۱۱۸۳۷۲۶
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

۲۹ رای ساعی به یاد ۹ رای باورنکردنی کریمی!

از هادی ساعی به دلیل حضور در شورای شهر تهران و در جایی که تخصصی در آن نداشت انتقاد‌های زیادی شد، اما تکواندو، جایی است که همه ما خاطرات خوبی از ساعی داریم.

آرتین زهرابی در خبرورزشی نوشت: مجمع فدراسیون تکواندو امروز برگزار شد و در اتفاقی که شاید باورش برای فوتبالی‌ها سخت باشد،‌هادی ساعی به امپراتوری طولانی محمد پولادگر در این رشته ورزشی پایان داد.

۲۹ رای ساعی به یاد ۹ رای باورنکردنی کریمی!

در واقع این اعضای مجمع بودند که در یک رای گیری طاقت فرسا و به شدت نزدیک، ۲۹ رای به یک ورزشکار و قهرمان رشته تکواندو دادند و ۲۷ نفر نیز پولادگر را همچنان به عنوان رئیسی که لیاقت مدیریت در فدراسیون تکواندو دارد تشخیص دادند.

با این همه، اکثریت مجمع فدراسیون تکواندو نشان داد بر خلاف فوتبالی‌ها که فقط در حرف‌های آتشین خود «توپ و ترقه» در می‌کنند و به چهره ای فوتبالی فقط ۹ رای می‌دهند، به دنبال سوابق قهرمانی و ورزشکاری کاندیدای ریاست هستند و نمی‌توانند چشمان خود را بر روی حقایق ببندند.

پولادگر که حاضر نشد - حتی با حضور عصاره تکواندو - در انتخابات عقب نشینی کند، می‌توانست در یک انتخابات فرمایشی، اعضای مجمع را ترغیب به پایان ماجرا کند و بار دیگر بر پست ریاست تکیه بزند اما ۲۹ نفر نخواستند حتی با وجود کناره گیری معاون وزیر ورزش از رای دادن (به بهانه اعلام بی طرفی!) پا روی حقیقت بگذارند و اصل ورزش را نادیده بگیرند.

۲۹ رای ساعی به یاد ۹ رای باورنکردنی کریمی!

از هادی ساعی به دلیل حضور در شورای شهر تهران و در جایی که تخصصی در آن نداشت انتقادهای زیادی شد اما تکواندو، جایی است که همه ما خاطرات خوبی از ساعی داریم و به یاد مدال‌های ارزشمند او در المپیک می‌افتیم.

اعضای مجمع تکواندو، به فوتبالی‌ها آموختند که می‌توانند در مجمع فدراسیون، به عزیزی خادم یا هر گزینه دیگری رای بدهند اما لیاقت یک چهره فوتبالی که با تمام موانع و سختی‌ها در انتخابات شرکت کرد فقط ۹ رای نبود و این از بی لیاقتی و بی تدبیری همه آنهایی بود که موضوعی به این سادگی را (بنا به دلایلی که بررسی آن در این مجال اندک فراهم نیست) نادیده گرفتند...

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج