۱۷۵۸۴۶
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

انتقاد تند قهرمان المپیک از وزارت ورزش

فرنگی‌کار وزن ۶۶ کیلوگرم کشورمان با انتقاد از وزارت ورزش و جوانان گفت: بعد از گذشت ۵ ماه از مسابقات جهانی و نایب قهرمانی هنوز یک شاخه گل نگرفته‌ام.

خبرگزاری تسنیم: امید نوروزی در پاسخ به این سؤال که آیا همچنان تمرینات را ادامه می‌دهی یا نه، عنوان کرد: تمریناتم را دنبال می‌کنم و اگرچه چند روز زودتر اردو را ترک کردم اما به صورت منظم در تمرینات حضور داشتم.

وی افزود: به دلیل اینکه پدرم مشکل قلبی پیدا کرده بود چند روز زودتر اردو را ترک کردم اما در دور جدید تمرینات از همان روز نخست راهی اردو خواهم شد تا همراه با سایر کشتی‌گیران تمرینات را ادامه دهم.

دارنده مدال طلای المپیک و جهان در پاسخ به سؤال دیگری مبنی بر اینکه در جام جهانی کشتی فرنگی با این شرایط کشتی خواهد گرفت یا خیر، خاطرنشان کرد: خیلی دوست داشتم در جام جهانی روی تشک بروم تا بار دیگر برای ایران عنوانی بدست آورم و آنها را خوشحال کنم اما شرایط بدنی‌ام به هیچ عنوان مناسب نیست و به همین دلیل قید حضور در این مسابقات را زدم تا شاید سایر نفرات بتوانند از تجربه این مسابقات استفاده کنند.

نوروزی با انتقاد از مسئولان وزارت ورزش عنوان کرد: متاسفانه کل ورزش ما شده فوتبال و آخرش هم به هیچ عنوانی نرسیدند. متاسفانه وزارت ورزش وضعیت خوبی ندارد و وزارتی که باید شأن بالایی داشته باشد به اندازه اداره کل ورزش یک شهرستان نیز نیست و برخی مسئولان ورزش را به خوبی نمی‌شناسند.

نایب قهرمان سال ۲۰۱۴ کشتی فرنگی جهان تصریح کرد: انگار قهرمان اضافی داریم که اینگونه با قهرمانان برخورد می‌شود و در نهایت کارمان به جایی می‌رسد که با وزیر و معاونانش باید وارد بحث شویم. اصلا مشخص نیست که آقایان چه کار می‌کنند. مربیان و ورزشکاران تازه به حرف من رسیده‌اند که ۴ سال قبل چه می‌گفتم.

نوروزی گفت: امید نوروزی بعد از ۵ ماه بازگشت از مسابقات جهانی و نایب قهرمانی هنوز یک شاخه گل نگرفته است. نمی‌دانم این چه وضعی است اما این رفتارها درست نیست.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج