اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۶۳۱۹۷
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

احسان لشگری زیر تیغ جراحی می‌رود

احسان لشگری دارنده مدال برنز المپیک به دلیل مصدومیت از ناحیه پا در اردوهای تیم ملی کشتی، پنجشنبه این هفته زیر تیغ جراحی می‌رود.

خبرگزاری تسنیم: احسان لشگری دارنده مدال برنز المپیک به دلیل مصدومیتی که برای او در اردوهای تیم ملی به وجود آمد از ناحیه رباط صلیبی پا دچار آسیب‌دیدگی شد و پنجشنبه هفته جاری زیر تیغ جراحی می‌رود.

احسان لشگری با اشاره به آسیب‌دیدگی زانو پای چپش گفت: در پنج‌شنبه این هفته رباط صلیبی و مینیسک داخلی پای خود را عمل خواهم کرد و امیدوارم که این عمل را با موفقیت پشت سربگذارم و سلامت خود را دوباره به دست آورم.

دارنده مدال برنز المپیک بیان کرد: سه ماه بعد از عمل جراحی تمرینات کشتی را دوباره شروع می‌کنم و تمام تلاش خود را خواهم کرد تا آمادگی قبلی خود را به دست آورم.

لشگری خاطرنشان کرد: رباط صلیبی پایم حدود دو سال است که آسیب دیده ولی با توجه به شرایطی که پیش آمده بود، احساس کردم که برای تیم ملی و خودم باید در مسابقات شرکت می‌کردم و به همین دلیل وارد میدان کشتی شدم.

وی اظهار کرد: زمانی که در اردوی تیم ملی شرکت کردم، شرایط مناسبی به دلیل مصدومیت از ناحیه پا برای انجام تمرینات نداشتم و به صلاح‌دید تیم پزشکی و کادر فنی تیم ملی تصمیم بر این شد که پای خود را با عمل جراحی مداوا کنم.

دارنده مدال برنز المپیک از مردم استان قزوین خواست تا برای بهبودی وی دعا کنند و اظهار کرد: از همه همشهری‌ها و هم‌استانی‌های عزیز خود می‌خواهم که در این شب‌های عزیز و مقدس برایم آرزوی سلامتی کنند و امیدوارم که با دعای خیر مردم بتوانم عمل جراحی را با موفقیت پشت سر بگذارم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج