۸۲۷۴
۸۹ نظر
۵۲۵۰
۸۹ نظر
۵۲۵۰
پ

هيچ‌وقت نخواسته‌ام اشك كسي را دربياورم

احسان عليخاني، چهره برتر ماه رمضان

«ماه‌تون عسل» اين شايد نوستالژيك‌ترين واژه ماه رمضان چند سال اخير باشد؛ واژه‌اي كه سال‌هاست در پايان هر برنامه، «احسان عليخاني» مي‌گويد و همه‌مان با آن خاطرات قشنگي داريم.

احسان عليخاني، چهره برتر ماه رمضان

احسان عليخاني، چهره برتر ماه رمضان

«ماه‌تون عسل» اين شايد نوستالژيك‌ترين واژه ماه رمضان چند سال اخير باشد؛ واژه‌اي كه سال‌هاست در پايان هر برنامه، «احسان عليخاني» مي‌گويد و همه‌مان با آن خاطرات قشنگي داريم؛ «ماه عسل»، برنامه‌اي از جنس مردم و به قول خود احسان مال خودِ خودِ مردم است تا قصه زندگي مردم را روايت كند؛ برنامه‌اي كه با مهمانان‌ موفق، صبور و گاهي مواقع نااميدش، هر سال قبل از افطار، گاه اشك‌مان را درمي‌آورد و گاه باعث‌ مي‌شود به حال خيلي‌ها غبطه بخوريم. با تمام احترامي كه براي همه قائليم، بايد بگوييم خيلي‌ از مجريان تلويزيون آرزو دارند برنامه‌شان به نوعي اقبال و مخاطبان «ماه عسل» را پيدا كند اما اين‌كه چرا به ندرت چنين اتفاقي در تلويزيون ايران مي‌افتد را در گفت‌وگوي اختصاصي ما با احسان عليخاني متوجه خواهيد شد و خواهيد فهميد رمز موفقيت مردي كه فقط سالي يك‌بار او را در قاب تلويزيون مي‌بينيم، چيست.


شايد آرزوي بسياري از تهيه‌كنندگان يا مجريان صداوسيما باشد كه برنامه‌اي داشته باشند كه به اندازه «ماه عسل» مخاطب داشته باشد اما اين‌كه چرا وقتي ماه رمضان مي‌شود، همه ياد «ماه عسل» مي‌افتيم را احسان عليخاني در گفت‌وگو با زندگي ايده‌آل رمزگشايي كرده است


دوست ندارم راجع به آن ۲ سالي كه خودم برنامه را اجرا نكردم زياد حرف بزنم چون مربوط به گذشته مي‌شود و كار منطقي نيست؛ محسن افشاني كه مثل برادر خودم دوستش دارم، آقاي حسن جوهرچي هم سال گذشته آمدند و با نگاه خودشان برنامه را اجرا كردند، كاري ندارم خوب يا بدش را، چون مردم بايد در اين‌باره قضاوت كنند.


طرح اين برنامه را سال 86 من به تصويب رسانده بودم. كاري به دلايلش ندارم اما احساس مي‌كنم آن 2 سال اجرا از من دريغ شد! با اين‌كه خودم در پايان ماه رمضان 88 گفتم ديگر اين برنامه را اجرا نخواهم كرد اما اواسط رمضان 89 بود كه خيلي دلتنگ ماه عسل بودم؛ احساس مي‌كردم خدا يك فرصت بزرگ را از من گرفته، به همين دليل امسال خيلي بيشتر قدر «ماه عسل» را مي‌دانم چون احساس مي‌كنم خيلي برايم عزيز است.


ماه عسل و 90 را مقايسه نكنيم

به‌نظرم مقايسه «ماه عسل» و «نود» اصلا كار حرفه‌اي نيست، زيرا هر كدام در ژانر خودشان فعاليت مي‌كنند. شك نكنيد برنامه نود بهترين برنامه تخصصي فوتبال ايران است و عادل فردوسي‌پور گزارشگر محبوب خودم هم هست. براي خود خود مردم شايد يكي از دلايل موفقيت «ماه عسل» در سال‌هاي اخير‌ (اگر بخواهم از نگاه يك مخاطب نظرم را بگويم) اين است كه «ماه عسل» خيلي برنامه مردمي‌اي است، يعني خودِ خودِ مردم در برنامه هستند، يعني امكان دارد در برنامه امروز كسي مهمان ماه‌عسل باشد كه شايد مشابه‌اش در همسايگي شما زندگي كند، يعني مي‌تواني نمونه‌هاي شبيه مهمانان «ماه عسل» را بين اقوام‌ خود نيز ببيني، در واقع چيز عجيب و غريبي در «ماه عسل» اتفاق نمي‌افتد؛ بارها اتفاق افتاده مهمانان برنامه از يك روستاي دور افتاده به برنامه دعوت شده‌اند و نخستين‌بارشان است تهران را مي‌بينند! آنقدر كه براي آوردن‌شان به جام‌جم ۲ نفر را مامورشان مي‌كنيم در فرودگاه يا ترمينال دنبال‌شان بروند. منظورم صميميت و سادگي مهمانان «ماه عسل» است. بعضي وقت‌ها بيشترين استرس‌مان، به آرامش رساندن مهمانان‌مان است، از اين مي‌ترسيم كه بعضي‌هاي‌شان با ديدن دوربين‌هاي مختلف، عوامل، تصويربرداران و... استرس نگيرند! با تمام اين اوصاف، خروجي اين برنامه يك صداقت، صراحت و صميميت است كه مردم باورش مي‌كنند چون مهمان برنامه از جنس مردم است، اصلا شعار «ماه عسل» همين است، به خاطر همين يك صندلي براي خودِ خودِ مردم تعبيه كرده‌ايم تا همه احساس كنند برنامه براي خودشان است و غريبگي نكنند.


احسان عليخاني، چهره برتر ماه رمضان

اگر فقط يك نفر ناراضي باشد...

براي اين‌كه جواب تمام كساني‌كه مي‌گويند احسان عليخاني در برنامه‌اش از بالا به همه مهمان‌ها نگاه مي‌كند و با تحقيرشان باعث جالب شدن برنامه‌اش مي‌شود را بدهم، امسال مستندي از اتفاقات پشت‌صحنه بعد از هر برنامه تهيه كرده‌ايم كه شامل عكس‌العمل‌هاي مهمانان بعد از برنامه‌، تماس‌هايي كه با آن‌ها گرفته شده، برخوردي كه بقيه با آن‌ها دارند و... مي‌شود. ابتداي هر برنامه، اين آيتم مستند كه متعلق به برنامه ديروزش است نشان داده مي‌شود. تنها چيزي كه مي‌توانم با قاطعيت درباره پيامدهاي پس از برنامه براي مهمانانم بگويم، اين است كه همه مهمان‌هاي من، محبوب از برنامه خارج مي‌شوند، حتي به قيمتي كه مخاطب از من بدش بيايد، اشكالي هم ندارد. اصلا خيلي از كساني كه سراغ مهمان‌هاي «ماه عسل» مي‌روند و دوست‌شان دارند، به خاطر بغض‌شان نسبت به من است و حب‌شان نسبت به مهمانان من! همين براي من كفايت مي‌كند. اگر دقت كرده باشيد، طراحي صحنه «ماه عسل» مثل امسال، اينگونه است كه من در تراس بالا پلاتو يكم را مي‌گويم و وارد استوديو مي‌شوم و زماني كه روبه‌روي مهمانم مي‌نشينم، ديگر هم‌سطح او شده‌ام تا هر دوي‌مان يكسان شده باشيم و ديگر كسي نسبت به ديگري ارجحيت نداشته باشد چون صاحبان صندلي «ماه عسل»، خود مردم هستند، با تمام سادگي‌هاي‌شان. اگر يك نفر از مهمانان من را بياوريد كه از نحوه اجرا و برنامه من ناراحت يا ناراضي باشد، حاضرم ديگر اين برنامه را اجرا نكنم.


اينگونه مجري شدم

زماني كه به سازمان صدا و سيما آمدم، به هيچ عنوان هدفم اجرا كردن برنامه نبود بلكه كار اصلي‌ام ساخت مستندهاي مختلف بود. براساس يكسري اتفا‌ق‌ها، خيلي ساده يك روز مجري برنامه‌مان نيامده بود و به جاي او، من جلوي دوربين رفتم. مدير گروه‌مان بعد از اجراي من گفت «تو چرا خودت اين كار را انجام نمي‌دهي؟!» چون خودم پشت دوربين را خيلي بيشتر از جلوي دوربين دوست دارم، همين شد كه كم‌كم به سمت اجرا كشيده شدم.


هيچ‌وقت نخواسته‌ام اشك كسي را دربياورم

اتفاق خوبي كه در «ماه عسل» وجود دارد اين است كه تمام بچه‌ها و عوامل «ماه عسل» اين برنامه را دوست دارند؛ از اتاق فكر برنامه گرفته تا تدوينگر و تصويربردار گروه همگي دل‌آشوبه «ماه عسل» را دارند و هميشه دوست داشته‌اند كارشان را به بهترين نحو ممكن انجام دهند.

در واقع اين انگيزه در تك‌تك بچه‌ها وجود دارد، كاري كنند كه مردم برنامه را دوست داشته باشند و ما راوي قصه زندگي مردم باشيم. اصلا به هيچ‌كس ارتباطي ندارد ما در برنامه‌مان احساساتي باشيم يا نه، مثل اين مي‌ماند كه شما به يك فوتباليست بگويي در زمين حق نداري دريبل بزني! طي اين چند سالي كه «ماه عسل» روي آنتن رفته، شايد فقط ۲ بار واقعا از ته دل بغض كرده‌ باشم. تمام تلاش من در اين برنامه اين است كه ميانگيني از جامعه و مردم را به تصوير بكشم، با اين شرط كه افراط و تفريطي در آن وجود نداشته باشد. در «ماه عسل» نمي‌تواني احساسـت را كتمان كني يا زير پا بگذاري. تمــام سعي من در «ماه عسل» ايــن است كه آنجايي كه از صحبت مهمانم تعجب مي‌كنم، تعجبم را نشان دهم، حرص مي‌خورم، حرصم را به تصوير بكشم و آنجايي هم كه درگير احساسات مي‌شوم، اين حسم را به‌خوبي نشان دهم، به‌نظرم هيچ اشكالي هم وجود ندارد كه چنين اتفاقي بيفتد، تنها فاكتوري كه در اين ميان اهميت دارد، واقعي بودن اين صحنه‌هاست كه در اين صورت مخاطب شما را مي‌پذيرد ولي اگر بر خلاف اين عمل كنيد، شما را نخواهند پذيرفت. هيچ‌وقت قبل از برنامه‌هايم با اين پيش‌زمينه نيامده‌ام كه بخواهم سناريويي تنظيم كنم كه مردم با آن درگير احساسات شوند يا بخواهم اشك مردم را دربياورم چون به‌شدت معتقدم، مردم ما امروز به شادي و نشاط در زندگي‌شان احتياج دارند، به بغض و گريه هيچ نيازي ندارند اما چه كنيم كه در مملكت ما احساس بيشتر حكمفرماست تا عقل و درايت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مسعود 35 ساله

      احسان جان اوایل که اومده بودی زیاد ازت خوشم نمی اومد احساس میکردم بچه پررو هستی و کم جنبه که داری ادا در میاری و فیلم بازی میکنی
      2-3 سال اخیر بیشتر بهت اعتقاد پیدا کردم و فکر میکنم پخته تر شدی و دلنشین تر و با شخصیتی باورپذیرتر
      آرزوی موفقیت بیشتر برات دارم در تمام ابعاد زندگیت

    • م

      با نظر مسعود موافقم

    • بدون نام

      خیلی عکسای خوشگلی انداختی کلک

    • نگار

      اینکه تو برنامه ی ماه عسل اشک مردم درمیاد که هیچ شکی توش نیست اما به نظر من این اشک قشنگه.
      خود من وقتی حتی به یاد ماه عسل میفتم نمیتونم فکرشم بکنن که خدا این همه نعمت بهم داده.
      از بعضی از حرفای آقای احسان علیخانی هم لذت میبردم...
      مثل حرف الانشون که گفتن تو مملکت ما احساس بیشتر حکمفرماست تا عقل و درایت...این کاملا درسته.

    • H.A

      احسان جان کلا باهالی

    • زهرا

      سلام لطفا اینو به احسان علیخانی بگید من 2 بار پشت سرش غیبت کردم و گفتم خیلی پرو هست بخدا فقط در همین حد اونم نه از این که ازشون بدم بیاداتفاقاخیلی هم خوشم میاد از شون واز رک بودن و پررویی شون خوشم می آید چون خودمم این رفتار را دارم و با هیچ کس تعارفی ندارم تو رو خدا آقای احسان علیخانی حلالم کنید قول میدم هیچ وقت این حرفو نزنم
      لطفا ببخشیدا با عرض پر رویی 1جوری بهم بگید حلالم کرده یا نه و تو رو خدا بهش بگید

    • حمید

      از برنامه ماه عسل اصلا خوشم نمیاد .خیلی غمگینه.بدرد کسی میخوره که میخواد گریه کنه.چرا همش برنامه غم.وقتی مجری برنامه{احسان} داخل tvمیبینم کانالو عوض میکنم چون آدم باخودش میگه دوباره برنامه غمگین.

    • معلول

      سلام از احسان خیلی خوشم اومد چون تمام قشرها رو میبینه ویکی از این قشرها معلولین که اصلا جامعه آنهارو نمی بینه براش آرزوی خوشبختی و سربلندی می کنم اقلا یکی ما رو دید

    • مريم

      دقيقا منم با بروبچ موافقم اوايل عاشق چهرش و چشماي جذابش بودم اما يه مدت بعد از پرو بازي هاش بدم اومد اما امسال خيلي باادب و ماه شده بود!!!!!!

    • مهین

      باسلام به آقای علیخانی ای کاش میشد تمام سال برنامه ماه عسل را ادامه میدادید من تمام ماه رمضان را با برنامه خیلی خیلی خوب شما سرکردم با دیدن برنامه شماماه مبارک رمضان شیرین تر میشد.به امید موفقیت هرچه بیشتر شما

    • اسم من...

      من ازوقتی که ماه عسل 90 رو دیدم چشمم بیشتر باز شد و از خدا بیشتر بخاطر نعمتهایی که به من داده و خیلی ها آرزو ی داشتن اونو دارن تشکر کردم

    • nazi

      سلام اگه احسان مجري ماه عسل نباشه نگاش نميكنم چون حس وحالي كه احسان به برنامه ميده حرف نداره

    • محمد نجار

      متأسفانه جناب علیخانی رعایت حال شرکت کنندگان در برنامه خود را نمی کرد از جمله یک روز مهمان برنامه یک خانم روشندل بود که در صحبتهایش گفت من از تلویزیون دیدم و أقای علیخانی پرید وسط حرفش وگفت منظورت شنیدی و نه اینکه دیدی ...ایا از ادب دور نیست چنین رفتاری

    • ehsan

      barnameye movafaghi hast.man khaily az avamele sakht va ejra tashakor mikonam chon vaghean ensan b fekr miofte.

    • زینب

      سلام به نظر من احسان جون هیچ عیبی نداره
      عاشقشم

    • سوسن

      سلام.آقا احسان برنامه شما خیلی عالیه مخصوصا امسال که کولاک کردی.تلنگورایی که به مسولین میزدی محشربود.

    • بدون نام

      کارت خوبه. اما

    • فاطمه

      برترین یا بدترین؟
      برنامه بسیار زیبایی که با اجرای بسیار ضعیف آقای علیخانی فرصت درخشیدن پیدا نکرد...
      تنها شهرت این برنامه به دلیل بی ادبی آقای مجری بود...
      آقای علیخانی حاضرجواب بودن با بی ادب بودن خیلی فرق داره...
      به شما تبریک می گم که در لحظه های شیرین افطار با تلخی زبان و کوتاهی نگاهتون دل خیلی از روزه داران رو شکستید

    • بهناز

      با سلام و خسته نباشيد
      برنامه امسال بسيار خوب بود ونعمت هاي خداوند به انسان مشهود بود ،همچنين قسمت پاياني كه آقاي پرويز پرستويي بسيار زيبا مطالبي فرمودند و جلوه خاصي را به برنامه دادند

    • بدون نام

      خوشم میاد رکه

    • مریم

      برنامه ماه عسل تو همه این سالها واقعامحشر بوده من که همیشه منتظربودم که شروع بشه وبا دلو جون ببینمش مجریشم که نیازی به تعریف نداره

    • زهرا عليخاني

      با سلام به احسان عليخاني به شما بايد تبريك گفت با اجراي زيباي شما براي شما آرزوي موفقيت وتندرستي دارم امسال خيلي زيبا بوديد از هر نظر من ودوستانم هميشه از برنامه شما راضي بوديم آفرين و مرحبا
      از استان زنجان شهرستان ابهر ارسال مي كنم

    • ميترا

      سلام خدايي خيلي اعتماد ب نفس داره ..عاشق حرف زدناشم..رک و راستو مسلط .خيلي دوس دارم مث اقا احسان حرف بزنم.
      ايشالا ک موفق باشن..

    • مریم

      سلام
      من نمی گم از طرفدارهای شما هستم ولی از اجرای شما خوشم میاد و بدون اغراق یکی از بهترین مجری های این روزها هستید. شما خیلی خوب احساسات مردم رو درگیر می کنید حتی بی تفاوت ترین اونها رو ! دوست دارم ببینم با همون قدرتی که گریه ی ما رو در میارید میتونید ما رو به همون اندازه به خنده بیارید. پیشنهاد می کنم در این زمینه هم خودتون رو محک بزنید.

    • نگار

      به نظر من برنامه ماه عسل بدون اقای علیخانی و اجرای خوبشون نمیتونه هدف و ارزش خودش رو حفظ کنه این برنامه با وجود ایشون به موفقیت رسیده براشون ارزو میکنم که همواره موفق و سربلند و از همه مهمتر سلامت باشن

    • ریحانه

      سلام به همگی. راستش بهناز خانم گل خیلی بی انصافی کردید. میتونم بگم همه مردم ماه عسلی هستن واینجور قضاوت کردن بی انصافیه مخصوصا به اقای احسان که به نظرخیلی ها بهترین مجری تلویزیون هستن

    • سعیده

      مسلما برنامه زنده خالی از اشتباه نیست. ولی مرحبا به این اجرا. ان شالله که همیشه موفق باشید.

    • ازاده

      سلام/درباره ی اینکه اقای علیخانی مجری توانمندی شکی نیست/من پارسال ماه عسل رو ندیدم چون مجریش احسان نبودولی نمیدونم چرا امسال ماه عسل حالم رو به اندازه ی 88 خوب نکرد/فکر میکم در انتخاب بعضی از مهمون هاتون دقت کافی رو نداشتین /اون دسته از مهمون هایی که خوب بودند هم وقت کافی نداشتند/امیدوارم ماه عسل91 با اجرای احسان و بهتر شدن برنامه همراه باشه

    • زهرا.م

      سلام به اقاي احسان عليخاني بنظرم امسال خيلي بهتر تر شده بود واقعا عالي بودي گل كاشتي

    • سجاد

      درود بر احسان جان گل خیلی زیبا بود کارهاتون
      از یه حرفتون خیلی خیلی خوشم اومد
      از یکی از مردم حومه ی ایران پرسیدند ایران میشناسید اون گفته همون جایی که به روی عشقشون اسید میپاشند

    • نداجهانشاهی

      به نظرم آقای علیخانی با اینکه بارهادربرنامه های ماه عسل اظهارکردکه ساخت این برنامه کمک میکنه به مواردیکه مردم خیروخوب ایران درهمزیستی وبهترزندگی کردن دیگران سهیم شوند ولی این واژه کم کم داره ازذهن هافراموش میشه که باباچراهمش دردوغم واندوه ونداری وبی خان ومانی بایدهرسال درتلویزیون تکراربشه ی

    • الهام جون

      آقاي عليخاني خيلي دلم واسه برنامه ها و اجراي متمايزتون تنگ شده. كاش برنامتون تو ماه هاي ديگه سال هم پخش ميشد.

    • مونا

      خداییش احسان خان علیخانی چرا مهموناتو صرفا به دلیل جذابیت موضوع انتخاب کردی؟ از هوش بالات میدونی مردم ما غمنوازن رفتی سراغ تلخترین اتفاقای ممکن،اکثر مهموناتون فن بیان لازم جهت گفتمان تلویزیونیو نداشتن،اما موضوعشون تلخ و چشمنواز عوام بود پس دعوتشون کردی،خیلی وقتا خیال میکردم مستند40 دقیقه بدون قضاوتی،یا صفحه حوادث روزنامه ها،لابد حالا فکرمیکنی کولاک کردی مردم تحت تاثیر قرار دادی؟شما به دلیل ذیغ وقت از بهترین برنامه تون گذشتی جریان فرار اسرای جنگ تحمیلی رو می گم.ولی خانم غلام کاردی تا شد از رشادت خودش واسه عشق به همچین موجودی گفت.خوب نبودید ماه عسلی ها.شما مجری خوبی هستی نمیدونم چرا وقتی میخوای جدی اجرا کنی چهره ات تلخ و غیر قابل باور میشه یه جورایی خودت نیستی خود خودت کم نظیری.

    • مریم

      بعضی از ما آدما عادت کردیم فقط برنامه هایی رو تماشا کنیم که ما رو بخندونه وقتی میبینیم یکی پیدا شده که تو برنامه اش از غم و غصه و بالا و پایین زندگی خیلی از آدمای اطراف ما حرف میزنه که خیلی وقتا راحت ازکنارشون رد میشیم شبکه رو عوض میکینیم و میگردیم دنبال برنامه های شاد، غافل از اینکه همون برنامه پر غصه ممکنه چیزی هایی رو یاد آدم بیاره که فراموش کردیم باید به خاطر داشتنشون از خدا تشکر کنیم، ممکنه چیزی هایی رو به ما یاد بده که اگه بخوایم خودمون تجربه اش کنیم باید تاوان سنگینی بابتش بدیم. بخاطر مهمونایی که دعوت کردین تا چشم ما باز بشه ممنونم .اجرای آقای علیخانی هم هر سال بهتر میشه .یادمون باشه گل بی عیب خداست هر آدمی ایراداتی داره اونایی که ایراد میگیرن خودشون بی عیب و نقصن؟

    • Maryam

      عالي بود اجراي ايشون هم خيلي خوب بود بعضي اوقات نشون دادن واقعيت ها هر حند تلخ ما انسانها رو به خودمون مياره

    • بدون نام

      با سلام
      نمیدونم میدونیت یا نه ولی احسان اصلیتش اراکیه و دهات پدریش البرج نزدیک شازند اراکه که پدرش در اون روستا کشاورزی و باغ داره.

      پاسخ ها

      • رها

        من از خانواده احسان اطلاع کامل دارم.حتی پدربزرگ احسانم تهرانیه

    • aazi

      asheghetam ehsanjun khaeili tu karet ghadari

    • اسرا گرجی

      با سلام واحترام من چون موفق نشدم برنامه سالهای گذشته ایشان را ببینم نمی تونم قضاوت مقایسه ای داشته باشم ولی امسال برنامه ای که دیدم احساس می کنم برای من به شخصه یه تلنگری بود گرچه زندگیها را نمی شود با هم مقایسه کرد اما بعضیها ذکر کردند مجری این برنامه بی ادب است من فکر می کنم نه می شود گفت بی ادب نه می شود گفت رُک. فک می کنم بیشتر باید دقت کنند در نوع اجراشان ولی گذشته از این اجرای تأثیرگذاری در خیلی از مواقع دارند و بابت برنامه اشون که از جان و دل کار می کنند ممنون و سپاسگذارم.

    • سعید

      حرف خاصی در مورد احسان نمیشه زد.فقط ای کاش سال88 روز دانشجو دانشگاه قم بودید میدیدید چقدر اخلاقش توtvبا جای دیگه فرق داره.ضمنا اینقدر خانوما ازش تعریف نکنن

    • x

      avala fek mikardam kheili motezahere,vali alan Dge motmaen nistam.

    • محدثه........

      سلام.اخه تا کی میخوایم یه مجری بیاد و با لحنی و اجرایی رسمی برامون یه مشت حرف بگه وبره.تا کی میخوایم از بعضی از واقعیت های جامعه بی خبر باشیم و یا میلی به شنیدنش نداشته باشیم.کی و کجا میخوایم این حرفا و درد و دلای هم جنسا و هم وطنی هایی که شاید خیلی هم از ما دور نباشن رو بشنویم.ما که عمرمون اینقدرا زیاد نیست که نخوایم از تجربه ادمای دیگه استفاده کنیم.به نظر من اگه یه کم وجدان داشته باشیم از این جور برنامه ها حمایت میکنیم تا بیشتر کارگردانا ترقیب بشن و از این برنامه ها که باعث میشن بعضی هامون از خواب غفلت بیدار بشیم ،بسازن.و این یادمون بمونه که انسان خیلی وقت نداره و معلوم نیست که چه قدر عمر میکنه.قدر موقعیت هایی که برامون اتفاق میفته رو بدونیم. با تشکر.

    • آسیه

      به نظرم احسان علیخانی بی نظیره!
      از اجراش بی نهایت راضیم و تمام برنامه هاشو دیدم.
      تو برنامه هاش زندگی و عشق موج میزنه!
      واقعا ممنونم ازش

    • ناشناس

      با سلام خیلی برنامه خوبی اقا احسان کاری کرده بودند که ما هر روز ساعت ششو چهلو پنج دقیقه منتظره ایشون بودیم خیلی دوست دارم

    • ریحانةالنبی

      مجریگری شما خیلی جالبه اما گاهی اوقات چون هیچ حرفی رو توی دلتون نگه نمیداری ومیگید فک مینم اگر جای مهمونتون بودم آب میشدم میرفتم توی زمین،برنامه غلام و بیبی اصمتتون گل کاشت

    • samir

      احسان جون عزیزی برا هممون قربونت
      مواظب مهربونیهات باش

    • رویا

      احسان جان اجراتو خیلی دوست دارم.امیدوارم همیشه مثل حالا موفق باشی.

    • شهلا

      سلام...من معتقدم هرکاری استاد خودش رو داره ....استاد اجرای ماه عسل هم فقط احسان علیخانی هستش...
      تبریک به احسان علیخانی.........دفعه ی دیگه تو برنامتون مهمان آبادانی هم بیارید

    • zahra

      من اجرای اقا احسانو خیلی دوست دارمو از اولم ازش خوشم اومد چون ادم روک و بی ترسی هستش به نظر من برنامه ماه عسل بدون احسان اصلا برنامه جالبی نیست مثل پارسال من که پارسال یک برنامشم ندیدم ولی امسال همرو دیدم به خاطر اجرای خوبش و حس خوبی که احسان به برنامه میداد ایشالا موفق باشی

    • نسرین

      روزگارتون عسل.....
      برنامه ماه عسل عالی بود...من اول ماه به همه دوستام اس ام اس زدم که حتما این برنامه رو ببیند....یه کلاس درس بود برای همه ما آدمها که ننادیدنی ها رو ببینیم...قدردان نعمتهامون باشیم.....صبور تر،خلاق تر . آگاه تر باشیم...کمی آدم تر باشیم....خیلی وقتها ارزو می کردم به اندازه قهرمان قصه قوی باشم و بتونم مشکلات رو جور دیگه ای نگاه کنم....و در همه موارد آخر برنامه خدا رو شکر می کردم که چقدر با من مهربون و نرم رفتار کرده....

    • سمیه

      نقص نداره

    • سمیه

      نظرمو تصحیح میکنم ( نقص ندارید )

    • دنیا

      با سلام و احترام. ممنون از برنامه بسیار زیبا و تاثیرگذارتون.و متاسفم برای کسانیکه همیشه سعی دارن چشمهایشان را به روی حقیقت های زندگی ببندند و صادق حرف زدن انسانها را دلیل بر پررویی آنها می گذارند و همیشه دنبال این هستند از همه چیز ایراد بگیرند.لحظه لحظه برنامه بی نظیر و بی نقص بود.

    • بدون نام

      hamin rok va rast gouiish dalil movafagiateshe

    • كريم

      سلام
      ماه عسل فقط با فرزاد حسني ماه عسل ميشه ولا غير

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مجید دلبندم اون جذر مد بود .ماه عسل رو از اول احسان علیخانی اجرا کرد

    • rain

      سلام من ماه عسل و هرسال میدیدم ولی سال های که احساعلخانی اجرا نمیکرد و اصلاخوشم نیومد، به نظرمن هر برنامه ای اجرا خواست خودشو داره این برنامه رک بودن و راحت بودن و میطلبه مطمئن باشید اگه انقد راحت توی برنامه آقای علیخانی صحبت نمیکرد کسی این برنامه رو نمیدید هر سال داره برنامش جذاب تر میشه من که بشخصه واقعا متحول شدم کاش این برنامه فقط یک ماه نبود موفق باشید

    • nazy

      ماه عسل خیلی عالی ومتفاوته البته فقط بااجرای احسان علی خانی.اجراش واقعاحرف نداره،بی نظیره....
      اون دوسالی که ایشون اجرانکردن برنامه اصلادیدن نداشت...

    • دنیا

      با سلام خدمت اقای علیخانی همه ما این جملرو باور داریم که حرفی که از دل براید لاجرم بر دل می نشیند من از شما و برنامه ماه عسل کمال تشکر و قدردانی را دارم که با زبانی ساده و شیوا و بدون الایش در کنار ما بودید خیلی اموزنده و مفید بود
      برای شما ارزوی سلامتی وتندرستی دارم .
      موفق و موید باشی.

    • masih

      با سلام
      متاسفانه یکی از برنامه های ایشان را من در ماه رمضان دیدم که از برادر و خواهر خوانده مرحومان لاله و لادن دعوت کرده بودند و با برادر ایشان آقای صفائیان که صحبت میکردند بسیار بسیار بی ادبانه با ایشان برخوردکردند
      بنده خدا آقای صفائیان به ایشان گفتند لطفا پنج دقیقه به من وقت بدهید که صحبتم را تمام کنم که چنان به آقای علیخانی برخورد که تحمل نیاورد و گفت وکلا که خیلی پر چونه هستند کلا ایشان یک شخصیتی داره که از کسی که خوشش بیاد میخنده و اگر از کسی خوشش نیاد بلافاصله یا حرفش را قطع میکنه یا به نوعی بهش توهین میکنه
      کلا خیلی از خودراضی هستی آقای علیخانی ناراحت نشو چون حقیقت تلخ است!!!

      پاسخ ها

      • لیندا

        با آنیا موافقم. اتفاقا شما براتون حقیقت تلخه... چرا انقدر دنبال ایرادای الکی هستین. مجری اگه نتونه برنامه رو جم کنه و به هرکی اجازه بده تا صبح حرف بزنه به نظر شما اون مجری با ادبیه؟؟؟؟ متاسفم چون واقعا تو کارش ماهره.

    • melisa

      با اینکه هیچی فرزاد نمیشه اما اینم بد نیست فقط کم زیاد وول میخوره موقع ایستادن پاهاشو زیاد باز میکنه اگه کمی متشخص تر بود عال تر میشد

    • milad

      kheyli barnamato donbal kardam mosahebatoo ham khondam yeja darii doroogh migi ehsan khan hamishe say mikoni ehsasate manfitoo mese gerye kardan az did makhfi koni ke too mosahebat akseho bayan kardi

    • فریده

      سلام چه قدر بعضیا نظریات چرت و پرتی فرستادن اقای علی خانی اگه خوندین به دل نگیرین من امسال برام این قشنگ بود که خودتون بودین ادای کسیو در نیووردین و این خیلی جای تقدیر داره تو پارک ملتم خوب حرف زدین

    • مهرانه

      واقعا اجراتون حرف نداره و لنگه ندارید کاش همه مجری ها مثه شما اینقدر مردم را درک میکردند.اقای علیخانی ازتون خواهش میکنم هر سال خودتون مجری این برنامه پر مخاطب باشید.یه دنیا ممنون

    • مهسا

      به نظر من احسان بهترین مجریه نلوزیونه به نظرم حرف نداره

    • آنیا

      زمانی میتونی به قدرت اجرای یک مجری پی ببری که در مقابل یک مجری دیگر قرار میگیرد. ما این صحنه را در برنامه گلخانه دیدیم. آقای علیخانی بهتون تبریک میگم.

    • آنیا

      در جواب masih باید گفت این توانایی آقای علیخانی که افرادی همچون آقای صفاییان که وقتی میخواهند یک جمله بگویند 5 دقیقه زمان میبرد چه برسد به 5 دقیقه زمان گرفتن برای صحبت کردن بتواند جم و جور کند تا کسری زمان در برنامه نیاورد.در ضمن این قدرت نیروی باطنی آقای احسان است که میتواند باطن افراد را تشخیص دهد تا تصمیم بگیرد چه عکس العملی نشان دهی . ناراحت نشی آقای masih حقیقت تلخ است!!!

      پاسخ ها

      • masih

        حالا شما جرا اینقدر ناراحت شدید چون حقیقت تلخ است ؟ اینقدر ناراحت شدید متاسفم
        ضمنا از کی تا حالا توهین کردن به افراد ملاک قدرت نیروی باطنی است واقعا متاسفم
        ضمنا من یک خانم هستم نه آقا!!!

    • سليماني

      با عرض سلام و خسته نباشيد اميدوارم كه خسته نباشيد،كارتون بسيار بسيار زيبا و ديدني بود وهست اميدوارم كه برنامه ماه عسلتون قشنگ و قشنگتر از اين شود اين برنامه را هيچكس به جز آقاي عليخاني اجرا نكند چون واقعا كسي به جز ايشون كس ديگري واقعا توانايي اجرا ندارند در هر صورت تبريك ويژه اول به آقاي عليخاني بعد به همكاران گرامي كه در تهيه اين برنامه زحمت هاي وافري كشيدند.

    • maryam

      به نظر من احسان علیخانی بهترین مجری تلویزیونه کارش حرف نداره اون دو سالی که نبود برنامه رو نگاه نکردم البته نه! فقط اون سالی که حسن جوهرچی مجریش بود حتی یه قسمتشم ندیدم چون ماه عسل بی احسان دیدن نداره اجرای امسالشم خیلی خوب بود فقط بعضی جاها به خاطر سوالایی که میپرسید ازش ناراحت میشدم ولی در کل بهترین مجریه

    • غزال

      احسان جون عالیییییییییییییییییی هم خودت هم برنامت

    • morteza

      سلام اقا احسان بعد از برنامه ماه عسل برنامه دیگری در تلویزیون دارید..واقعا در ماه رمضان تحت تاثیر قرار دادید..خیییللللیییی اقاااااااااااایییییییییی........

    • Mahsa

      با سلام من فقط ميخواهم يك چيزى رو بگم من كارى به طرفداراى دو اتيشه اقاى عليخانى ندارم و نميگم كه از مجرى!محبوبشون طرفدارى نكنن اما يادمان باشد يك نفر رو انقدر بالا نبريم كه بعداً خودمان هم نتونيم بهش نزديك شيم يعنى به عبارتى بتش نكنيم متاستفانه ما ايرانى ها اين عادت را داريم....

    • زهرا

      برنامه ی خیلی خوبی بود.فکر میکنم 80درصد موفقیتش بخاطر تسلط عالی مجری بود.امیدوارم سالهای بعد هم این برنامه ادامه داشته باشه

    • !@#$%^&*()

      خيلي جالبه!همه وقتي ميخوان از ماه عسل بگن فقط جملشون به اسم احسان عليخاني ختم ميشه!همه فراموش كرديم كه ماه عسل يعني مهموناش...دوستاي عزيزي كه ميگين اشكتونو درآورده بخاطر مهموناش بوده.به نظرم خيلي بايد آدم بي معرفتي باشيم كه ماه عسل رو فقط بخاط احسان عليخانيش ببينيم

    • sara

      من ماه عسلو فقط بااجرای احسان دوست دارم خب البته مهمونای برنامه هم اثر گذارن البته بعضیاشون مثلا اون خانومه که از روستای لامع اومده بود همون که گوشیش وسط برنامه زنده زنگ خورد چه تاثیری میتونست رو مخاطب بذاره ولی احسان میتونه این تاثیر روداشته باشه

    • سپیده

      احسان بی نظیر بود . امسال واقعا نمیشد هیچ ایرادی بهش گرفت . با حرفاش و مخصوصا یکی از برنامه هاش باعث تحولی بزرگ توی زندگی من شد که چند سال بود نمیدونستم چجوری این گره بزرگو باز کنم . از صمیم قلب همه ی ماه عسلیا رو دوست دارم و واسشون بهترینا رو آرزو میکنم.

    • محسن

      بادرود براقای علیخانی عزیز .واقعا که لذت بردیم ازدیدن برنامه زیبای ماه عسل واجرای عالی شما .درجواب اون خان محترم (فاطمه) که گفته بودمجری بی ادب بود می خواستم بگم احسان عزیز درکمال ادب واحترام بامهمانان صحبت می کرد ودرعین حال رک گوئی خودرانیزداشتند وگاهی اوقات طنز نیزدرصحبتهای ایشان دیده میشد.احسان جان ماه عسل بدون شما ارزش دیدن ندارد خیلی دوستت داریم

    • عسل

      چرا سعى ميكنيد تو نظراتون جواب هم ديگه رو بديد؟ياد بگيريم به هم احترام بگذاريم از نظر يكى اقاى عليخانى بى تربيت است از نظر يكى نه يكى دوسش داره يكى نداره اين تفاوت سليقه رو نشون ميده و اين اينكه آدما ميتونن در يك لحظه و هم زمان به يك چيز نگاه كنند اما برداشت متفاوت داشته باشند و اين حق طبيعى هر آدمي هست.

    • m

      احسان جان خسته نباشي اينتنها برنامه اي بوده كه من هميشه تماشا ميكنم به نظرمن هم بهترين دليل محبوبيت اين برنامه همان مردمي بودن آن هستش ومجري خوبي چون آقاي عليخاني

    • leila

      دلم واسه احسان تنگ شده دامن نزین به نیومدنش خداکنه دوباره احسان وببینیم

    • بدون نام

      به نظر من اقای علیخانی تک تک و بهترین و دوست داشتنی ترین مجریه منه و امسال که در ماه عسل حضور نداشت من اصلا ماه عسل رو ندیدم این رو بدونید ماه عسل بدون احسان یعنی هیچ و اصلا جذابیتی نداره

    • عسل

      سلام-خواستم بگم آقای علیخانی اصالتن اراکی هستن و پدرشان در شازند اراک ندگی میکنند

      پاسخ ها

      • بدون نام

        من خانواده انهارو از نزدیک میشناسم و از اقوام ما هستن.حتی پدربزرگشونم اصالتا بچه تهران بودن!!

    • مهشید

      اراکیه
      روستاییه
      هرچی اصلا
      مهم اینه که اجراش دهن همه رو بسته

    • پژمان رضایی

      برنامه ماه عسل فقط فقط فقط با اجرای احسان علیخانی واقعا با اجرای ایشون آدم بیشتر قدر زندگیشو میدونه خود من به بودن آقای احسان علیخانی در برنامه های ماه عسل افتخار میکنم

    • سارا

      احسان جان ماه عسل امسال از پارسال خیلی بهتره درسته هرروز اشک مارو موقع افطار درمیاری ولی اینو بدون که باعث افتخاره که مردم موقع افطار میشینن و برنامه شما رو نگاه میکنن چون پارسال که یه مجری دیگه داشت این برنامه از حوضه ی خودش فاصله گرفته بود و مخاطب زیادی نداشت برات ارزوی موفقیت بیشتر در کارت رو دارم

    • عاطفه

      سلام مجری توانا فقط آقای علیخانی...
      منم شنیدم پدرایشون اصالتا اراکی هستند
      من خودم اراکی هستم وازیکی ازاقوام شنیدم که پدرشون ازفامیل های دورمامیشن.م

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج