اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۳۲۱۷۰۸
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

موافقت بنا با اعزام سوریان به استانبول

مربی تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان گفت: نظر بنا اعازم سوریان به مسابقات کسب سهمیه در استانبول است.

خبرگزاری تسنیم: رسول جزینی در خصوص کسب سهمیه وزن ۱۳۰ کیلوگرم کشتی فرنگی برای المپیک ریو توسط امیر قاسمی منجزی اظهار داشت: خوشحال و از راضی بودن هم یک پله بالاتر هستم. امیر باعث خوشحالی ما شد و با شرایطی نه چندان مطلوب سهمیه المپیک گرفت. از طرفی چون سهمیه سنگین وزن به سمتی می‌رود که چند مدعی دارد، خوب است و معجزه چند مدعی داشتن در سنگین وزن را به زودی خواهید دید.

وی در خصوص بشیر باباجان‌زاده و شرایطش گفت: بشیر باید بجنگد تا بازهم جایگاهش را بدست آورد. او جریمه شده که راهی مغولستان نشد و سهمیه‌ای که باید می‌گرفت را قاسمی گرفت. باباجان‌زاده در آینده آنقدر باید فرآیندهای تعیین شده را طی کند تا شرایط مورد قبول کادرفنی را بدست آورد. از اکنون نمی‌توان کسی را المپیکی دانست و شاید شرایط بدنی تغییر کند. کسی صددرصد المپیکی نیست اما قاسمی در سنگین وزن نشان داده اگر بخواهد می‌تواند. امیدوارم سایر نفرات نیز انگیزه بگیرند. قاسمی نشان داد که هیچ وزنی قائل به فرد نیست و هر فردی شایستگی داشته باشد دوبنده را بدست خواهد آورد.

مربی تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان درباره شکست حمید سوریان خاطرنشان کرد: سوریان خوب بود و کادرفنی مجبور بود تا او را راهی مغولستان کند. مغولستان یکی از بهترین انتخابی‌هایی بود که می‌توانست باعث المپیکی شدن سوریان شود اما او تحت فشار وزن کم کردن و قرعه بد باخت. چنین شرایطی برای هر کسی می‌تواند رخ دهد. او از لحاظ بدنی به جایی رسید که ماند و اگر ۹۰ ثانیه مقاومت می‌کرد، قطعا می‌برد. شایسته‌تر از او را فعلا نداریم.

جزینی ادامه داد: سوریان اگر بتواند سهمیه این وزن را بگیرد بی‌تردید طلای المپیک برای اوست. حمید یک کشتی‌گیر ششدانگ است ولی متاسفانه تحت تاثیر وزن کم کردن‌های پی در پی شده است. به نظر شخصی من او باید راهی استانبول شود و شایسته‌تر از او نیست. نظر بنا هم روی سوریان است. البته باید بدانیم که سوریان مجبور است راهی مسابقات کسب سهمیه در استانبول شود چون اگر او برود یا سهمیه می‌گیریم یا نه اما اگر کشتی‌گیر دیگری برود قطعا سهمیه نمی‌گیریم. او محکوم به کشتی گرفتن است و مطمئن هستم طلای المپیک را بدست می‌آورد.

وی در واکنش به صحبت‌های یکی از اعضای شورای فنی در خصوص خداحافظی سوریان عنوان کرد: نمی‌دانم این حرف‌ها چیست؟ این آقایان چه زمانی آمده‌اند شرایط سوریان را از نزدیک ببینند؟ ۳ سال هر کاری انجام دادند و یک خانه مدرن را ویرانه کردند. قهرمان المپیک، کشتی گرفتن یادش رفته بود و قهرمان جهان، بدنساز شده بود. کاخ را گرفتند و بیغوله تحویل دادند و حالا در ۵ ماه انتظار معجزه دارند. متاسفانه برخی نظرات از روی بغض و غیر کارشناسی است.

مربی سنگین وزن تیم کشتی فرنگی اضافه کرد: محمد بنا چه زمانی در خصوص تیم ملی اینطور حرف زده است؟ برخی دیگر از افراد هم بیمار و وطن فروش هستند. برخی به خاطر چند دلار هر کاری می‌کنند. به خاطر چند دلار وطن را می‌فروشند اما نظر کسی که با ۱۰۰ دلار همه چیز را می‌فروشد اهمیتی ندارد و کسی باید نظر بدهد که قلب تپنده دارد. ما اگر در لندن موفق بودیم ۴ سال زحمت کشیدیم ولی اکنون همه چیز صفر بود و محمد بنا بازگشت.

جزینی گفت: امیدوارم ژنرال ۷ ستاره کشتی فرنگی (سوریان) ۸ ستاره شود و بازهم طلایی شود. کاری که بچه‌ها در المپیک خواهند کرد کمتر از کار ظریف نیست و آیا دیپلماسی قوی‌تر از این وجود دارد که همه جلو پرچم ایران بلند شوند؟
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج