جاباما
۸۲۰۵۴۱
۸ نظر
۶۹۰۹
۸ نظر
۶۹۰۹
پ

استیون سیگال این روز‌ها کجاست و چه می‌کند؟

استیون سیگال بیشتر از سه دهه است که با فیلم‌های اکشن و پر زدوخورد هوادارانش را به هیجان می‌آورد، سیگال برای ایرانی‌ها نیز شخصیت بسیار شناخته شده‌ای است و طرفداران زیادی دارد.

برترین ها - ترجمه از محمد کاملان: استیون سیگال بیشتر از سه دهه است که با فیلم‌های اکشن و پر زدوخورد هوادارانش را به هیجان می‌آورد، سیگال برای ایرانی‌ها نیز شخصیت بسیار شناخته شده‌ای است و طرفداران زیادی دارد. اگر از طرفداران قدیمی استیون سیگال هستید و خاطرتان باشد، اولین بار استیون سیگال را در فیلم «فراتر از قانون» محصول سال ۱۹۸۸ دیدیم. این فیلم موفقیت بسیار زیادی برای استیون سیگال به دنبال داشت و جای پای او را در سینمای اکشن محکم کرد.

سبک زد و خوردهای استیون سیگال در فیلم‌هایش همیشه جذابیت خاصی برای هواداران داشته و دلیل این امر تخصص ویژه استیون در هنر رزمی آیکیدو است. سیگال وقتی جوان بود به ژاپن رفت در نزد بهترین استاتید آیکیدو، توانست دان ۷ این ورزش رزمی را بدست آورد.

استیون سیگال این روز‌ها کجاست و چه می‌کند؟

استیون سیگال به لطف آموزش‌هایی که در آیکیدو دیده بود توانست صحنه‌های بسیار نفس‌گیری را در فیلم‌هایش به‌نمایش بگذارد و همین امر باعث شده تا در طول سه دهه شاهد بیشتر از چهل فیلم باشیم که استیون سیگال در آنها با ضربات آیکیدو دمار از روزگار آدم‌های بد داستان در می‌آورد.

از آنجایی که استیون سیگال هنرپیشه‌ای شناخته شده و محبوب در میان ما ایرانی‌هاست در ادامه قصد داریم سری به این هنرپیشه ۶۶ ساله بزنیم و ببینیم این روزها چه می‌کند.

استیون سیگال یک برنامه‌ تلویزیونی واقع‌گرایانه دارد

از اواخر دهه ۸۰ میلادی تاکنون استیون سیگال به صورت افتخاری در نیروهای پلیس لوئیزیانا همکاری می‌کند. در آن زمان کلانتر هری لی (Harry Lee)، که یکی از طرفداران پر و پاقرص استیون سیگال به‌حساب می‌آید از وی درخواست کرد تا به نیروهای پلیس هنرهای رزمی آموزش دهد.

استیون نیز که سرش برای آیکیدو درد می‌کند این پیشنهاد را از جان و دل پذیرفت و به آنقدر با نیروهای پلیس این منطقه تمرین کرد که دست‌آخر توانست به‌عنوان نیروی افتخاری عضو پلیس شود. استیون سیگال که تجربه خوبی در سینما و تلویزیون داشت در سال ۲۰۰۹ برنامه‌ای تلویزیونی با نام استیون سیگال: مرد‌ قانون (Steven Seagal: Lawman)، را منتشر کرد. در این مجموعه شاهد حضور استیون سیگال در صحنه‌های واقعی جرم و جنایت بودیم.

این برنامه ادامه پیدا کرد تا اینکه گفته می‌شود همکاری استیون سیگال در این برنامه تلویزیونی جذاب رو به اتمام است. از قرار معلوم استیون سیگال حسابی در این سریال درگیر جرم و جنایت شده بود و با رویارویی با جنایت‌های بزرگی مانند قاچاق انسان، ترجیح داده که به حضور خودش در سریال استیون سیگال: مرد قانون خاتمه دهد.

استیون سیگال در یک سریال پلیسی نیز ایفای نقش کرده است

بیشتر هواداران، استیون سیگال را به‌دلیل ایفای نقش‌های اکشن در فیلم‌های سینمایی می‌شناسند، اما سیگال رابطه نزدیکی با تلویزیون نیز دارد و در یک سریال پلیسی ایفای نقش کرده است.

تجربه نشان داده است سریال‌های پلیسی طرفداران زیادی دارند و استیون سیگال نیز با تکیه بر شهرتش در سینما در سال ۲۰۱۱ در سریال پلیسی با نام «عدالت حقیقی» (True Justice)، حضور پیدا کرد و نقش رئیس نیروی مخفی پلیس سیاتل را بر عهده گرفت. این سریال ابتدا در شبکه‌های تلویزیونی اسپانیا پخش شد و مدتی بعد شاهد پخش آن در شبکه‌های آمریکایی بودیم.

سریال عدالت حقیقی با بازی استیون سیگال در مجموع ۲۶ قسمت داشت و در حال حاضر خبری از تمدید فصل‌های جدید آن در کار نیست.

استیون سیگال این روز‌ها کجاست و چه می‌کند؟

استیون سیگال چندین اتهام ریز و درشت را در پرونده‌اش دارد

استیون سیگال که در سینما و تلویزیون همیشه با آدم‌های بد می‌جنگند در زندگی شخصی خودش ممکن است آدم بدی بوده باشد و دیگران را آزار و اذیت داده باشد. گفته می‌شود در سال ۱۹۹۶ استیون سیگال برای فیلم Fire Down Below به‌دنبال بازیگر می‌گشت و پس از اینکه یکی از زنان هنرپیشه برای حضور در این فیلم یک نقش آزمایشی را بازی کرد، استیون سیگال به او پیشنهاد‌های ناشایستی داد که این بازیگر زن با رد کردن این پیشنهاد‌ها شانس بازی در این فیلم را از دست داد.

از قرار معلوم برای انتخاب بازیگر جهت فیلم Under Siege ۲ نیز استیون سیگال پیشنهاد بی‌شرمانه‌ای را به یکی از بازیگران زن داده است و رفتار ناشایستی را نسبت به این بازیگر نشان داده بود.

در این بین استیون سیگال تاکنون صحبت زیادی در خصوص این اتهام‌ها نداشته است، اما نماینده او تمامی این اتهام‌ها را کذب محض دانسته است. ماجرای شیطنت‌های استیون سیگال به همین‌جا ختم نشد و ریچل گرانت (Rachel Grant)، بازیگر زیباروی فیلم جیمزباند: روز دیگر بمیر، نیز در سال ۲۰۱۸ در مصاحبه‌ای با بی‌.‌بی‌.‌سی گفت استیون سیگال برای مصاحبه جهت حضور او در فیلم Out for a kill به وی تعرض کرده است.

در ژانویه سال ۲۰۱۸ نیز دو زن از استیون سیگال شکایت کردند و یکی از آنها مدعی شد که این هنرپیشه و ورزشکار معروف در سن ۱۸ سالگی به یکی از آنها تعرض کرده است. طبق معمول استیون سیگال این اتهام‌ها را نیز تکذیب کرد و مدعی شد ۴۰ درصد از اتهام‌هایی که به افراد معروف نسبت داده می‌شود واقعیت ندارد.

استیون سیگال در کنار سینما، دستی در تجارت هم دارد

سلبریتی بودن خوبی‌های زیادی دارد اما یکی از بهترین خوبی‌های سلبریتی بودن این نکته است که سلبریتی‌ها دست روی هر چیزی بگذارند طلا می‌شود. برای نمونه می‌توان به برند‌های نوشیدنی‌های مختلفی اشاره کرد که در اختیار سلبریتی‌ها است.

استیون سیگال که پول خوبی از فروش فیلم‌هایش داشت، این ثروت را در تجارت خرج کرد و از سال ۱۹۹۹ تا ۲۰۰۷ مالکیت یک مزرعه ۹۹۵ هکتاری کاشت استوخدوس را در شمال کالیفرنیا در اختیار داشت، وی در این مزرعه مواد خام لازم برای تولید روغن‌های درمانی را تولید می‌کرد.

در سال ۲۰۰۵ نیز استیون سیگال نوشیدنی انرژی‌زایی را با نام استیون سیگال لایتینگ بولت (Steven Seagal Lightning Blolt) معرفی کرد. جالب است بدانید استیون سیگال با همکاری شرکت کُلد استیل (Cold Steel)، که یک شرکت کانادایی تولید‌کننده چاقو است، شمشیر و چاقوهایی گران‌قیمت تولید می‌کند.

یک شمشیر کاتانا ساخت این برند با غلاف آن چیزی حدود ۱۰۹۹ دلار برای مشتری آب می‌خورد.

استیون سیگال این روز‌ها کجاست و چه می‌کند؟

استیون سیگال فراز و نشیب‌های زیادی در عشق شاهد بود

اگر اهل تماشای فیلم‌های اکشن و پر زد و خورد باشید حتماً به خوبی می‌دانید که در این فیلم‌ها همیشه قهرمان داستان آدم بدها را می‌کشد و دختر زیبارویی که گرفتار شده را نجات می‌دهد. استیون سیگال نیز تاکنون عشق‌های زیادی را تجربه کرده و ۴ ازدواج را در شناسنامه‌اش دارد.

در میان چهار همسر سابق استیون سیگال، سومین همسر او چهره‌ بسیار شناخته‌ شده‌ای بود و استیون توانسته بود با کلی لبروک (Kelly LeBrock)، هنرپیشه خوش‌سیمای هالیوودی ازدواج کند. این ازدواج هم دیری نپایید و در سال ۱۹۹۶ شاهد طلاق استیون و کلی لبروک بودیم.

در آن زمان کلی لبروک مدعی شد استیون سیگال با پرستار بچه‌شان رابطه داشته و این پرستار از سیگال باردار شده بود، به همین دلیل کلی لبروک از او طلاق خواسته است. استیون سیگال پس از این طلاق، مجرد ماند تا اینکه در سال ۲۰۰۹ با دستیار شخصی‌اش ازدواج کرد.

استیون سیگال فرصت حضور در مجموعه‌ فیلم‌های بی‌مصرف‌ها را از دست داد

در میان تمامی فیلم‌های اکشنی که چند سال اخیر پخش شده‌اند، فیلم بی‌مصرف‌ها ویژگی‌های جالب زیادی دارد چرا که در این فیلم‌‌ها شاهد حضور دوجین هنرپیشه‌های اکشن فیلم‌های دهه‌های ۸۰ و ۹۰ هستیم. در نتیجه فیلم بی‌مصرف‌ها فرصتی را مهیا کرد تا سوپراستارهایی مانند استالونه، آرنولد، جان‌ کلود، بروس ویلیس، چاک نوریس و تعداد دیگری از هنرپیشه‌های فیلم‌های اکشن در برابر یکدیگر صف بکشند.

اما در این فیلم‌ها جای استیون سیگال واقعاً خالی بود، از قرار معلوم سیلوستر استالونه به استیون سیگال برای بازی در فیلم بی‌مصرف‌ها پیشنهاد داده بود اما ظاهراً میانه استیون سیگال و اِیوی لِرنر (Avi Lerner)،‌ یکی از تهیه‌کننده‌های این فیلم شکر آب بود و استیون از حضور در بی‌مصرف ها جاماند.

جالب است بدانید استیون سیگال در از دست دادن فرصت‌ برای بازی در کنار همقطارانش ید طولایی دارد و در فیلم ساعت شلوغی ۳ نیز جکی چان به سیگال پیشنهاد داد تا شخصیت منفی فیلم را بر عهده بگیرد، ظاهراً حتی فیلم‌نامه این فیلم نیز بر اساس استیون سیگال نوشته شده بود اما سیگال بازی در این فیلم را قبول نکرد و قسمت‌هایی از فیلم‌نامه دوباره بازنویسی شد.

استیون سیگال حسابی اگر دنیاگردی است و دوستان زیادی دارد

استیون سیگال به‌اندازه‌ای پول و ثروت دارد که به هرجای دنیا که بخواهد به‌راحتی می‌تواند سفر کند. در همین راستا توانسته است با افراد مهمی در سرتاسر دنیا دوست شود. جالب است بدانید دالایی لاما و ولادمیر پوتین را می‌توان دو نفر از مهم‌ترین دوستان استیون سیگال نام برد.

محبوبیت جهانی استیون سیگال باعث شده تا کشورها نیز با کمال میل پذیرای وی باشند، در همین راستا در سال ۲۰۱۶، صربستان به استیون سیگال شهروندی داد تا سیگال در این کشور یک مدرسه هنرهای رسمی دائر کند.

استیون سیگال این روز‌ها کجاست و چه می‌کند؟

هیچ‌کدام از فیلم‌های استیون سیگال نظر منتقدین را جلب نکرده‌اند

دنیای سینما، دنیای جالبی است و در کنار اینکه اهالی سینما آنرا به‌عنوان یک هنر می‌شناسند و منتقدین به فیلم‌ها امتیاز می‌دهند، فیلم‌هایی را شاهد هستیم که هیچ ارزشی پیش منتقدین ندارند اما با فروش خوبی در گیشه روبرو می‌شوند و بازیگران و عوامل آن‌ فیلم را به ثروت هنگفتی می‌رسانند.

در این زمینه می‌توان به فیلم‌های استیون سیگال اشاره کرد که هرگز امتیازهای مثبتی را از مراجع نقد فیلم کسب نکرده‌اند، جالب است بدانید فیلم‌های The Foreigner و Contract To Kill از پایگاه معتبر نقد فیلم راتِن تومیتو (Rotten Tomato)، امتیاز صفر گرفته‌اند.

این امتیاز به این منعناست که هیچ کدام از منتقدین حتی زحمت مشاهده این فیلم‌ها را به خود نداده‌اند و آنها را بی‌ارزش می‌دانند. اما همین فیلم‌های که از لحاظ منتقدین ارزش هنری ندارند، استیون سیگال را به مال و منال زیادی رسانده‌اند.

استیون سیگال میانه خوبی با حیوانات ندارد

در بالا اشاره کردیم که رابطه استیون سیگال با انسان‌ها خوب نیست و بانوان زیادی از او شکایت کرده‌اند، از قرار معلوم سیگال حتی به حیوانات نیز رحم نمی‌کند و ظاهراً در جریان فیلم‌برداری سریال «استیون سیگال: مرد قانون»، یک سگ کوچک بی‌زبان را زیر گرفته است.

در سال ۲۰۱۱ استیون سیگال مشغول فیلم‌برداری بود که با خودروی سنگین به خانه یک تبهکار در آریزونا وارد می‌شود. این قسمت از سریال استیون سیگال: مرد قانون هرگز پخش نمی‌شود اما فردی که استیون با خودرو به خانه او وارد شده بود با طرح شکایت از او درخواست ۱۰۰ هزار دلار غرامت می‌کند. این مرد در شکایت خود تأکید کرده بود که استیون سیگال سگ کوچکی که پسرش در خانه نگه‌داری می‌کرده را نیز زیر گرفته و باید برای این رفتار ناشایست کتبا از این پسر بچه عذرخواهی کند.

بعد از پیگری مراحل قانونی، قاضی در نهایت این پرنده‌ها را مختومه اعلام کرد و استیون سیگال از این مهلکه نجات پیدا کرد اما بعید می‌دانیم استیون سیگال در سایر جنبه‌های زندگی‌اش رفتار خوبی با حیوانات داشته باشد.

دختر استیون سیگال یک مدل زیبارو و خوش‌اندام است

اگر خاطرتا باشد گفتیم که استیون سیگال با کلی لبروک، هنرپیشه و مدل خوش‌سیمای هالیوودی ازدواج کرده بود و از سیگال صاحب فرزند بود، کلی پس از جدایی از استیون، به تربیت بچه‌‌هایش همت گماشت و یکی از این بچه‌ها مدل خوش قد و قامتی شده است.

دختر استیون سیگال در مصاحبه‌ای با نیویورک پست گفت بود که سعی دارد تا جا پای مادرش بگذارد و در صحنه‌های مدلینگ بدرخشد، از طرف دیگر به خصوصیاتی که از پدرش به ارث برده بود اشاره کرد و متذکر شد که یک مدل قوی و تنومند است که شخصیت‌ اخلاقی بااراده‌ و قوی دارد.

با اولین نگاه به آریسا لبروک می‌توانید متوجه شوید که او دختر استیون سیگال است، اندام تنومند و خوش‌تراش آریسا در کنار ظاهر جذاب و دلبرانه‌اش به او کمک کرده تا وارث بر حق کلی لبروک و استیون سیگال باشد و صحنه‌های مدلینگ را از آن خود کند.

استیون سیگال این روز‌ها کجاست و چه می‌کند؟

استیون سیگال در ساخت چندین نسخه از فیلم‌های جیمز باند همکاری داشته است

استیون سیگال از آن دسته هنرپیشه‌های خودساخته‌ای است که بیشتر فیلم‌هایش را خودش ساخته است اما این چهره سرشناس فیلم‌های اکشن در اوایل دهه هشتاد در فیلم «دیگر هرگز نگو هرگز» به شان کانری که آن زمان نقش جیمز باند را بازی میکرد حرکات رزمی آموخت.

شان کانری به لطف بازی در فیلم‌های اکشن، هنرهای رزمی مختلفی را بلد بود و کمربند سیاه افتخاری نیز دریافت کرده بود اما باز هم برای هیجان بیشتر فیلم «شما فقط دوبار زندگی می‌کنید»، سازندگان این فیلم یک بار دیگر از استیون سیگال کمک گرفتند تا حرکات جدید رزمی را به شان کانری آموزش دهد.

جالب است بدانید در حین اینکه استیون سیگال به شان کانری آموزش می‌داد مچ دست شان کانری را شکست اما این چیزها در دنیای فیلم‌های اکشن کاملاً طبیعی است و حتی شخص استیون سیگال نیز که کسی از زیر دستش جان سالم در نبرده است در فیلم فراتر از قانون یک مشت محکم به صورتش برخورد کرد و دماغش شکست، اما روز بعد با همان دماغ شکسته در صحنه فیلم‌برداری حاضر شد و کار را ادامه داد.

استیون سیگال دستی در موسیقی هم دارد

انگشت‌های قوی استیون تنها برای مشت‌زدن درست نشدند و او با کمک این انگشت‌ها آهنگ‌های زیبایی می‌نوازد. جالب است بدانید استیون سیگال علاقه زیادی به ترانه‌های سبک بلوز (Blues) دارد و از ۱۲ سالگی گیتار می‌نوازد. او حتی در سنین جوانی گروهی با نام استیون سیگال نیز راه‌اندازی کرده بود.

استیون سیگال در سال ۲۰۰۵ اولین آلبوم‌اش را منتشر کرد، اما طرفداران موسیقی آنگونه که باید و شاید این آلبوم را تحویل نگرفتند و قضیه علاقه استیون به موسیقی در همین‌جا خاتمه پیدا کرد.

استیون سیگال فرد بسیار پر کار و معروفی است و در سال ۲۰۱۶ تعداد ۷ فیلم را معرفی کرد تا به هنرپیشه‌های جدید ثابت کند که هنوز هم دود از کنده بلند می‌شود و همچنان پرتلاش و خستگی ناپذیر است. با این حساب از آنجایی که می‌دانیم بدون شک شما هم خاطره‌های خوشی از فیلم‌های استیون دارید، پیشنهاد می‌کنیم در قسمت نظرات ما و سایر کاربران را در جریان فیلم‌های خوبی که از استیون سیگال دیده‌اید قرار دهید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      قیافه استیفن سیگال شبیه نون تافتونه

      پاسخ ها

      • ابن الرضا

        نون تافتون خودتی ، توهین به استیون نکن

      • بدون نام

        خخخخخخخ عالی بود

      • بدون نام

        کاربر ابن الرضا میدونم چرا بهت برخورد یحتمل جزو قشر بربریهای مشهدی اسم تافتون و بربری میشنوی رعشه میگیری

    • مهمان

      خیلی جالب بود
      برخی از موارد عنوان شده در مورد جزئیات زندگی خصوصی استیون سیگال من رو شوکه کرد

    • ابن الدانکی

      آدم خشک و نچسبی هست . من که تو کتم نمیره . بی روح هست . یاد نون خشک میفتم وقتی مبینمش . خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

    • اراد

      نشان داد قد بلند داشته باشی و رشته ورزشی ایکیدو بلد باشی هیچکس حریفت نیست در واقعیت و با نیروی شخص حمله کننده شخص رو ناکار میکنی استیون عشقه

    • بدون نام

      استون فوق العاده است

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج