۷۸۱۵۳۳
۲۱ نظر
۵۴۳۸
۲۱ نظر
۵۴۳۸
پ

موفقیت‌ها و حواشی زندگی کانر مک‌گرگور ستاره UFC

اگر به مسابقات رزمی و به‌خصوص UFC علاقه‌مند باشید بدون شک کانر مک‌گرگور را می‌شناسید، این ستاره دنیای یو‌اف‌سی به اندازه‌ای محبوبیت پیدا کرده که این روز‌ها حتی افرادی که اهل مسابقات رزمی نیستند نیز مک‌گرگور را به خوبی می‌شناسند.

برترین ها - ترجمه از محمد کاملان: اگر به مسابقات رزمی و به‌خصوص UFC علاقه‌مند باشید بدون شک کانر مک‌گرگور را می‌شناسید، این ستاره دنیای یو‌اف‌سی به اندازه‌ای محبوبیت پیدا کرده که این روزها حتی افرادی که اهل مسابقات رزمی نیستند نیز مک‌گرگور را به خوبی می‌شناسند.

مک‌گرگور در مسابقه‌های خود با قدرتی وصف‌ ناپذیر همانند توفان بر سر رقبا خراب می‌شود و در کمترین زمان آن‌ها را یکی پس از دیگری از پیش‌رو بر می‌دارد. کانر در کنار قدرت بازو از ذهن خود نیز کمک می‌گیرد و استاد ایجاد کردن جو مخرب برای پایین آوردن روحیه حریف قبل از مسابقات است.

کانر مک‌گرگور به عنوان سریع‌ترین مبارز در تاریخ UFC شناخته می‌شود و در عرض تنها ۱۳ ثانیه توانسته است حریف قدر خود را ناک‌اوت کند. افتخارات مک‌گرگور در دنیای ورزش‌های رزمی تمامی ندارد و این افتخار‌ها شهرت و ثروت زیادی نصیب وی کرده است. به همین منظور در ادامه قصد داریم با هم به زندگی مک‌گرگور نگاهی داشته باشیم و با موفقیت‌های و حواشی زندگی این قهرمان پرآوازه آشنا شویم.

موفقیت‌ها و حواشی زندگی کانر مک‌گرگور ستاره UFC

نگاهی به زندگی کانر مک‌گرگور

کانر زاده ۲۳ تیرماه سال ۱۳۶۷ در شهر دوبلین است، این شهر پایتخت و پرجمعیت‌ترین شهر کشور جمهوری ایرلند است. جالب است بدانید پدر و مادرش مدعی هستند کانر با دستانی مشت‌کرده به دنیا آمد.

کانر دو خواهر با نام‌های ارین و آوفی دارد و زمانی که تنها ۱۲ سال بیشتر نداشت تمرین‌های بکس را زیر نظر فیل ساتکلیف (Phil Sutcliffe)، شروع کرد. شور و اشتیاق نوجوانی باعث شد کانر در آن زمان در کنار بکس به فوتبال نیز علاقه زیادی پیدا کند و به همین دلیل همزمان به باشگاه فوتبال و بکس محله خود برای تمرین مراجعه می‌کرد.

کانر ۱۸ ساله که شد خانواده‌اش به شهر لوکان نقل مکان کردند و همین امر زمینه حضور کانر در یک مدرسه ایرلندی زبان را فراهم کرد. در همین مدرسه بود که کانر با تام ایگان، یکی دیگر از ستاره‌های دنیای یو‌ا‌ف‌سی آشنا شد. رابطه کانر و ایگان به سرعت به دوستی گرایید و هر دو نوجوان در مدرسه هنرهای رزمی ثبت‌نام کردند.

کانر چگونه پله‌های موفقیت را طی کرد

همان‌گونه که انتظار می‌رفت کانر اولین بار در دوبلین بر روی رینگ حاضر شد، این مسابقه در‌واقع یک آزمون غیرحرفه‌ای بود که میام کانر و کیران کمپل (Kieran Campbell)، برگزار شد. روزگار با کانر یار بود و او پیروز میدان شد.

این برد انگیزه زیادی به کانر داد و راه را برای حضور وی در مسابقات حرفه‌‌ای باز کرد. یک سال بعد نیز کانر افتخار شاگردی زیر نظر جان کاوانا (John Kavanagh)، در باشگاه Straight Blast را بدست آورد. کانر چپ‌دست بود و توانست با مهارت تمام و استفاده از موقعیت‌های مناسب در رینگ به سرعت پیشرفت کند.

موفقیت‌ها و حواشی زندگی کانر مک‌گرگور ستاره UFC

در تاریخ ۱۹ اسفند سال ۱۳۸۶، کانر مک‌گرگور اولین مسابقه حرفه‌ای خود را انجام داد و در برابر گری موریس پیروز میدان شد، موفقیت‌های کانر ادامه پیدا کرد و پس از این مسابقه توانست مو تایلور را نیز نقش زمین کند.

مدتی بعد کانر برای اولین بار در گروه زیر سبک‌وزن به مصاف آرتمیج سایتنکوف (Artemij Sitenkov) رفت و شکست سختی‌ خورد. خوشبختانه مک‌گرگور توانست به سرعت به این شکست غلبه کند و مسابقه بعدی خود را با برتری بر استفان بیلی به پایان برد. کانر مسابقه بعدی را نیز در برابر کانر دیلون با پیروزی به پایان رساند. سپس در گروه سبک‌وزن شرکت کرد و به مصاف جوزف دافی رفت که در این مسابقه بخت با مک‌گرگور یار نبود و شکست خورد.

کانر مک‌گرگور عزم خود را جزم کرد و بین سال‌های ۱۳۹۰ تا ۱۳۹۳ برنده مسابقات CWFC در گروه زیر سبک‌وزن و سبک‌وزن شد و توانست لقب اولین ورزشکار اروپایی را کسب کند که همزمان در دو گروه مختلف اول شده بود.

در بهمن سال ۱۳۹۲ شاهد عقد قراردادی میان UFC و کانر بودیم. بر طبق این قرار داد کانر باید در چندین مسابقه شرکت می‌کرد. این اتفاق در نهایت رخ داد و در شب ۱۷ فروردین‌ماه سال ۹۲ کانر برای اولین بار در مسابقات UFC حضور پیدا کرد. وی در برابر مکس هالووی قد علم کرد و از ناحیه پا دچار مشکل شد. این عارضه چیزی حدود ۱۰ ماه کانر را از مسابقات دور نگه داشت.

کانر پس از بهبودی دوباره با نیرویی بیشتر به مسابقات UFC بازگشت و در تاریخ ۲۸ تیرماه سال ۱۳۹۳ به مصاف دیگو براندو در دوبلین رفت. خوشبختانه این مبارزه برای کانر به خوبی پیش رفت و توانست رقیب را پشت‌سر بگذارد. این برتری برای کانر اولین جایزه Performance of the night را به دنبال داشت.

کانر که حسابی از قهرمانی در مسابقات UFC خوشش آمده بود باز هم برای حضور در این مسابقات قرارداد بست و در تاریخ ۱۶ شهریور سال ۱۳۹۳ به مصاف داستین پویریر (Dustin Poirier)، رفت و سربلند از این مسابقه بیرون آمد. جالب است بدانید در آن زمان داستین پویریر در هیچ‌کدام از مسابقه‌های UFC شکست نخورده بود و این امر نیز افتخار دیگری به کارنامه کانر مک‌گرگور افزود تا برای سومین بار جایزه Performance of the night را به خانه ببرد.

پس از این برتری‌ها کانر قرار بود با آلدو یکی از قهرمان‌های UFC مسابقه دهد. قبل از این مسابقه UFC هزینه زیادی برای تبلیغ و هواداری از آلدو مک‌گروگر انجام داد اما ظاهراً قرار نبود این مسابقه انجام شود و در کمال تعجب آلدو دچار بیماری شد و از مسابقه کناره‌گیری کرد. در نتیجه کانر مک‌گروگر به مصاف چد مندز رفت.

موفقیت‌ها و حواشی زندگی کانر مک‌گرگور ستاره UFC

مسابقه بین کانر و مندز در حضور چیزی بیشتر از ۱۶ هزار تماشاچی برگزار شد و یک بار دیگر شاهد پیروزی کانر بودیم.

کانر به پیروزی‌های خود ادامه داد تا اینکه در سال ۲۰۱۷ با تولد اولین فرزندش دست از مسابقه به صورت موقتی کشید. در آن زمان کانر قصد داشت با فلوید میودر (Floyd Mayweather) مسابقه بوکس برگزار کند.

نکته‌های جالبی از زندگی کانر مک‌گروگر

گفته می‌شود کانر اولین بار که به باشگاه ورزشی برای تمرین مراجعه کرد دو نفر از بهترین مبارزان این باشگاه را زیر مشت و لگد گرفت، وی به اندازه‌ای خشونت به‌خرج داد که مربی باشگاه فکر کرد کانر برای دعوا و مرافه به باشگاه آمده و در نتیجه به سایر ورزشکاران دستور داد جلوی کانر را بگیرند. از آن روز به بعد کانر قول داد دیگر در حین تمرین زیاده‌روی نکند.

اگر از طرفداران مسابقات رزمی باشید حتماً دیده‌اید بسیاری از قهرمانان این رشته قبل از مسابقه مراسم مختلفی را اجرا می‌کنند تا این مراسم برای آن‌ها شانس بیاورد اما کانر مک گروگر به چنین باورهایی اعتقاد ندارد و موفق شده است با مشت‌های آهنین خود درهای موفقیت و افتخار را باز کند.

موفقیت‌ها و حواشی زندگی کانر مک‌گرگور ستاره UFC

جسارت و شجاعت کانر برای او در کنار شهرت،ثروت زیادی نیز به دنبال داشته است و گفته می‌شود ارزش دارایی‌های خالص کانر مک‌ گروگر چیزی حدود ۳۵ میلیون دلار است.

کانر مک‌گروگر دانش‌آموز درس‌خوانی نبود و اهمیت زیادی به درس و مدرسه نمی‌داد. وی مدتی برای گذران زندگی خود مشغول به کار لوله‌بازکنی شد و بعضی روزها مجبور بود ۱۲ ساعت کار کند، پس از کار نیز بدون اینکه خم به ابرویش بیاورد به باشگاه می‌رفت و تمرین می‌کرد.

عشق کانر به ورزش‌های رزمی فروکش نکرد و به همین دلیل شغل لوله‌بازکنی را کنار گذاشت تا وقت بیشتری به تمرین اختصاص دهد. پدر و مادر کانر با این تصمیم مخالف بودند، اما کانر اصرار داشت که از این ورزش پول خوبی درخواهد آورد و به پدر و مادرش قول داد تا سن ۲۵ سالگی به میلیونی خودساخته تبدیل شود.

موفقیت‌ها و حواشی زندگی کانر مک‌گرگور ستاره UFC

در پایان پیشنهاد می‌کنیم اگر شما هم از طرفداران دوآتشه کانر مک‌گرگور هستید و اطلاعات جالبی در خصوص این قهرمان UFC دارید، در قسمت نظرات ما و سایر کاربران را درجریان این موارد قرار دهید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • غزل

      چقد جذابه

    • بدون نام

      مهره سوخته

    • بدون نام

      حبیب نورماگمادوف

    • محمود

      واقعاً هر چي ميگيره از يو اف سي حقشه نوش جونش

    • بدون نام

      فقط حبیب

    • تات

      امیدوارم یه روز با علی اکبری بازی کنه

      پاسخ ها

      • حسن

        دستهی وزنیشون یکی نیست

    • منصور علیزاده

      البته در آخرین مبارزه حریف حبیب نورماگمادوف روس نشد و شکست خورد

    • رزیتا

      از قهرمان چچنی مثل خر کتک خورد که

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خر باباته نه کانر میگم که پشمکی زدش

    • سمیه

      فعلا که ازحبیب حسابی کتک خورده ...

      پاسخ ها

      • مسیح

        باخت هم بخشی از بازیه
        بعد اخه سبک بازی حبیب مسخرست

    • خخخخخ

      کل کل قبل مسابقش با حبیب دیدم چقد به نورماگمادوف توهین کرد همچنین به مسلمون بودنش ، خیلیا قهرمانن ولی در اخلاق ، در اخرم حبیب رد نرمش کرد ، که بفهمه کت تن کیه

      پاسخ ها

      • مسیح

        مک گرگور بعد بازی به الدو گفت ببخشید برادر
        قبل بازی هم فحش کشش کرد
        جنگ روانی بخشی از بازیه

    • Kazem

      اگر یوافسی رو خوب بشناسید فقط ب فدور روسی باید گفت اسطوره چون با وزنی حدود صد تو بعلاوه صد سنگین وزن هر جور موجودی رو میدره احسنت ب این متانت و وقار این مرد محجوبیت ومظلومی از چهره این مرد نمایانه ،میبینی یه حریف با وزنی حدود 200کیلو چپش میکنه ن مک گریگور ک میگن در دو وزن که تغاوتش 6کیلوست میگن اسطوره

    • پویا

      باتمام احترام.مردم ایران mmaباکانرشناختن مکگروگرفایتر تماشاگر پسندی وخوشتکنیکی ازنضر کارشناسا دلیل باختش با خبیب عدم امادگی بوده .داخل قفس کارایی میکنه که خیلیا توتمرینم نمی کنن

    • بدون نام

      دوستانی که میگن حبیب حبیب. باید بگم که شماها حبیب رو از بعد کانر خوب شناختین. دلیل باخت کانر هم عدم آمادگی بود چون دوسال بود که اصلا تو فایت نبود. شما اوج آمادگی کانر رو تو فایت های آلدو و آلوارز ببینید تا متوجه شید که چه فایتر قهاریه

    • بابایاگا

      اینایی ک میگین حبیب حبیب خوزه الدو 10 بود ک نباخته بود 10 سال!! بعد اینهمه وقت اومد جلوی مک گرگور تو یو اف سی 194 تو ثانیه 13 ناک اوت شد

    • امیر

      هم کانر هم خبیب هردو یکی از بهترین های mmaهستن

    • امیر

      فقط کانر
      اسطوره تکرار نشدنی

    • hamed

      کانر سبک مبارزش از خبیب بهتره استیلشم عالیه
      خبیب به زور کشتی مبارزه میکنه ولی کانر با تکنیک
      اگه باخت هایه کانر رو ببینید حریفو تیکه پاره کرده بعد باخته
      و خبیب و کانر بایکدیگر رفیق شفیقن در مبارزات ufc باید یه کینه بندازن بین مبارزا اما خببب تا بحال باخت نداده فقط تسلیم میکنه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج