اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۳۷۶۷۱۲
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

رحیمی: حق من طلای المپیک بود

آزادکار برنزی کاروان کشتی آزاد ایران در المپیک ۲۰۱۶ ریو گفت: هنوز برای آینده‌ام در کشتی تصمیمی نگرفتم و فعلا باید کمی استراحت کنم.

خبرگزاری مهر: حسن رحیمی بعد از بازگشت به ایران با بیان اینکه روزهای سختی را برای رسیدن به مدال المپیک پشت سر گذاشت، اظهار داشت: سالها برای کسب مدال در المپیک تلاش کردم و اردوهای شبانه روزی و تمرینات سخت و طاقت فرسایی را پشت سر گذاشتم.در واقع مسئولیت من در المپیک ریو با مدال برنز به پایان رسید، اما فعلا برای حضور دوباره در عرصه ملی و آینده‌ام در کشتی تصمیم نگرفته ام.

وی با اشاره به اینکه باید مدال طلای وزن ۵۷ کیلوگرم را کسب می‌کرد، گفت: با توجه به رقبایی که در المپیک پیش رو داشتم به هیچ چیز به جز کسب طلای المپیک فکر نمی کردم، اما در نهایت به مدال برنز رسیدم. البته خوشحالم که همین مدال هم مرا از شرمندگی مردم در آورد و باعث شد با دستی پر به ایران بازگردم، ولی حق من طلای المپیک بود که از دستم رفت.

آزادکار سبک وزن تیم ملی ایران در پایان خاطر نشان کرد: این مدال برنز نتیجه زحمات مجموعه‌ای از مربیان ، متولیان فدراسیون و همچنین خانواده ام و مردم ایران است که مرا در مسیر رسیدن به آن همراهی و حمایت کردند. امیدوارم با این مدال پاسخگوی محبت‌ و حمایت های آنان باشم و آنها نیز از من راضی باشند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      وقتی می روید ب ریو با سه طلا بر می گردید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج