۱۱۷۰۵۲۵
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

وزنه‌برداری زنان نیاز به اعتبارات و توجه بیشتر دارد

مشاور فنی تیم ملی وزنه‌برداری زنان گفت: رییس فدراسیون وزنه‌برداری همواره همه تلاش خود را برای برپایی اردو‌ها یا اعزام دختران به رقابت‌های برون مرزی می‌کند، اما امیدوارم اعتبارات برای وزنه‌برداری زنان بیشتر شود تا آن‌ها هم در اردو‌ها و نیز مسابقات بیشتری شرکت کنند.

خبرگزاری ایرنا: مشاور فنی تیم ملی وزنه‌برداری زنان گفت: رییس فدراسیون وزنه‌برداری همواره همه تلاش خود را برای برپایی اردوها یا اعزام دختران به رقابت‌های برون مرزی می‌کند اما امیدوارم اعتبارات برای وزنه‌برداری زنان بیشتر شود تا آنها هم در اردوها و نیز مسابقات بیشتری شرکت کنند.
اکبر خورشیدی روز پنجشنبه اظهار داشت: از اول آبان اردوی تیم ملی وزنه‌برداری زنان آغاز شد و این اردوهای ۲۱ روزه تا زمان اعزام به مسابقات قهرمانی جهان ازبکستان ادامه دارد. ۳۰ وزنه‌بردار اعم از نوجوانان، جوانان و بزرگسالان را به اردو دعوت کردیم. یک سوم از این تعداد به طور ثابت و باقی را به طور ادواری در اردو تحت پوشش داریم.
وی افزود: وزنه‌برداران حاضر در اردو اکنون الناز باجلانی، الهام حسینی، یکتا جمالی، فاطمه یوسفی، ابریشم ارجمند خواه، غزال و غزاله حسینی، عسل کدخدایی، کوثر تنها، زینب شیخ ارباب، فاطمه کشاورز، شینا امانی و الهه رزاقی هستند. این دختران در این مدت افزایش رکورد خوبی داشتند و مطمینم می‌توانند در مسابقات جهانی رکورد خود را افزایش دهند و به رکورد جهانی نزدیک‌تر شوند.
مشاور فنی تیم ملی وزنه‌برداری زنان تاکید کرد: چهار وزنه‌بردار اول که نام بردم نسبت به دیگر وزنه‌برداران دیگر شرایط رو به رشدی داشتند و می‌توانند در رده‌های مختلف سنی مدعی کسب مدال باشند.
وی در پاسخ به این پرسش که کدام وزنه‌برداران راهی مسابقات جهانی خواهند شد، گفت: وزنه‌بردارانی که رکورد آنها به حد نصاب برسد، راهی این رقابت‌ها خواهند شد. همچنین پریسا جهانفکریان در دوران نقاهت بسر می‌برد و اکنون شرایط حضور در اردو را ندارد.
خورشیدی خاطرنشان کرد: وزنه‌برداران حاضر در اردو اکنون در قرنطینه هستند و برنامه‌های آنها بخوبی پیش می‌رود. همچنین با توجه به ظرفیت خوابگاه در شرایط کرونایی تنها ۱۲ وزنه‌بردار می‌توانند به صورت ثابت در اردو بمانند و باقی دختران به صورت ادواری در اردوی تیم ملی وزنه‌برداری زنان شرکت می‌کنند.
وی ادامه داد: این امکان وجود دارد تا تیم‌های بزرگ در مسابقات قهرمانی جهان شرکت نکنند زیرا بعد از بازی‌های المپیک توکیو حتما تغییر و تحولاتی رخ داده و حتی تعدادی از وزنه‌برداران هنوز خستگی المپیک را بر تن دارند و برنامه‌های خود را برای المپیک پاریس چیده‌اند. شاید نیروهای جوان‌تری در این مسابقات شرکت کنند.
مشاور فنی تیم ملی وزنه‌برداری زنان یادآور شد: امیدوارم اعتبارات وزارت ورزش برای وزنه‌برداری زنان بیشتر شود تا آنها هم در اردوها و نیز مسابقات بیشتری شرکت کنند. رییس فدراسیون وزنه‌برداری همواره همه تلاش خود را برای برپایی اردوها یا اعزام دختران به رقابت‌های برون مرزی می‌کند.
وی اضافه کرد: از الان قول می‌دهم که می‌توانیم جزو ۶ کشور برتر جهان در وزنه‌برداری زنان باشیم. پس از کسب مدال وزنه‌برداران در مسابقات آسیایی و جهانی، بسیاری از دختران از استان‌های مختلف تمایل زیادی برای ورود به این عرصه پیدا کرده‌اند.
مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی جهان از ۱۶ تا ۲۶ آذر در ازبکستان برگزار می‌شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج