adexo3
۹۲۵۵۸
۶۹ نظر
۵۹۲۴
۶۹ نظر
۵۹۲۴
پ

حامد میرباقری خوش شانس ترین پسر جهان

حامد میرباقری در «شاهگوش» یکی از نقش‌های اصلی را دارد. او امیرعلی داستان است. امیرعلی برخلاف داشتن یک پدر خیلی آرام کاراکتر پرسروصدایی دارد و اجازه نمی‌دهد کسی حقش را بخورد.

حامد میرباقری خوش شانس ترین پسر جهان
مجله زندگی ایده آل: حامد میرباقری در «شاهگوش» یکی از نقش‌های اصلی را دارد. او امیرعلی داستان است. امیرعلی برخلاف داشتن یک پدر خیلی آرام کاراکتر پرسروصدایی دارد و اجازه نمی‌دهد کسی حقش را بخورد. در روند داستان دیدیم که یک پسر سر به زیر دانشجو به بازداشتگاه افتاده است و با زرنگی هر چه تمام‌تر از پس خلافکاران برمی‌آید. خودش می‌گوید شباهت‌های خیلی کمی‌ بین او و امیرعلی است اما از بین حرف‌هایش می‌توان فهمید کاراکتر او را دوست دارد و درهمین گفت‌و‌گو می‌گوید که شخصیت امیر علی بعد از بازداشتگاه کامل و به قولی مرد می‌شود.

اگر پدرم حسن بود فوتباليست مي​شدم

تا به حال تنها در کارهای پدر و عمو بازی کرده‌اید، هم در «یلدا» و هم در «مختارنامه» فقط بازیگر فیلم‌های خانوادگی هستید؟

نه تا به حال به من پیشنهاد دیگری برای بازی نشده است، اگر داشته باشم حتما بازی می‌کنم. البته من هنوز اول راه هستم و پیشنهاد بازی نداشتم، پیشنهاد دستیاری از سوی افراد دیگر به من شد اما پیشنهاد بازیگری نه. ضمن اینکه به تازگی است که جدی کار بازیگری را شروع کرده‌ام. به غیر از «مختار نامه» کار «یلدا» بود و همین «شاهگوش». «مختارنامه » و کارهای دیگری که انجام دادم همه کارهای کوتاهی بوده و در واقع بعد از «یلدا» نقش‌های بلند به من پیشنهاد شد.

حامد میرباقری خوش شانس ترین پسر جهان

زمانی‌که پدر تصمیم به ساخت یک مجموعه می‌گیرد، چقدر حق خودتان می‌دانید که یکی از نقش‌های اول برای شما باشد؟ چقدر این موضوع رابطه‌مند است؟

اصلا این‌طور نیست. برای کار در شاهگوش هم قرار نبود من بازی کنم. قرار بر این بود که من دستیار کارگردان باشم. در بین کاندیداهایی که وجود داشت اصلا نقشی برای من در نظر گرفته نشده بود. بعد از گذشت زمان به این نتیجه رسیدند که این شخصیت باید یک سادگی داشته باشد و این سادگی را در من دیدند و به من پیشنهاد دادند که این نقش را بازی کنم. اصلا خود من کاندیداهای دیگری را برای بازی در این نقش انتخاب کرده بودم اما تصمیم‌گیرنده داود میرباقری است و او من را برای بازی در این نقش انتخاب کرد.

اگر حامد میرباقری به جای اینکه فرزند داود میرباقری بود، فرزند حسن میرباقری می‌شد، یا اصلا یک میرباقری دیگر، الان چه کاره بود و چه کار می‌کرد؟

احتمالا فوتبالیست بودم و در زمین فوتبال داشتم مسابقه می‌دادم. فوتبال یکی از علاقه‌های دیرینه من است و فکر می‌کنم اگر بازیگر نمی‌شدم، به احتمال خیلی زیاد فوتبالیست می‌‌شدم.

بازیگری را بیشتر دوست دارم

بازیگرانی که در شاهگوش بازی می‌کنند، همه بازیگران پخته‌ای هستند. از این نترسیدید که بین آنها بازی شما ضعیف به چشم بیاید یا اصلا دیده نشود؟

من هیچ ترسی نداشتم. از سال‌ها قبل در کنار پدر با بازیگران مختلفی کار کردم. پنج سال سر فیلمبرداری سریال بزرگی همچون «مختارنامه» بودن برای من تجربه خیلی خوبی بود و بعد از آن سریال خوبی مانند «یلدا» را کار کردم و بعد از آن با «شاهگوش» ترس از بازی کردن مقابل بازیگران بزرگ نداشتم و تمام تلاشم را کردم که بتوانم شخصیت امیرعلی را خوب بازی کنم. تلاش کردم امیرعلی باشم و از اینکه جلوی بازیگران با تجربه‌تر بازی کنم نترسم. سعی کردم امیرعلی باشد که با این شخصیت‌ها کار می‌کند، نه حامد میرباقری.

حامد میرباقری خوش شانس ترین پسر جهان

با توجه به اینکه هم جلوی دوربین بازی کردی و هم در پشت دوربین فعالیت داشتی، کدام را بیشتر دوست داری؟

هر دو را دوست دارم اما از همان اول علاقه‌ام به بازیگری بوده و به خاطر همین علاقه شروع به فعالیت پشت دوربین کردم. بازیگری را بیشتر دوست دارم.

قصه کامل می‌شود

پارتنر شما در «شاهگوش» با وجودی که واقعا از شما کوچک‌تر است، اما در فیلم کمی‌زرنگ‌تر به نظر می‌رسد، در زمان گریم خودتان پیشنهاد ندادید که کمی ‌شما را مسن‌تر نشان دهند؟

شاید این طور به نظر شما رسیده است. نقشی که ما بازی می‌کنیم، دو دانشجو ۲۳،۲۴ ساله هستند و فکر نمی‌کنم باید پیرتر از این به نظر برسیم. طراح گریم آقای اسکندری تمام تلاش‌اش را کرده است.

اما خب در نگاه اول به نظر نمی‌رسد که شما دو نفر پارتنرهایی باشید که قرار است با هم ازدواج کنید!

بهتر است سریال را در ادامه ببینیم و نقش‌ها را آن موقع تحلیل کنیم. من خودم از چند نفر دیگر هم، این نکته را شنیدم اما این رابطه در قصه شکل می‌گیرد و بهتر است عجله نکنیم، قصه را ببینیم و دنبال کنیم. نباید زود در این مورد قضاوت کنیم.

برداشت شخصی خودتان از نقش چیست؟

امیرعلی یک دانشجوی امروزی است که با مشکلات خانوادگی‌اش دست و پنجه نرم می‌کند. هم باید کار کند و هم درس بخواند و خرج زندگی و تحصیلش را در بیاورد. شخصیت ساده‌ای دارد و علاوه بر همین سادگی خیلی خیال‌پرداز است. تمام این نکات برای بازیگری که تصمیم دارد این نقش را بازی کند، خیلی جذاب است. کاراکتری که خیال‌پردازی می‌کند. کسی است که یک ترس در مورد یکسری از مسائل دارد و همین ترس باعث خیال‌پردازی‌اش می‌شود. مثلا می‌ترسد با رحمان در مورد ازدواج صحبت کند و همین ترس باعث خیال‌پردازی در مورد ازدواج می‌شود. ما این ترس را در قسمت اول نشان دادیم و باز هم از این دست خیال‌پردازی‌ها در ادامه داریم ولی در ادامه می‌بینیم که امیرعلی با یکسری اتفاقات جدید روبه‌رو می‌شود، با آدم‌های جدیدی رودرو می‌شود و شخصیت او کامل و به قولی مرد می‌شود. ما در طول قصه به‌واسطه اتفاقاتي كه برايش مي‌افتد کامل شدن شخصیت او را می‌بینیم. همین نکات است که شخصیت امیر علی را جذاب می‌کند.

حامد میرباقری خوش شانس ترین پسر جهان

در بخشی از قصه می‌بینیم امیر علی از یک دانشجوی ساده تبدیل به بزن بهادری می‌شود که حتي در بازداشتگاه می‌افتد! ضمن اینکه هیچ ربطی هم به پدر آرام و معقولش ندارد.

امیرعلی آدمی‌نیست که اجازه دهد کسی حقش را بخورد. سکانس‌هایی که در بازداشتگاه دیدیم، یک جورهایی به رخ کشیدن زرنگی‌اش است. از همان جایی که مسافرکشی می‌کند، یک جورهایی آدم‌شناس هم شده است. اصلا بزن بهادر نیست و زمانی که از بازداشتگاه بیرون می‌آید می‌بینیم که همان آدم قبلی است. اتفاقا یکی از وجوه کامل شدن امیر علی همین افتادن او در بازداشتگاه است. حالا در ادامه قصه می‌بینیم. شاید آدم هایی که در بازداشتگاه می‌بینیم آدم‌هایی نباشند که در جامعه آنها را به وفور ببینیم، اما امیر علی یکسری ویژگی‌ها را از آنها می‌گیرد و به مرد شدن او در ادامه قصه کمک می‌کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • آبان

      تو سریال یلدا که صحبت کردنش افتضاح بود....

    • کیارش

      میگم ادم خوبه بابات کارگردان وعموت بازیگر باشه ها؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!

      پاسخ ها

      • معصومه

        باهات موافقم. استعداد بازیگری هم نداره. بازیش تو سریال یلدا خوب نبود

    • بی نام

      خیلی بازیش افتضاحه اصن به گند کشیده سریالو

    • حامد

      نقش براش زیاده.

    • بدون نام

      یعنی یک لات و لمپن به تمام معنا. دانشجوی مثلا نخبه ای که حتی اصول اولیه درست حرف زدن را هم بلد نیست. نظر شما درباره مردی که به نامزدش (در واقع همسر آینده اش) میفرماید:" اومدی پارک که پاچه مردم رو بگیری؟"(قسمت دهم سریال) یا " کله کنید تو شکم دشمنای من"(همان قسمت) چیست؟ انصافا بدترین و ضعیف ترین شخصیت پردازی در مورد این شخصیت صورت گرفته. و متاسفانه خود ایشان هم بازیگری چندان قوی و متفکر مانند خیلی از دیگر بازیگران مجموعه نیست که بتواند برای خودش و شخصیت پردازیش چندان فکری بکند یا نظری ارائه کند. (در واقع ظن غالب من این است که ایشان دارد شخصیت واقعی خودش را بازی میکند؛ جدا از نقش ناساز دانشجوی نخبه که مانند یک وصله ناجور بر قامت نا رسای ایشان دوخته شده). در واقع برای یک بار هم که شده یک تیتر خوب انتخاب کردید:" خوش شانس ترین پسر دنیا". یعنی ایشان اگر پسر داوود میر باقری نبودند بعید میدانم که اصلا کارگردانی ایشان را برای بازیگری انتخاب میکردند. توصیه من به ایشان این است که اگر کار دیگری بلدند - حالا هر کار دیگری از تعمیر یخچال و کولر و ماشین لباسشویی گرفته تا دستفروشی یا کار در پشت صحنه- به دنبال همان کار بروند. و در نهایت هم که فرمایشاتی نظیر این:" امیرعلی آدمی‌نیست که اجازه دهد کسی حقش را بخورد(که اتفاقا به طرز کاملا مشخصی چنین آدمی هست. یک آدم بی سیاست به تمام معنا که از حل ساده ترین مسائل زندگی- مسائلی که تنها با زبان آدمیزاد حل میشوند- عاجز است). سکانس‌هایی که در بازداشتگاه دیدیم، یک جورهایی به رخ کشیدن زرنگی‌اش است(جل الخالق!! معنای جدیدی از زرنگی که در هیچ فرهنگ لغتی نوشته نشده!!)...اتفاقا یکی از وجوه کامل شدن امیر علی همین افتادن او در بازداشتگاه است... امیر علی یکسری ویژگی‌ها را از آنها می‌گیرد و به مرد شدن او در ادامه قصه کمک می‌کند". شما از چند دزد خلافکار معتاد چه ویژگی مثبتی را یاد میگیرید که به مرد شدن و کامل شدن شما کمک کند؟ خوب البته وضعیت شخصیت پردازی های تلویزیونی -و البته بخشی از جامعه دانشگاهی متاسفانه - بر کسی پوشیده نیست. به قول پروین اعتصامی:" گر اینند با عقل و رایان گیتی...ز دیوانگانش چه امید دیگر؟"

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دوست عزیز1
        شما انگار با خود حامد میر باقری مشکل داری! و بنظر من کمی منظور رو بد گرفتی. نخبه بودن دلیل بر فرا بشر بودن نیست که! ممکنه نخبه باشی و مثل مردم عادی زندگی کنی.(پس حرف بد ممکنه از دهن نخبه ها هم بیرون بپره!) و در کل منظور از کامل شدن تو این مباحثه ضعف شخصیت امیرعلی تو داستانه که یک شخصیتی هست که بعلاوه اینکه یک پسر خوب و سربراه و با ادب هست (احترام به بزرگتر ها و پدرش) گلیم خودشو شده با مسافرکشی هم شده از اب بیرون می کشه و در عین حال درس خون و نخبه هست (اینا همه ویژگی یک شخصیت متعادل و خوب هستش دیگه)، یک پسر ترسو و خیال پردازه که جرات طرح خواستشو گاهی نداره و با رفتن بازداشت مشکل ترسشم برطرف میشه...
        ای بابا! خودتون فیلمو درست نگاه کنید دیگه من براتون توضیح بدم؟!
        نه بنظرم بچه خوبیه و برای تجربه های اولش خوبه. انشالله موفق باشه

    • نظر

      سریال خوبیست
      ولی متاسفانه آقای حامد میرباقری بازیگر بی استعدادی هستند و باعث افت کیفیت سریال شده اند.

      علاوه بر بازی بسیار بسیار ضعیف ، متاسفانه کاراکتر امیرعلی یک جوان بی ادب است که در این سریال بارها با لحن زشت با بزرگترها دیالوگ دارند ، که این برخلاف فرهنگ ما جوانهای ایرانیست .

      پاسخ ها

      • امیر

        به نظر من هم خودش افتضاحه هم نقشش

    • ایمان

      به نظرمن بازیش تو شاهگوش بد نیست و میتونه الگوی خوبی برای نسل جوان باشه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ای داد بیداد!! اون وقت همه جا باید قفل فرمون و آچار فرانسه همراهمون ببریم. بالاخره تو دعوا لازم میشه...

      • نسیم

        به نظر من هم خودش عالی هم نقشش

    • جواد

      چه اعتماد به نفسی! طرف تو فیلما باباش بازی میکنه بعد فک کرده بازیگر شده، بعدش مسگه اگه بازیگر نمیشدم فوتبالیست میشدم! فقط بدشانسی بابام باشگا نداره!

    • امیر محمد

      نسبت به سنش باید تجربه بازیگری داشته باشه که نداره

    • خودم

      سلام.اتفاقا ایشون نسبت به تجربه کمی که داره خیلی خوب در سریال شاهوش ایفای نقش کردند. واقعا عالیه

    • مهرداد

      چشم حسودش بترکه , اقا خیلی خوب بازی کرده شما چرا سوختید

      پاسخ ها

      • حسین

        حسود ؟؟ آخه آدم به این بازیگری حسودی میکنه ؟!! یعنی واقعا فرق بازیگری فرهاد اصلانی، طناز طباطبایی، حتی داداش گندم رو با مصنوعی گری آقای حامد میرباقری نمی فهمی ؟؟!!

      • 2014

        نه جون خودت این اقا زاده مگه حسادتم داره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

      • 2014

        واقعا نمی دانستم

    • بدون نام

      واقعا قشنگ بازی کرد من به خاطر اقای میر باقری شاهگوش را میبینم

      پاسخ ها

      • 2014

        منم ازش بدم می آید

    • مریم

      با این که جوان است خوب بازی می کند ولی این نقش به نظر من برای اقای خیرابی خوب بود

      پاسخ ها

      • پریا

        اه اه اه ازش بدم میاد خیلی مصنوعی بازی میکن....

    • پوریا

      خیلی ازش خوشم می یاد . خیلی هم خوشرو هستش

      پاسخ ها

      • 2014

        آره تو گفتی ومنم باورم شد

      • بدون نام

        آره واقعا

    • نرگس

      بازی ایشون تو شاهگوش خیلی ضعیف بود .آقای داود میرباقری واقعا کارگردان خوبی هستن .تعجب میکنم چرا پسرشونو برای بازیگری تشویق کردن .به هرحال ایشون میتوانند زیر چتر حمایت پدرشون باشن.

      پاسخ ها

      • 2014

        منم موافقم

      • 2014

        شکی درش نیست

    • مریم

      من نمیفهمم این آدمای بی نزاکتی که اینقدر راحت به یه جوون توهین میکنن، خودشون چی از بازیگری میدونن...یقینا هیچی نمیفهمن..من از حامد میرباقری وپدر محترمش سپاسگزارم..حامد میرباقری هم بسیار دوست داشتنیه.وبازیش در کنار اکبرعبدی وطناز طباطبایی بسیار جذاب ودیدنیه

    • بهنوش

      من بازی اقا حامد میر باقری رو خیییییلی دوست دارم وبخاطر بازی ایشون شاهگوش رو نگاه میکنم

    • 2014

      بازیش تو دنیا تکه
      تک خشت

    • ملی

      از شیطونیاش تو شاهرود با خبرم-زمان ساخت فیلم یلدا

    • حمید

      حالاخودشاهگوش چیه که حامدش چی باشه؟!!! خداییش بادیدن سریال به هیچکدوم ازمظنونان شک کردید؟؟ اگه طنازی بازیگرانش نباشه چه جذابیتی داره؟؟؟؟!!!!!!!!!

      پاسخ ها

      • فرزاد

        الان میخوای بگی شما خیلی بالایی و شاهگوش نمیبینی؟ پس بیخود میکنی نظر میدی. اگرم میبینی و دیدی پس حق نداری خودتو برتر بدونی از کسایی که می بینن. در ضمن! الان اومدی حامد میرباقری سرچ کردی که بگی مزخرفه؟؟ اگه مزخرفه پس چرا اومدی اینجا؟؟؟؟؟؟ .....!!!!!

    • غزاله

      من با نظر های دیگران مخالفم
      اگه شما شهامتشو دارین برین بازیگر بشین؟!
      آقای حامد میر باقری واقعا در نقش امیر علی عالی بازی کردند.من به انتخاب آقای داوود میر باقری احترام میزارم که چنین جوان برازنده ای رو در این سریال انتخاب کردند.

      بازیش عالی بود....دمش گرم...

    • حنانه

      واقعا فوق العاده بازى مىكنه من كه خىلى دوستش دارم

    • rate

      من واقعا رفتار ایشون توی این نقش رو تحسین میکنم و من عاشق رفتارشم

    • حنانه

      بازى خىلى عالى.داره فقط بعضى ها بد سلىقه هستند من كه خودم خىلى دوستش دارم

    • حامد

      خیلی عالیه ب قول دوست عزیز شما هم اگ شهامتشو دارین برین بازی کنین همینجوری هرچی ب دهنتون میاد میگین .خ هم عالیه .واقعا عالیه اونایی ک میگین بد بود ببخشید ب جا نیاوردم تو کدوم فیلم بازی کردین ...هههههههههههههههه............

    • حامد

      خیلی عالیه ب قول دوست عزیز شما هم اگ شهامتشو دارین برین بازی کنین همینجوری هرچی ب دهنتون میاد میگین .خ هم عالیه .واقعا عالیه اونایی ک میگین بد بود ببخشید ب جا نیاوردم تو کدوم فیلم بازی کردین ...هههههههههههههههه............

    • نهال

      به نطر من بازی آقای حامد میر باقری واقعا قشنگ

    • نظر پارمیدا

      خیلی باحال.بامرام.با ادب.وخوشتیپ هست

    • سانیا

      آره خییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییلییی

    • امیر

      من هم از خودش بدم میاد هم از بازیش اگه باباش کارگردان نبود کسی نقش عبوری هم بهش نمیداد پسره بی جنبه الکی خوش

      پاسخ ها

      • حسین

        درسته باباش کارگردانه ولی این دلیل نمیشه که همه فک کنن بخاطر باباش بازیگر شده بعدم فقط بازیگر که نبوده پشت صحنه هم بوده بازیشم بد نیس

    • افسانه

      من خوشم میاد ازش .بامزه اس سالها دستیاری کرده عرضه داشته .اگه میخواست زودتر میتونست بیاد

    • زهرا

      اقاحامد به نظرمن شما خیلی بازیگرخوبی هستید و براتون ارزوی موفقیت میکنم

    • زهرا

      قسمت اخر شاهگوش رو تازگی هادیدم خوب بود خوشم اومد مر30واقعا

    • فندق

      باید به سمع و نظر اونایی که حرف مفت میزنن برسونم
      اگه خیلی بلدین برین بازیگر شین ببینم چیکار می کنین!
      معمولا اونایی که هیچ کاری از دستشون برنمیاد نظر منفی می دن
      و بهتره برن کشکشونو بسابن!

    • زهرا

      فندق جون هرکسی یه نظری داره و توهم باید به نظرش احترام بگذاری و اینقدر خودتو ناراحت نکنی

      پاسخ ها

      • سوسن

        به نطر منم بازیش توپ بود

    • سائوسائو

      یه نظر من خیلی افتضاح بود، باباش شانس آورد باشگاه نداره و گرنه فاتحه اون تیم رو باید خوند.

    • سمیرا

      به نظرم بهتر بود آقای میرباقریفرزندشونو زودتر میدادن تا به این سن برسه یه توانایی رو کسب کنه، در هر صورت خیلی از شغل ها ارثیه، یا حتی از برادر به برادر، نمونش تو فوتبالیست ها زیاده، به نطرم خود نقش امیر علی نچسبه، من از نقش اون همسایه که شاهده هم بدم میاد ولی ایشون بازیگر خوبین یا از مادر شاهگوش، ولی من وقتی حامد میرباقری رو تو نقش وهب دیدم (البته نمیدونستم حامد میرباقریه و بدون غرض ورزی نگاه کردم) گریه کردم، خیلی احساسشو قشنگ تو چشماش انداخت، ولی در کل خیلی با تجربه نیست، اگه هم نقشش ایراد داره بستگی به فیلم نامه نویس داره نه این بنده خدا

    • بدون نام

      بازیگر خوبی نیستند اما به خاطر ظاهر خوبشون فکر کنم تو مدلینگ و اینجور چیزا موفق باشن.

    • سوگند

      ☺اتفاقاخیلی هم بازیگرخوبی هستن وظاهرشونم خیلی خوب وعالی.درسته که طرزحرف زدنشون به دل بعضی ها نمی شینه ولی خیلیای دیگه هم هستن که این نوع حرف زدن رودوست دارند.☺

    • ایدا

      سلام من ۱۳ سال سن دارم شما در فیلم شاهگوش خیلی زیبا بازیکرده اید

    • زهرا

      بازیتون عالیه به حرف بقیه کاری نداشتباشید بازیتون رو بچسبید

    • ناشناس

      این ها دیالوگ هایی است که باید بگوید پس این
      دیالوگ هارا علم عثمان نکنید

    • بدون نام

      تو مختار وهب رو عالی بازی کرد

    • شیدا

      به نظر من حامد میرباقری بازیگر بسیار توانایی هستن
      و درباره کسایی که اومد اینجا و هرچي حرف بد بلد بودن زدن میتونم اينو بگم که چرا اومدی تو این سایت؟ تو اگه از حامد میرباقری بدت مياد فکر کن که اصلا وجود نداره و اينقد به ايشون فحش نده و اينا همش فیلم هست
      آدم باید عقل و شعور داشته باشه و این حرفارو هم نزنه
      همش تقصیر این همه کارگردان خوبه که اومدن واسه مردم بی لیاقت ما فیلم ساختن

    • مهری

      به نام خدا.بنظرمن ک خیلی خوب بازی کردن وشخصیت دلنشینی دارن..براشون ارزوی موفقیت میکنم..

    • طرفدار

      عااااااااالللییییییب

    • بدون نام

      به نظرمن که ایشون خیلی هم خوب میتونن بازی کنن ولی متاسفانه نقش های خوبی بهشون داده نمیشه که بتونن استعدادخودشونونشون بدن .واقعاجای تاسف داره برای بعضیا که حاشیه واسه هنرمندای خوبمون درست میکنن.

    • فاطمه احل اسلامشهر

      سلام من دوست دارم بهترین بازیگر شوم به من کمک میکنید من دارم سعی میکنم ودوست دارم با شما هکاری کنم و شما بهترین بازیگر هستید که دیدیدام واهیتی به حرف مردم ندهید وای کاش مجرد بودید که من خیلی به صدای وقافیه عالی بهترین مرد جهان خستید من یک دختر هستم که هیچ کس من دوست نداره ومادر وپدرم دارن جدا میشوند وهیچ من قبول نیکنه ومن تنها هستم بی کس و همه من اذیت میکند ای کاش من یک مرد داشتم تنها دل خوشی من این است که به آروز هایم میرسم یا نه ای کاش کس

    • مبینا

      خیلی بد بازی میکنه مسخره

    • ماریا

      بازیش خوبه فقط پیشنهاد های خوبی بهش نشده

    • m

      عالی هستی حامد

    • نفس

      یعنی عالی هستی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج