۱۰۹۱۹۱۶
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

کرمی: المپیک میدان عجیبی است

کاپیتان سابق تیم ملی تکواندوی ایران، گفت: المپیک میدان عجیبی است و باید برای موفقیت در آن علاوه بر آمادگی بدنی از لحظ روحی و روانی به بهترین نحو آماده بشویم.

خبرگزاری ایرنا: کاپیتان سابق تیم ملی تکواندوی ایران، گفت: المپیک میدان عجیبی است و باید برای موفقیت در آن علاوه بر آمادگی بدنی از لحظ روحی و روانی به بهترین نحو آماده بشویم.

«یوسف کرمی» در خصوص شرایط باشگاه «جاسترب زاگرب» کرواسی که هدایت آنرا برعهده دارد، اظهار داشت: همچنان با این باشگاه قرارداد دارم و پس از یکسال، دوباره همکاری ما تمدید شد. با توجه به محدودیت‌هایی که در اروپا است، باشگاه‌های رزمی نمی‌توانند فعالیت کنند.

وی افزود: اگر به کرواسی سفر کنم باید به قرنطینه بروم و اکنون ترجیح می دهم همراه با خانواده باشم و به محض اینکه محدودیت‌ها برداشته شود، به زاگرب برمی‌گردم، چراکه یکسال دیگر تمدید کرده‌ام.

دارنده دو مدال طلای جهان، تصریح کرد: باشگاه ما در تمامی مسابقات اروپایی شرکت می کند و حتی ۶ بازیکن من در قهرمانی اروپا روی شیاپچنگ رفتند. باشگاه فعالی هستیم و در رده‌های سنی مختلف بازیکن تیم ملی داریم و در همه رده‌ها کار می‌کنیم.

وی در مورد شرایط تکواندوی کراوسی، عنوان کرد: تیم ملی کرواسی یک سهمیه در بخش مردان و دو سهمیه در بخش زنان کسب کرده و تکواندوی بسیار خوبی به خصوص در قسمت زنان دارد. با توجه به برنامه‌ریزی منظمی که صورت گرفته در آینده نچندان دور می‌توانند نتایج بسیار بهتری هم کسب کنند.

دارنده مدال برنز المپیک آتن در خصوص شرایط تکواندوی اروپا با ایران، توضیح داد: تکواندو اروپا به سرعت در حال پیشرفت است چراکه در هر ماه مسابقات زیادی برگزار می‌کنند. در سال‌های نچندان دور، اگر نفرات ما به حریفان گمنام باخته‌اند، دلیلش این است که اروپایی ها در یک ماه در چند مسابقه به میدان می‌روند. این مساله در روند پیشرفت بازیکنان تاثیرگذار است و واقعا اروپایی‌ها زنگ خطری برای بقیه هستند.

کاپیتان سابق تیم ملی ایران، گفت: کشوری مثل صربستان تا چند سال پیش بدنبال اردو در بود و چند ماه به کشورمان سفر می‌کرد تا از ما تمرین و مبارزه یاد بگیرد. اکنون آنها کمپ تشکیل داده‌اند و ما درتلاش برای حضور در صربستان هستیم که نمی‌دانم این برای ما خوب است یا آنها. درست است حریف تمرینی نداریم اما می‌توانیم تیم‌های بهتری را دعوت کنیم.

کرمی ادامه داد: این برای تیم دختران ما خوب است که به اردوی صربستان بروند، اما اینکه آنها چه اقدامی کرده‌اند که قهرمان المپیک و جهان دارند هم جای سوال است. پتانسیل تکواندوی ایران بسیار بالا است و همه این مساله را می‌دانیم.

وی در خصوص شرایط «میرهاشم حسینی» و «آرمین هادی‌پور» دو تکواندوکار المپیکی کشورمان، گفت: المپیک با هیچ رویدادی قابل مقایسه نیست و میدان عجیبی است. آرمین و میرهاشم از بهترین‌های ایران و جهان هستند و امیدوارم تا روز المپیک، اتفاق یا آسیبی سراغ آنان نیاید.

این مربی جوان به اهمیت مسائل روحی و روانی اشاره کرد و گفت: شاید برخی به این مهم اعتقادی نداشته باشند اما من با دو حضور در المپیک و چهار دوره بازی‌های آسیایی به مساله فوق اعتقاد زیادی دارم. هرچقدر ورزشکار از لحاظ بدنی آماده باشد اما از لحاظ روحی شرایطش خوب نباشد به توفیقی نمی‌رسد. این اتفاق برای خودم رخ داده و اعتقادی زیادی به این مساله دارم.

کرمی توضیح داد: حسینی و هادی‌پور نماینده بالغ بر ۷۰۰ هزار تکواندوکار هستند و امیدوارم به بهترین نتایج برسند.

وی در مورد عملکرد «فریبرز عسگری» سرمربی تیم ملی تکواندوی ایران، گفت:‌ او هنوز فرصت آنچنانی نداشته و بنظرم جای کار داریم و می‌توانیم بهتر شویم. اکنون تیم بلغارستان برای اردو به تهران آمده که به سود آنهاست و ای کاش با تیم‌هایی چون روسیه که قهرمانان خوبی دارند، کمپ داشته باشیم.

کرمی در پاسخ به این سوال که تاکنون پیشنهاد مربیگری در تیم‌های ملی ایران را داشته است، گفت: پیشنهادی نداشته‌ام و اکنون نیز در حال حاضر با کرواسی قرار داد دارم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج