۸۱۰۸۳۶
۸ نظر
۵۰۱۴
۸ نظر
۵۰۱۴
پ

قانون پایستگی چهره‌ها در تلویزیون ایران

هرکدام از شبکه‌های تلویزیون، به مناسبت شب یلدا ویژه برنامه‌هایی را تدارک دیده بودند و پنج شنبه‌شب این برنامه‌ها با بخش‌های مختلفی روی آنتن رفتند. در میان مهمانان برنامه‌های شبکه‌های گوناگون هم چهره‌های تکراری به چشم می‌خوردند.

روزنامه خراسان - مائده کاشیان: هرکدام از شبکه‌های تلویزیون، به مناسبت شب یلدا ویژه برنامه‌هایی را تدارک دیده بودند و پنج شنبه‌شب این برنامه‌ها با بخش های مختلفی روی آنتن رفتند. طبق روال همیشگی، بخش اصلی این برنامه‌ها به گفت‌وگو با هنرمندان و خوانندگان اختصاص داشت. رضا رشیدپور و علی ضیا که هم اکنون به صورت روزانه، برنامه‌های «حالا خورشید» و «فرمول یک» را در حال پخش دارند، به اضافه حمید گودرزی که به تازگی «پنج ستاره» را روی آنتن داشته، اجرای ویژه‌برنامه‌ها را برعهده داشتند.

اما از مجریان که بگذریم، در میان مهمانان برنامه‌های شبکه‌های گوناگون هم چهره‌های تکراری به چشم می‌خوردند. بدتر از این که مدت زیادی از حضور این افراد در تلویزیون نگذشته، چند نفر از مهمانان، در یک شب در برنامه‌های مختلف حضور داشتند! اگرچه برخی از این برنامه‌ها یا آیتم‌ها قبلا ضبط شده بود اما به هر حال، این موضوع قابل انکار نیست که مخاطبان شبکه‌های مختلف تلویزیون، شاهد چهره‌های تکراری بودند. در ادامه درباره پنج چهره‌ای نوشته‌ایم که پنج شنبه‌شب با اختلاف زمانی کمی در دو یا حتی سه شبکه تلویزیون دیده شدند.

مهران غفوریان

شبکه‌های سه و نسیم

قانون پایستگی چهره‌ها در تلویزیون ایران

پنج شنبه‌شب در حالی که مهران غفوریان به عنوان شرکت‌کننده مسابقه «ادابازی» در «خندوانه» دیده شد، ساعتی بعد در بخش پایانی برنامه «شب آرام» که با اجرای رضا رشیدپور از شبکه ۳ سیما پخش می‌شد، حضور پیدا کرد. او مهمان این برنامه شده بود و در کنار امید حاجیلی با رضا رشیدپور به گفت‌وگو نشست.

لاله اسکندری

شبکه‌های دو و پنج

قانون پایستگی چهره‌ها در تلویزیون ایران

لاله اسکندری هم جزو چهره‌هایی بود که پنج شنبه‌شب در دو ویژه‌برنامه حضور داشت منتها با این تفاوت که در ویژه‌برنامه شبکه 5 که با عنوان «شب‌نشین» پخش شد، در یک آیتم حضور داشت و همراه گلاره عباسی به دیدار شهلا ریاحی بازیگر پیش کسوت سینما و تلویزیون رفته بود. لاله اسکندری مهمان برنامه «روشن‌ترین شب» شبکه 2 هم شد.

حجت اشرف‌زاده

شبکه‌های یک، دو و سه

قانون پایستگی چهره‌ها در تلویزیون ایران

حجت اشرف‌زاده روی پل طبیعت برای برنامه «شب آرام» شبکه ۳، قطعه‌ای را اجرا کرد و با این نماهنگ در برنامه دیده شد. او کمتر از یک ساعت بعد، مهمان برنامه یلدایی «فرمول یک» بود و آن جا هم قطعه‌ای را اجرا کرد. اشرف‌زاده علاوه بر این‌ها با نماهنگی که دفتر موسیقی صداوسیما در نگارخانه پردیس، تولید کرده بود در شبکه ۲ هم دیده شد.

فرزاد و بهزاد مرادی (رستاک)

شبکه‌های دو و سه

قانون پایستگی چهره‌ها در تلویزیون ایران

فرزاد و بهزاد مرادی دو خواننده گروه موسیقی «رستاک» هم در دو ویژه‌برنامه حضور داشتند. آن‌ها در ویژه‌برنامه «شب آرام» شبکه ۳، در یک آیتم ضبط‌شده دقایقی درباره شب یلدا صحبت کردند و تبریک گفتند. بعد از آن هم در برنامه «روشن‌ترین شب» از شبکه ۲ دیده شدند اما این بار به عنوان مهمان، در این برنامه حضور مفصلی داشتند.

فریدون آسرایی

شبکه‌های یک و دو

قانون پایستگی چهره‌ها در تلویزیون ایران

فریدون آسرایی هم مانند حجت اشرف‌زاده در لوکیشن نگارخانه پردیس، قطعه‌ای را خوانده بود که این نماهنگ در ویژه‌برنامه «فرمول یک» از شبکه یک پخش شد. تقریباً یک ساعت بعد، او به عنوان مهمان و خواننده در ویژه‌برنامه «روشن‌ترین شب» با اجرای ژیلا صادقی حضور داشت و مخاطبان تلویزیون در دو شبکه یک و ۲ شاهد حضور او بودند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • آریا

      نمیشه انکار کرد که مهمان برنامه ها را هم مافیاهای صدا وسیما تعیین می کنند.. به شخص صدای اشرف زاده و چاووشی رو دوس دارم ولی دیگه اینقد برنامه حالا خورشید ازشون آهنگ پخش کرده که دیگه حالم ازشون بهم می خوره

    • حجت

      حجت اشرف زاده رد برنامه خندوتمه جمعه شب هم حضور داشت

    • بدون نام

      از اسرایی متنفرم

    • ليلا

      خيلي هم خوبه مثلا حجت يا آسرايي از همه شبكه ها هم پخش شه خيلي هم خوبه شما چرا ناراحتين???بريد ماهواره تون را ببينين

    • بدون نام

      مهران غفوریان تو برنامه گودرزی هم بود و اشرف زاذه تو برنامه خنداونه بودن

    • pari

      خب کی چی؟؟! واقعا مطلب درستو حسابی نداشتین که اینو گذاشتین ؟!

    • kasra

      تکراری

    • بدون نام

      رشید پور و اشرف زاده پای ثابت تلویزیون
      اشرف زاده خواننده انتخاباتی
      رشیدپور مجری انتخاباتی روحانی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج