۳۴۱۷۷۱
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

قاسمی: المپیک بروم بهتر مبارزه می‌‌کنم

آزادکار سنگین وزن تیم ملی با بیان اینکه از عملکردش در رقابت‌های جام جهانی راضی نیست گفت: به دلیل اینکه تمرین‌های استقامتی را پشت سر می‌گذاشتیم از چابکی لازم در این رقابت‌ها برخوردار نبودیم.

خبرگزاری ایسنا: آزادکار سنگین وزن تیم ملی با بیان اینکه از عملکردش در رقابت‌های جام جهانی راضی نیست گفت: به دلیل اینکه تمرین‌های استقامتی را پشت سر می‌گذاشتیم از چابکی لازم در این رقابت‌ها برخوردار نبودیم.

کمیل قاسمی درباره قهرمانی تیم ملی کشتی آزاد در رقابت‌های جام جهانی اظهار کرد: خدا را شکر می‌کنم که برای پنجمین بار متوالی و همچنین سومین مرتبه متوالی در خاک آمریکا توانستیم پرچم پرافتخار ایران را به اهتزاز درآوریم و دل مردم را شاد کنیم. کشتی‌های سخت و حساسی را پشت سر گذاشتیم و سطح رقابت‌های جام جهانی نسبت به سال گذشته با توجه به ترکیب دو سه تیم حاضر در این رقابت‌ها مانند آمریکا، گرجستان، روسیه و ایران بسیار بالا بود.

آزادکار سنگین وزن ایران درباره عملکردش در این مسابقه‌ها گفت: عملکردم خیلی خوب نبود چرا که تمرین‌های استقامتی را در اردوی تیم ملی پشت سر می‌گذاشتیم و از سرعت لازم در این رقابت‌ها برخوردار نبودیم. در مجموع بدن‌های ما سنگین بود و من نیز از این قاعده مستثنی نبودم. به خاطر همین از کشتی‌هایم و نتیجه‌ای که در مسابقه‌های آمریکا گرفتم راضی نیستم.

وی افزود: شرایط به گونه‌ای نبود که با اوج آمادگی در جام جهانی شرکت کنم چرا که دو ماه دیگر رقابت‌های المپیک در پیش است و برنامه‌ریزی کادر فنی به گونه‌ای است که ما باید خود را برای رقابت‌های المپیک به اوج آمادگی برسانیم. اگر قسمت شود و من به عنوان نماینده ایران در المپیک حاضر شوم مطمئن باشید با شرایط دیگری کشتی خواهم گرفت.

دارنده مدال برنز المپیک درباره برنامه‌های پیش رو گفت: قرار است در تورنمنت ارمنستان شرکت کنیم تا در نهایت کادر فنی با توجه به عملکردمان در این رقابت‌ها نسبت به انتخاب نفر نهایی در وزن ۱۲۵ کیلوگرم برای حضور در المپیک اقدام کند. امیدوارم بتوانم بار دیگر توانایی‌هایم را برای پوشیدن دوبنده تیم در المپیک نشان دهم و در ریو به دنبال کسب خوش‌رنگ‌ترین مدال باشم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • امین

      هادی خیلی بهتر از قاسمی هستش

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج