اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۳۷۳۶۱۱
۱ نظر
۵۰۰۲
۱ نظر
۵۰۰۲
پ

روز تلخ مایکل فلپس کشتی

وداع خونین جردن باروس با المپیک ریو

دارنده مدال طلای المپیک و جهان، با چشمانی اشکبار، صحنه المپیک را ترک کرد.

ورزش سه: دارنده سه مدال طلای جهانی، نتوانست از عنوان قهرمانی خود در المپیک ریو دفاع کند و در مرحله نیمه نهایی، مغلوب گودیف، کشتی گیر قدرتمند روسیه شد.

در قبل از شروع مسابقات، کارشناسان گودیف را بزرگ ترین مانع برای کسب مدال طلای مجدد کشتی گیر تنومند آمریکایی می دانستند اما این دو مدعی اول رشته 74 کیوگرم، در نیمه نهایی یکدیگر را ملاقات کردند.
وداع خونین جردن باروس با المپیک ریو
باروز می توانست با کسب مدال طلا، تبدیل به پرافتخارترین کشتی گیر تاریخ ورزش آمریکا شود. قبل از شروع مسابقات؛ بیشتر کارشناسان او را شانس اول و بی رقیب کسب مدال طلای رشته ۷۴ کیلو می دانستند.

گودیف، فاتح سه طلای کشتی آزاد اروپا، در رتبه دوم رنکینگ جهانی و بعد از جردن باروز آریکایی قرار دارد و همگان جدال او دو کشتی گیر قهار را، فینال زودرس مدال 74 کیلوگرم می دانستند.
وداع خونین جردن باروس با المپیک ریو

اما این دو کشتی گیر در مرحله نیمه نهایی به یکدیگر برخورد کردند و گودیف، در جدالی دیدنی و نفس گیر در نهایت توانست غول آمریکایی این رشته را مغلوب کند تا در دیدار نهایی، به مصاف حسن یزدانی از ایران برود.
گودیف در این دیدار به علت مصدومیت از ناحیه صورت، با لباسی خونین به مسابقه ادامه داد و به همین دلیل دوبنده باروز نیز غرق خون شد.

باروز بعد از جدال با گودیف گفت: من همه چیز را درست انجام دادم و احساس می کنم قربانی شده ام . تمام تلاشم کردم را کردم که یک ورزشکار پرافتخار در تاریخ آمریکا باشم. دوست داشتم مایکل فلپس کشتی برای مردم آمریکا لقب بگیرم.
وداع خونین جردن باروس با المپیک ریو

روز بسیار سختی بود. من می خواستم به هر ترتیبی پیروز شوم و کلکسیون افتخاراتم را تکمیل کنم. بعضی مواقع، هیچ چیز طبق برنامه پیش نمی رود. البته نام من در دنیای کشتی باقی خواهند ماند.

باروز از سال 2014 تا به حال در هیچ دیداری شکست نخورده بود و بعد از کسب عنوان طلای جهان در سال 2013، در سال 2014 نیز عنوان برنز را دریافت کرد که در آن مسابقات به علت مصدومیت نتوانست طلا بگیرد. در سال 2015 و در لاس وگاس، باروز دوباره موفق به کسب مدال طلا شد تا روندی فوق العاده را در سالهای اخیر سپری کرده باشد.
وداع خونین جردن باروس با المپیک ریو

باروز بعد از عدم توفیق در کسب مدال برنز نیز گفت: من کاملا آماده بودم و نمی دانم چرا این اتفاقات برای من افتاد. من کشتی گیر بسیار سالم و آماده ای هستم. هرگز لب به نوشیدنی و سیگار نمی زنم و همیشه در کنار خانواده ام هستم. به سختی تمرین می کنم زیرا خوردم را نماینده و سفیر کشتی آمریکا در دنیا می دانم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • جامی

      این حرف آقای جردن باروز که گفته بودن هرگز لب به نوشیدنی و سیگار نمیزنن خیلی برام جالب بود چرا که در کشوری بدنیا آمده که همه چیز براش مهیا وآماده بوده ولی به خاطر شغل و حرفه اش که نماینده و سفیر یک کشور هست حاضر نیست که لب به چیزی بزنه که وجهه خودش و شغلش رو خراب کنه( قابل توجه بعضی از ورزشکاران کشور ما که تا یه اسمی برا خودشون دست و پا می کنند دیگه هیچی براشون اهمیت نداره )

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج