اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۰۳۴۳۴۹
۳ نظر
۵۰۰۵
۳ نظر
۵۰۰۵
پ

استعفای محمد بنا و واکنش خنثی فدراسیون کشتی

واکنش خنثای فدراسیون کشتی به استعفای محمد بنا از سرمربیگری تیم ملی کشتی فرنگی نشان از این دارد که شاید دیگر بازگشتی در کار نباشد.

باشگاه خبرنگاران:

واکنش خنثای فدراسیون کشتی به استعفای محمد بنا از سرمربیگری تیم ملی کشتی فرنگی نشان از این دارد که شاید دیگر بازگشتی در کار نباشد.
به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، وقتی روز گذشته محمد بنا به صورت غیر رسمی از سمت خود در تیم ملی کشتی فرنگی استعفا داد اینطور بنظر می رسید که فدراسیون این خبر را تکذیب کند اما وقتی علیرضا دبیر خیلی شفاف و صادقانه عنوان کرد، استعفای محمد بنا حقیقت دارد کمی معادلات به هم ریخت.
دبیر راجع به پیامک محمد بنا گفت: وی به من پیغام داد و اعلام کرد دیگر خسته شده و نمی‌تواند به همکاری ادامه بدهد. این مسائل در ورزش زیاد اتفاق می‌افتد. باید چند روزی صبر کرد تا فضا آرام تر شود سپس جلسه بگذاریم و در این خصوص صحبت کنیم. محمد بنا هم برای من و هم جامعه کشتی عزیز است و خودش هم این را می‌داند.
بر همین اساس می توان اینطور نتیجه گرفت که مسئولان فدراسیون آمادگی استعفای محمد بنا را داشتند و شاید در این مدت او چندین بار به طُرُق مختلف از رفتن سخن به میان آورده و برای همین رئیس فدراسیون خیلی راحت و صریح در خصوص استعفای محمد بنا صحبت کرد.
با توجه به قهرهای سریالی محمد بنا و واکنش خنثای فدراسیون کشتی، بنظر می رسد اینبار تلاشی برای بازگشت دوباره آقای خاص صورت نگیرد. برای رسیدن به جواب این سوال باید منتظر ماند و دید که طی روزهای آینده طرفین چه واکنشی نشان خواهند داد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بنا دیگه شورش و درآورده صدبار تاحالا قهر کرده

    • بینام

      دیگه ناز داره آقای بنا مربیگری کشتی پنجاه دفعه رفتی وآمدی خجالت بکش بابا بااین رفتارتان با التماس خودت آمدی با ناز داری می ری المپیک یادمان که نرفته گریه کردی واقعا خجالت داره بابا

      پاسخ ها

      • بانام

        وقتی حق خوریه باید بره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج