اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۳۶۲۷۸
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

خادم از عضويت در هيئت رئيسه UWW بازماند

کاندیدای ایرانی عضویت در هیئت رئیسه اتحادیه جهانی کشتی (UWW) آرای لازم برای حضور در این هیئت را کسب نکرد.

خبرگزاری تسنیم: به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی،‌ در انتخابات عضویت هیئت رئیسه اتحادیه جهانی کشتی که ظهر امروز (یک‌شنبه) در تاشکند ازبکستان و در ۲ مرحله انجام شد در دور اول مامیاشویلی از روسیه با ۸۷ رای،‌ روزیف از ازبکستان با ۸۶ رای و زنوف از بلغارستان با ۷۶ رای انتخاب شدند.

در دور دوم پدرو گاما فیلو از برزیل با ۶۳ رای،‌ فواد مسکوت رئیس کنفدراسیون کشتی آفریقا از مراکش با ۴۴ رای رای، کارل مارتین دیتمن از آلمان و هدیکه تومی یاما از ژاپن با ۳۷ رای به عنوان دیگر اعضای هیئت رئیسه انتخاب شدند. پیش از مارینا پلیکانو از ایتالیا به عنوان تنها زن به عضویت هیئت رئیسه اتحادیه جهانی کشتی در آمد.

امیررضا خادم کاندید ایران که در دور اول ۳۴ رای کسب کرده بود در دور دوم ۲۶ رای به دست آورد و در کنار آن چهره‌های سرشناسی همچون هه گه دوش از مجارستان،‌ البروس تدیف از اوکراین، دانیل ایگالی از نیجریه،‌ جاکا راهالا از فنلاند و نمایندگان مغولستان،‌ هند،‌ ماداداسگار، سیرالئون،‌ جامائیکا و سنگال نیز نتوانستند به عضویت هیئت رئیسه اتحادیه جهانی در بیایند.

از میان ۱۳۶ کشور عضو کنگره اتحادیه جهانی کشتی،‌ ۱۲۵ نفر در این جلسه حضور داشتند و ۱۱ رئیس فدراسیون از چند کشور از جمله کشورهای غرب آفریقا که به دلیل شیوع بیماری ابولا نمی توانستند به تاشکند سفر کنند در این انتخابات غایب بودند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج