۸۳۴۸۹
۱۲۱ نظر
۵۰۱۶
۱۲۱ نظر
۵۰۱۶
پ

سام درخشانی قصد ازدواج دارد!

سام درخشانی حالا دیگر یکی از ستارگان درخشان آسمان تلویزیون است. به سراغ سام درخشانی رفتیم و دقایقی را با او به گفتگو پرداختیم.

سام درخشانی قصد ازدواج دارد!





خانواده سبز: سام درخشانی حالا دیگر یکی از ستارگان درخشان آسمان تلویزیون است. بازیگری که در یکی دو سال اخیر به عنوان موتور محرک سریال های پربیننده ای چون «نابرده رنج»، «ماتادور»، «پژمان» و ... فعالیت کرده و توانسته خاطرات خوبی را از خود در ذهن مخاطبین جعبه جادویی به یادگار بگذارد. سامی این روزها یک بار دیگر از شبکه سه و با سریال «آوای باران» مهمان خانه های ماست. سریالی که در بخشی از آن سام را با گریمی سنگین و پیرتر از حالت معمولی می بینیم. نقشی که برای درخشانی یک تجربه جدید و متفاوت به حساب می آید و یک بار دیگر توانایی های او را در عرصه بازیگری به اثبات می رساند. در شرایطی که «آوای باران» مهمان زمستانی خانه های ماست به سراغ سام درخشانی رفتیم و دقایقی را با او به گفتگو پرداختیم.

مدتی است که تو را در سریال های مختلف تلویزیونی می بینیم. دلیل این پرکاری چیست؟

- راستش قرار نبود این کارها پشت سر هم پخش شود. «ماتادور» قرار بود پارسال پخش شود اما این موضوع یک سال به تاخیر افتاد و امسال از شبکه یک پخش شد. «پژمان» هم بنا بود عید امسال پخش شود که این اتفاق نیفتاد، بعد تصمیم گرفتند این سریال را در شب های ماه مبارک رمضان پخش کنندکه باز هم این اتفاق نیفتاد تات اینکه بعد از ماه رمضان پخش شد. در واقع پخش همزمان «پژمان» و «ماتادور» خیلی اتفاق بود. بعد از پخش «پژمان» هم ترجیح دادم از بین پیشنهادهایی که داشتم، «آوای باران» را قبول کنم چون در این سریال نقشی را برعهده دارم که نسبت به نقش طنزی که در «پژمان» داشتم خیلی متفاوت است.

سام درخشانی قصد ازدواج دارد!

وقتی کارنامه کاریت را از «نابرده رنج» تا «آوای باران» مرور می کنیم، می بینیم هیچ نقشی را تکرار نکرده ای و در هر یک از این سریال ها نقش متفاوتی را تجربه کرده ای ...

- همیشه سعی می کنم از بین پیشنهادهایی که به دستم می رسد، کارهایی را قبول کنم که علاوه بر داشتن داستانی خوب، نقش متفاوتی را هم در آن تجربه کنم تا بتوانم در نقش های مختلف خودم را محک بزنم. فکر می کنم تا امروز در این مسیر گام برداشته ام و خوشبختانه کارهایی که تا امروز از من پخش شده، جزو سریال های پرمخاطب تلویزیون بوده است.

پرکاری در تلویزیون ناخودآگاه روی فعالیت در سینما تاثیر منفی می گذارد. از این موضوع نمی ترسی؟

- کار من بازیگری است و من این حرفه را دوست دارم و اینکه در چه مدیومی بازیگری را دنبال کنم و در سینما، تئاتر یا تلویزیون بازی کنم زیاد برایم مهم نیست. خیلی از دوستان هستند که فقط کار کردن در سینما برایشان اهمیت دارد و اینکه کار خوب باشد و نقششان را دوست داشته باشند، برایشان مهم نیست و وقتی یک کار سینمایی به آنها پیشنهاد می شود، به صرف سینمایی بودن آن را قبول می کنند. اما من ترجیح می دهم در یک کار خوب تلویزیونی حضور داشته باشم تا در یک کار متوسط سینمایی! اگر در تلویزیون کار خوب نباشد هم ترجیح می دهم به تئاتر بروم و در این مدیوم بازیگر را دنبال کنم. چیزی که برایم اهمیت دارد این است که وقتی کاری را انجام می دهم خودم و تماشاچی از آن لذت ببریم. اندازه مخاطب و مدیومی که کار می کنم فرقی ندارد، مهم این است که همان تعداد مخاطبی که دارم از کارم راضی باشند و وقتی مرا در خیابان می بینند، بگویند خسته نباشی، همین!

در حالت عادی اگر بخواهی در کنار سیاوش خیرابی بازی کنی، می توانی نقش برادر بزرگتر سیاوش را برعهده داشته باشی، اما اینجا در نقش پدر او تو را می بینیم. فکر می کنی رابطه پدر و پسری شما در کار به درستی درآمده است؟

- من و سیاوش خارج از محهیط کار با هم دوست هستیم و مدام در حال معاشرت با یکدیگر هستیم. به همین دلیل آن اوایل هم برای او سخت بود که به من بگوید بابا و هم برای من سخت بود کسی مثل سیاوش که تا دیروز، دوست من بوده را به عنوان پسرم باور کنم. خوشبختاتنه هر چه جلوتر رفتیم این موضوع بیشتر برایمان جا افتاد و الان به جایی رسیدیم که وقتی سیاوش به من زنگ می زند می گوید سلام بابا (خنده). امیدوارم مردم از خروجی کار راضی باشند و رابطه پدر و پسری ما را باور کنند.

حسین سهیلی زاده همانقدر که سریال های پربیننده وموفقی داشته، این اواخر سریال هایی ساخت که چندان باب میل مخاطب نبود. فکر می کنی «آوای باران» به چه سرنوشتی دچار می شود؟

- فقط «دختران حوا» به دلیل این که سریال از شبکه استانی پخش می شد و همینطور حواشی که حول آن وجود داشت نسبت به کارهای قبل آقای سهیلی زاده بیننده کمتری داشت. آقای سهیلی زاده به خوبی مخاطب تلویزیون و ژانر مورد علاقه او را می شناسد و از طرف دیگر به دنبال خودنمایی نیست و تمرکز خود را روی پردازش قصه می گذارد تا بیننده بتواند به راحتی آن را باور کند. فکر می کنم «آوای باران» یکی از سریال های موفق و پربیننده آقای سهیلی زاده خواهد بود و در کنار بقیه کارهای پرطرفدار ایشان قرار خواهد گرفت.

شایعه شده بود که بازیگر نقش «ابراهیم» در سریال حریم سلطان در «آوای باران» بازی می کند. این موضوع واقعیت دارد؟

- نه این موضوع صحت ندارد. بازیگری که برای یکی از نقش های این سریال انتخاب شده بود، شبیه آن بازیگر ترک است اما از همان اول این موضوع اینطور در مطبوعات جا افتاد و روی آن مانور کردند اما این بازیگر، یکی از بازیگران جوان ایرانی است و این موضوع فقط یک شباهت ظاهری است. اینکه ما در ترکیه فیلمبرداری داشتیم و این بازیگر هم شبیه به بازیگر مد نظر توست، باعث دامن زدن به این شایعه شد. خوشبختانه ما در کشورمان آنقدر بازیگر خوب و توانا داریم که نیازی به استفاده از بازیگران خارجی وجود ندارد.

سام درخشانی قصد ازدواج دارد!

تو پسر بزرگ خانواده هستی و طبیعتا مادر و خواهرت دوستدارند زودتر ازدواج کنی. اینطور نیست؟

- راستش در مورد ازدواج هیچ وقت با فشار و اصراری زیادی از سمت خانواده ام روبرو نبوده ام و تصمیم گیری در این مورد را به خودم واگذار کرده اند. طی این سال ها به دنبال تثبیت جایگاه کاری و مالی خودم بودم و خوشبختانه کم کم دارم به جایگاهی می رسم که مطمئن و امن است و می توانم فرد جدیدی را وارد زندگی ام کنم و از او به خوبی و درستی حمایت کنم. به هر حال تشکیل خانواده دادن مسئولیت های خاص خودش را می طلبد. اینکه مسئولیت یک نفر دیگر را قبول کنی، کار راحتی نیست، مگر اینکه شرایطش را داشته باشی ...

فکر می کنم الان این شرایط را داری، نه؟

- خدا را شکر فکر می کنم بعد از این همه سال کار کردن از نظر شغلی و تا حدودی مالی به جایگاهی رسیده ام که بتوانم به ازدواج فکر کنم. ان شاءالله ظرف یک یک سال آینده این اتفاق خواهد افتاد.

اقدامی هم در این زمینه داشته ای؟

- یه فکرایی تو سرم است؟ (خنده)

تعامل و رابطه ات با مطبوعات و رسانه ها چطور است؟

- خودت می دانی که زیاد اهل مصاحبه و حاشیه و ... نیستم. باور کن اصلا درگیر این نیستم که عکسم روی جلد چاپ شود یا نه؟ اگر به خانه من بیایی می بینی که هیچ آرشیوی از مصاحبه هایم ندارم و زیادی به این مسائل توجه نمی کنم. سعی می کنم تمرکزم را روی کارم بگذارم تا اتفاقات خوبی برایم بیفتد. تا جایی که ممکن است سعی می کنم به مطبوعات و مخاطبینش احترام بگذارم اما زیاد دوست ندارم به سمت حواشی بروم. تا امروز هم اگر حرفی زده ام، براساس دلسوزی و واقعیت بوده و هیچ وقت به دنبال جنجال نبوده ام تا از طریق حاشیه کارم را پیش ببرم.

علی رغم اینکه بازیگر کم حاشیه ای هستی، اما مدتی قبل با یکی از نشریات دچار مشکل شدی و شکایت کردی ...

- بله، من شکایت کردم اما با وساطت خیلی از دوستان و بزرگان که حرفشان برایم مهم بود (از جمله آقای سهیلی زاده) این شکایت را پیگیری نکردم. باور کن اگر خبر کذب یا مصاحبه ای قدیمی از من چاپ می شد، هیچ مشکلی نداشتم اما چون غرض ورزی کرده بودند و از زبان مردم نظرسنجی دروغ و کذبی را به چاپ رسانده بودند، تصمیم به شکایت گرفتم. من آدمی نیستم که بخواهم به این مسائل اهمیت بدهم اما چون غرض ورزی کرده بودند و در ادامه از موضع بالا هم صحبت می کردند برای اولین بارت در زندگی ام علی رغم میل باطنی ام تصمیم به شکایت گرفتم که در نهایت با وساطت دوستان تصمیم گرفتم آن را پیگیری نکنم.

حرفی مانده که برایمان بگویی؟

- باید از دوستانی که در «آوای باران» همکاری دارم تشکر کنم که در این مدت زحمات زیادی کشیده اندو همچنان در کنار هم مشغول آماده کردن این سریال هستیم. ضمنا باید از خانواده ام هم تشکر کنم که همیشه من را حمایت کرده اند، مخصوصا مادر عزیزم که همیشه در حق من لطف داشته و حمایت کرده است.

در «آوای باران» گریم جدیدی را تجربه کرده ای که تو را از سن واقعی ات پیرتر نشان می دهد، قبول کردن چنین گریمی سخت نبود؟

- به طور کلی خیلی ها زیر بار چنین گریم هایی که سن را افزایش می دهد نمی روند و می ترسند تا تصویری که از آنها در ذهن مخاطب وجود دارد، بشکند. اما من چنین اعتقادی ندارم و همانطور که گفتم دوست دارم فضاهای مختلفی را تجربه کنم و به همین دلیل هم بود که این نقش را در «آوای باران» قبول کردم. البته بازی در سنی که هنوز آن را تجربه نکرده ای خیلی سخت است و همه چیز به خلاقیت بازیگر برمی گردد. امیدوارم توانسته باشم کارم را به درستی انجام دهم، قضاوت در این مورد برعهده مردم است که این نقش را باورکنند یا خیر...

سام درخشانی قصد ازدواج دارد!

تعطیلی فروشگاه

یکی دو سال قبل مغازه خودت را افتتاح کردی و گفتی این مغازه را بیشتر برای برادرت (شهریار) راه انداخته ای اما این فروشگاه مدتی پیش تعطیل شد ...

- ۳-۲ ماه بعد از افتتاح این فروشگاه، شهریار عازم سربازی شد و من هم درگیر کار خودم بودم و به همین دلیل شرایط یک مقدار سخت شد. از طرف دیگر آن روزها مصادف بود با شرایط نا به سامان بازار ارز و افزایش نرخ دلار و از آنجایی که کار ما هم به نرخ ارز ارتباط داشت، شرایط سخت تر هم شد. در نهایت مجبور شدم علی رغم میل باطنی ام این فروشگاه را تعطیل کنم. الان شهریار از سربازی بازگشته و خدا را شکر دو کافی شاپ افتتاح کرده و به سراغ کاری رفته که با روحیاتش سازگارتر است.

رابطه ات با شهریار چطور است؟ نمی خواهی او را وارد بازیگری کنی؟

- شهریار در رشته عمران تحصیل کرده اما هیچ وقت دوست نداشته در رشته خودش فعالیت کند و علاقه دارد برای خودش کار کند. چندین بار هم به من گفت که دوست دارد بازیگر شود اما او را از این کار منصرف کردم چون همیشه گفته ام باید از طریق راه آکادمیک وارد بازیگری شد و برایم جالب نبود که بخواهم برادرم را با پارتی بازی وارد بازیگری کنم.

در مورد رابطه ام با شهریار هم باید بگویم نه تنها با شهریار، بلکه با مادرم و خواهرم هم رابطه دوستانه و صمیمی دارم. همه چیر در خانواده ما با تعامل و احترام متقابل پیش می رود. شهریار هم بچه خوبی است و هیچ وقت کار به جایی نرسیده که دچار تنش و بحث شویم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • علیرضا

      این چه قالبیه؟قحطیه قالبه؟ادم نمیدونه چی به چیه؟همه چی قاطی پاطیه ارشیوهاتونو یکم اگه میشه کوچیکتر کنید قالب سایت واقعا مزخرفه

      پاسخ ها

      • حامد

        چه موضوع مهمی.یادت باشه داری چی رو تبلیغ میکنی.تو دربرابر آینده مملکتت مسئولی.اینکه یه مرد داره موهاش سفید میشه و ازدواج نکرده از باعرضگیش نیست.این رو باید منعکس کنی و ازش نتیجه مثبت بیرون بکشی.مطالب زرد میدونی به چی میگن؟؟؟؟

    • حسن71

      بازیگر دوست داشتنی هست

    • آناهیتا

      حالا واقعا با کی می خواد ازدواج کنه؟؟

      پاسخ ها

      • تن تن

        لابد تو رو

      • امیر

        پرنس ویلیام میخواست زن بگیره اینطوری جو ندادن
        یکی باید یه فکری واسه شخصیت (یه سری از) دخترای ایران .....
        به خدا خواهر من دوره مجردیش همچین اطواری ریخته بود نمیزدم لهش کنم چون دوره اش گذشته ولی تا آخر عمر حالت تهوع میگرفتم باهاش حرف بزنم

      • kiana

        آقا امیر پرنس ویلیام در مقابل سام عزیز هیچه هیچ افتاد
        در ضمن اون طفلک رو ازدواجش جو نمیده این رسانه ها و سایتا و مجلات هستند که دنبال این جور مسائل هستند
        بعدشم جو دادن هم داره دیگه آخه خداییش پسر قشنگ تر و جداب تر و با اخلاق تر از سام مگه وجود داره ؟ قربون جوش و خودش برم

      • بدون نام

        کیانا جان نمیدونم دخترای این دوره زمونه کمبود چی دارن محبت، توجه، اعتماد به نفس....؟؟؟؟ که اینقدر شخصیت سبک پیدا کردن من تا چند ماه دیگه پسر دار میشم و اینو مطمئنم که هرگز بهش اجازه نمیدم با دختر جلف ازدواج کنه و طوری تربیتش میکنم که روزی که خواست ازدواج کنه مهمترین معیار انتخاب همسر براش وقار و متانت باشه

      • محمد حسین

        "kiana" خودتو به یه مشاوری چیزی نشون بده
        اوضاعت بی ریخته ....

      • kiana

        تو پسرتو هر جور خواستی تربیت کن به ما چه
        عاشق باوقار ندیدی بیچاره مث من ندیدی
        در ضمن بنده همه چی دارم مث تو عقده و کمبود ندارم مواطب باش به پسرت سرایت نکنه حالا انگار شازده میخواد دنیا بیاری برو بابا

    • امیر سام

      دخترا خونسردی خودتونو حفظ کنین

    • بدون نام

      تورو میخواد بگیره

    • serenay

      سلام..من فكرميكردم ايشون تا الان نوه دارهم شده...ولي الحق كه بازيگرخوشگليه هااااااا

      پاسخ ها

      • kiana

        بی مزه لازم نیست وقتی بلد نیستی درست و بجا در مورد یه هنرمند و یه پسر دوست داشتنی مث سام درخشانی نازنین نظر بدی بیای چرت بنویسی
        اونی که نوه داره تویی مامان بزرگ اشتباه گرفتی ایشون جای نوه شماست
        سام عزیز تازه اول جوونیش ده سال هم کوچیکتر نشون میده تو نگران خودت باش

    • maria

      فوق العاده فانتاستیک و جنتلمن.خیلیییی دوست داشتنی هستی و نقشاتو خوب ایفا میکنی.شنیدم قصد ازدواج داری واست ارزوی خوشبختی میکنم.

    • بدون نام

      سایت همسریابیه؟!!!

    • بدون نام

      فقط سام دوست دارم عاشقشم از هر نظر این پسر ایده آله
      خوشبحال اون دختر خوشبختی که با تو ازدواج می کنه .فرشته ای

    • مریم

      باید بره آیدا فقیه زاده رو بگیره خییییییییییلی به هم میان

      پاسخ ها

      • سام درخشانی

        ممنون ازپیشنهادت حتما بهش فکر میکنم

      • kiana

        خانم مریم سام عزیز از شما نظر خواست نه نظر خواست ؟
        شما چی کاره ای پیشنهاد میدی
        این دخترای بدرد نخور میشه نسخه نکنی برای سام عزیز
        از این خانمای سوسول بازیگر که یه سر دارند هزار سودا دخترای نجیب تر قشنگ تر هم وجود داره برای سام عزیز
        اونی که تعیین میکنه قسمت و خداست نه تو
        در ضمن با اسم قشنگ ایشون کامنت نذارید لطفا

      • رضا

        از آیدا فقیه زاده خوشگلتر دیگه وجود نخواهد داشت

      • kiana

        رضا اینجا بحث تو و فقیه زاده و غیره نیست
        این نظر شخصی تو ست اما سام عزیز مثل شما ها عقد ه ی اینا رو نداره اگر داشت تا حالا ده بار ازدواج میکرد
        سام عزیز تکه و نظرات و سلیقه شم تکه
        هر کسی زیبایی رو در چیز خاصی میبینه هر کسی معیار خودشو برای ازدواج داره پس لطفا جای خودتون صحبت کنید
        در ضمن شما خیلی بدبخت و عقده ای هستی

      • رضا

        خانم کیانا چطور وقتی شما از سام درخشانی تعریف می کنی و بقیه بهتون میگن عقده ای شما میگی من عاشق سام درخشانی ام و شما نمی فهمید عشق یعنی چی؟خب منم عاشق آیدا فقیه زاده ام

    • sepid

      اقای درخشانی بهترین بازیگر و با اخلاق و نجیب و از همه لحاظ یه دونه هستن. آقای درخشانی انشالا که خوشبخت بشین و با همسرتون زندگی ایده آل داشته باشید و همیشه زیر سایه ایزد منان لبتون خندون باشه.

      طرفدار همیشگی شما

    • آمیتریس

      الان این سه تا عکس یه نفرن؟؟؟؟

    • kiana

      من نمیدونم چه گیری دادند به ازدواج سام درخشانی عزیز
      اصلا ازدواج چیه دست و پاگیره
      این دخترای بیخود لیاقت سام درخشانی عزیز رو ندارند
      لیاقت سام عزیز رو یه فرشته داره امیدوارم اصلا ازدواج نکنی دوران مجردی رو عشق است سام عزیز
      فقط و فقط و فقط سام عزیز یکی یه دونه ی همه پسرای دنیا سرور من عزیز من
      به امید روزهای قشنگ و رسیدن آرزوهای قشنگ برای سام عزیز

    • sara

      خیلی بازیگر دوس داشتنیه خیلی دوسش دارم

      پاسخ ها

      • من

        مواظب باش بیشتر از خیلی نشه

    • سارا

      خییییییییییییییییییییییییییییییییلی خوشگله

      پاسخ ها

      • من

        حول نکن
        ما هم هستیماااا

      • kiana

        +خیییییییلیییی هم معصوم و نجیب و با وقاره

      • لیندا

        ای زرررررررررشک

    • بدون نام

      kiana عجب آدم عقده ای هستی!!!!!!!!!

      پاسخ ها

      • محمد

        موافقم کاربر
        وای خدایا یعنی طرف دیوانه است....شرمم گرفت از کامنتاش چقدر جلف آخه....

      • KIANA

        خییییییییییییییییلی عاشقم چیزی که شما ها ازش بویی نبردید
        بیچارها حسودیتون میشه

      • kiana

        محمد منم شرمم میگیره وقتی میبینم پسر اینقدر حسوده در ضمن کامنتا مو نخون واسته تو نیست که درضمن منم براتون متاسفم مغز و قلب کوچیک تونو درک عشق و شناخت عاشقو نداره برید بابا

      • بدون نام

        کیانا جان این چیزی که از خودت ارائه میدی چیز قابلی و دور از دسترسی نداره که حسادت بشه بهش با بیست هزار تومن کنار خیابون هم میشه پیداش کرد

    • ملیحه

      kiana چه خبرته؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    • پدرام

      منم مجردم البته بي پول

      پاسخ ها

      • فاطمه

        ان شاء ا.. با یکی ازدواج کنی که تو رو همینطوری میخواد
        پولی هم ازت نخواد
        (البته شاید تو خواب همچین چیزی پیدا کنی)
        آرزو بر جوانان عیب نیست که

    • مهناز

      بجه ها انصافا بازیگر خوب. خوش تیپ و سنگینی هستش
      خداییش شما با بازیگر های دیگمون مقایسه کنید
      از حق نگذرید. انشاله که هر جا هستی موفق باشی برات
      آرزوی خوشبختی دارم

    • تن تن

      این kianaیه پسره بابا
      بابا این بنده خدا فقط یه نفرو میتونه بگیره اینقدر خودتونو ردیف نکنید واسش
      خوش به حال مامانش چی زاییده !

      پاسخ ها

      • kiana

        بی سواد اسم من کیاناست کیانا دختره نه پسره افتاد بعدشم اصلا شاید خواست چند تا بگیره به تو ربطی داره ؟

    • ستاره

      آقایون گرامی!
      لطفا همه دخترها را به یه چشم نگاه نکنید!
      (کیمیا اینجا و لیندا قسمت های دیگه،آبروی هر چی دختره میبرن)
      متاسفم!!

      پاسخ ها

      • kiana

        آخی خوش به حال تو با آبرو
        خیلیم آبرو دارم و عاشقشم عاشقی نه جرم نه بی آبرویی
        چیه حسودیت میشه نمیتونی مث من عاشق باشی

      • kiana

        اصلا برام مهم نیست تو یا آقایون دیگه چه فکری میکنید برای من فکر آقای درخشانی مهمه که طرفداراشو دوست داره

      • آیدا

        ستاره جون باهات موافقم .

    • بدون نام

      کیانا برات متاسفم خیلی چرت و بیخودی
      طفلک سام با داشتن طرفداری مث تو!!!!!

      حیف سام جونم

      پاسخ ها

      • kiana

        کسی از تو نظر نخواست
        طفلک سام با داشتن یکی مثل تو .
        جونم؟ جون تو نیست جون منه حال تو هر چقدر دوست داری بنویس مجازی که واقعی نمیشه .
        من کشته مردشم به تو نمیرسه حالا برو هوا خوری جوجه .

      • بدون نام

        شوخی کردم کیانا.

    • فاطمه

      تو رو خدا کیانا چند سالته
      حدس میزنم 11 یا 12 سالت باشه
      منم تو این سن یه همچین حسی داشتم
      خوب میشی

      پاسخ ها

      • kiana

        کی میخواین این مسخره بازی تونو تموم کنید
        نه جونم مثل تو نبودم شما دیگه خیلی اوضاعت بی ریخت بوده بنده دوازه سالم بود فقط به درسم فکر میکردم و بس
        بقیه ی چیزا هم به شما ربطی نداره بگم
        من مث شما ها نیستم هوس زودگذر به سرم بیفته بنده آدمی نیستم هر دم عاشق یه ادم بیخود شم من سرکشم
        فقط آقای درخشانی تونستند منو اسیر خودشون کنند

    • kiana

      آقای درخشانی عزیز من شما رو از جونم بیشتر دوست دارم
      از نظر قیافه و استایل هم چیزی کم ندارم تحصیل کرده ام خیلی هم خاطره خواه داشتم و دارم
      من شما رو سالهاست دوست دارم با همه ی وجودم
      شما مصداق این غزل حافظ هستید :
      خدا چو صورتِ ابرویِ دلگشایِ تو بست گشادِ کارِ من اندر کرشمه‌هایِ تو بست
      و این شعر زییا
      دریای شورانگیز چشمانت چه زیباست
      آنجا که باید دل به دریا زد همینجاست
      در من طلوع آبی آن چشم روشن
      یاد آور صبح خیال انگیز دریاست
      به خدا این شعر تنها برازنده ی شما ست
      به خدا هر کی بدتو بخواد یا چپ بهت نگاه کنه با من طرفه
      آقای درخشانی عزیز شما لایق تعریف هستید منم ازتون تعریف میکنم
      باور کنید من مثل بقیه نیستم من دلم با شماست
      برای چشمان شما جون ندم آخر حماقتمه

    • kiana

      برای سام عزیزم
      در کتاب واژه ها زیباترین معنا تویی
      من چگونه در کتاب عشق تو معنا شوم ؟
      از تو گفتن کار هر کس نیست ای بالاترین
      من برای گفتنت باید که مولانا شوم

    • kiana

      برای سام عزیزم
      در انبوه لحظه ها یاد تو همیشگیست
      من قانون به یاد ماندت را تنها برای لحظه ای از یاد خواهم برد که مرده باشم

      پاسخ ها

      • آیدا

        اووق

      • kiana

        بی ادب بی احساس
        به خودت

      • کاربر

        بازم اووووووووووق

    • کاربر

      خخخ چه جووی راه انداخته! اینم دلش گیره ولی کلک نمیگه مخ کیو زده

      پاسخ ها

      • بدون نام

        منظورت کیه سام یا کیانا ؟

      • بدون نام

        سام

      • kiana

        اینقدر چرت نگید بابا دلش پیش کسی گیر نیست ولی منو ببینه گیر میکنه
        در ضمن سام عزیز نیازی به مخ زدن نداره خود بخود مخ هر چی دخترو با نگاهش از کار میندازه
        اونایی مخ میزنند که داغونند یا دنبال چیزی هستند این وصله ها به سام عزیز نمیچسبه

      • بدون نام

        دلش پیش کسی نیست نیست نیست

      • میخوام بدونم

        کاربر جان از کجا میدونی دلش با کسی نیست
        کیانا جان نمیخوام ناراحتت کنم اما گفته تا اواسط سال دیگه ازدواج میکنم خب یعنی دلش با کسی هست دیگه
        اگر نیست چرا نیست ؟

    • kiana

      سام عزیزم برات خیلی دعا میکنم که همیشه سالم باشی و شاد به هر چی میخوای برسی که میرسی حتما شک نکن

    • kiana

      سام عزیز اصلا در ازدواجت عجله نکن تو سنی نداری تازه پنجاه سالتم ایشالا بشه از همه سری تاج سری
      عشق یه انتخاب نیبست یه اتفاقه اگر انتخاب باشه با یه اتفاق از بین میره
      بذار اتفاق برات بیفته خودت محدود به حرف مردم و حتی خانوادت نکن برای خودت زندگی کن عزیزم
      من مخالف ازدواج نیستم، من موافق عشق هستم
      اگر عشق به ازدواج تبدیل شود خوب است
      ولی امیدوار نباش که ازدواج بتواند عشق بیاورد
      این غیر ممکن است
      عشق می‌تواند به ازدواج تبدیل شود
      باید بسیار هشیارانه عمل کنی
      تا بتوانی عشق را به ازدواج بدل کنی
      ولی مردم معمولاً با ازدواج کردن
      عشقشان را نابود می‌سازند!

      پاسخ ها

      • جواد

        یه توصیه هم از ننه بزرگ بشنو

    • شام درختكاري

      واقعأ برا اين مملكت متأسفم كه آدماش انقد ظاهربين شدن.
      اينا تاثيرات سينما وماهوارست كه دختربجه ها رو هم منقلب كرده

    • طاها

      کیانا چقدر عقده ای هستی شماره و آدرستو به سام بده بیاد خاستگاریت بعد تیتر روزنامه ها میشه سام با کیانا ازدواج کرد آبروی هرچی دختره بردی

      پاسخ ها

      • kiana

        یک بار گفتم بازم میگم دلداگی و تعریف از معشوق و عاشق بودن عین نجابت و قشنگی نه بی آبرویی
        در ضمن نیازی نیست بنده آدرس و شماره بهشون بدم اگر خودشون بخوان ازم میگرند قدمش رو چشم

      • اریترومایسین

        چه اعتماد به نفسی

      • kiana

        پس چی مث تو که تو سری نخوردم که

      • اریترومایسین

        همینه دیگه تو سری نخوردی که انقدر بی تربیت بار اومدی اگه درست ادبت کرده بودند جرات نداشتی گنده تر از خودت حرف بزنی

      • kiana

        جواب بی تربیتا و حسودایی مث تور رو خوب بلدم بدم که تا عمر دارند بسوزند
        حالا دیگه خف بابا نابودت کردم رفت
        سام عزیز برای تو کوچیکه تو همه رو مث خودت کوچیک و اندازه قوطی کبریت نبین توسری خور

      • اریترومایسین

        گفتم که تو توسری خوری خورده شیشه ،همین کارات نشون میده که چقدر کوچیک و حقیری،فکر کنم دیگه فنا شدی

    • فاطمه

      کیانا خودت رو واسه کسی میکشی که حتی تو رو یه بار ندیده
      عاشق پیشه آخر این عشق چیه؟؟؟
      میخوای عاشق سام بمونی که چی؟؟؟؟
      به پاش پیر شی
      اونم اصلا خبر نداره

      پاسخ ها

      • kiana

        به امید خدا به زودی میبینمشون اگر تا الان ندیدمشون برای اینکه فرصتش و موقعیتش پبش نیومده
        در ضمن عزیزم عشق برای سام درخشانی باشه خیلی قشنگه
        به پاش بمونم و بمیرم بهتر تا با بقیه باشم اصلا از مردای دیگه چندشم میشه
        اصلا مردن برای سام عزیز شده آرزومه

      • فندق

        انشاالله زودتر به ارزوت برسی

    • کاربر

      تعجب میکنم واقعا من تا حالا فکر میکردم بازیش خیلی مصنوعیه و مزخرفه و قیافشم معمولیه رو به پایینه فکر نمیکردم اینقدر طرفدار داره!

      پاسخ ها

      • kiana

        واقعا که
        بازی آقای درخشانی عزیز حرف نداره یه ریزکاره های خوب تو بازیش داره که شما متوجه نمیشی
        تمام کاراکتر هایی تا حالا بازی کردند همه عالی و متفاوت ازهمدیگر هستند
        ایشون روی بازیش خیلی زحمت میکشه و وقت میذاره
        قیافشم حرف نداره آخرش به خدا
        اصلا من نمیدونم گلزار کی کرده سوپر استار
        همه این نابازیگرا خاک پای سام عزیز نمیشن
        همینطور تمام بازیگرای خارجی به گردش نمیرسن چه در قیافه چه در بازی

      • هدیه

        دیگه حالمو داری به هم میزنی کیانا از بس مزخرف تحویلمون دادی اخه اسگل تو داری این ادمو باگلزار یکی یه دونه مقایسه میکنی بی عقل

      • kiana

        هدیه تو اگر عقل داشتی و اسگل نبودی که طرفدار گلزار نمیشدی که
        تو برو یاد بگیر چطور حرف بزنی حرف زدنتو یادیگیر بعد بیا جلو نادون
        گلزار خاک پای سام درخشانی عزیز هم نمیشه مردک همش خودش بازی میکنه با اون قیافه ی یخش

      • هدیه

        اگه گلزار خاک پای سام نمیشه پس چرا گلزار یه عمره سوپر استاره ولی سام رو یه بارم نشنیدیم که اسمشو جزو سوپر استارها بیارن؟ فکر کنم داره بوی سوختنی میاد

    • طاها

      کیانا دوست دختر سام هستی که خودتو اینقدر ...

      پاسخ ها

      • بدون نام

        آخه یه دور کامنتاشو بخون اگه دوس دختر سام بود میمود اینجا براش کامنت میذاشت و میگفت ازدواج نکن یا براش شعر می نوشت حتی یه بارم ندیدش که گفته ایشالله می بینمش
        یه خورده فک کن طاها بعد کامنت بذار با آبروی سام الکی بازی نکن .

      • kiana

        کاربر من خودم میتونم جواب آقا طاها رو بدم نیازی به شما نیست
        شایدم ایشون دیدم ولی دوست دارم اینجوری براش کامنت بذارم برای رد گم کردن
        در ضمن دوست دختر داشتن نه گناهه نه اشتباست
        آقا طاها برای دوست داشتن نیازی نیست حتما نسبتی داشت
        سام عزیز خیلی آقا تر و نجیب تر این حرفاست

      • بدون نام

        کیانا من خودم از طرفدارای 400000000000 آتیشه اقای درخشانی هستم توروخدا با آبروش بازی نکن .ایشون خیلی پسر خوب و ماهی هستن .یعنی چی دوست دختر داشتن نه گناهه نه اشتباه ؟ سام عزیز اهل این حرفا نیست ایشون با پسرای خیابونی ندید بدید اشتباه گرفتی شما .ایشون حتی چند سال پیش با یکی از همین دخترا ....برخورد جدی کرد.

      • بدون نام

        نه جونم اگر دیده بودیش نمیومدی اینجا بنویسی سام ازدواج نکن دوران مجردی رو عشق است .من یه دختر خوبم عشقم واقعیه و برات خیلی دعا می کنم و این حرفا .
        آخه اصلا سام مگه بیکاره تو هر سایتی بیاد و نظر بخونه .
        در ضمن سام درخشانی عشق ندیده نیست براش تعین تکلیف نکن اون خودش شعور داره حق انتخاب داره هر جور دوس داشته باشه زندگی می کنه و با هر کس که دلش بخواد ازدواج می کنه .

      • kiana

        کاربر جون من کی و کجا با آبروی ایشو ن بازی کردم چرا چرت میگی
        تو طرفدار آتیشیش هستی خب باش من کشته مردشم پس از تو خیلی جلوترم
        آبرو سام عزیز آبروی منه از هر چیز برام مهم تره
        شما لازم نکرده به من درس بدی من خودم اینا رو از حفظم یادت میدم کجای کاری
        اینقدر مسئله رو بزرگ نکن آقا طاها یه سوال پرسید بنده خدا ، منم جوابشونو دادم
        اگر دقت کرده باشی گفتم ایشون (سام درخشانی عزیز)نجیب تر و آقا تر از این حرفاست دیگه نمیگیری مشکل خودته
        دوست دختر هم به طور کلی گفتم جا داره یه پرانتز باز کنم بنده خودم تا حالا با هیچکس دوست نشدم با وجود پیشنهادات زیاد چون به شدت از این کارای بیهوده وبی هدف بدم میاد منظور من دوست دختر داشتن برای هدف درستی مث ازدواج بود و فقط صرفا به جهت آشنایی اونم با آدم لایقش همین و بس وگرنه غیر این هم گناه میتونه باشه هم اشتباه جبران ناپذیر
        اگر سام عزیز بر فرض یا کسی دوست بخواد شه باید از تو اجازه بگیره ؟
        شما هم لازم نکرده برای من تعیین تکلیف کنی بنده مستقل و آزاد و با شعور هستم به شما ارتباطی نداره بخوام از دوست داشتنم برای ایشون بگم
        حرفای من در حد یه معارفه و پیشنهاد هست نه دستور
        افتاد
        در ضمن من خودم وقتی مجله ایده آل موجب ناراحتی و دلخوری سام عزیز شده بود به قدری ناراحت و عصبی شدم میخواستم زنگ بزنم یه حال اساسی بهشون بدم البته بعنوان به طرفدرا و توام با ادب اما نگران این بودم نکنه برای سام عزیز بد شه و آتو بگیرند برا ی همین خود داری کردم بازم فهمیدی کجای کار هستی

      • kiana

        راستی کار بر اتفاقا چون خوب ایشون شناختم و فرق از زمین تا آسون بودنشو با پسرای دیگه و همین طور بازیگرای دیگه دیدم و درک کردم اینقدر شیفته ایشون شدم
        چون به سجایای اخلاقی ایشون شناخت پیدا کردم اسیرش شدم
        پس برای حرف از شناخت و اشتباه گرفتن نزن که بد ضایع میشی

      • kiana

        یه راستی دیگه کاربر مشکل تو اینکه خودتو جای گوهر نابی مث سام عزیز میذاری و فرت فرت نظرصادر میکنی
        ایشون قلب مهربونی داره و به شدت طرفدارشو و مردم دوست داره اینو ثابت کردند
        برای همین حتما نظر طرفداراشو دنبال میکنه چه رسد به من که از طرفدار بالاترم و دوستدار ایشونم
        نظر میذارم که دیگران بدونن سام عزیز چه بی نظیری هست
        یه مشکل دیگه ای هم داری اینکه نیمتونی دختر پاکی مث منوعمرا بشناسی
        تو از عشق پاک و واقعی منو چی مفهمی
        چی میفهمی از اینکه هر روز تو دلم چی میگذره
        چی میفهمی از دلم که از اغیار خالی ست و فقط سام عزیز جای داره
        اونی که سام عزیز باهاش برخورد کرد مزاحم بوده و حسابی ایشون و خانواده ی محترمشو اذیت کرده بود و حقش بود
        تو بانویی مث منو با اون یکی میدونی ؟!
        تو واکنش و برخورد سام عزیز رو با کسی مث من که فداییش هستم یکی میدونی ؟!متاسفم

    • طاها

      عزیزم من نمیگم دوست داشتن گناهه ولی اینجا هرکسی نظر داده شما یه چیزی بهش گفتید

      پاسخ ها

      • kiana

        آقا طاها انسان وقتی کسیو دوست داره روش حساس میشه دلش نمیخواد توهین یا کوچک ترین بی احترامی رو نسبت به مخاطب خاصش ببینه برای همین من طاقت و تحمل کوچک ترین حرف و بی احترامی به سام عزیز رو ندارم برای همین جواب میدم چون حرف ناحساب میزنن
        شما ببخشید

    • بدون نام

      آفرین کیانا کارت درسته

      پاسخ ها

      • kiana

        قربون شما مرسی
        کار دستی از خودتون قربان
        ممنون

      • kiana

        ببخشید منظورم کار درستی بود اشتباه تایپی شد

      • میخوام بدونم

        چرا کیانا خانم کارش درسته کاربر ؟

      • بدون نام

        خب برای اینکه مثل من طرفدار سام درخشانی هستش و ازش تعریف میکنه
        سام درخشانی یه دونه است .
        خیلی خیلی دوسش داااااااارم .

      • میخوام بدونم

        کاربر جان جواب سوال بالا رو ندادی گفتم از کجا میدونی دلش با کسی نیست ؟ گفته اواسط سال اینده اتفاقاتی میفته !

      • بدون نام

        عزیزم می دونم که با کسی نیست
        اواسط سال آینده گفتن تازه یه اتفاقاتی قرار بیفته
        اگر دلش با کسی بود که انقدر کشش نمیداد

      • بدون نام

        اتفاقا هست به زودی هم ازدواج میکنه دختررو من دیدم خییییییلی خوشگل و ملوس و باربی
        بهم واقعا میان

      • بدون نام

        تو زندگی خصوصی سام عزیزم دخالت نکنید به شما مربوط نیست

      • kiana

        کاربر عزیزم ممنونم ازم تعریف کردی
        نمیدونی وقتی در مصاحبه ی جدیدشون خوندم اواسط سال آینده اتفاقاتی میفته چه حالی شدم
        به خدا قلبم دیگه نمیزد چشم سیاهی رفت تمام سلوهای مغزم آتیش گرفته بود
        اینقدر از اون روز ناراحتم دلم میخواد بمیرم
        اصلا دیگه هوش و حواس برام نمونده امروز رفته بودم بیرون حسابی گیج بودم همه چی قاطی کرده بودم
        از بس از این حرف سام عزیز حالم خراب شده
        منم مطمئنم دل پاک و قشنگ و مهربونش با کسی نیست
        کاربر حونم مطمئنی ؟ حالم خیلی خرابه

      • kiana

        کاربر تو دیگه اینقدر چرت نگو بابا
        هیچ وقت با هیچکس دیده نشده
        اینقدر حرف مفت نزن

    • حانیه

      سام عزیز به نظر من تا اینا هم دیگرو نکشتن زود تر باید ازدواج کنی چون کیانا با همه درگیر شده

    • بدون نام

      خیلی به لیلا اوتادی میاد کاش با لیلا ازدواج کنه دخملهههههه خوبیه

    • صبا

      خداییش خیلی بیکارید که دارید واسه یه بازیگر معمولی انقدر تو سر و کله هم میزنید

      پاسخ ها

      • kiana

        بازیگر معمولی نیست بازیگر درچه یک هست سوپر استار بی همتاست تو به سوپر استار میگی بازیگر معمولی !

    • رضوان

      سلام برو بچه کسی ادرس کافی شاپ داداش سام جون داره

    • sama

      به نظر ن سام خیلی خوشگله البته بزن به تخته یه بار نظرش نکن من واقعاا وواقعاااااااعاشقشم شما هم چرا این قدر حسودی میکنین چشم ندارین بازیگر خوب وخوشگل وخوشتیپ ببیننین تازه این هم بگم اون فعلا جوونه اون فرق داره یه بازیگر معمولی نیس اینو بدوننین از همه ی بازیگرا بهتره حسودا اه

    • سرافينا

      سامي جون شوهر من ميشي،توروخدا.خخخخخ

    • هلن

      وای !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


      بخوریمت!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • مینا

      سلام اقای سام درخشانی عزیز.به نظر من هم خانوم آیدا فقیه زاده فوق العاده اند.و خیلی هم برآی شما مناسب هستند.هم بازیگر اند هم خوش سیما و به نظر خیلی خوش اخلاق.مثل خودتون.و هر دو بازیگر.به نظرم زوج خوشبختی می شوید.دوستدار همیشگی شما مینا.

    • maryam

      زرشک:|
      این کیانا عجب اعتماد به نفسی داره:|
      میگه منو ببینه عاشق من میشه
      خخخخ
      موفق باشید دوست عزیز

    • سارا

      کیانا بدجوری جو گیر شدی فکر کردی الان اری خودتو میکشی خیلی عاشقی سرت میشه ن تو فقط بدجوری جو گرفته الان سام درخشانی تو رو آدمم حسابت نمیکنه چ برسه به عاشق اصلا تو بچه سوسولو چ به حرف عشق زدن برو خاله بازی تو بکن هنوز زوده درمورد عشق حرف بزنی.

    • fafa

      کجاسنی نداره 39نزدیک40سالشه الان بایدبچش هم سن من وشماهاباشه فکرکنم این هرجامیرفته زن بهش نمیدادن بیچاااااااااره........عین بیرمردام که راه میره

      پاسخ ها

      • kiana

        در مورد آقای درخشانی عزیز درست صحبت کن لطفا
        تو به 39 مگیه سن زیاد ؟ پس به 50 چی میگی
        ایشون سنی ندازه خیلیم جوونه یه تار موش به هزارتا سی ساله بیست ساله می ارزه
        پیرمرد هم خودتی
        ایشون تکه

    • fafa

      هی فیسقوتومیخوای به من یادبدی چی درسته چی غلط هرچی گفتم دددددددرررررررسسسسسستتتتتتهههههههه صدباردیگه هم میگم به توهم ربطی نداره اصلااین اقابازیگری بلدنیست بااون قیافش اخه به چیش مینازه بیرمردم تویی باخودش کیااااااااااانا

      پاسخ ها

      • kiana

        بازیگری بلد نیست لابد تو بلدی آره
        بهترین بازیگر دنیاست
        فسقلی هم تو هستی با این طرز صحبت که داری بهترین قیافه و استایل رو داره
        حسادت نکن حسادت خوب نیست جانم

    • fafa

      ععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععقققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققق جمش کنین بابا......بااین نظراتتون

    • fafa

      حسادت نیست حقیقت جانم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج