۸۷۷۹۷۸
۱۳۶ نظر
۵۰۴۷
۱۳۶ نظر
۵۰۴۷
پ

آیا ستاره اسکندری مستحق این برخورد است؟

انتشار ویدیویی از یک بازیگر ایرانی در خارج از کشور سوژ‌ه‌ی تازه‌ی فضای مجازی شده است.

وبسایت عصر ایران - مهرداد خدیر: انتشار ویدیویی از یک بازیگر ایرانی در خارج از کشور سوژۀ تازۀ فضای مجازی شده است.

۱. آیا همۀ بازیگران زن در عالم واقع و در میهمانی‌ها هم حجاب دارند یا به اقتضای ایفای نقش در فیلم‌ها یا در اجرای قوانین ایران روسری به سر می‌کنند؟ اگر شِق اول درست باشد ستاره اسکندری یا نگار جواهریان یا بازیگران دیگر کشف حجاب کرده‌اند، اما اگر شق دوم درست باشد مانند زنان دیگری هستند که در ایران روسری دارند تا جریمه نشوند و در خارج از ایران ندارند، چون جریمه نمی‌شوند. بنابراین «کشف»‌ی اتفاق نیفتاده، اما برای بینندگانی که عادت کرده‌اند خانم‌های بازیگر را درون خانه‌ها هم با پوشش مشاهده کنند اسباب شگفتی است.

آیا ستاره اسکندری مستحق این برخورد است؟

۲. فردی که فیلم را مخفیانه گرفته ستارۀ اسکندری را به حکومت منتسب می‌کند و انگیزۀ ضد نظام دارد. مشخص نیست برداشت او به خاطر ایفای نقش زنان چادری است یا برخی گفتگو‌های تلویزیونی در ستایش فیلم‌های ارزشی. اما تصور برخی خارج نشینان دربارۀ هر که درسیمای جمهوری اسلامی ایران ظاهر می‌شود جالب و تأمل برانگیز است. یکی از دوستان سال‌ها پیش خاطره‌ای از برهم زدن نشست حمید‌رضا صدر در یکی از کشور‌های اسکاندیناوی تعریف می‌کرد و این که ایرانی پناهنده‌ای قصد برهم زدن مراسم را داشته و دکتر صدر را وابسته به جمهوری اسلامی معرفی می‌کند و دو دلیل می‌آورد: یکی ظاهر ایشان و دیگری حضور در برنامه‌های تلویزیونی! احتمالا با همان منطق خانم اسکندری هم نماینده حاکمیت است!

آیا ستاره اسکندری مستحق این برخورد است؟

۳. برخی معتقدند جدای جنبه‌های اعتقادی زمانی می‌توان انتظار رعایت مانند ایران را داشت که شخص با بودجۀ صدا وسیما رفته یا در آیینی رسمی شرکت کرده باشد. ولی وقتی مثل هر شهروند دیگری رفته و نمایندۀ جایی هم نبوده این حساسیت‌ها موجه نیست.

۴. ضرب‌المثلی در زبان عربی می‌گوید: من له الغُنم، فعیله الغُرم. یعنی وقتی از «غنیمت»‌ی برخورداری، «غرامت» آن را هم باید بپردازی. غنیمت، همان دستمزد‌هایی است که می‌گیرند و «غرامت» همین تصویر‌هایی که پنهانی ضبط و منتشر می‌شود.

۵. منتقدان این نکته را هم در نظر داشته باشند که ادامۀ این روند به زیان تلویزیون هم هست. یک روز عادل فردوسی پور، روز دیگر رامبد جوان و نگار جواهریان و حالا ستارۀ اسکندری و فردا هم دیگری. پس این گونه نیست که برخی تصور می‌کنند تنها بازیگران و مجریان‌اند که آسیب می‌بینند. (مثال فردوسی‌پور را از حیث از دست دادن سرمایه‌های رسانه آوردم).

۶. میل به افشاگری و کنج کاوی و سرک کشیدن به زندگی‌های دیگران از دیرباز در جامعه ما وجود داشته و حالا به یاری فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی ضریب فراوان گرفته است. براین اساس شاید بتوان گفت هر که اندک شهرتی دارد در معرض و در مقابل دید دیگران است. همچنان که با هر که صحبت می‌کنیم احتمال ضبط شدن صدایمان را هم باید در نظر بگیریم و انگار دیگر هیچ حریمی خصوصی نیست.

آیا ستاره اسکندری مستحق این برخورد است؟

۷. با هر نگاهی که به قضیه بنگریم ماجرای ستاره اسکندری با آزاده نامداری متفاوت است. خانم نامداری پند و اندرزهم می‌داد وبه این خاطر شماتت شد. اما درباره ستاره اسکندری نهایت این است که در برخی مصاحبه‌های تلویزیونی با پیاز داغی بیشتراز واقعیت، اظهار نظر می‌کرد و گرنه در باقی موارد فقط نقش بازی می‌کرد. نقشی که در فیلمنامه تعریف شده و کارگردان می‌خواهد. همان گونه که از مشاهدۀ بازیگری که در نقش مرده بازی کرده تعجب نمی‌کنیم از دیدن پوشش متفاوت بازیگری که در سریال نلویزیونی به گونه‌ای دیگر پوشش دارد نیز نباید شگفت زده شویم.

۸. آیا می‌توان قانونی وضع کرد که بازیگران و چهره‌های مشهور خارج از ایران نیز موظف به رعایت حجاب باشند یا به باور‌ها و سبک زندگی خود آنان مربوط است؟ بعید است که بتوان چنین ضوابطی تعیین کرد، اما صدا وسیما می‌تواند افراد را وارد فهرست سیاه کند و تهیه کنندگان را از کار با این دسته از بازیگران منع کند. این کار‌ها شدنی است، اما در این صورت ممکن است افراد بخواهند برای رفع اتهام از خود دیگران را مثال بیاورند و بازیگرعلیه بازیگر موضع بگیرد.

آیا ستاره اسکندری مستحق این برخورد است؟

۹. لاله و ستاره اسکندری برادرزاده‌های مرحوم اسکندری مجری و تهیه کننده درگذشتۀ صدا و سیمایند که در دهۀ ۶۰ برنامۀ «شما و سیما» را اجرا می‌کرد. پدرشان نیز فرهنگی بود. سال‌ها پیش وقتی به صورت اتفاقی ستاره خانم را در بانک دیدم و یادآور شدم پدرتان در دوران کودکی شما دبیر زیست شناسی ما در دبیرستان البرز بود بلافاصله با پدرتماس گرفت و دانستم او نیز در تمام این ۲۰ سال بازنشستگی خوانندۀ مطالب من بوده و هر دو چنان با شعف برخورد کردند که خاطره شیرین آن را فراموش نمی‌کنم و افسوس که دیدار با پدر را به وقتی دیگر موکول کردم و خیلی زود، دیر شد. غرض، خاطره‌گویی نیست. این است که دربارۀ آدم‌ها به صرف یک تصویر یا یک رفتار داوری نکنیم. هم لاله و هم ستارۀ اسکندری هنرمند و ایران‌دوست‌اند و کار‌های لاله بر روی برخی از دیواره‌های بزرگراه‌ها و خیابان‌ها چشم‌نوازند و ستارۀ اسکندری نیز در سفر‌های خارجی موضع منفی نداشته است.

آیا ستاره اسکندری مستحق این برخورد است؟

۱۰. همان‌گونه که مشاهدۀ فلان شخصیت سیاسی یا مشهور، اما غیر سیاسی با شلوارک در ساحلی بیرون ایران مورد توجه «پاپاراتزی» هاست خانم بازیگر بدون روسری یا با حجاب متفاوت هم سوژه است و ممکن است انگیزۀ غالب همین باشد و از این منظر بازیگران مشهور همواره سوژه اند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      این بازیگران محترم با همین لباس ها همین جا هم زیاد فرقی با اون عکسای بی حجاب ندارند. تازه اینجا آرایششون بیشتره! نصف بیشتر موهاشون که معلومه فقط مانتوهاشون آستین داره :)

      پاسخ ها

      • بدون نام

        وقتی کسی به آزاده نامداری چیزی نگفته پس به اینم نباید بگن تازه ستاره مثل آزاده جونی چادری نبود و نمیرفته تو مدارس کرج تبلیغ حجاب کنه و پول بچاپه

      • بدون نام

        بله مشخصه که هیچکدوم در زندگی شخصی حجاب ندارن ،اگر کسی تابحال جور دیگری فکر میکرده دیگه مشکل خودشه که ساده است وگرنه فریب و ریا وجود نداره

      • بدون نام

        خانم با حجاب میتونه بازیگر بشه؟با مرد نامحرم عاشق بشن غمزه کنه؟این خانم تهی بودن شخصیتش رو نشون داد بوقلمون صفتیشو

      • حسین

        لعنت به این شبکه های اجتماعی که فقط فضولی کردن تو زندگی مردم رو یاد داد
        البته تو ایران

      • بدون نام

        خب به تو چه

      • کیانا

        احسنت

      • بدون نام

        دقیقا .مشکل از نوع لباس پوشیدنشون توهمین اجتماعه.زیادی ازادن کلا اسلام معنیشو واسه سیلبرتی ها ازدست داده

      • بدون نام

        الان ما کمبود ضرب المثل ایرانی داریم که این نویسنده میاد ضرب المثل عربی یا کشور های دیگه مثال میزنه

      • بدون نام

        اونهایی که میگن او قبلا تبلیغ حجاب کرده او تو اون مصاحبه منظورش این بوده که تو سینمای انقلاب نگاه به زن بازیگر بیشتر یک نگاه جنسی بوده ولی توی سینمای بعد انقلاب این نگاه نیست وگرنه منظور او تبلیغ حجاب نبوده و ریایی در کار نیست.

    • بدون نام

      بله مستحق بدترین ها هستش
      سلبریتی غارتگر بیت المال
      پول های میلیاردی از جیب مردم بدبخت به حلقوم این سلبریتی های مبتذل ریخته اید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بابا چتونه عقده تون رو سر این بنده خدا خالی میکنید, ایشون نه ستاره سینما با درآمد میلیاردیه و نه هرگز داعیه حجاب داشته, کمی منطق داشته باشید. منم زن هستم و کشورم رو دوست دارم و جاهای عمومی حجاب متعارف دارم و خارج هم برم شاید بی حجاب بگردم. مثلا اقوام شما اگر تو بانک کار کنن و مقنعه بزارن, فردا برن خارج روسری نذارن خیانتکارن؟؟

      • من

        انگار تمام عقده هات جمع شده بود وهمشو بیرون ریختی یهو انشالله که به ارامش رسیده باشی متاسفانه ملت بدبختی هاشونو از سلبریتی ها میدونن انگار امور مملکت دست اونهاست وکوتاهی کردن

      • بدون نام

        اخه توی یلا قبا پولت کحا بود که بریزی تو حلق کسی

      • بدون نام

        چرا چرت میگی؟ کار میکنه پولشو میگیره به ما چه؟ یکم آدم شین

      • بدون نام

        ول کنین بابا بیت المال پول مردم !!!
        اینا دارن کار میکنن دست مزدشون رو میگیرن
        یه حرف افتاده دهن تون همین جور بدون یه ذره فکر و تعمق طوطی وار غرغره اش می کنید

      • بدون نام

        چرا چرت و پرت می گی کار می کنه حقوق می یره. غارت بیت المال کار افراد یگه است

      • بدون نام

        خدایی خیلی علافی که پنج بار اومدی نظر گذاشتی نکنه جیره بگیر رامبد هستی تمام جمله بندیت یکیه علااااااااف

      • عاطفه

        موافقم کاملا

    • ayat

      این کار شما ماسمالی هست!این خانوم تو این نظام مشهور شده ولی خنجر از پشت زده به مردم ایران این خانوم هر کسی نیست این خانوم را صدا و سیما به عنوان یک الگو به مردم معرفی کرده و چشم خیلی ها به امثال ایشان هست

      پاسخ ها

      • بدون نام

        واقعا فکر کردی کسی این بد بختو الگو قرار میده؟؟؟؟؟؟

        خنجر چی مگه مال منو و تو رو خورده زندگی عادیشه
        خنجر و یه سریا یه دیگه زدن

      • بدون نام

        کوتاهی فکر تا کجا، به تو چه... به ما چه...

      • بدون نام

        رای دادنش ملت رو کشته !!! حالا این یارو داره حزب بازی در میاره وگرنه حاشا کردن نداره!!

      • بدون نام

        چرا چرت میگی کدوم خنجر این خانم همه عکس هاش نشون میده که اهل ریا و جانماز آب کشیدن نیست گذشته از نقش هاش عکس های شخصیض نشان دهنده حجاب نیست و جایی هم نشنیدم بیاد و از حجاب حرف بزنه

      • بدون نام

        ۰۱:۰۱
        از این تکه کلام چرت گفتنت مشخصه تز فک و فامیل طرفی
        جر نده خودتو
        تقصیر برترین هاست که کامنت ها رو بر حسب آی پی محدود نمیکنه گرچه ادمی مثل تو پنجاه بار با قند شکن با سرور های مختلف نظر میذاره

    • بدون نام

      شماها چه موقع از آدم عادى و معمولى كه به جايى وصل نيست اينجور با سرسختى دفاع ميكنيد ؟؟
      ايشون مستحق اينه كه تف به روش انداخته بشه مثل بقيه سلبريديهاى خائن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        منم همینو میخوام بدونم آیا بقیه دخترای ایرانی مستحق این برخوردای ارشادی تو خیابونا هستن. اگه خیلی آدم هستین در این مورد و با این تیتر مطلب بذارین

      • من

        چرا این تفتو به روی طوسی ها نداختی هان جرئتشو نداشتی یا تاییدش میکردی حالا یه خانم گیر اوردین زورتون بهش میرسه

      • بدون نام

        چادری ای نه؟

      • دراکولا تا به تا

        به چی و کی خیانت کرده؟

      • بدون نام

        خراب اون اجیر شده ای هستم که تا این لحظه سی بار صفحه رو لود کرده که امتیاز منفی بده خخخخخ

      • بدون نام

        کاربر ۱۹:۳۱
        واقعا فکر میکنی همه مثل خودت بیمارن که از این کارا بکنن؟!

    • بدون نام

      نه مستحق این برخورد نیست. چون هیچ وقت ندیدم برای حجاب تبلیغ کنه و همچنین سایر هنرپیشه ها هم همینجوری میگردن توی خارج. یکی از هنرپیشه ها توی جشنوازه با لباس خیلی باز و بدون حجاب رفت و هیچ اتفاقی هم براش نیفتاد. ستاره اسکندری هرگز در مورد حچاب حرفی نزده. اگر نقش چادری داشته نقش یک آدم مشروب خور رو هم بازی کرده پس نمیشه گفت همه نقشهاش با حجاب بوده. من که اصلا ازش بدم نمیاد. بنده خودم به حجاب معتقدم اما کسی که توی خارجه ملزم به رعایت قوانین کشور نیست

      پاسخ ها

      • بدون نام

        احسنت, اگر خانم چرخنده این کار رو میکرد میشد گفت ریا, ولی ایشون مثل خیلی از ایرانیهای دیگه رفتار کرده, این مردم ما هستن که زیادی عقده ای بازی درآوردن

      • یلدا

        چرا قبل از نظر دادن به جستجوی ساده در مورد حرفی که میخواست بزنین نمیکنین؟
        ستاره اسکندری همون کسی بود که گفت بازیگران زن ایرانی قبل انقلاب به دلیل نداشتن حجاب در جایگاه واقعی خود نبودند اما خدارو شکر حالا ارزش واقعی زن ها با حجاب خط میشود!!!
        پ.ن: لطفاً اول از حرفی که میزنید مطمئن شوید...

      • بدون نام

        بله به نظر منم حجاب و نقشهای ایشون در داخل به خاطر قانون کشوره و ربطی به ریا نداره چون ایشون انتخاب دیگه ای نداره اما وقتی مثلا مثل خانم نامداری بشینی از مزایای حجاب حرف بزنی و افتخار کنی و تبلیغ کنی ولی خارج از کشور رعایت نکنی این دیگه دست خودته و دقیقا ریا و دوروییه....خانم اسکندری من تا جایی که یادم میاد جایی از فضایل حجاب حرفی نزدن که نشون بده ایشون الکی خودشو معتقد نشون میده و بعد کار دیگه ای میکنه....

      • بدون نام

        یعنی تو ایران مردارو وسوسه کنه گناه داره ولی تو خارج نه گناه نداره وخدا میبخشه ، اگه بی حجابی گناهه از نظر خدا همه جا گناهه

      • بدون نام

        درود به طرز فکر درستت
        کسی ملزم به رعایت حجاب در خارج نیست

      • بدون نام

        آفرین

      • بدون نام

        برای بدیهیات دینت که باید رعایت بکنی باید تبلیغ کرد؟؟؟

      • دراکولا تا به تا

        همین رو بگو! فکر کنم بهتره یه سری معنی کلمه بازیگر رو از تو لغتنامه دهخدا مرور کنند. هر چند که بعضی ها میگند که تبلیغ خجاب کرده

    • فرساش ایرونی

      زندگی شخصی هر کسی بخودش مربوط میشه.... اینقدر تو زندگی هم دخالت نکنیم و سرک نکشیم...

      پاسخ ها

      • بدون نام

        تونستی اینو به گشت ارشاد بگو

      • بدون نام

        کیه گوش کنه... عادت کردن به سرک کشیدن. از بیکاریه.

      • حسین

        زندگی شخصی داخل خونه هست نه خبابون

      • بدون نام

        ینی اونایی ک رای مخالف دادن گفتن نه من میخوام فضول بمونم؟؟؟

    • یلدا

      قطعا حجاب یک امر شخصیست و به کسی هم مربوط نیست.قضیه امر به معروف هم هیچ جوره تو کتم نمیره اما نه برای خانوم اسکندی که روضه خوانی هاش برای ماهاست و چیزی رو تبلیغ میکرد که خودش هم اعتقادی به آن نداشت.همین شخص بودن که میگفتن قبل از انقلاب به دلیل عدم حجاب بانوان آنها در جایگاه واقعیشان نبودند.خب کو پس الان؟چرا حجاب نداشتند خودشون؟در کل سلبریتی های ایران هیچکدوم قابل احترام نیستند مخصوصا بازیگران که یه قشر سطحی و کم سواد و نمایشی و پاچه خوار هستند

      پاسخ ها

      • بدون نام

        قضیه امر به معروف مهم نیست تو کت شما بره یا نره. امر به معروف و نهی از منکر یکی از فریضه های واجب هست که در قرآن و احادیث اهل بیت هم خیلی بهش اشاره شده. امثال شما فکر میکنند هر کاری دوست دارن میتونن انجام بدن هیچ کسی هم نباید بهشون چیزی بگه چون امور شخصی. اما اینقدر درک ندارن که محیط اجتماعی خونه پدریشون نیست که هر کاری دوست دارن بکنند شما برو داخل خونه ات هر کاری دوست داری بکن اما وقتی وارد جامعه میشه دیگه این خبرا نیست باید به قوانین اجتماعی احترام بذاری.

      • بدون نام

        شما خودت قابل احترامی؟؟

      • بدون نام

        !!!این مصاحبشون رو ندیدم

      • دراکولا تا به تا

        جدا گفته؟
        این هم که روضه خون در اومد.برای یه ذره پول چه طور اعتقاداتشان رو پنهان میکنند

      • بدون نام

        دقیقا ریاکاری این ادم مردم رو عصبانی کرده

    • بدون نام

      رو بدی یواش یواش میگن تو حموم هم با لباس برید.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        واقعااااااا.

      • دراکولا تا به تا

        زمان بمباران و جنگ عراق میگفتند با لباس یخوابید و با حجاب. وگرنه جنازه رو جابجا نمیکنیم

    • نیلوفر

      باباچکارمردم داربن بزارین خوش باشن توایران ک نمیتونن توکشوردیگ ک به کسی ربطی نداره ک دارن چکارمیکنن اگرخودتون بودینم چی

      پاسخ ها

      • یلدا

        معلومه که ربطی به کسی ندارم اما نه برای کسی که برای ما ها راجع به حجابمون نسخه میپیچه

    • بدون نام

      بیایید سعی کنیم کمی درست رفتار کنیم از سرک کشیدن و فضولی کردن و قضاوت کردن دست برداریم و بیشتر به فکر مشکلات خودمون باشیم تا دیگران

      پاسخ ها

      • بدون نام

        امثال تو فقط اینجاها بلدن خوب شعار بدن به خواهر و زنشون که میرسه شمر میشن. بر. جمع کن روشنفکر نما

      • بدون نام

        اینایی ک منفی میدنو درک نمیکنم. با خودشون گفتن نه من تا یه شب تو کار بقیه کلمو نکنم خوابم نمیبره؟؟؟

    • فرشید فاریابی

      این خانم فک کرده کیه با اون بازی افتضاحش ایشششششششششششش
      اینجا جامعه اسلامیه هر کدوم از سلبرییییتی نماها که دو رو ان تو ایران حجاب میگیرن بعد تا پاشون میرسه به خارج هوا برشون برمیداره برن خارج بمونن مثل صدف طاهریان .

      پاسخ ها

      • رویا

        اولن این بازیگرو با اون طاهریان یکی نکن
        اگه اون طاهریان لخت نمیشد
        عمرا اگه شماها اصلا میشناختیدو میدونستید کی هست
        دومن این بازیگرا تو ایران کدومشون حجاب دارن؟؟؟

      • ناشناس

        ماشاالله همه شونم خوب میشناسی!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟ معلومه که تو همه چیشون خیلی دقیق میشی. آقا فرشید فاریابی

      • بدون نام

        صدف طاهریان تکلیفش مشخصه
        میگه من حجاب نمی خوام
        ولی این سلبریتی های ریاکار حرفشون با عملشون نمی خونه

      • بدون نام

        اینجا جامعه اسلامیه ولی همه مسلمون نیستن و اینکه خارج چجوریه ربطی به کشوری ک توش به دنیا اومده نداره

      • دراکولا تا به تا

        اکثر زنهای ایرانی تا از ایران خارج شند، بی حجاب میشند. مشکلی داری؟

      • بدون نام

        ایشون بازیگر تیاتره و حجاب رو بعنوان قانون کشورش رعایت میکنه، خانم طاهریان برای جلب توجه جار و جنجال راه انداخت و بعدا هم برهنه شد، واقعا اینارو یکی میدونی؟؟؟

    • بدون نام

      بنظرم زشته که به حریم خصوصی شون وارد بشیم شاید کارشون زشت باشه ولی کاره کسی که فیلم گرفته بدتره

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چرا به کسی که عکسای ازاده نامداری رو گرفت این رو نگفتی؟!!

      • من

        مردم عجب استعدادی در جاسوسی پیدا کردن قبلا ها مومنین خطا های همو میپوشوندن زنیکه انکار ارث باباشو از ستاره میخاد بی شخصیت بیتربیت کارخودش از بی حجابی بدتر بود

      • بدون نام

        کاربر ۱۶:۵۰
        آزاده نامداری فرقداشت چون علنا می اومد تو تلویزیون چادر رو تبلیغ میکرد و کلی از حجاب صحبت میکرد و میگفت عاشق چادر و حجابم؛ به خاطر همین شد مظهر ریا. ولی این خانم هیچوقت ادعای حجاب نداشته و براش تبلیغ نکرده

    • نادر

      شماخیلی ازپدرودختردفاع کردید! نمرت ۲۰صدآفرین؛ اماستاره بایدقدرجایگاهشوازدست نمیدادخراب کرد.!!!

    • بدون نام

      هر کسی که کشف حجاب کند که ضد ایرانی یا ضد نظام نیست من خودم دهها نفر را میشناسم که حجاب کاملی ندارند ولی عاشقاته عاشق نظام و ایرانند این حرفها آخه چیه علیه این افراد میگویید بخدا جواب داره اون دنیا

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مردم ما اکثرا فقط عاشق ایرانند

    • بدون نام

      صد البته من چادری هرگز سمت بازیگری و کارهای اینچنینی نمی رم چون می دونم رعایت نمیشه ،اصلا سینما یک صنعت غربی است که ربطی با دین ندارد .

      خب پس این حرفه یا دست سکولارهاست یا کسانی مثل ستاره اسکندری که از سر غفلت تن به حجاب نمی دهند

      مرحوم علی معلم می گفت تلوزیون به زور می خواهد از بازیگران خیلی معمولی که شاید در زندگی واقعی خودشان اصلا اخلاق مدار نیستند ،معلم اخلاق بسازد !!!!!

      البته قران می فرماید :لا تجسسوا. ،یعنی چیزی که از زندگی مردم پیدا نیست نرید پیگیر بشید که سر د بیارید .

      راستش ترس ما از اینه. که کم کم کم همه چی رو کنار بذارند و اوضاع بشه مثل زمان رضاشاه

      مسیح علی نژاد نشسته اون سر دنیا شده دایه مهربونتر از مادر برای دختران ایرانی ،تا اونجا بهش کرسی ثابت بدن،

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بشین بابا. هرچ میخوای میگی بعو میگی لاتجسسوا؟؟

      • دراکولا تا به تا

        هر چی دلت میخواهد میگی و بعد میگی لاتجسسوا!!
        دم در بده، بیا تو

    • امیر

      یه نفر حجابشو برداشته
      به تو چه ؟
      به من چه ؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کاش تو ریئس گشت ارشاد بودی ای مهربان

      • بدون نام

        چون خودشون نمیتونن برن ترکیه با داف برگردن یا آقاشون احازه نمیده روسریشونو درارن حسادت میکنن

      • بدون نام

        احسنتتت

      • بدون نام

        پس غلط کرده گفته با حجاب مشکل نداره

    • بدون نام

      مال مردم رو که نخورده

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اتفاقا خورده. اونی که حاضر نمیشه با دورویی تو فیلم یا سازمانی خودشو جا بده و الکی حجاب داشته باشه حقش توسط امثال این خانوم خورده شده

      • بدون نام

        اينا بايد مال خيليا رو بخورن تا بهشون نقشى واگذار بشه

    • بدون نام

      صبر کن ببینم ،یعنی من اگر ادعای هیچی نداشته باشم اجازه دارم هر کار غلطی رو انجام بدم ؟؟؟و چون ادعا نداشته ام کسی بر من خرده نمی گیره ؟؟؟!!!!!

      اینجوری که واویلاست !

      فکر کنید مثلا همسایه ها پرده ها رو کنار بزنن و هر جور خواستن بگردن هر جور ،جلو چشم مردم بعد بگن ما ادعا نداریم و چهار دیواری اختیاری !

      پاسخ ها

      • بدون نام

        از مثالى كه زدى مشخصه كه مشكلت چيه. غصه نخور. در مملكتى كه حساب و كتاب داشته باشه براى كسانى مثل شما هم اماكن مخصوص وجود داره تا شما هم بتونى طبق سليقه خودت به كام دلت برسى

      • بدون نام

        نه شما میتونی همچنان خونه همسایتونو دید بزنی و تذکر بدی تو هونسون چجوری بموشن مرتیکه هیز

      • بدون نام

        تو برو هیزی زن همسایتونو بکن دنبال بهونه نباش

      • بدون نام

        واااااااای این دیگه تهش بود همسایه به تو چه؟؟؟ اصن به چه حقی تو خونشو نگا میکنی؟؟؟؟ شاید پرده نداره. بعدم خونه خودشههههه. یکم بچگانه فکر کردنتو ول کنین.

      • بدون نام

        اولا که غلط نیست. اعتقادی به حجاب نداره. اعتقادات هم کاملا شخصین. ولی وقتی موضوع مشکل دار می شه که شما یه ادعایی بکنی بعد یه جور دیگه رفتار بکنی. اونو بهش می گن دورویی و هیچ کجای دنیا هم تائید نمی شه

      • بدون نام

        در اون صورت میتونی به پنجره خونشون نگاه نکنی خیابون که نیست....ولی موضوع این هست که دیگه نمیتونی به همسایه بگی ریاکار و منافق الان داستان چیز دیگریست

      • یه ادم

        احسنت...صد در صد موافق نظرتون هستم...قانون برای همه یکسانه...باید حرمت صداوسیما ومردمی که اونو مشهور ومعروف و البته پولدارش کردن رو نگه میداشت

      • دراکولا تا به تا

        همسایه پرده اش رو کنار زد، تو پرده خونه ات رو کنار نزن.
        عمرت رو با این تعصبات به باد نده
        زندگی کن و بذار بقیه هم زندگی کنند

      • بدون نام

        اتفاقا نظرشون منطقیه، من خودم یادمه یکی از بادیگاردهای بریتنی ازش شکایت کرد چون بدون رعایت حضور اونها تو خونه خودش برهنه میگشت، دقت کنید: تو خونه خودش. پس هر چیزی اصول و حدی داره و آزادی به معنای ولنگاری کامل نیست

    • بدون نام

      این خانم وقتی با این پوشش می گرده یعنی قطعا با حجاب مشکل داره
      اینو دیگه فک کنم همه قبول دارن
      پس چرا سال پیش سر قضیه دختران خیابان انقلاب و اعتراض به حجاب اجباری ایشون هیچ واکنشی نشون ندان
      ایشون یا خیلی سیب زمینی و بیخیال تشریف دارن و اصن این دست اعتراضات مدن براشون اهمیتی نداره
      و یا از ترس اینکه براشون مشکل پیش بیاد حرفی نزدند که در این صورت تبدیل میشن به یه ترسو و بزدل
      در هر صورت من جایی برای دفاع از آدمی که یا سیب زمینیه و یا بزدل نمی بینم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        هنرمندای ما مردمی نیستن پول جمع کنن و مردم تازه دارن اینو میفهمن واسه همینم سختشون اومده

      • بدون نام

        قرار نیست یه بازیگر درباره هر چیزی موضع بگیره و اظهار فضل کنه، همون که تو کار خودش فعال و آگاه باشه کافیه. چرا فکر میکنید اینها همه چیز دان هستن. اگر هم اظهارنظر کنن مثل مهناز افشار اعتراض میکنید که نخود هر آشه. اینکه در ایران پوشش ایشون بر اساس چهارچوبه یعنی به قانون کشورش احترام گذاشته

      • بدون نام

        ببینم از 16 بعلاوه یک 1 زدن کارمندای وزارت نفت خبر داری یانه؟!؟!؟
        دفاع کن بینم چند چندی توکه دفاعیاتت خوبه ظاهرا

    • بدون نام

      چرا به اعمال منافی عفت فرزندان مسئولین گیر نمیدین این بیچاره کاری نکرده نه دزدی کرده نه هیزی

      پاسخ ها

      • رضا

        سلام دوستان نمیخوام از خودم چیزی بگم که برداشت شخصی باشه ولی اگه یکم با مطالعه بریم جلو بهتر درکش میشه کرد اما در مورد حجاب تمام ادیان الهی در کتابهاشان که احکام خدا وجود داره حکم حجاب هست بهتر یکم مطالعه کنیم اما بی حجابی از صدسال قبل کم کم مد شد اونم برای اینه ادیان منحرف کنن اما شما اگه تو خارج نگاه کنید یه آدم مذهبی ساکن همان کشور که شاید خیلی چیزا براش جاافتاده ولمس کرده حاضر نمیشه حجابشو برداره چون حکم خدا رو قبول کرده پس چرا منی که تو جای زندگی میکنم که اسلام حاکمه وقتی می رم تو یه کشور کشف حجاب میکنم خوب شما اگه خدا رو قبول داری خودت حکم گذاشته پس باید بدونی که ظلم به خودت کردی چون استغفرالله خدا رو کوچک حساب کردی احکام و قبول نداری پس ریا نکن و منتظر حکم خدا بمون تا روز موعود پس ربطی به کلاس گذاشتن نداره نقض حکم خداست

    • رویا

      زمانی که فلان بازیگر کارش به دست فروشی رسید
      زمانی که اون یکی بازیگر آلزایمر گرفت
      زمانی که بازیگر دیگه ای تو تنهایی و غربت و بدون پول فوت کرد
      شما جماعت همیشه در صحنه هیچ کاری نکردید حالام به شما ها چه مربوط آی ملت
      کاری نکنید که آدم یقین پیدا کنه از نسل چنگیز هستید ...

    • بدون نام

      ایشون به قانون کشور که حجاب است احترام گذاشته ،سوای از اعتقاد داشتن یا نداشتن به حجاب .

      قضیه ی دختران فریب خورده انقلاب که نوچه های مسیح علی نژاد هستند هم ،ایشون واجب ندیده دخالت کنه که از کار بیکارش کنن. ،مهناز افشار نون اش تو روغن. نورچشمی سینماست بی پول نمی مونه برای همین همه چیز میگه ،ولی امثال اسکندری که کار اصلی شون تلوزیونه چی ؟؟؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        شستشوی مغزی و بی فکری تا چه حد آخه بنده خدا؟

    • روژان

      چرا ما مردم ایران اینقدر دخالت میکنیم تو زندگی دیگران .ما اگر درک داشته باشیم الان باید دنبال وضعیت اقتصادی خرابمون باشیم نه این حاشیه های زود گذر افرادی که پول و آینده جوانان ما رابردند افرادی که امید جوانی ما را بردند افردای که فقط برای ما حس ناامیدی جا گذاشتند نه این خانم بازیگر بیچاره که در تمام لحظات زندگیش زیر ذربین قرارگرفته از طرف ما مردم و رسانه ها بیایید کمی انصاف داشته باشیم و واقع بین.

    • بدون نام

      چه رفتاری؟!!! واکنش و رفتار احمق ها هیچ اهمیتی نداره

    • بدون نام

      به کسی ربطی نداره پوشش این بازیگر به خودش مربوطه شاید خود ما بریم حجابمون بدتر از اون باشه جای قضاوت کردن نابجا با هم مهربون باشیم باشد که رستگار شویم

    • بدون نام

      من نمی‌دونم خانم اسکندری داخل ایران از حجاب حمایت کرده یا نه. اگه نکرده دیگه نمیشه بهش گفت ریا کار. اون دیگه زندگی شخصی خودشه، دوست داره رفت خارج بی حجاب باشه یا با حجاب. این به هیچ کسی ربطی نداره اما اگه در ایران از حجاب حمایت کرده و بعد رفته اونور بی حجاب شده جای انتقاد داره.

    • لیلا

      خاک تو سرت ستاره اسکندری ب نظرم ادم بااعتقاد و مثبتی میومدی وقتی تصویرت روبااون وضع بی حجابی دیدم حالم بد شد نظرم نسبت به همه بازیگرای زن عوض شد یعنی اینا قیامت ندارن

    • بدون نام

      بیشتر بازیگرا مجبوری حجاب دارند و این نشان دهنده زور و اجبار برای کار و درآمد آنهاست . این قضیه را در خانواده بیشتر مقامات هم می بینیم .

    • بدون نام

      واقعیت اینه که اینها خواسته یا ناخواسته الگوهای قشر عظیمی از جامعه هستند بنابراین بهتره که مراعات کنن اجباری هم نیست
      ولی یه جورایی هم بیشتر از این قضایا خودشون متضرر میشن

    • سارا

      وقتي بر مي گرده تو تلوزيون ميگه زن ها قبل انقلاب بدبخت بودن با حجاب خوش بخت شدن بعد خودش رعايت نميكنه مردمم حق دارن واكنش نشون بدن. دقيقا مثل قضيه رامبد كه ميگفت من جونم براي ايران ميره ولي بچشو تو كانادا به دنيا آورد. مردم ما بدجنس نيستن ميتونستن به شهاب حسيني و خيلياي ديگه كه خانوادشون تو آمريكاست هم خرده بگيرن اما چون اونا دو رو نبودن هيچي نگفتن . در ضمن صحيت هاي رضا رفيع هم بريد گوش بدين بد نيست

      پاسخ ها

      • بدون نام

        جرفای افراد رو تحریف نکنید
        دوست دارید حرفای خودتون رو تحریف کنن و به بقیه بگن؟

    • بدون نام

      واقعا متاسفم برای کسانی که فضولی میکنن... به ما چه طرف کجاست و چطور لباس میپوشه. یاد بگیریم توی زندگی دیگران سرک نکشیم... انشاالله... فقر فرهنگی یعنی همین....

    • بدون نام

      حجاب اعتقادشون نیست فقط چون قانون کشورشونه اونو داخل کشورشون رعایت میکنن.خارج از ایران به خودشون ربط داره چجوری لباس بپوشن.در ضمن ستاره اسکندری هیچوقت ادعایی درباره حجاب نداشته مثل آزاده نامداری بنابراین این برخوردها سزاوارش نیست

    • بدون نام

      چرا با آبروی همدیگر بازی می کنیم. خدا به فریادمان برسد

    • ali

      باباااااااا بیخییییییییییال

    • بدون نام

      همشون به زور حجاب دارن، مانتو جلو باز ویه شال الکی انداختن سرشون.اگر مثلا اسمش مانتو و شال رو بردارن سنگین ترن...

    • بدون نام

      ایکاش سرک کشیدن در زندگی خصوصی ممنوع بشه ....اخه به ما چه ربطی داره با حجاب بودن یا بدونه حجاب یکم دزدی ها واختلاص ها رو ببینین.

    • بدون نام

      من کاری ندارم که کی کشف حجاب کرده قضاوت هم نمیکنم چون جای اون طرف نیستم . اما وظیفه من مسلمان امر به معروف و نهی از منکر هست . مثلا شما فرض کنین توی یه کشتی نشستین یه آدم داره کشتی رو سوراخ میکنه شما میتونین بگین به ما ربطی نداره ؟ صد در صد اگه کشتی سوراخ بشه همه آدما های داخل کشتی نابود میشن پس ما نمیتونیم بگیم سرنوشت دیگران به ما ربطی نداره

    • بی نام

      چه برخوردی؟؟
      آدما دارن احساسات خودشونو بروز میدن

    • بدون نام

      هر آدمي كه جلوي مردم تزوير و دروغ گويي ريا و دورويي پيشه كنه شايسته بدتر از اينها هم هست
      اينها به شعور و اعتماد و مردم اهانت ميكنند

    • بدون نام

      اوکی اوکی ستاره اسنکندری کارش درست بود شما راست میگی
      دوبار

    • بدون نام

      لاتجسسو ا یعنی چیزی که پیدا نیست ،

      وقتی معنایش رو نمی دانید ،حرف الکی نزنید ، خیلی چیزا تو زندگی ها هست که مردم از دید همسایه و فامیل پنهان می کنند ،اگر تو سعی کنی رازهای مردم رو ازش سر در بیاری ،این میشه فضولی و تجسس ،

      اما کسی که پرده ها رو کنار میزنه ،یعنی داره میگه مهم نیست ببینید ،
      حالا هی بگو شما نگاه نکنید ،باشه قطعا من نگاه نمی کنم ،اما شما هم کم با توجیهات الکی خودتون رو قانع کنید .



      به قول سعدی

      پرده بر بی حیایی متن که خود می درد پرده خویشتن .

      پاسخ ها

      • اخلاق اسلامي

        انوقت اينكه گناه بقيه رو كه تاثيري هم روي زندگي ماها نداره بقيه ي جاها جار بزني و تازه باعث بشي بقيه هم مشتاق ديدن تصوير بي حجاب يه خانم بشند از كدوم آيه ي قرآني گرفته شده

    • بدون نام

      فكر كردم عادل هم كشف حجاب كرده! خوبه گفتي اينطور نيست

    • بدون نام

      كل اين متن رو نوشته كه بگه من مدرسه ي البرز درس مي خوندم و باباي ستاره مقالات منو مي خونده

    • بدون نام

      البته قران همون قدر که گفته لا تجسسوا ،بیشتر از اون گفته والامرون بالمعروف و الناهین عن المنکر .

      درباره ی همه چیز نه فقط حجاب .
      منتها خیلی شرایط داره امر به معروف

      یکیش اینه که طرف ندونه داره کار اشتباهی می کنه و اینکه بدونی امر به معروف تاثیر می ذاره ،وقتی طرف با اشتیاق تمام گناه میکنه ،معلومه تاثیر نداره .چرا خودمون رو خسته کنیم .

    • بدون نام

      کاربر 19:2

      تمام پیاما یه طرف مال تو یه طرف !!!!!!!!!!!!!!


      آستانه ی حسادتت رو بالا ببر ،برای یه چیزی حرص بخور که بیارزه،حتما خودت خیلی حسودی خودتو لو دادی !!!!!

    • ن

      با همین مغزهای بسته گلشیفته رو از دست دادیم.

    • بدون نام

      من طرفدار هیچ سلبریتی نیستم و کلا فیلم ایرانی نگاه نمیکنم
      ولی اینقدر بعضیاتون از حسادت و حقارت رنج میبرید
      خب به من و شما چه ربطی داره؟
      مخالفی؟ مسلمونی؟ خب باش
      شما بر اساس معیار های خودت زندگی کن کاری هم به بقیه نداشته باش

    • بدون نام

      بنده خدا خیلی بازیگر قابل و توانمندیه کی بیچاره تبلیغ حجاب کرده اینقد بهش می توپن باز آزاده نامداری بگن یه چیزی

    • بدون نام

      بله بوده

    • بدون نام

      اینا اصلا ارزش برخورد ندارن

    • بدون نام

      ایرانی ها یه مشت آدم فضول بی فرهنگ هستند

    • بدون نام

      اگرانسا ن
      شخصیت داشته باشد
      اصل ونصب داشته باشد
      عرق ملی
      داشته باشدبخودش اجازه چنین کارهایی رانمیده
      شما بازیگران الگو های دختران ماهستید
      باید اعمال رفتار کردارگفتارومنش شمافاطمی باشد
      برای حفظ ارزش های اسلامی مجاهدت کنید
      نه اینکه خودتان آلت دست استکبارباشید
      مردم ماخون دادند جان دادن جگر ریشه های خودرافدای انقلاب واسلام کردند
      پس حداقل حرمت خون آنها رانگه دارید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج