اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۲۸۴۲۴
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

لشگری از تیم ملی کشتی کنارگذاشته شد

سخنگوی فدراسیون کشتی اعلام کرد: از آنجا که لشگری در این مسابقات موفق به کسب نتیجه نشد نمی‌تواند در تیم ملی حضور داشته باشد.

خبرگزاری ایسنا: پس از اعلام دوپینگ کشتی‌گیر ۸۶ کیلویی در مسابقات انتخابی تیم ملی، سخنگوی فدراسیون کشتی تأکید کرد: معیار ما برای انتخاب نفرات حاضر در تیم ملی، مسابقات انتخابی بوده است و از آنجا که لشگری در این مسابقات موفق به کسب نتیجه نشد نمی‌تواند در تیم ملی حضور داشته باشد.

علیرضا رضایی درباره دوپینگ رقیب احسان لشگری در مسابقات انتخابی تیم کشتی آزاد، اظهار کرد: این موضوع در جلسه امروز شورای فنی مطرح نشد و مطمئناً دوپینگ رقیب لشگری در مسابقات انتخابی هیچ تأثیری در انتخاب ملی‌پوش وزن ۸۶ کیلوگرم نخواهد داشت. چرا که لشگری در مسابقات انتخابی موفق نبود و به غیر از باخت مقابل این حریف مقابل مصطفی جوکار نیز شکست خورد و از دور مسابقات کنار رفت.

سخنگوی فدراسیون کشتی افزود: به لشگری از لحاظ فنی و اخلاقی اعتقاد داریم اما او شانسی برای پوشیدن دوبنده تیم ملی برای حضور در مسابقات جهانی یا بازی‌های آسیایی ندارد و می‌تواند از سال آینده در تیم ملی در صورت انتخاب حضور داشته باشد.

وی در پاسخ به این سؤال که با توجه به نایب قهرمانی لشگری در جایزه بزرگ باکو و عملکرد ضعیف محمد جواد ابراهیمی و محمدحسین محمدیان در تورنمنت لهستان آیا امکان دارد در خصوص دعوت از احسان لشگری تجدید نظر صورت گیرد یا خیر، خاطر نشان کرد: قبلاً هم اعلام کرده بودیم که هر نتیجه‌ای در تورنمنت جایزه بزرگ باکو برای لشگری حاصل شود هیچ تأثیری در انتخاب او برای تیم ملی نخواهد داشت.

از نظر ما لشگری کشتی‌گیر شایسته‌ای است اما معیار اصلی ما برای دعوت به تیم ملی مسابقات انتخابی است که متأسفانه او در این مسابقات توفیقی نداشته است و به همین جهت شانسی برای حضور در تیم ملی برای مسابقات پیش رو ندارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج