۸۶۵۶۶۰
۱۴ نظر
۵۴۳۱
۱۴ نظر
۵۴۳۱
پ

موفق‌ترین ستاره‌های گروه‌های موسیقی که فراموش نشدند

گروه‌های موسیقی زیادی متولد شدند که بسیاری از آن‌ها پس از مدتی منحل شدند. اما در این میان، برخی از ستاره‌ها آنقدر به موفقیت رسیدند که حتی پس از جدایی از گروه هم توانستند شهرت و محبوبیت خود را حفظ کنند و به فعالیت خود به صورت انفرادی ادامه دهند.

برترین ها: گروه‌های موسیقی زیادی متولد شدند که بسیاری از آن‌ها پس از مدتی منحل شدند. اما در این میان، برخی از ستاره‌ها آنقدر به موفقیت رسیدند که حتی پس از جدایی از گروه هم توانستند شهرت و محبوبیت خود را حفظ کنند و به فعالیت خود به صورت انفرادی ادامه دهند. اگر دوست دارید با موفق‌ترین خواننده‌های مردی که کار خود را از گروه‌های موسیقی آغاز کردند و پس از کسب شهرت به صورت انفرادی به فعالیت خود ادامه دادند آشنا شوید، در ادامه مطلب همراه مان باشید.

پل مک‌کارتنی - The Beatles

موفق‌ترین ستاره‌های گروه‌های موسیقی که فراموش نشدند

گروه «بیتلز» گروه انگلیسی راک/پاپ اهل لیورپول بودند که به دست ستاره هایی، چون جان لنون، پل مک‌کارتنی، جورج هریسون، و رینگو استار شکل گرفت. این گروه در دهه ۱۹۶۰ فعالیت موسیقی خود را آغاز کردند و خیلی زود تبدیل به پرفروش‌ترین و بزرگترین گروه موسیقی جهان با فروشی بیش از ششصد میلیون دلار شدند. کمتر گروهی توانسته حتی نیمی از موفقیت گروه بیتلز را تجربه کنند.

پل مک‌کارتنی خواننده و آهنگساز موسیقی راک انگلیسی و عضو گروه افسانه‌ای بیتلز، از برترین آهنگسازان موسیقی راک سده بیستم میلادی است. در واقع خوانندگی و نوازندگی او در گروه بیتلز موجب شهرت این گروه شد. در کتاب رکورد‌های جهانی گینس، از مک‌کارتنی به خاطر دریافت شصت لوح طلایی و فروش صد میلیون نسخه از تک‌آهنگهایش، با عنوان موفق‌ترین موسیقیدان و ترانه‌سرای موسیقی، نام برده شده است. گروه بیتلز بعد از ۱۰ سال همکاری، در سال ۱۹۷۰ میلادی به دلایلی از هم جدا شدند. اما حتی این جدایی هم چیزی از شهرت و مجبوبیت پل مک کارتنی کم نکرد.

جاستین تیمبرلیک - NSYNC

موفق‌ترین ستاره‌های گروه‌های موسیقی که فراموش نشدند

«انسینک» نام یک گروه موسیقی آمریکایی است که در سال ۱۹۹۵ در اورلاندو آمریکا شکل گرفت. اعضای این گروه عبارتند از جاستین تیمبرلیک، لنس بیس، جوی فتون، جی سی چیسز و کریس کرکپاتریک. این گروه تا سال ۲۰۰۲ چهار آلبوم منتشر کردند و موفق به فروش ۵۰ میلیون نسخه آلبوم در سرتاسر جهان شدند. اما در سال ۲۰۰۲ بود که اعلام کردند فعالیت خود را برای مدتی متوقف می‌کنند، اما گویی فعالیت آن‌ها برای همیشه منحل شد.

جاستین تیمبرلیک نیز از آن پس به طور انفرادی به فعالیت خود ادامه داد. او در سال ۲۰۰۲، اولین آلبوم تک صدایی خود را با نام «Justified» روانه بازار کرد که ۷ میلیون نسخه در جهان فروش داشت. این آلبوم موفقیت‌های زیادی را برای او بدست آورد و در بیلبورد رتبه دو را به خود اختصاص داد. جاستین از آن پس تبدیل به یکی از ستاره‌های دنیای موسیقی شد و با خواننده‌های زیادی، چون مدونا و مایکل جاکسون همکاری کرد.

ریکی مارتین - Menudo

موفق‌ترین ستاره‌های گروه‌های موسیقی که فراموش نشدند

ریکی مارتین خواننده، بازیگر و نویسنده اهل پورتوریکو است. او لقب پادشاه پاپ لاتین را دارد. ریکی مارتین، فعالیت خود را از دوازده سالگی در گروه پاپ پسرانه «منودو» آغاز و بعد از گذشت ۵ سال، آلبوم‌های سولوی خود را در دهه ۱۹۹۰ میلادی به زبان اسپانیایی منتشر کرد. گروه «منودو» یکی از بزرگ‌ترین گروه‌ها در تاریخ موسیقی جهان بود که اولین آلبوم خود را در سال ۱۹۷۷ روانه بازار کرد و در دهه ۱۹۸۰ تبدیل به یکی از بهترین و موفق‌ترین گروه‌های موسیقی آمریکای لاتین شد. این گروه نقطه شروع خوبی برای ریکی مارتین بود تا توانایی هایش را به مردم سراسر جهان ثابت کند. مارتین، پس از شروع کار سولوی خود از سال ۱۹۹۱، بیش از ۸۵ میلیون آلبوم فروخت که او را تبدیل به یکی از پرفروش‌ترین هنرمندان لاتین تاریخ کرد.

هری استایلز - One Direction

موفق‌ترین ستاره‌های گروه‌های موسیقی که فراموش نشدند

هری استایلز خواننده، ترانه سرا و بازیگر بریتانیایی و یکی از اعضای گروه وان دایرکشن است. او در سال ۲۰۱۰ در برنامه تلویزیونی بریتانیایی ایکس فکتور شرکت کرد، اما به عنوان یک خواننده تک موفق نبود و حذف شد. با این وجود، استایلز دوباره و این بار به صورت گروهی و به همراه چهار شرکت کننده دیگر یعنی لیام پین، لوییس تاملینسون، زین مالیک و نایل هوران تحت عنوان «وان دایرکشن» به مسابقه بازگشت.

استایلز به همراه دیگر اعضای وان دایرکشن پنج آلبوم همه شب بیدار (۲۰۱۱)، مرا به خانه ببر (۲۰۱۲)، خاطرات نیمه شب (۲۰۱۳)، چهار (۲۰۱۴) و ساخته شده در بامداد (۲۰۱۵) را طی دوران فعالیت خود منتشر کردند. اما در سال ۲۰۱۶ بود که هری فعالیت مستقل خود در موسیقی و هم زمان فعالیت در عرصه بازیگری را با فیلم «دانکرک» آغاز کرد. او اکنون یکی از بهترین خواننده‌های جوان دنیای موسیقی به حساب می‌آید.

زین مالک - One Direction

موفق‌ترین ستاره‌های گروه‌های موسیقی که فراموش نشدند

زین مالک که اغلب تنها با نام زین شناخته می‌شود، خواننده و ترانه سرای بریتانیایی است که به عنوان یک هنرمند انفرادی برای رقابت موسیقی بریتانیا ایکس فاکتور در سال ۲۰۱۰ مورد آزمایش قرار گرفت. اما پس از اینکه به عنوان یک خواننده انفرادی حذف شد، به همراه چهار نفر دیگر و با گروهی پسرانه با عنوان «وان دایرکشن» به رقابت بازگشت. این گروه شهرت و محبوبیت زیادی در میان مردم پیدا کرد، اما زین در مارس ۲۰۱۵ از گروه جدا شد و یک قرارداد ضبط انفرادی با آرسی‌ای امضا کرد. او در سال ۲۰۱۶ نخستین آلبوم استودیویی تک نفره خود را با نام «ذهن من» منتشر کرد که به موفقیت تجاری رسید. دومین آلبوم او نیز «سقوط ایکاروس» بود که در سال ۲۰۱۸ منتشر شد و تحسین منتقدان را دریافت کرد، اما در فروش موفق نبود.

نیک جوناس - Jonas Brothers

موفق‌ترین ستاره‌های گروه‌های موسیقی که فراموش نشدند

نیک جوناس موسیقی‌دان اهل ایالات متحده آمریکا است که از سال ۲۰۰۰ میلادی تاکنون مشغول فعالیت بوده است. او بیشتر برای حضور در گروه پاپ-راک «جوناس برادرز» شناخته می‌شود. گروه «جوناس برادرز» در یک برنامه ویژه کودکان و نوجوانان در شبکه دیزنی به شهرت رسیدند. این گروه از نیوجرسی و در آغاز توسط سه برادر به نام‌های کِوین جوناس، جو جوناس و نیک جوناس شکل گرفت که از سال ۲۰۰۶ تا ۲۰۰۸ سه آلبوم موسیقی به بازار عرضه کردند. اما نیک جوناس در سال ۲۰۱۳ از این گروه جدا شد و فعالیت خود را به صورت انفرادی ادامه داد. او دومین آلبوم استودیویی خود را در نوامبر ۲۰۱۴ منتشر کرد و در حال حاضر جزو یکی از مشهورترین ستاره‌های دنیای موسیقی به حساب می‌آید. او اخیرا با ازدواجش با پریانکا چوپرا، هنرپیشه هندی و چهره سرشناس بالیوود، توجهات زیادی را به سمت خود جلب کرد.

جرج مایکل- Wham!

موفق‌ترین ستاره‌های گروه‌های موسیقی که فراموش نشدند

جرج مایکل که بیشتر با نام هنری جرج مایکل شناخته می‌شود، خواننده، ترانه‌سرا و آهنگساز مشهور انگلیسی بود. او در دهه ۱۹۸۰ میلادی به عنوان عضو گروه دو نفره «وام» با آهنگ‌هایی همچون «آخرین کریسمس» به شهرت رسید. جرج مایکل و اندرو ریجلی از دوستان دوران دبیرستان بودند که در ابتدا در یک گروه آماتور به نام اگزکیتیو می‌خواندند، ولی مدتی بعد از گروه جدا شدند و «وام!» را تشکیل دادند. در این گروه، مایکل نقش اصلی را به عنوان آهنگساز، تهیه‌کننده، خواننده و گاهی نوازنده بر عهده داشت. وام! در سال ۱۹۸۶ و پس از پنج سال فعالیت، به کار خود پایان داد. دلیل انحلال گروه، اختلاف نظر مایکل و ریجلی در مورد نحوه ساخت آهنگ‌ها بود.

جرج مایکل از سال ۱۹۸۶ به طور انفرادی فعالیت کرد. او در طول دوران کاری خود بیش ۱۰۰ میلیون نسخه از آلبوم‌هایش را فروخت به طوری که می‌توان او را یکی از برترین هنرمندان جهان در تمام دوران دانست. بسیاری او را مهم‌ترین خواننده بریتانیایی موسیقی پاپ در دهه ۱۹۸۰ میلادی می‌دانند که در کنار مایکل جکسون، مدونا و پرینس یکی از ستون‌های اصلی موسیقی پاپ آن دهه بود. مایکل جوایز بسیاری را در طول ۳۰ سال خوانندگی خود کسب کرد، از جمله دو جایزه گرمی از هشت بار نامزدی، سه بار جایزه ام تی وی و دوبار برنده بهترین خواننده بریتانیا و....

رونان کیتینگ- Boyzone

موفق‌ترین ستاره‌های گروه‌های موسیقی که فراموش نشدند

رونان کیتینگ خواننده ایرلندی و عضو گروه «بوی‌زون» بود. بوی‌زون یکی از موفق‌ترین گروه‌های موسیقی در بریتانیا و ایرلند است. اعضای این گروه عبارتند از کیت دافی، استیون گیتلی، مایکل گراهام، رونان کیتینگ و شین لینچ. بوی زون ۱۹ تک‌آهنگ در جدول ۴۰ تک‌آهنگ برتر بریتانیا و ۲۱ تک‌آهنگ در جدول برترین تک‌آهنگ‌های ایرلند دارد.

رونان کیتینگ از سال ۱۹۹۳ فعالیت خود را با گروه بوی‌زون آغاز کرد و شش سال بعد از آن‌ها جدا شد و اولین آلبوم شخصی خود را منتشر کرد. او تا به امروز ۷ تک آهنگ، ۱۰ آلبوم شخصی و ۱۳ آلبوم با گروه بوی زون را روانه بازار کرده است. آخرین آلبوم او با نام فایرز در سال ۲۰۱۲ منتشر شد. او از آن پس به سینما راه یافت و همچنین از سال ۲۰۱۰ به مدت ۵ سال داور مسابقه ایکس فکتور استرالیا بود.

منبع: therichest

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      هیچ کدومشون با مک کارتنی قابل مقایسه نیست

    • بدون نام

      اون زمان که نیک تو برنامه کودک هدی شبکه دیزنی بوده پریانکا ۲۰ سالش بوده. :/

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خب که چی ؟ برعکسش همیشه خوبه ولی اینجوری جیز میشه ؟

      • نینا

        عشق و علاقه چه ربطی به سن داره.الان رئیس جمهور فرانسه و خانمش رو ببین.امیدوارم که اینها هم مثل اونا زندگی پایدار و موفقی داشته باشن.ضمن اینکه دخترهای هندی خیلی با محبت احساساتی و وفادار هستن

      • بدون نام

        پریانکا کلا خیلی بی ربط به نیک هست. هیچ سنخیت ظاهری با هم ندارند. معمولا زن و شوهرهایی که شبیه به هم هستند محبوبیت بیشتری دارند و حتی بهم نزدیکترند

      • بدون نام

        عشق و علاقه باید باشه ولی سن و سالم مهمه و این از نظر علم هم اثبات شده هست.مردا ذاتشون اینجوریه که از نظر جنسی تا سنین پیری هم فعالن ولی خانمها تا ۴۰ سالگی و این باعث میشه مرد به همسرش خیانت کنه و بره دنبال یکی دیگه ربطی به ایرانی یا آمریکایی بودنشم نداره طبیعت مردا اینجوریه.

    • بدون نام

      فقط ریکی مارتین

    • Niloofar

      لیام پین هم مثه هری استایلز و زین مالک هست
      جاستین تیمبرلیک همیشه ماندگاره

    • بدون نام

      فردی مرکوری کو پس

    • بدون نام

      هری استایلز و زین واقعا صدا و شخصیت فوق العاده ای دارن

    • بدون نام

      زین مالیک نه مالک

    • آرامش

      بیانسه از دسامبر چایلد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دستنی چایلد
        دسامبر چیه دیگه

    • آرامش

      بیانسه از دسامبر چایلد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج