۸۹۳۸۵۸
۱۶ نظر
۵۰۱۲
۱۶ نظر
۵۰۱۲
پ

چرا محسن تنابنده انقدر پرکار شده است؟

خبر رسیده که محسن تنابنده به‌دلیل مشغله بسیار به اجرا‌های شبانه تئاتر نمی‌رسد و مولن‌روژ فعلا روی صحنه نمی‌رود. اما تنابنده چه مشغله‌هایی دارد که باعث شده روز‌های سختی را از سر بگذراند و آنقدر دچار بی‌برنامگی شود که صحنه را رها کند. این متن را بخوانید تا متوجه شوید تنابنده چه تابستان عجیبی را پشت سر می‌گذارد.

روزنامه همشهری - مسعود میر: خودش در یکی از شب‌های اجرا به همکارانش گفته بود که واقعا تحت فشار شدید کاری است و این سختی کار مداوم را اینگونه تعبیر کرده بود که: «قلبم در حال ایستادن است.» بعد از آن بود که پیامک‌های لغو و تغییر زمان اجرای تئاتر به‌دست آن‌هایی رسید که بلیت تئاتر مولن‌روژ را پیش‌خرید کرده‌بودند.

حالا هم خبر رسیده که محسن تنابنده به‌دلیل مشغله بسیار به اجرا‌های شبانه تئاتر نمی‌رسد و مولن‌روژ فعلا روی صحنه نمی‌رود. اما تنابنده چه مشغله‌هایی دارد که باعث شده روز‌های سختی را از سر بگذراند و آنقدر دچار بی‌برنامگی شود که صحنه را رها کند. این متن را بخوانید تا متوجه شوید تنابنده چه تابستان عجیبی را پشت سر می‌گذارد.

عنکبوتی که خفاش بود

چرا محسن تنابنده انقدر پرکار شده است؟

خبر ساخت فیلمی براساس داستان زندگی یک قاتل زنجیره‌ای به نام خفاش‌شب با آغاز تابستان منتشر شد. کارگردان «تابستان داغ» اسم فیلم جدیدش را عنکبوت گذاشته بود و برای یافتن بازیگر به‌دنبال گزینه می‌گشت. ماه اول تابستان که به نیمه رسید نام محسن تنابنده به‌عنوان بازیگر اصلی فیلم رسانه‌ای شد و خبر آمد که پیش‌تولید فیلم در حال انجام است و فیلمبرداری از اواخر تابستان آغاز خواهد شد. مفهوم خبر کاملا مشخص است: تنابنده این روز‌ها باید در جلسات تست گریم و دورخوانی فیلمنامه شرکت کند و خلاصه برای عنکبوتی که خفاش است، وقت بگذارد.

حبس سامان

چرا محسن تنابنده انقدر پرکار شده است؟

بعد از «تمشک» ۵ سالی می‌شد که سامان سالور از باغ سینما میوه‌ای نچیده بود. البته موضوع گرفتاری‌های محسن تنابنده هم با این کم‌کاری سال‌های اخیر آقای سالور ارتباطی ندارد و فقط خواستیم یادآوری کنیم حالا که بعد از چند سال کار نکردن، سامان سالور در حال ساخت فیلم «سه‌کام‌حبس» به تهیه‌کنندگی برادرش ساسان سالور است، پای محسن تنابنده هم حسابی گیر است. چرا؟ فیلمبرداری فیلم چند روزی است که آغاز شده و البته جلسات فیلمبرداری تا مهرماه ادامه دارد. تنابنده در کنار ایزدیار آن هم با گریمی متفاوت باید برای حبس آقا سامان هم حسابی انرژی بگذارد.

مشق نقی

چرا محسن تنابنده انقدر پرکار شده است؟

سری ششم پایتخت باید در عید نوروز روی آنتن برود و این موضوع یعنی اینکه کار نگارش فیلمنامه باید به سرعت تمام شود. خشایار الوند که نویسنده اصلی پایتخت بود در عین ناباوری اسفندماه سال قبل درگذشت و کش و قوس‌های ساختن و نساختن ادامه پایتخت بالاخره با جایگزین شدن یک دستیار برای نوشتن فیلمنامه تمام شد.

محسن تنابنده آچارفرانسه پایتخت است و به جز ایفای نقش «نقی معمولی» که به‌عنوان نقشی اصلی در تمام قسمت‌ها حضور دارد باید در نگارش فیلمنامه هم مثل سری‌های قبل پایتخت، مشارکت داشته باشد. حالا بماند که تنابنده، دستیار و در حقیقت دست راست سیروس مقدم به‌عنوان کارگردان سریال است. تنابنده باید این روز‌ها بحران مشق‌های پایتخت و نقی را پیگیری کند و کیست که نداند برنامه‌ریزی برای ساخت و البته مشارکت در نگارش متن برای سریال مهم نوروزی تلویزیون چقدر از او انرژی می‌گیرد.

قسم بدون راضیه

چرا محسن تنابنده انقدر پرکار شده است؟

فکر کنید که موعد اکران دومین فیلمی که ساختید فرا رسیده است. همزمان با برنامه‌ریزی برای آغاز اکران و برنامه‌های خاص رونمایی از فیلم مشخص می‌شود که ستاره اصلی فیلم نمی‌تواند در آیین‌های افتتاحیه و اکران‌های مردمی فیلم شرکت کند. حالا چه باید کرد؟

با همین سؤال است که محسن تنابنده به‌عنوان کارگردان فیلم سینمایی «قسم» مجبور می‌شود که جور خانم بازیگر را هم بکشد. مهناز افشار به‌خاطر یک پرونده غیرسینمایی درگیر شکایت است و بعد از ماجرا‌های قضایی مربوط به این پرونده هم از کشور خارج شد. او هر چند بعد از مدتی اعلام کرد که به کشور برگشته، اما این روز‌ها محکم‌ترین استدلال برای ماندگار شدن افشار در خارج از کشور همین پوستری است که برای برنامه‌های اکران مردمی فیلم قسم طراحی شده‌است. پوستر‌هایی که رویش نوشته شده: با حضور محسن تنابنده و ارتباط زنده تصویری با مهناز افشار.

افشار در نقش راضیه بازیگر اصلی فیلم قسم است و نبودنش موجب شده تنابنده در این روز‌های تابستانی یک گرفتاری دیگر هم داشته باشد: مدیریت فیلم قسم بدون حضور راضیه...

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      نمیشه اینجا گفت البته خودتون میدونید :(

    • بدون نام

      نمیشه اینجا گفت البته خودتون میدونید :(

    • بدون نام

      پس مشکل از مشهد نبود خانم هنوز فراریه

    • بدون نام

      یا رب روا مدار که گدا معتبر شود

    • مصطفی

      چون میمالونه

    • بدون نام

      چون تو ایران کلا قورباغه ها دارن ابواطا میخونن... اقتصادی،سیاسی و..

    • محمد

      آقای تنابنده کاملا مشخص شده که شما برای اینکه خانم افشار تو حاشیه جدید رفته از ایشون استفاده کردی برای جذب ببیننده...از شما بعید بود..
      من یه ببیننده حرفه ای هستم که پول به فیلم ها نمیدم دانلود رایگان میکنم و افتخار میکنم که پول نمیدم.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        محمد ابتدا اینکه اینکار دزدی حرفه ای ه،بیننده حرفه ای اونیه که هزینه علاقه ش رو پرداخت کنه و تو با افتخار منش خودت رو اعلام کردی.بعدش شما دروغ گفتی که اصلا فیلم میبینی اونم به صورت حرفه ای. چون اصلا نمیدونی روند ساختن فیلم چه مدت زمانی طول میکشه.

      • محمد

        شما بزار دزدی حرفه ای من میزارم ارزش فیلم های ایرانی
        چرا پول بدم
        مگه بازیگرهای شهرزاد پولشون حلال دراوردن که من بیام برای دیدنش پول حلال بدم
        بعد بیان بگن کپی نگاه نکنید خودشون دزدی خرج کنند
        یه چیزمیگیا...

    • بدون نام

      با اون سریال آشغال پایتخت باعث مسافرت و مهاجرت و هجوم بیشتر غربتی ها به شمال شد.خدا ازش نگذره

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ،،

      • بدون نام

        سلام

    • بدون نام

      شاید مثل مهران رجبی بازیگر ارزونیه و ده هزار تومن کف دستش بذاری واست صد تا معلق میزنه (البته بلد نیست معلق بزنه ولی زور خودش رو میزنه)
      شوخی کردم! البته من فقط یه فیلمش رو دوست داشتم اونم که همه دوست دارند، سن پترزبورگ
      بقیه فیلمهاش یا اون سریال پایتختش از نظر من بازیش هیچی نیست!

    • حامد از تبریز

      نویسنده و بازیگر بسیار خوب و قهاری است خدا طول عمرش دهد.

    • بدون نام

      تو کی باشی که بگی بازیش بد ه !!!!!!

      حالا این کارش عجیب و دور از انتظار بود ،اما در اینکه درجه یک شکی نیست !

    • ناشناس

      اقای تنابنده واقعا کارتون حرف نداره خسته نباشید داداشم همینطور پر قدرت به راهت ادامه بده خدا پشت و پناهت

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج