۱۱۶۸۲۸۰
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

تمجید فدراسیون بوکس آسیا از «شه‌بخش»

فدراسیون بوکس آسیا، از عملکرد دانیال شه‌بخش، بوکسور سبک‌وزن ایران در رقابت‌های جهانی ۲۰۲۱ صربستان تمجید کرد.

خبرگزاری ایسنا: پس از تاریخ‌سازی دانیال شه‌بخش بوکسور وزن ۶۰ کیلوگرم تیم ملی در رقابت‌های جهانی بوکس ۲۰۲۱ صربستان و کسب نخستین مدال ایران در تاریخ این رقابت‌ها، فدراسیون بوکس آسیا (asbc) نسبت به این تاریخسازی واکنش نشان داده و از عملکرد تیم ملی ایران تمجید کرد.

تمجید فدراسیون بوکس آسیا از «شه‌بخش»

فدراسیون بوکس آسیا درباره عملکرد بوکسورهای ایران نوشت:

«رقابت‌های جهانی بوکس ۲۰۲۱ به میزبانی بلگراد پایتخت کشور صربستان برگزار شد که محلی برای درخشش بوکسورهای کشورهای در حال توسعه بود. ایران نیز یکی از این کشورهایی بود که بوکسورهایش عملکرد فوق‌العاده‌ای داشتند و نهایتا هم مدال تاریخی را به دست آورد.

دانیال شه‌بخش بوکسور ۶۰ کیلوگرم ایران نیز از جمله نفرات این تیم بود که عملکرد درخشانی داشت و با اعتماد به نفس بالایی روی رینگ می‌رفت. او مهارت فنی فوق‌العاده‌ای را از خود به نمایش گذاشت تا به عنوان تنها بوکسور ایرانی راهی نیمه نهایی وزن خود شده و نخستین مدال ایران در تاریخ این رقابت‌ها کسب کند.

شاگردان علیرضا استکی در این مبارزات. در ۱۰ وزن روی رینگ رفته و ۱۰ پیروزی را برابر حریفان خود کسب کردند که عملکرد خوبی برای تیم ایران به شمار می‌رود. دانیال شه‌بخش دارنده مدال نقره آسیا نیز بهترین ملی‌پوش ایران بود که برابر حریفانی چون «موسی چام و گوستاوو ریورا» به برتری رسید. اوج درخشش شه‌بخش برابر "موناربک سیتبک" بوکسور باتجربه قرقیزستانی بود که او را به مرحله یک هشتم نهایی رساند.

شه‌بخش با عملکرد خوب و رقص پای فوق‌العاده بارها با ضد حملات خود بوکسور باتجربه قرقیز را از پای درآورده و به مرحله یک چهارم نهایی رسید. او در این مرحله «ادگارس اسکوردلیس» بوکسور لیتوانی را پیش رو داشت که از سال ۲۰۰۶ در رقابت‌های بین‌المللی حضور دارد. او در این مرحله نیز حریف خود را مغلوب تکنیک ناب خود کرد تا ضمن صعود به مرحله نیمه‌نهایی، مدال برنز خود را قطعی کرده و مدال ایر تاریخی را برای بوکس ایران کسب کند. این نخستین مدال ایران در تاریخ رقابت‌های جهانی بوکس بود.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج