۱۱۰۹۱۴۲
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

۳ طلا و یک برنز در انتظار آزادکاران ایران

در روز پایانی رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی آسیا، مصطفی حسین خانی، حسن یزدانی و کامران قاسمپور با برتری مقابل رقبای‌شان راهی دیدار نهایی شدند.

ایسنا: در ادامه رقابت‌های ۵ وزن دوم و پایانی کشتی آزاد قهرمانی آسیا در آلماتی قزاقستان، مصطفی حسین خانی در ۷۴، حسن یزدانی در ۸۶ و کامران قاسمپور در ۹۲ کیلوگرم با شکست رقیبان‌شان راهی فینال شدند اما امین طاهری در سنگین وزن به رده‌بندی رفت و مجید داستان نیز در وزن ۶۱ کیلوگرم حذف شد.

در وزن ۶۱ کیلوگرم مجید داستان پس از استراحت در دور اول در دور دوم مقابل راویندر از هند با نتیجه ۳ بر ۳ مغلوب شد و از دور رقابت‌ها کنار رفت.

در وزن ۷۴ کیلوگرم مصطفی حسین خانی در دور اول با نتیجه ۵ بر ۲ از سد اختیار نوروزاف از ازبکستان گذشت. وی دور بعد با نتیجه ۱۰ بر ۳ سئونگ چول لی از کره جنوبی را از پیش رو برداشت و راهی مرحله نیمه نهایی شد. او در این مرحله به مصاف آتامیرات چارلیف از ترکمنستان رفت و با برتری ۱۱ بر صفر راهی فینال شد. حسین خانی در فینال به مصاف کایپانوف از قزاقستان می‌رود.

در وزن ۸۶ کیلوگرم حسن یزدانی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه ۱۰ بر صفر هایاتو ایشیگورو از ژاپن را مغلوب کرد و راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در این مرحله مقابل مصطفی العبید از عراق به روی تشک رفت و در ۳ دقیقه نخست مبارزه موفق به شکست ۱۰ بر صفر حریف شد و به فینال رسید. یزدانی در فینال به مصاف دیپاک پونیا از هند می‌رود.

در وزن ۹۲ کیلوگرم کامران قاسم‌پور پس از استراحت در دور نخست در دور دوم مقابل سانجیت از هند با نتیجه ۱۰ بر صفر به برتری دست یافت و راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در این مرحله به مصاف رستم شودیف از ازبکستان رفت و با نتیجه قاطع ۱۱ بر صفر به برتری رسید و راهی فینال شد. قاسمپور برای رسیدن به مدال طلای آسیا باید از سد مونخباتور از مغولستان برود.

در وزن ۱۲۵ کیلوگرم امین طاهری پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه ۱۱ بر صفر عمر سارم از سوریه را مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله به مصاف آیال لازاریف از قرقیزستان رفت و در حالیکه ۶ بر صفر پیش بود در یک غافلگیری ضربه فنی شد و از رسیدن به فینال بازماند.

دیروز (جمعه) و در جریان رقابت‌های ۵ وزن نخست علی شعبانی در وزن ۹۷ کیلوگرم به مدال طلا رسید، علیرضا سرلک در ۵۷ و علی سوادکوهی در ۷۹ کیلوگرم به مدال نقره رسیدند و مرتضی قیاسی در وزن ۶۵ کیلوگرم به مدال برنز رسید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج