جاباما
۱۱۹۰۴۴۳
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

نخودی: برای مبارزه با جردن باروز هیجان دارم

نایب قهرمان کشتی آزاد جهان تأکید کرد برای رویارویی با جردن باروز در مسابقه دوستانه تیم‌های ملی کشتی ایران و آمریکا هیجان زیادی دارد.

تسنیم: نایب قهرمان کشتی آزاد جهان تأکید کرد برای رویارویی با جردن باروز در مسابقه دوستانه تیم‌های ملی کشتی ایران و آمریکا هیجان زیادی دارد.

نخودی: برای مبارزه با جردن باروز هیجان دارم

محمد نخودی درباره تکرار فینال جهانی‌اش با جردن باروز در مسابقه دوستانه 23 بهمن تیم‌های ملی کشتی ایران و آمریکا اظهار داشت: جردن باروز کشتی‌گیر بزرگی است که چندین مدال المپیک و جهانی را در کارنامه‌اش دارد. باروز بسیار باتجربه است و دوست دارم دوباره با او کشتی بگیرم.

خیلی‌ها با توجه به عملکرد خوب محمد نخودی در مرحله مقدماتی مسابقات جهانی اسلو احتمال می‌دادند او اولین کشتی‌گیر ایرانی باشد که جردن باروز را شکست می‌دهد، اما وی در فینال جهانی مغلوب حریف باتجربه و عنواندارش شد. نایب قهرمان جهان در این باره خاطر نشان کرد: بدنم در نروژ سرحال بود، ولی وقتی در فینال به باروز خوردم زورم به او نرسید و آن چیزی را که برای آن مبارزه تمرین کرده بودم، نتوانستم اجرا کنم، ولی اکنون بیشتر روی این کشتی کار کرده‌ام.

وی اضافه کرد: با کادر فنی تیم ملی کشتی‌های باروز را دیده‌ایم. این مبارزه پیش رو با تیم ملی آمریکا هم دوستانه است و استرسی ندارد. به همین دلیل برای کشتی گرفتن با جردن باروز هیجان دارم.

این کشتی‌گیر 21 ساله مازندرانی در پاسخ به این سؤال که آیا اولین کشتی‌گیر ایرانی خواهد بود که باروز را شکست می‌دهد، گفت: امیدوارم که اینطور باشد.

نخودی با تأکید بر اینکه فعلاً تصمیمی برای تغییر وزن ندارد، عنوان کرد: سقف آرزوی هر ورزشکاری کسب مدال طلای المپیک است. من برای رسیدن به این مهم تلاش خواهم کرد، اما فعلاً فقط به همین وزن 79 کیلوگرم فکر می‌کنم.

این کشتی‌گیر در خاتمه تأکید کرد: با توجه به چند اردویی که پشت سر گذاشتیم، بدن‌ها رفته رفته سرحال می‌شوند. آمادگی صد درصد که نیاز نیست، اما به آمادگی نسبی‌ که برای تک کشتی نیاز است، تا زمان مسابقه با آمریکایی‌ها خواهیم رسید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج