۳۵۷۹۲۳
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

قاسمی: امیدوارم مدالم را خوشرنگ‌تر کنم

آزادکار المپیکی وزن ۱۲۵ کیلوگرم کشورمان گفت: امیدوارم بتوانم مدالم را نسبت به المپیک لندن، خوشرنگ‌تر کنم.

خبرگزاری میزان: کمیل قاسمی درباره شرایط تمرینی تیم ملی کشتی آزاد کشورمان اظهار داشت: خدا را شکر تمرین خوبی داشتیم. در روزهای پایانی اردو به سر می‌بریم. تمرینات پر فشاری را پشت سر گذاشتیم. ان‌شاءالله با آمادگی خوب به مسابقات المپیک ۲۰۱۶ اعزام شویم.

وی با اشاره به وضعیت آمادگی بدنی خود ادامه داد: از سال گذشته تا به حال در چند تورنمنت شرکت کردم و خدا را شکر از نظر بدنی مشکلی ندارم و همانطور که گفتم تمرینات خود را پیگیری می‌کنم. در حال حاضر در فشار تمرینات هستیم. دو هفته دیگر از فشار تمرینات ما کاسته می‌شود و برای المپیک آماده می‌شویم.

آزادکار المپیکی وزن ۱۲۵ کیلوگرم کشورمان که در المپیک ۲۰۱۲ لندن، مدال برنز گرفت، در مورد اینکه تنها مدال‌آور المپیکی کاروان کشتی آزاد ایران محسوب می‌شود، گفت: من در لندن، اولین حضور همراه با تیم ملی در المپیک را تجربه کردم و خوشبختانه با دست پر به ایران برگشتم. از همان زمان تمام هدفم این بود که بتوانم در المپیک ریو شرکت کنم و ان‌شاءالله بتوانم از تجربیاتی که در این چند سال به دست آوردم، بهترین بهره را ببرم. امیدوارم بتوانم مدالم را نسبت به المپیک لندن، خوشرنگ‌تر کنم.

قاسمی درباره اینکه اگر «بلال‌ماخوف» روس را به خاطر سن و سال و شرایطش نادیده بگیریم، «طاها آگول» و حریف گرجستانی، دو تن از بهترین کشتی‌گیران وزن ۱۲۵ کیلوگرم هستند، خاطرنشان کرد: چند کشتی‌گیر در این وزن حضور دارند. مثل «طاها آگول»، حریف گرجستانی و «بلال‌ماخوف » که کشتی‌گیری باتجربه است. کشتی‌گیران دیگری هم حضور دارند که مدعی هستند.

وی افزود: روی کشتی همه آنها کار می‌کنم و با کادر فنی روی نقاط ضعف و قوت تمام حریفان برنامه‌ریزی می‌کنیم. ان‌شاءالله در مسابقات المپیک ۲۰۱۶ بتوانم برنامه‌هایی که از قبل با کادر فنی هماهنگ کرده‌ام را اجرا کنم و برنده از تشک خارج شوم.

آزادکار المپیکی وزن ۱۲۵ کیلوگرم کشورمان درباره اینکه چه تصمیمی برای آینده خود بعد از المپیک می‌گیرد، گفت: هنوز تصمیمی نگرفته‌ام و همه چیز را به بعد از مسابقات المپیک ۲۰۱۶ موکول کرده‌ام. همان زمان تصمیم می‌گیرم ادامه دهم یا نه.

قاسمی در مورد اینکه برخی اعتقاد دارند او در ۲۷ سالگی تازه به مرز پختگی رسیده و می‌تواند در المپیک بعدی هم به میدان برود، در پایان خاطرنشان کرد: بله، سن من در سنگین‌وزن، اوج پختگی محسوب می‌شود. در المپیک لندن هم «تایمازوف» سن بالایی داشت که من را شکست داد. تصمیم من بستگی به شرایط دارد و بعد از المپیک ۲۰۱۶ تصمیم می‌گیرم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج