاسخ ها

      • بدون نام

        حامده که زنگ زده ودوباره قراره توفصل دوم برگرد وزنده است
        ه

    • h

      احتمالا میخوان فصل دو شو بسازن دیگه البته نه این که اطمینان داشته باشما ولی خب این تلفن نشون میده که داستان به پایان نرسیده خدارو چه دیدی شاید نویسنده و کارگردان تصمیم گرفتن حامدو زنده کنن و فصل دوم رو بسازن

    • بدون نام

      حامد زنده است چون فصل دوم داره و نویسنده اش گفته اتفاق های خوبی میفته تو اخر سریال چقد ناراحت شدیم واسه مرگ حامد ولی خداروشکر که دوباره برمیگرده

    • زهرا

      به نظرم شما واقعا خیلی تک هستین و عمراا از فکر های بیخودتون برگردید بابا اگر حامد زنده است چرا روحش اومد وگفت من مردم یعنی یک بار صورتش رو نگاه نکردن خانوادش یعنی همه ی ماجرا ها و اشک ها و گریه هیچن بس کنید تورو خدا فکر های بی خود نکنید فصل دوم هم به احتمال 10 درصد ساخته بشه اونم اگر خوش بین باشی

    • ریحانه یوسفی فن سینا مهراد

      سلام میشه بی زحمت شماره اصلی آقای مهراد رو بزارین هر جایی که بخوایین گشتم اما نیست

    • مهسا

      س آقای سینا امیدوارم هر کجا که هستید سلامت باشید .بازیتان در سریال پدرعالی بود انشالله که همیشه انطوری بدرخشید وموفق باشید خیلی دوستون دارم و امیدوارم روزی برسه که شما را ببینم از شما می خواهم خواهشا به شهر سنگان خواف تشریف بیاورید تا عاشق دل خسته یتان را ببینید با تشکر سمیعی.

    • سما

      سلام اقای سینا مهراد شما مرد بسیار خوب و جذابی هستین که تا حالا تو عمرم دیدم عاشقتونم ممنو نم از بازیتون و خیلی خیلی دوستون دارم من شبو روز به شما فکر می کنم اقای مهراد

    • سما

      سلام اقای سینا مهراد شما بسیار شخصیت خوبی دارین و من خیییلیییی شمارو دوست دارم

    • بدون نام

      واقعا اقای سینا مهراد خستە نباشید ولی ای کاش درسریال پدر زندە بودید

    • السا

      سینای عزیز من مث بقیه دخترا نیومدم ک ح های تکراری بزنم و... اومدم ی چیز بگم و برم فقط مراقب باش همین...

    • بی نام

      سلام ببخشید دوستان شما نمی دونید فصل دوم سریال پدر کی پخش می شه؟

    • زهره

      سلام شما واقعا خوبید ومن خیلی شما را دوست دارم دوست دارم از شما سوالاتی بپرسم ولی نمیدونم چه طوری بپرسم وشما چطور جواب میدین میشه شمارتونا داشته باشم فقطمما تورا خدا خواهش به خدا من ازاونای که فکر میکنین نیستم من ایمانم با خداست

    • زهره

      ما از کجابدونیم که پیاما رامیخونین تورا خدا یه جوری جواب منا بدین خواهش میکنم

    • ساناز

      سلام توروخدا میشه بگین فصل دوم پدر کی پخش میشه اعصابم بدجور بهم ریخته بخاطر این فیلم . معلوم نیس حامد زنده اس مرده . انقد ک بخاطر این فیلم گریه کردم خسه شدم بابا تورو خدا بگین

    • ......

      آقای مهراد این سریال فقط با بودن شما جذاب بود و من خودم مذهبی هستم و سریال پدر را هم خیلی دوست دارم چون شما بازی کردید لطفا فصل دوم این سریال را بسازید و امید وارم که شما در فصل دوم زنده باشید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج