adexo3
۱۱۷۶۶۲۱
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

فرار بزرگ کشتی ایران از یک معضل

لیگ کشتی ایران در سال‌های گذشته تک‌قطبی بود و همین پیش‌بینی قهرمان یا فینالیست‌ها را ساده کرده بود، اما در فصل جاری این اتفاق رخ نداد و کشتی از یک معضل بزررگ فرار کرد.

خبرآنلاین: لیگ کشتی ایران در سال‌های گذشته تک‌قطبی بود و همین پیش‌بینی قهرمان یا فینالیست‌ها را ساده کرده بود اما در فصل جاری این اتفاق رخ نداد و کشتی از یک معضل بزررگ فرار کرد.

در سال‌های اخیر، لیگ کشتی ایران به قدری تک‌قطبی شده بود که تیم بیمه رازی و بعد از آن هم ایران مال، با هزینه فراوان همه ستاره‌ها را به تیم خود می‌بردند و پادگان سایر تیم‌ها خالی می‌شد تا شاهد یک لیگ تک‌قطبی باشیم که در نهایت این تیم‌ها جام را به خانه می‌بردند. در لیگ امسال اما، نبود این تیم‌ها باعث شده تا توازن در بین تیم‌های دیگر رعایت شود و همه تیم‌ها از کشتی گیران مدعی بهره ببرند که همین هم پیش‌بینی کشتی‌های دور نهایی را سخت‌تر کرده تا جایی که دست‌کم، سه تیم از چهار تیم حاضر در نیمه نهایی شانس حضور در فینال را دارند و نمی‌توان از قبل چیزی را پیش‌بینی کرد.

از سوی دیگر برگزاری لیگ در بازه زمانی چندماهه و خارج شدن آن از قالب متمرکز، باعث شده تا دیگ جوشان کشتی یکبار دیگر حرارت داشته باشد و همه چیز در ۲۴ ساعت خلاصه نشود. در سال‌های قبل به این سبک کم‌رمق عادت کرده بودیم اما امسال لیگ کشتی با قالبی بهتر برگزار شد که همین هم باعث شد تا برگزاری آن در شهرهای مختلف، با استقبال گسترده‌ای مواجه شود و جریان رقابت به رگ‌های ورزش اول کشور برگردد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج