۱۱۸۲۷۱۸
۵ نظر
۵۰۰۰
۵ نظر
۵۰۰۰
پ

منصوریان: نماینده جهان اسلام در UFC می‌شوم

ملی‌پوش ووشوی ایران از احتمال حضور در سطح اول مسابقات UFC استقبال می‌کند.

خبرگزاری تسنیم: الهه منصوریان دارنده مدال طلا در مسابقات قهرمانی ووشوی جهان در سال‌های ۲۰۱۳، ۲۰۱۷ و ۲۰۱۹ و دارنده مدال نقره در تورنمنت تورنتو ۲۰۰۹ و دارنده مدال برنز بازی‌های آنکارا ۲۰۱۱ از علاقه‌اش برای شرکت در مبارزات آزاد (UFC) سخن گفت. او در گفت‌وگو با سایت «www.mmacrossfire.com» گفت: اگر شما من را انتخاب کنید که در سازمان UFC باشم، تنها زن ورزشکار مسلمان خواهم بود که می‌توانم نماینده جامعه بزرگ مسلمانان در این مبارزات باشم.

وی افزود: در حال حاضر هیچ زن مسلمانی در UFC حضور ندارد. من می‌توانم در این مسابقات حضور داشته باشم، نماینده یک جامعه بزرگتر (مسلمانان) باشم و می‌توانم با حجابم بجنگم و می‌توانم همه مسلمانان را به این جایگاه بیاورم تا در UFC شرکت کنند. این می‌تواند درآمد بیشتری برای UFC به ارمغان بیاورد و این سازمان می‌تواند از این طریق گسترش یابد.

منصوریان: نماینده جهان اسلام در UFC می‌شوم

ملی‌پوش ووشوی ایران تصریح کرد: من فکر می‌کنم این ایده‌ای است که شامل و فراگیر خواهد بود. قول خواهم داد که می‌توانم در زمینه در آوردن کمک‌های مالی بیشتر به UFC کمک کنم. به عنوان مثال، اگر سازمان UFC بخواهد از ما، لباس‌ها و حجاب‌های ما حمایت مالی کند، می‌توانید از آن درآمد کسب کنید. بابت این کار هم پولی نمی‌خواهم. تنها می‌خواهم در این مبارزات حضور داشته باشم. می‌خواهم نماینده جهان اسلام باشم.

منصوریان 30 ساله در بخش دیگری از صحبت‌هایش خاطرنشان کرد: من UFC را دنبال می‌کنم. سعی می‌کنم مبارزات این رشته را تماشا کنم. واقعاً فکر می‌کنم این برای من مهم است، زیرا تمام دنیا UFC را تماشا می‌کنند و من به عنوان یک زن مسلمان می‌توانم این کار را انجام دهم. این حرفه من است و می‌خواهم دنیا آن را ببیند. برای جهان اسلام و همچنین برای ایرانیان این اتفاق بسیار بزرگی خواهد بود. من الان در هنرهای رزمی ترکیبی (MMA) تمرین می‌کنم که خیلی سخت است. واقعاً می‌خواهم مطمئن شوم که می‌توانم به آنجا (UFC) برسم، بنابراین برای این کار واقعاً سخت تمرین می‌کنم.

قهرمان ووشوی ایران در بخش پایانی صحبت‌هایش هم خاطرنشان کرد: مبازرات کُنور مک‌گرگور و حبیب نورماگمدوف را دنبال می‌کنم. دوست دارم در وزن 56 کیلوگرم مبارزات UFC شرکت کنم. شرکت در وزن سبک‌تر را ترجیح می‌دهم. من خیلی قد بلند هستم و حرکات دست و پایم خیلی سریع است. ورزش کشتی اما برای ایرانیان نیز بسیار مهم است. کشتی ورزش شماره یک ایران است و ایران در این زمینه بسیار خوب است. من آن سبک کشتی را از ووشو دارم و روی سبک خودم برای فنون زمینی کار می‌کنم. دوست دارم با رُز ناماجوناس (مبارز نامدار آمریکایی) مبارزه کنم. او از نظر من یک قهرمان است و دوست دارم در مبارزه با او خودم را به چالش بکشم. همچنین دوست دارم با ولی ژانگ از چین مبارزه کنم. شما روزی من را در UFC خواهید دید و واقعاً دارم روی این موضوع کار می‌کنم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • Tedi

      باریکلا

    • Click4u

      نمیشه فعلا
      باید حداقل ده تا پیروزی تو لیگ های پایین تر داشته باشه بعد قبولش کنن
      مثل این می مونه که یه تیم از دسته دو بیاد لیگ برتر
      باید پله پله بیاد بالا

    • موجی

      پاچه خواری

    • علی خادمی

      درود بر خانم منصوریان آرزو مندیم کمربند ufc رو ب دست بیاری و پرچم ایران رو ب اهتزاز درآوری

    • بدون نام

      حالا اسلامشو نمیگفتی نماینده نمیشدی؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج