adexo3
۲۴۵۸۰۰
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

روزبهانی: از آمادگی مناسبی برخوردار نبودم

قهرمان رقابت‌های بوکس حرفه‌ای APB می‌گوید به دلیل دور بودن چند ماهه از رقابت‌های بین‌المللی و حمایت نشدن از سوی فدراسیون بوکس از شرایط نامناسبی برخوردار است.

خبرگزاری ایسنا: احسان روزبهانی در مورد عملکرد خود در دیدار با حریف فرانسوی‌اش در رقابت‌های بوکس حرفه‌ای APB اظهار کرد: از عملکرد خودم در این دیدار راضی نبودم چون می‌توانستم این حریف را به راحتی شکست دهم.

او ادامه داد: حریف فرانسوی‌ام بسیار آماده پا به ر‌قا‌بت گذاشته بود، ولی من از نظر بدنی خیلی آماده نبودم. حریفم پیش از دیدار با من حداقل در چهار مصاف مهم حضور پیدا کرده بود ولی من چندین ماه است که در هیچ رقابت مهم بین‌المللی حضور پیدا نکرده‌ام.

دارنده کمربند قهرمانی رقابت‌های بوکس حرفه‌ای APB افزود: با وجود اینکه در این رقابت‌ جلو بودم، ولی به خاطر خونریزی زیاد بازی را قطع کردم و نتوانستم آن طور که باید بر روی رینگ مبارزه کنم و متاسفانه در نهایت برابر حریفم شکست خوردم.

روزبهانی در ادامه صحبت‌های خود از عدم حمایت توسط فدراسیون بوکس ابراز گلایه کرد و گفت‌: فدراسیون برای من بسیار کم کاری کرده و حتی باید بگویم که هیچ کاری برای من انجام نداده است. همین امر هم سبب دور شدن من از شرایط ایده‌ال شده است.

قهرمان رقابت‌های بوکس حرفه‌ای APB در مصاف با "متیو آلور دنیل بودرلیک" از فرانسه تن به شکست داد تا نتواند از عنوان قهرمانی خود در وزن ۸۱ کیلوگرم دفاع کند.

احسان روزبهانی که نخستین سهمیه ایران برای بازی‌های المپیک ۲۰۱۶ ریو را کسب کرده، ماه‌هاست که به تنهایی تمرینات خود را دنبال می‌کند و به دلیل اعزام نشدن به رقابت‌های بین‌المللی نتوانسته به شرایط مطلوبی دست پیدا کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج