جاباما
۱۱۵۹۲۹۵
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

زارع: امیدوارم در المپیک بعدی طلا کسب کنم

دارنده مدال طلای سنگین وزن کشتی آزاد در مسابقات جهانی نروژ گفت: امیدوارم در تورنمنت‌های بعدی به ویژه المپیک بتوانم این موفقیت‌ها را تکرار کنم.

ایرنا: دارنده مدال طلای سنگین وزن کشتی آزاد در مسابقات جهانی نروژ گفت: امیدوارم در تورنمنت‌های بعدی به ویژه المپیک بتوانم این موفقیت‌ها را تکرار کنم.

امیر حسین زارع پس از بازگشت کاروان تیم کشتی ایران از مسابقات جهانی نروژ اظهار داشت: خدا را شکر در این مدت کوتاه پس از المپیک خوب کار کردیم و به کمک مربیان توانستیم با برنامه کارمان را پیش ببریم. همه چیز بر اساس همان برنامه پیش رفت و خوشحالم که توانستم مدال طلا را بدست آورم. از همه مردم هم به خاطر این استقبال تشکر می‌کنم.

وی افزود: همه زحمات و افتخارآفرینی را مدیون مردم هستیم. امیدوارم در المپیک‌های بعدی مدال طلا را تکرار کنم. باید اشتباهاتم را کمتر کنم.

آزادکار سنگین وزن ایران در مورد کسب مدال طلای کشتی آزاد اضافه کرد: خیلی خوشحالم پس از زنده یاد علیرضا سلیمانی این افتخار به من رسید و امیدوارم تداوم داشته باشم. امیدوارم در المپیک بعدی بتوانم طلا بگیرم.
وی با اشاره به اهدای مدالش به آستان قدس رضوی گفت: از قبل از مسابقات تصمیم گرفتم مدالم را به امام رضا(ع) اهدا کنم. این مدال را هفته آینده اهدا خواهم کرد.

رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی سال ۲۰۲۱ جهان روزهای ۱۰ تا ۱۳ مهر در شهر اسلو نروژ برگزار شد که در پایان تیم ایران توسط حسن یزدانی در وزن ۸۶ کیلوگرم، کامران قاسم‌پور در وزن ۹۲ کیلوگرم و امیرحسین زارع در وزن ۱۲۵ کیلوگرم به مدال طلا، علیرضا سرلک در وزن ۵۷ کیلوگرم، امیرمحمد یزدانی در وزن ۶۵ کیلوگرم و محمد نخودی در وزن

۷۹ کیلوگرم به مدال نقره و مجتبی گلیج در وزن ۹۷ کیلوگرم به مدال دست یافت.

در رده‌بندی تیمی نیز تیم ایران با ۱۶۲ امتیاز به عنوان سوم دست یافت.

در مراسم استقبال جمع کثیری از مردم و علاقه‌مندان و خانواده‌های ورزشکاران حضور داشتند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج