adexo3
۳۷۳۸۱۵
۳ نظر
۵۰۰۰
۳ نظر
۵۰۰۰
پ

شاگرد مهماندوست قهرمان المپیک شد

در آخرین روز رقابت های تکواندوی المپیک نمایندگان کشورهای آذربایجان و چین به نشان طلا رسیدند.

خبرگزاری ایسنا: در روز پایانی رقابت های تکواندوی المپیک ریو مسابقات اوزان ۸۰+ کیلوگرم مردان ۶۷+ کیلوگرم زنان برگزار شد و طلایی های روز آخر مشخص شدند.

در رقابت های سنگین وزن مردان رادیک عیسی اف از جمهوری آذربایجان با شکست عبدالرزاق آلفاگا توانست مدال طلا را از آن خود کند. تیم ملی تکواندوی زنان و مردان آذربایجان با هدایت رضا مهماندوست سرمربی سابق تیم ملی ایران در رقابت های المپیک حضور پیدا کرد و به یک طلا و یک برنز در بخش مردان و یک برنز دیگر در بخش زنان رسید. این بهترین نتیجه تیم تکواندوی آذربایجان در تاریخ المپیک بود. میلاد بیگی تکواندوکار ایرانی آذربایجان در این رقابت ها مدال برنز این کشور را در بخش مردان بدست آورد.

در وزن آخر مردان مدال برنز به نمایندگان آمریکا و کره جنوبی رسید. در مهمترین دیدار رده بندی دمیتری شوکین نفر نخست رنکینگ مقابل دانگمین چا نتیجه را واگذار کرد تا مدال برنز به نماینده کره‌ برسد. در آن طرف جدول نیز مایکون از برزیل با شکست ماهاما چو از بریتانیا به مدال برنز دست یافت.

در بخش سنگین وزن زنان نیز شیانگ ژن از چین برابر ماریا اسپینوزا به برتری پنج بر یک رسید و مدال طلای این وزن را به خود اختصاص داد. مدال برنز وزن ۶۷+ کیلوگرم زنان نیز به نمایندگان آمریکا و بریتانیا رسید.

ایران با حضور سه تکواندوکار در بخش مردان در کسب مدال ناکام بود. اما در بخش زنان کیمیا علیزاده به مدال برنز رسید و اولین مدال بانوان ایران را در تاریخ المپیک به نام خود ثبت کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      واقعا مهماندوست نابغه مربی گریه . عیسایف تا قبل از اینکه مهماندوست بره آذربایجان هیچی نبود و اصلا در حد قهرمانی جهان و المپیک نبود ولی زیر نظر مهماندوست هم قهرمان جهان شد و هم المپیک .

    • عباس سلطانی

      بهترین مربی دنیا همینه آقای پولادگر .همین مربی که از تیم اخراجش کردی

    • بدون نام

      مهماندوست نابغه تکواندو هست و مثلش نیست متاسفم برای فدارسیون .مخصوصا پولادگر که آقای اول تکواندو رو نگه نداشت و چون خودش خائن است انتظار داشت مهماندوست بزرگ به تیمش خیانت کند درود به غیرتت مهماندوست . من از وقتی فهمیدم بخاطر بچه اش کمک مالی بهش نشد و حقش خوردن فهمیدم چقدر نامردی در حقش شده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج